שותפויות לוויתן דיווחו כי מבחני ההפקה הסתיימו בהצלחה - אבנר עולה 1.4%

במסגרת מבחני ההפקה שנערכו במסגרת קידוח 'לוויתן 1' הופקו 71.1 מיליון רגל מעוקב של גז טבעי ו-93 חביות של קונדנסט
 |  (30)
יצחק תשובה
עכשיו זה רשמי. שותפות 'לוויתן' הודיעו היום על סיומם של מבחני ההפקה בקידוח 'לוויתן 1'. מבחני ההפקה בוצעו בשכבת הגז שבה נמצא מאגר בגודל של כ-17TCF של גז טבעי. מבחני ההפקה תאמו את הציפיות של השותפויות טרום הקידוח.

למעשה, אם עד כה ההערכה הייתה כי ה'לוויתן' דומה מבחינת מאפיינים ל'תמר' - כעת זה וודאי - זאת למרות שבזמנו לא הייתה חובת דיווח על תוצאות מבחני ההפקה ולכן אי אפשר להשוות במדוייק את הנתוני שפורסמו היום. בנוסף, פרסום תוצאות מבחני ההפקה מבהיר סופית כי בשלב זה אין גידול בכמות הגז הכוללת במאגר.

במסגרת מבחני ההפקה בדקו השותפות את קצב ההפקה ממאגר הגז. למרות שהזמן הכולל לביצוע המבחנים נמשך כחודש, מרבית הזמן נועד כדי לבצע את ההכנות לטובת מבחני ההפקה. בפועל, הזרמת הגז בפועל בוצעה במשך 56 שעות בלבד.

כחלק ממבחני ההפקה הפיקו שותפויות לוויתן הכוללות את {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש +0.64% דלק קידוחים 1,096 +0.64% דלק קידוחים יהש בסיס:1,089 פתיחה:1,089 גבוה:1,104 נמוך:1,083 תמורה:7,429,629 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו רציו יהש -0.52% רציו יהש 287.8 -0.52% רציו יהש בסיס:289.3 פתיחה:290 גבוה:291.9 נמוך:287.5 תמורה:5,844,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: 71.1 מיליון רגל מעוקב של גז טבעי. כמו כן, הופקו 93 חביות של קונדנסט. כמו כן, כחלק מתהליך הפקת הגז נתגלו גם 23.5 חביות המכילות מים. מדובר בשיעור נמוך.

במסגרת מבחני ההפקה מנסות השותפות לא רק לאמוד את גודלו של המאגר, אלא גם להבין פרטים נוספים על המאגר שלא ניתן לגלות במהלך קידוח אקספלורציה רגיל. כך למשל, מבחני ההפקה גילו שהגז הטבעי מהמאגר זרם בעת תחילת מבחני ההפקה בקצב של 40 מיליון רגל מעוקב ליום. קצב זה תאם את ההערכות של השותפים טרום מבחני ההפקה.

עם זאת, בניתוח של סך מבחני ההפקה, קצב הזרימה הממוצע היה מעט יותר נמוך והסתכם ב-36.1 מיליון רגל מעוקב של גז טבעי ליום. השותפים מציינים עוד כי הקצב הסופי של מבחני ההפקה עמד על 40 מיליון רגל מעוקב ליום.

בשותפויות מציינים כי קצב ההפקה היה מבוקר והוגבל על ידי הציוד באמצעותו בוצעו מבחני ההפקה. בכך, מסתיימות לעת עתה עבודות הקידוח ב'לוויתן 1'. אסדת ההומר פרינגטון צפויה לעבור ליעד הבא שלה - קידוח ברישיון 'מירה'.
תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    גז
    גו 20/06/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שאתה עושה מנסה לדקות את רציו אתה בן אדם קנאי ושפל אם יש לך ישרמקו שיבושם לך עבל משקיעי רציו לא מחכים לדיבדנטים שתיקבל מישרמקו משקיעי רציו מחכים לממונה שיאשר את רשיון גל ינקניק בלי קשר לנפט ובלי קשר לליויתן שבקרוב יודיעו על השיכבות התחתונות ולא על העליונות שיש בדוק 17 tcfZV PGNHHO NH,NR HBEBHE
    סגור
  • 23.
    משקיעי רציו בקרוב הנפקה ועוד הנפקה ועד 2-3 הנפקות
    רובי 19/06/2012 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משקיעי רציו עמוק עמוק בלב אתם יודעים אכלתם אותה בסופר ענק. תשובה ונובל לא מחברים את ליוויתן לצינור גז נקודה--- אלא בעוד שנה אים ירצה השם יביאו אסדה נוספת לחיפוש נפט אתם מבינים אולי בגיל 70 תתחילו לקבל דיוידנד לאומת מושקעי קבוצת דלק/תמר בעוד תקופה קצרה-----כסף מזומן בבנק ליבי ליבי לכם רציו לכיוון 19
    סגור
  • כל כך נכון שבא ליבכות (ל"ת)
    אלון 19/06/2012 18:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    בתום 30 יום מסיום המיבחנים יש מצב שנסי יגדילו עתודות
    אנונימי 18/06/2012 21:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חישוב עובי השיכבה בהתאם לממיצאים עשוי בעוד 30 יום להגדיל העתודות ל21 טיסיאף ..מה שפורסם היום עדיין לא סוגר את נושא הגדלת העתודות שהוא נושא ניפרד ללחץ זרימת הגז. מכיוון שדו"ח משאבים אסור היה לפרסם במועד כול כך קצר מסיום מיבחני ההפקה.
    סגור
  • 21.
    כתבה לא מקצועית
    צחי 18/06/2012 18:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מדווחים על מים ועוד כמות רצינית של חבית. צריך לציין האם המים מליחים. מתאימים להשקיה או לשתיה. והדבר הבא זה תימחור של פוטנציאל הפקת אלפי חביות מים ביום. רק בגלל המים המחיר של המניה צריך לעלות בעוד כמה אגורות.....
    סגור
  • 20.
    היכן הכתב?
    י.ה 18/06/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חסר לנו הנתון הכי חשוב: כמה כסף ליום שווים נתונים אלו? ואם אפשר גם כמה זה הכנסה נטו, כלומר פחות הוצאות הפקה...
    סגור
  • 19.
    חורץ לשון לבכיינים
    מחייך 18/06/2012 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אויש כמה שאני שמח שההבכיינים כמו קקה בלאטה וניר בוכים מממממממממממ.....עשיתם לי את היום....אחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 18.
    מזל טוב באמת לכל שותפות לוויתן ופלאג'יק
    ותיק בשוק 18/06/2012 12:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    החל מאתמול גילינו את הזליגה הענקית של 530 מיליון חביות במבנה לוויתן שיושב בפלאג'יק. כל תגלית של נובל על נפט בלוויתן תתפוס גם בפלאג'יק. וכל תגלית על גז כמו היום גם כן.
    סגור
  • 17.
    מזל טוב למושקעי רציו בקרוב עוד הנפקה
    yl 18/06/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    10 2
    לאומת זאת *****מיסכנים***** אנשי דלק ואבנר ונובל בקרוב יתחילו לקבל דיוידנדים 15 שנה של ***עונש***כסף מזומן לחשבון הבנק
    סגור
  • 16.
    יכולים להיות שבעי רצון
    גיאולוג 18/06/2012 10:50
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לכל מי שלא מבין כאן ומקשקש רצוי שישתוק התוצאות מצוינות ולא תשכחו שענק כמו נובל אנרג"י זה לא נמרודי שיוצא בהצהרות..הם גם לא עושים טובה לציון אם הם כאן ולא במקסיקו למשל..הם פה כי כדאי להם ודי לחכימה ברמיזה....ולשטיה באגרופה
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    תוצאות מעולות !!!!הנפט הוא רק הדובדבן שבקצפת
    שלומי 18/06/2012 10:47
    הגב לתגובה זו
    6 3
    רציו צפויה לעלות ב35% לפחות
    סגור
  • 14.
    עוד אידיוט-בלאטה
    נותן בראש 18/06/2012 10:47
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כל יום יש איזה פלצן עם כל מיני ניקים פלצניים שמקשקש בקומקום...היום עלה על כולם הבלאטה הקוקיה....הצהרה כל כך מטומטמת לא שמעתי אפילו בחלם.....כמו שאיינשטיין אמר- רק הטיפשות היא אינסופית
    סגור
  • 13.
    זאת רק הודעה טכנית חכו לעדכון הכמויות
    על בטוח 18/06/2012 10:28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הערכה שלי שיודיעו על תוספת של 3-4TCF נוספים. סה"כ 21TCF של גז בליוויתן. דבר חשוב מאוד שהפיקו גם קונדנסט וחכו לנפט.
    סגור
  • 12.
    צפתי למציאה של עוד גז
    אכזבה 18/06/2012 10:18
    הגב לתגובה זו
    7 7
    על הפנים , טוב אני יחזור לקנות אותה בשער 23 עוד כמה שבועות :) - עכשיו שאין מה שיחזיק אותה במשך שנה חחחח אולי אפילו בזול יותר
    סגור
  • שכחתה להזכיר את ההנפקת זכויות שהוא יעשה ב-1/1/2013 (ל"ת)
    הכי טוב 18/06/2012 10:24
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 11.
    מזל טוב
    גיל 18/06/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מתי חוזרים ל 60 א"ג מה קורה עם היתר גל ???
    סגור
  • 10.
    לוזרים שלא קנו רציו ...תאכלו את הזנב של העליות!!!!!! (ל"ת)
    יורו 18/06/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • 9.
    רציו אימפריה!!!!!!1שער 45!!!! (ל"ת)
    יורו 18/06/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 8.
    רציו המלכה.......היום שער 40!!!!!!!! (ל"ת)
    יורו 18/06/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור
  • 7.
    יסגרו חוזה גדול נביעות או מי עדן לשווק מים מינרלים
    מי עדן או נביעות 18/06/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מהטבע 23.2חביות ביום זה טוב
    סגור
  • 6.
    23.5חביות מים אפשר לחתום עיסקה עם נביעות או מי עדן
    ערן 18/06/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    10 1
    לשווק מים מנרלים מהטבע
    סגור
  • 5.
    בלי דלק קידוחים אבנר וידראמקו היום היינו בעלטה (ל"ת)
    יוסי 18/06/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 4.
    ישתבח שמו לעד של הקב"ה לעולם ועד (ל"ת)
    יוסי כהן ב"ש 18/06/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 3.
    הפקה בקרוב (ל"ת)
    מנשה 18/06/2012 09:58
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 2.
    אכזבה גדולההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה (ל"ת)
    ניר 18/06/2012 09:54
    הגב לתגובה זו
    4 17
    סגור
  • שורטיסט לא אמין (ל"ת)
    רר 18/06/2012 10:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    אכזבה גדולה מאוד רציו תתרסק35% מודיעין תתרסק49% לפחות (ל"ת)
    קוקי בלאטה 18/06/2012 09:54
    הגב לתגובה זו
    9 30
    סגור
  • חחחחחחחח........ (ל"ת)
    לירון 18/06/2012 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • קקון
    יה קקה 18/06/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
    4 2
    קקון
    סגור
  • אתה פשוט כסיל (ל"ת)
    מוישה 18/06/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
    12 5
    סגור