פלאג'יק: זוהה מבנה הסמוך ללוויתן שמכיל 530 מיליון חביות נפט

ההסתברות למציאת הנפט עומדת על 12.3%. בנוסף: זוהה פוטנציאת למציאת קונדנסנט בשכבות הגז בהיקף השקול ל-19.3 מיליון חביות נפט
יצחק תשובה
רק לפני שבועיים פרסמה הזדמנות יהש +0.87% הזדמנות יהש 128 +0.87% הזדמנות יהש בסיס:126.9 פתיחה:126.9 גבוה:131.5 נמוך:124 תמורה:78,615 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: את דו"ח המשאבים ברישיונות פלאג'יק שכלל פוטנציאל למציאת 6.7TCF של גז טבעי ו-1.4 מיליארד חביות נפט בשכבות עמוקות. היום מספקת השותפות עדכון חשוב למשקיעים, הכולל עדכון כלפי מעלה של סך המשאבים בשכבות העמוקות.

רישיונות פלאג'יק מוחזקים על ידי אנשי העסקים טדי ובני שטיינמץ בשיעור של 42.5% כל אחד. הזדמנות ישראלית מחזיקה ב-10% נוספים ומפעיל הקידוח היא חברת AGR הנורבגית.

מדו"ח המשאבים המעודכן עולה כי ברישיונות פלאג'יק נמצא פרוספקט נוסף אשר גובל בתגלית הגז 'לוויתן'. בפרוספקט זה נתגלו פוטנציאל ל-530 מיליון חביות נפט או 5.5TCF של גז טבעי. ההסתברות הגיאולוגית לפרוספקט היא יחסית נמוכה ועומדת על 12.3%.

נתון נוסף אותו מציין המעריך החיצוני, ריידר סקוט מתייחס לאפשרות למציאת קונדנסט בפרוספקטים השונים. סך הפוטנציאל המשוקלל מסתכם ב-19.3 מיליון חביות בשכבות העליונות השונות (מתוך זה 1.6 מיליון חביות הוגדרו כמשאבים מותנים). כמו כן, דו"ח המשאבים זיהה פוטנציאל של 500 מיליון חביות קונדנסט בשכבות העמוקות או לחילופין 3.5TCF של גז טבעי.

כאשר מסתכלים על דו"ח המשאבים בכללותו, ניתן לחלק את הפוטנציאל הכולל לשניים: בשכבות הגז המקבילות ל'תמר' ישנם 6.7TCF של גז טבעי וקונדנסט בהיקף של 19.3 מיליון חביות.

בשכבות העמוקות ישנו פוטנציאל למציאת 19.3TCF של גז טבעי וקונדנסט בהיקף של 500 מיליון חביות. לחילופין, ישנו פוטנציאל למציאת 2 מיליארד חביות של נפט ו-3.5TCF של גז טבעי.

תגובות לכתבה(32):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    אופ 4 תשלם 100 אחוז החל משער 2 לכיוון 4 (ל"ת)
    יעקב 20/06/2012 00:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    מי שמוכר בזול קונה ביוקר
    מויש 18/06/2012 18:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כיוון שכשהוא מוכר מישהו אחר קונה. הזדמנות לא פריירים ולא יפסידו את כספי אופציה 3 לכן היא תעוף מהר וגם המנייה תגיע לסביב 30 בהקדם
    סגור
  • 27.
    נראה לי אני חי במטריקס
    אמיר 18/06/2012 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מניה עם סקרים פצצה שהמכונות טוחנות לה את הצורה ואיזה שורטיסט יושב לה על הראש... אני לא רואה שום שפן לבן ולא הציעו לי גלולות, לא כחולות ולא אדומות אבל אני בטוח שבעולם האמיתי הזדמנות הייתה היום בשער 30+
    סגור
  • 26.
    צאו מאופציות כנסו למניה
    זיפו 17/06/2012 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אופ 3 של הזדמנות כמעט בוודאות תימחק ולא תיכנס לכסף. אופציה 4 כנראה גם. אין ספק שהזדמנות מניה עם פוטנציאל להפוך לרציו אך בעת הזאת לפחות עד סוף השנה עד התחלת עבודות הקידוח המניה תדשדש 22-26 ולכן האופציות יימחקו. הזהרתי אתכם מבוא מועד באופציות של גלוב והכשרה 4 ואני מזהיר אתכם עכשיו.
    סגור
  • 25.
    ווי ווי כמה נפט יהיה שם. תענוג למשקיעים. (ל"ת)
    יהודה המכבי 17/06/2012 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 24.
    rmhu
    xt 17/06/2012 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בשעה טובה זה סימן טוב לרציו מלכת הליויתן מה התרגיל עכשיו כולם עולות רק רציו יורדת מה קרא ניגמר הגז בליויתן שהוא פי 4 מיתמר ומה מה פשר הירידות ברציו קרוב לשנה שהיא יורדת מה קרא ניגמר הגז ומה ינוכלים
    סגור
  • 23.
    תודה לתומר קורנפלד !!
    תודה לביזפורטל 17/06/2012 12:08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    פלאג'יק+רישון גל(כרגע היתר)+רשיון עוז = אפסייד...
    סגור
  • 22.
    גז
    גורג 17/06/2012 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 6
    לא יעזור לכם כלום רציו היא המלכה בלי קשר לפלנגיק שגילו ברציו אוד לא אמרו את המילה האחרונה נדבר בעוד כמה ימים ואז תבינו על מה מדובר הסבלנות בסוף מישתלמת
    סגור
  • פעם גם אני חשבתי כמוך. היום אני מבין שאתה טועה ג'ורג'י
    משקיע 17/06/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הזדמנות הדבר הבא. רציו כבר גדולה מדי לעשות את המהלך שמשקיעי הנפט מחפשים. אישור סופי לנפט בלוויתן יקפיץ את הזדמנות פי כמה וכמה מאשר את רציו.
    סגור
  • בנוסף לכל, הזדמנות היא גם אופציה על רציו
    אוקטובר1000 17/06/2012 11:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל נתון טוב מלוויתן יקפיץ את הזדמנות, הקטנה יותר במונחי שווי שוק, הרבה מעבר לרציו. מנגד - תקלות וכו' בלוויתן לא ישפיעו על הזדמנות.
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    אופ 4 בדרך לשער 8 בהצלחה!!!!! (ל"ת)
    הזדמנות או לא הזדמנו 17/06/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • קניתי היום מהאופציה
    יעקב ממזמן 17/06/2012 12:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צופה תשואה עצומה. לא ממליץ
    סגור
  • 20.
    חברים סבלניים נכבדים-הוא שכבר כתבתי
    דוקטור 17/06/2012 11:14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יש בפלאגי'ק המון המון גז והמון המון נפט, לכן גדולים וחכמים ומבינים הינם בעלי עניין..... הכול יטוס, לאט אבל בטוח
    סגור
  • 19.
    הזדמנות ישראלית רציו הבאה (ל"ת)
    משקיען 17/06/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 18.
    הזדמנות
    1BATMAN 17/06/2012 11:03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מניה קטנה עם פוטנציאל גדול
    סגור
  • 17.
    המשקיעים אדישים..פראייר מי שלא נכנס..
    דיווח יפה! 17/06/2012 10:55
    הגב לתגובה זו
    9 0
    באמת שיש כשללל פה
    סגור
  • 16.
    לקראת סוף היום-מחר יתחילו הערכות האנליסטים
    אוקטובר1000 17/06/2012 10:55
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אחרי שבתי ההשקעות יגמרו לאסוף - יתחילו להישמע הערכות שווי של שערים ברמה אחרת לגמרי... תחשבו רגע רק על הנפט: 12% כפול מיליארד חביות + 5% כפול מיליארד נוסף, כפול 10% שיש להזדמנות, כפול 10 דולר לחבית, עם מקדם היוון של 0.6. לא רוצה לתת את השורה התחתונה... אפילו אם נתעלם לחלוטין מהנפט שבהסתברות של 5% - מה עם הגז? פשוט מדהים.
    סגור
  • 15.
    לדעתי הזדמנות צריכה להגיע לשווי של רציו. יש שם הרבה
    שמעון 17/06/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    8 0
    יותר נפט מבלוויתן.
    סגור
  • 14.
    לא הבנתי כלום, תבדקו את עצמכם. (ל"ת)
    אס זוכה קינג בוכה 17/06/2012 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 13.
    סוף סוף. פלאג'יק עם 2 מיליארד חביות נפט!!! (ל"ת)
    משקיע ותיק 17/06/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 12.
    קדימה הזדמנות שימי גז
    אורי 17/06/2012 10:37
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זו אינה המלצה אני מחזיק בנייר
    סגור
  • 11.
    נפט זה רק בתאוריה רק גז רואים בd3 לפי צבעים (ל"ת)
    אנונימי 17/06/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 10.
    הזדמנות
    אי 17/06/2012 10:33
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מנית הזדמנות במחיר מצחיק רק בישראל
    סגור
  • 9.
    הזדמנות ישראלית!
    שוה קניה 17/06/2012 10:32
    הגב לתגובה זו
    8 1
    היום טיסה
    סגור
  • 8.
    אם יש נפט בלוויתן - הזדמנות עולה פי 4 מרציו!!!
    ששון גז 17/06/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    12 0
    החישוב פשוט - 1.2 מיליארד חביות בלוויתן מזרח ומהיום כחצי מזה בלוויתן מערב. שווי שוק של רציו הוא פי 12 משל הזדמנות (2.15 מיליארד לעומת 160 מיליון בלבד להזדמנות). לרציו 15% ולהזדמנות 10% מהמאגרים. מסקנה - הזדמנות אופציית קול אמיתית על הנפט בלוויתן.
    סגור
  • 7.
    הזדמנות
    WORSHIP 17/06/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
    10 2
    משאבים מותנים מתוך השדה בבלוק 12: 0.1 TCF בסיכוי המיטבי. משאבים מותנים מתוך שדה הלוויתן: 0.4 TCF בסיכוי המייטבי משאבים פרוספקטיביים(לא מוכחים) ברשיונות פלאגיק: 3.6 TCF באזור בלוק 12. 2.5 TCF באזור מאגר הלוויתן. לגבי נפט: בערך 1450 מיליון חביות הניתנות להפקה סיכויי הצלחה לגבי הגז: 100% בלוויתן 60% בבלוק 12 סיכויי הצלחה לגבי הנפט: בין 5.3% לבין 12.3% סיכום: לדעתי יותר מהצפי של רוב המשקיעים 6.7 TCF יש לנו בדיוק שני שליש TCF. ניקח הסתברות ממוצעת של 75% נכפיל ונקבל על הגז שווי של חצי מיליארד שקל. נפט - נניח הסתברות 10% עד שנתעמק בדו"ח המסובך מאוד הזה יותר. נקבל על 1.4B חביות שווי עכשווי של 140M$ שהם כ550M שקלים. שווי 1.05 מיליארד שקלים ללא מזומן. פי 5 מהיום! וכיום גם נותנים נתונים נהדרים לקונדסטנט אז בכלל !
    סגור
  • 6.
    וואוו (ל"ת)
    מוש 17/06/2012 10:25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 5.
    פלאגק זהב
    רציו לנצח 17/06/2012 10:24
    הגב לתגובה זו
    7 2
    יה""ש לא מתומחר כלל!
    סגור
  • 4.
    הזדמנות אימפריה! רשיונות פלאג'יק 20 TCF או 2B חביות!!!! (ל"ת)
    גזי גזית 17/06/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 3.
    מדהים פלאגיק הדבר הגדול הבא (ל"ת)
    RocketMan3 17/06/2012 10:22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 2.
    פלאג'יק בדרך לסינגפור
    moise 17/06/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לדעתי בלבד
    סגור
  • 1.
    זה רק גודל וגודל. ההזדמנות הישראלית היא הזדמנות אמיתית! (ל"ת)
    ערן 17/06/2012 10:19
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור