גבעות עולם תקיים שיחת משקיעים היום אחר הצהריים - כל הפרטים

דו"ח המשאבים האחרון שביצעה חברת נידרלנד הצביע על 15.8 מיליון חביות בלבד ב-15 בארות הליבה של שדה מגד. מספר המשתתפים הוגבל, כל הקודם זוכה
גבעות (צילום: BizTV)
שותפות חיפוש הנפט גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צפויה לערוך היום (ב") שיחת משקיעים מיוחדת עם הגיאולוג הראשי של החברה, טוביה לוסקין. הנושא המרכזי בשיחה יהיה דו"ח הרזרבות והמשאבים שפורסם ביום שישי האחרון והצביע על רזרבות מוכחות של 15.8 מיליון חביות נפט ב-15 בארות בשדה "מגד".

שיחת המשקיעים תתקיים היום (ב") בשעה 16:30 באתר און ליין המיועד לכך (יש להתחבר כרבע שעה מוקדם יותר). לוסקין צפוי להעביר מצגת עם הסברים על דו"ח המשאבים ובסיומה המשקיעים יוכלו להעביר שאלות לגיאולוג בדף הצ"אט. בחברה מציינים כי בשל מגבלות טכניות, יוכלו להשתתף בשיחה עד 1,000 צופים.

נזכיר שביום שישי פרסמה נידרלנד את דו"ח המשאבים של שדה מגד כולו. הדו"ח מתייחס ל-15 בארות בלבד הנמצאים בשטח הליבה של השדה. מהנתונים עולה שסך הרזרבות המוכחות עומד על 15.8 מיליון חביות מאותן בארות. לכתבה בהרחבה

תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    חברים אומרים לי שזרח זה כנראה הכוכב העולה הבא
    רומן 07/06/2012 03:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושמגד הוא הוכחה שבגוליבר יהיה נפט והרבה, מה אתם אומרים?
    סגור
  • 16.
    בערב חג השבועות נשרף בית הכנסת עץ החיים בקרית אונו
    הודעה חשובה 06/06/2012 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המעוניין לעזור בשיקום בית הכנסת יכול להיתקשר לרב גיא רחמים לטלפון מס 0527626909
    סגור
  • 15.
    למה אין כתבה על השיחה שהייתה אתמול? (ל"ת)
    משקיע בגבעות 05/06/2012 08:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 14.
    זה מהעצמות היבשות של התימנים מראש העין (ל"ת)
    ימנה 04/06/2012 22:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 13.
    יש בסה"כ 52 מיליון ללא הרמה !!!
    והרמה תתן פי 4 -פי 8 04/06/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כלומר בין 200 מיליון ל 400 מיליון !!!
    סגור
  • 12.
    ומה עם עוד 36 מיליון משכבות 2-8A ?! סה"כ 52 מיליון
    פסימי וכעת אופטימי 04/06/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וזה ללא הרמה. פראק ואחריה הרמת תיתן גם פי 4 או פי 8. וכל זה רק בשטח הליבה של 15 בארות.
    סגור
  • 11.
    15.8 משכבות 1+8B ומשכבות 2-8A עוד 36 מיליון. וללא הרמה
    נא לדייק - כנסו 04/06/2012 17:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל המוכחכות (P) זה עבור שכבות 1 ו 8B. המותנות (C) זה עבור שאר השכבות. וכל זה ללא הרמה. עושים פרקא כדי לייצר "מסלולי זרימה לנפט ואז הרמה בגז להעלות את הנפט לשפת הבאר. ואז היחס יכול לגדול אף פי 8 !!! (ראו מגד 5 ששכבה 8B נתנה במקום 100 ללא הרמה 780 אחרי הרמה !!! ) כלומר הסכום של 16+36 = 52 זה ללא הרמה. ואחרי הרמה זה יכול לגדול ל - 200 מיליון ואולי 400 מיליון. וכל זה רק בשטח הליבה של 15 בארות.
    סגור
  • 10.
    כנראה טוביה החולב את המשקיעים
    ראל04200000 04/06/2012 16:12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רוצה לשנות שיטת סחיטה .האיש רמאיי ברמות שרק בישראל יכול להיות אחד כזה .ושלא נדבר על הרועץ שלו האלוף האגדי שמבין בנפט כמו שאני לא מבין איך אחד כזה אלוף ואחד כזה טוביה החולב רכש אותו .רק לאישורים קיבל אבל נפט איין
    סגור
  • 9.
    גבעות-טוביה הפעם ידבר רוסית
    ראל0422222 04/06/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ואיילנד יתרגם לאנגלית של המארינס נכון לא ברור ככה יהיה תהיה הישיבה
    סגור
  • 8.
    גבעות רק רוצה לעלות
    יוני 04/06/2012 15:28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צר לי תניחו לה כל אלא שברחו ממנה והפסידו את המכנסים די להפחיד אותנו שבטוחים כי הפוטנציאל חזק . חזק חזק ונתחזק.....................................
    סגור
  • 7.
    המשקיים יושבים על הזהב
    אריק 04/06/2012 14:14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ו...אוכלים חרא. תודה רבה לסבא, המשיח שלנו!
    סגור
  • 6.
    הוא יראה לכם הוקוס פוקוס
    SVINTUS 04/06/2012 13:56
    הגב לתגובה זו
    5 2
    פשוט כי השותף הכללי מפחד מאוד ממשקיעי הגבעות הזועמים!!! הם הפסידו הרבה כסף בבורסה בגלל הודעות מעורפלות שלו ובגלל כל מני טריקים מסריחים של השותף הכללי במשך שנתיים וחצי שנים. רבותי,אז שימו לב : נו איפה עוד אפשר לראות משקיעים אשר כל כך תמכו את השותף הכללי כש הוא חיפש נפט???! וכשהוא סוף סוף מצאה נפט רציני בארצנו, השותף הכללי התחיל "לרצוח" את המשקיעים הקטנים שכל כך מאמינו בו!!!! בקיצור, קרקס הגבעות ממשיך לעבוד. הליצן הראשי של "קרקס הגבעות" כבר בזירה. בקרוב הוא יראה לכם הוקוס פוקוס !
    סגור
  • 5.
    ה"מוכחות" כ-15 מ' מיתוך עמוד של 230 נטו נפט וגז בקידוח
    מחזיק וותיק בגבעות, 04/06/2012 13:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    באם יש כוונה ל"הכוונה" אזי הצלחתם לשרת אותו המשלם לכם. באם תקראו על הפוטנציאל הקיים תבינו שה-20% מצריכת המדינה מובטח!!!!!
    סגור
  • 4.
    ואולי גם תרשמו שדו"ח מתייחס רק ל שכבה וחצי מתוך 8 ???
    Dr Naknikevich 04/06/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ממש בושה לאינטלגנציה הכתבות בעיתונות האלקטרונית.... במקום לקראו דוח מייד רצים לפרסם שטויות ופוגעים במשקיעים. עם פיתוח השדה יכתבו דוחות חדשים, מעודכנים יותר. דוחות שידהימו את הציבור בישראל.
    סגור
  • 3.
    תתכוננו להנפקה במחיר3אגורה+5סדרות אופציות (ל"ת)
    נגמר הכסף 04/06/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 2.
    נבואתו של רבי מלובביץ
    בני 04/06/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    4 9
    כנראה גם יש יהלום וחצי בשפע ים. הנבואה בגרוש
    סגור
  • 1.
    פשוט נמאס מטוביה החולב וחבר מרעיו הסחטנים. (ל"ת)
    מני 04/06/2012 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור