האופציה של רציו צללה עוד 17.5%, "היא שווה כמעט אפס, או אפס"

יחידות ההשתתפות של רציו נסחרו היום סביב המחיר של 32 אגורות, רחוק מאוד ממחיר המימוש של האופציה שאיבדו עוד 17.5%
 |  (23)
קידוח
הדיווח בעניין קידוח הנפט ב'לוויתן' לא טלטל באופן דרמטי את השותפות הקשורות למאגר שכן נובל השאירה אור בקצה המנהרה. לגבי האופציה של רציו, זה כבר סיפור אחר לגמרי.

{רציו אפ 10} נסחרה בסוף אפריל ברמה של מעל 10 אגורות והיום היא סגרה במחיר של 3.3 אגורות בלבד, ירידות של כמעט 70%. הסיבה - מחיר המימוש שלה עומד על 84 אגורות וכעת רציו נסחרת ב-32 אגורות בלבד - כלומר רציו צריכה לזנק ב-160% עד סוף השנה בכדי שהאופציה תיכנס לכסף, וזאת כאשר קידוח הנפט מתוכן להתחדש רק בשנה הבאה. להלן - גרף האופציה של רציו מתחילת 2012:



"אני לא מאמין שרציו תגיע השנה למחיר המימוש שעומד על 84 אגורות ולכן האופציה שרחוקה מאוד מהכסף שווה קרוב מאוד לאפס אם לא אפס", אמר אתמול ירון זר מכלל פיננסים שהתארח באולפן BizportalTV. צפו בראיון

תנו בלייק! לפייסבוק של Bizportal - לחץ כאן
תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    רציו היא*** בית מועד לכל חיי***/
    הכי ותיק 38 10/05/2012 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי שוב צדקתי אבל נעזוב את זה כמשקיעים במידה ואתם לא רוצים למות עים תעודות קישוט על הקיר של רציו חובתכם לידרוש באספת בעלי מניות לעזוב מידית את כל הקשור לנפט ולחבר להפקה את הבארות לגז כולל צנרת ולחתום חוזה מקביל עים חברת חשמל אחרת לא תישרדו לדעתי זו המטרה הכי חשובה של ****השותפים**** שלכם
    סגור
  • למה אתה מיתאמץ להציל המשקיעים כל כך טיפשים
    בני 10/05/2012 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא מבינים את התרגיל של תשובה הוא מספק גז מתמר כ מונופול כולל מחיר מופקע ואנשי רציו ימשיכו לחלום על נפט סידור מעולה לנובל תשובה וישראמקו
    סגור
  • 16.
    אופ' 6 של ישראמקו IN , המנוף 37 !!
    דודו 09/05/2012 20:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם המנייה תעלה מעט האופציה בשמיים...
    סגור
  • 15.
    כרגיל
    יניב שלום 09/05/2012 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מניות הנפט אבל כל המניות עולות חוץ מרציו מנוולים
    סגור
  • 14.
    את מי זה מעניין מה ירון-זר אומר !!!!!
    מנשה 09/05/2012 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הולכים להאריך את תאריך המימוש לאופציה. לאחר הארכת המימוש האופציה תזנק באלפי אחוזים. אל תיפלו בפח עי האנליסטים . גילוי נאות אני מחזיק באופציה וגם במניהף. ואיש איש יעשה כראות עניו.
    סגור
  • אז כלומניק כמוך אומר שיאריכו-אז יאריכו? (ל"ת)
    עככ 09/05/2012 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    האופ' שווה קניה בשער 1 אגורה גרוש לא יותר
    רועה חשבון 09/05/2012 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככל שתגיע לשער 1 ככה יותר טוב למחזיקים בה ,אולי יתפקחו מהר מהחלום (הסיוט ) שנפל עליהם.
    סגור
  • 12.
    החודש פירסום של גל ושלא יעבדו עליכם (ל"ת)
    רציו 09/05/2012 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גל לא יפורסם ולא יפותח. אם עוד לא הבנת (ל"ת)
    רר 09/05/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סקרים לא יזיזו לה כבר....פאסה (ל"ת)
    ע 09/05/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    האופציה אבודה. שימו כסף ביהש ותנוחו שנה איתו.
    ותיק בשוק 09/05/2012 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשגל יכנס והסקרים שלו יפורסמו יש לרציו סיכוי טוב לזינוק רציני. אם מחפשים אופציות הרפתקניות עדיף בהרבה עכשיו אופציה 3 של הזדמנות. היא אמנם פוקעת תוך חודשיים אבל היא קרובה מאוד לכסף, זולה מאוד עכשיו והסקרים של פלאג' יק יפורסמו כל יום. זו דעתי בלבד. מה אתם חושבים?
    סגור
  • 10.
    טפשות האנליסט
    אי 09/05/2012 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל טירון בהשקעות יודע שאופציה אפשר להאריך אז מי ששקוע ויש לו סבלנות יכול להמתין ולא להפסיד 70 אחוז
    סגור
  • 9.
    אמר כימעט 0 ונישאר בחיים חחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    תשימו לב למשפט 09/05/2012 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    התגובות פה פשוט ביזיון, יש פה אנשים פשוט..
    ג' סי ליוורמור 09/05/2012 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חכמים, אני לא יודע אם עושים את עצמם או לא, אם יש מחיר שנקבע בשוק זה אומר שכרגע זה מה יש ואם רוב הגופים והאנשים היו חושבים ככה אז המחירים היו שונים אז אפשר להתפלל לאלוהים אבל יש הסתברות שהלכה וירדה אז תתחילו לחשוב בהיגיון ולא עם ספר תורה
    סגור
  • 7.
    תהיו מציאותיים המניה שווה 0 (ל"ת)
    גיל 09/05/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אתה צודקים גם אני חושבת כמוכם. בהצלחה לסבלנים (ל"ת)
    ל1 ו 5 09/05/2012 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    סבלנות
    זכרון 09/05/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משחקים עם ידים חלשות עוד מעט זמן יכריזו על גללללל ואז נראה את האופציה בכיוון אחר חברה סבלנות משתלמת הנביא דניאל אומר אשרי המאמין ומחכה בהצלחה לכולנו תיקנו את המניה לא יהיה מחירים כאלה השקט מדבר בעד עצמו סבלנות ובהצלחה איציק
    סגור
  • זכרון הטמבל. כנס
    ערן 09/05/2012 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם אמרתם הגז..... אחר כך אמרתם ועדת צמח... אחר כך אמרתם תחילת הקידוח של הנפט, אחר כך אמרתם הכנסת שותף, אחר כך אמרתם מועצת הנפט וגל.... חלאס חחחח רציו לא שווה יותר מ 30
    סגור
  • מתי מכריזים על גל (ל"ת)
    בננה 09/05/2012 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    רוב הכסף עובר למודיעין והכשרה אנרגיה? (ל"ת)
    הקדחן 09/05/2012 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מי יכול להסביר לפני שבוע היהש עמד על 32 והאופ
    רציו אופפפפפפפ 09/05/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על שער 9 אז היתה שווה חחחחחחחחחחחחחחחח מה הזיבול הזהההההההההההההההה
    סגור
  • 2.
    זה אומר להיכנס בכל הכוח הפוך ממה שהוא אומר
    רציו אופפפפפפפ 09/05/2012 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוצאות גל בפתח ולכן כולם במתח. חבלזזזזזזז לפספסססססססססססססססססססססססס
    סגור
  • 1.
    האופ' תעלה הרבה...
    המחושב 09/05/2012 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציו שווה היום ללא הנפט לפחות 70 אג' , רשיון גל בפתח!
    סגור