יקבל עדכון מהשטח? מנכ"ל נובל צ'אק דוידסון יפגש מחר עם ביבי נתניהו

ל-Bizportal נודע: ראש הממשלה בנימין נתניהו יפגש מחר עם מנכ"ל נובל אנרג'י צ'אק דוידסון על מנת להתעדכן במתרחש
ביבי נתניהו צ'אק דוידסון
בזמן שהמשקיעים בת"א ממתינים בדריכות שיא לתוצאות קידוח הנפט בלוויתן שהינו הקידוח המשמעותי ביותר השנה בסקטור חיפושי הנפט והגז בישראל, ל-bizportal נודע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יפגש מחר עם מנכ"ל ויו"ר נובל אנרג'י צ'רלס (צ'אק) דוידסון על מנת להתעדכן במתרחש. הפגישה נכון לעכשיו צפויה להיות סגורה לתקשורת.

נובל אנרג’י, שבסיסה ביוסטון שבטקסס אוחזת בבעלות משמעותית במאגרי 'לווייתן', 'תמר' ו'ים תטיס' והיא בעלת הנוכחות הגדולה בישראל. החברה נכנסה לישראל ב-1999 והיא השותפה של קבוצת דלק במאגרים ומפעילת הקידוחים בישראל. נובל היא בעלת הנסיון הגדול ביותר בכל קידוחי המים העמוקים שנעשו בישראל בעשור האחרון.

נובל נסחרת במדד ה-500 S&P בבורסות וול סטריט בשווי שוק של 16.9 מיליארד דולר (אם הייתה נסחרת בארץ - הייתה המניה השניה בגודלה אחרי השוק . מאז הוכרזו תגלית 'תמר' בתחילת 2009 ותגלית 'לוויתן' בדצמבר 2010, החברה הכפילה את שוויה.

בשנים האחרונות הפכו ביקורי דוידסון בישראל תכופים יותר והוא אף השתתף בעבר כבר בפגישת ראשי חברות הגז עם ראש הממשלה, בנוגע להמלצותיה הסופיות של ועדת ששינסקי. בעוד פרטי הפגישה מחר נותרו חסויים, הצדדים צפויים לדון במספר נושאים מהותיים הנמצאים כיום על הפרק ובראשם התקדמות פרויקט 'תמר', קידוח 'לוויתן' וייצוא הגז הטבעי מישראל.

במשרד ראש הממשלה אישרו את פניית Bizportal אודות קיום הפגישה. בנובל אנרג'י סרבו להתייחס לידיעה.
תגובות לכתבה(66):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    גז
    גו 16/04/2012 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי גק דוידסון שוחח אם נתניהו שיפסיק עם כל הועדות שהוא עושה כי זה גרם נזק גדול למשק ולעם בישראל דוגמה בגלל שישנסקי הגז שהיה אמו ר היה ליזרום היום לתחנות הכוח נעצר ורק באוד שנה יכנס כל זה בגלל ועדת שישנסקי בגלל זה הוא ניפגש אם נתניהו שלא יגרם שישנסקי שתיים אם ועדת צמח אתם על מה השיחה היתה היום כל הפרויקט הענק הזה שצריך מילירדים ביכדי לפתח אותו צריכים קבוצת דלק רציו ונובל מילירדים ביכדי לפתח המדינה לא משלמת אגורה עבל היא תוקעת מקלות בגלגלים כי המשקיעים שצריכים להלואות של כמה מילירדים לפיתוח הממשלה אם כל הואדות שלה שממציאה גורמים נזק לחברות לגייס כסף כי הבנקים והמשקיעים שרוצים להשקיע לפיתוח אומרים שאם ממשלה כזאת שמשנה כל כמה חודשים חוקים היא אפשר להשקיע ולהלואת לחברות בצדק הם מפחדים להשקיע הממשלה הזאות מבריחה פשוטאת המשקיעים בגלל זה גק דוידסון ניפגש אם נתניהו היום אני מקוה שנתניהו הבין את זה ושמעכשיו יתחילו להזיז את הענינים לפיתוח הליויתן ופיתוח תמר ולהכניס לצפון אוד קו צנרת לגז לדחוף קדימה את הקידוחים של כל החברות ושיאשרו את רשיון גל הממונה על ההגבלים
    סגור
  • 46.
    כתבה מעניינת - שווה להרים אותה
    מעניין 16/04/2012 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עושה מלך ספרד בזמן המשבר http://www.guardian.co.uk/world/2012/apr/15/spain-king-juan-carlos-hunting
    סגור
  • 45.
    הבטחון האנרגטי
    מהיר ועצבני 16/04/2012 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי ניצול מלא של מאגרי הגז מעקב את ההשקעות בהנזלת הגז ויצואו.
    סגור
  • 44.
    נכון יש מגלי עתידות אבל אין מגלה אמיתות (ל"ת)
    אורן לטובה 40 16/04/2012 07:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    תצאי מהדימיונות ומכל הבמבות למיניהם (ל"ת)
    אורן לטובה 40 16/04/2012 07:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    יש מתקשרי עתידות אבל אין מתקשרי אמיתות (ל"ת)
    אורן לטובה 40 16/04/2012 07:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    היו חיוכים אבל מנכל נובל יבקש מ ביבי
    הכי ותיק 38 15/04/2012 23:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תרגיע את הממונה על ההגבלים אחרת אני הפעיל את חבריי הקונגרס ב ארהב נגדך כמובן שזה יאמר בנימוס אמריקאי ובזה ביבי חלש בהבנה עד שהוא כרגיל חוטף בראש תיזכרו האמריקאים מנומסים עד שאפס פוגע באינטרסים שלהם ואז הם יודעים לטפל בפגע כמו שצריך
    סגור
  • 40.
    אין נפט לפי תקשור
    טובה 15/04/2012 23:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רבותיי, אני מתייעצת עם מתקשרת שיודעת הכל! היא אמרה שבלוויתן אין נפט מסחרי ושמניית רציו תיסחר תוך חודש בקידומת של 20 אג' - ממליצה להקשיב לה. היא הייתה חד משמעית. תיזהרו ותצילו כספכם ומשפחותיכם.
    סגור
  • כמה שילמת למתקשרת ?
    מנחם 16/04/2012 00:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על הכסף שלך כי ככל הנראה היה לה נתק רציני עקב חובות שלא שילמה לבזק . שראש הממשלה מזמן אליו את מנכ" ל אנרג' י זה מצביע רק על דבר אחד שיש נפט וגז בכמויות גדולות יותר מהצפי .
    סגור
  • 39.
    מחר הכל דולף פינוקיו לא יודע לישמור סוד
    הכי ותיק 38 15/04/2012 22:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנוסף לפי חוק רשות לנירות ערך אסור גם למנכל נובל לדווח באופן פרטי כל מי שמרגיש עצמו ניפגע יכל להגיש תביעת נזיקין ש היה ברור לכולם במידה והדלפה דומה היתה מיתרחשת ב ארהב נובל היתה פושטת רגל מיד
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    סתם הם לא נפגשים :-)
    עדי 15/04/2012 22:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא קונה פראייאר .
    סגור
  • 37.
    מציאת נפט זה סוד לאומי...
    היודע 15/04/2012 22:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם עם יש נפט לא יגידו שהוא כלכלי כי זה סוד לאומי כי במסגרת הסכמי השלום עם מיצרים אנחנו מקבלים מהם נפט בעלות נמוכה למשך 50 שנה מחתימת הסכם השלום בעם נמצא נפט מיסחרי אז תבוטל הספקת הנפט לכן לא יגידו שנמצא כמות מיסחרית למרות שכן יש כמות מיסחרית וזאת המסקנה ...
    סגור
  • 36.
    הודעה במאיה.נמות נפט היסטרית
    וייייייייייייייייייי 15/04/2012 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    100 מיליארד
    סגור
  • 35.
    מודעין למשקעים לא הבנתם זו המניה של 2012 נ (ל"ת)
    תגלית 15/04/2012 19:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    שאפו לנותן בראש
    שפוי 15/04/2012 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי רציונאלי והכי שפוי מכל הברברנים שקישקשו כאן...שאפו
    סגור
  • נפט
    מאיר 15/04/2012 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יששששששששש נפטטטטטטטטטטט לא סתם ביבי ניפגש יששששש!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 33.
    תרגעו-נפט יש והפגישה כדי להוציא אותו כי נובל
    GG 15/04/2012 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבינה שהיא אינה מסוגת לבצע את המשימה טכנית זה לא מגרש המשחקים שלה ולכן מרגע זה ואילך היא תלחץ על נתניהו שהממשלה תאשר לה הכנסת שותף בכיר שמשמעות הדבר היא בעל אינטרס זר שהולך להיות שותף עם ממשלת ישראל ולכן הפגישה ומה זה אומר לגבי המניה חיובי אבל רק עם אופק לעתיד הוצאות ההפקה והיקפם תלוי במפעיל החדש ולכן בצד לגילוי מאגר נפט תלווה חוסר וודאות לגבי ההפקה עצמה יהיו מי שיגדירו אותה כבלתי כדאית לצורך מניפולציות במניה כל העסק הזה רחוק מלהתייצב לפני 2013
    סגור
  • 32.
    לכל הבכיינים הק בועים
    נותן בראש 15/04/2012 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך להיות גאון או אנאליסט עם תאר פרופסור כדי לשאול למה מנכל נובל מצא לנכון לפגוש את רה" מ. בואו נחשוב ביחד......לשם מה נקבעה הפגיה? כדי שביבי יעדכן את דוידסון על התקיפה באירן? כדי שירכלו על הפודל שטייניץ? כדי שדוידסון ילמד אנגלית את ביבי? או אולי דוידסון מתכונן להתגייר? רבותי........ועכישיו תקשיבו בכיינים קבועים וילליניים שבכל הודעה מוצאים רק בכי ונהי- דוידסון הולך ךעדכן את ביבי...ואתם מבינים בעברית מה פירוש המילה לעדכן? לעדכן זה לא לחזור על חומר לעוס...לעדכן זה לאמר מה התחדש על כל מה שכבר ידוע... עכשיו בואו נעשה עץ החלטה: שתי אפשרויות או תרחישים: אם המסר אמור להיות שלילי אתם חושבים שדוידסון היה מבקש פגישה? במקרה כזה היתה שתיקה רועמת.... אז מה נשאר?..נכון גאונים שלי.....מסר חיובי..ובמה ידונו? על האופציות לתיעול הגז או הנפט לשוק המקומי וליצוא....מי שלא מוצא חן בעיניו הניתוח הזה שייך לשתות את המים של עזה
    סגור
  • צודק! 100%! (ל"ת)
    ראש 15/04/2012 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    לכל המשקיעים אתם מה-זה חלשים רמז עבה מזה ולא
    ימנה 15/04/2012 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניצלתם היזדמנות פז נחיה וניראה מחר
    סגור
  • 30.
    מה הסיפור???
    קוני 15/04/2012 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם מישהו מהפריירים שמחזיקים ב' רציו' באמת מאמין שאם היתה תגלית משמעותית (לא פחות ממיליירד חביות !!) בעומק הקידוח לא היה המידע ' דולף' והמנייה היתה כעת מינימום על 60 אג.' ??? הרי עובדים על האסדה עשרות אנשים !!!!! למה שלא יעשו ' בוכטה' ???? רבותי : אין נפט -מכסימום :סימנים..................
    סגור
  • כל עובדיי האסדה הם אמריקאים.
    מוטי 16/04/2012 07:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז במקרה של הדלפה היא תהיה בארהב
    סגור
  • רבותיי קידוח הנפט יסתיים ויש כבר תוצאות !!!
    יוסי י 15/04/2012 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נובל ודלק. לו יודעים איך להתמודד עם תגלית הנפט העצומה בלוויתן ולו יודעים איך לדווח על זה. לבורסה אבל סבלנות חברה זה שם המשחק ידווחו באבו אבואה לו תהיה להם ברירה. תזכרו טוב מדובר על מילירארדים חביות נפט. בלוויתן. הסוד עומד להתגלות ...........
    סגור
  • 29.
    ביבי לא צריך את צאק ע" מ לדון באבטחת הבארות,
    דור 15/04/2012 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל את מפקד חיל הים הוא כן צריך . אולי הולכים לדון על גאז לקיץ. נראה שבים מסתובבות ליד מרי בי מכליות גאז שאולי דואגות למלא חזרה. בכל מקרה סדקו קודחת ליד מרי בי ע" מ וכל זה למלא את הגאז החסר לקיץ. יש המון פעילות ליד מרי בי והלוינים שלה. סביר מאוד שביבי שדפק את תמר יחד עם שטינץ ושישינסקי מנסה לתקן את האסון האנרגתי שיפול על מדינת ישראל בקיץ הקרוב.
    סגור
  • סוף סוף דברי טעם....... (ל"ת)
    מתקרבת 15/04/2012 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    תרשמו 600 עד 850 מיליון חביות נתפגש (ל"ת)
    יוסי 15/04/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    רציו-הבעלים יודעים שיש אוצר ענק בלוויתן
    יוסי 15/04/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לולא ידיעה זאת ?לא היו קונים את אחזקותיו של המשקיע מחברת גלובוס בשקט ומבלי לפרסם דבר.מקורבים טוענים שלאחר הדיווח על מציאת הנפט בהתאם לתחזיות הידועות תבוא הבוננזה העיקרית שהיא' ' גילוי שדה נפט ענק' ' שלא תתפתו ואל תספקו ביקושים גם בשער 100-126
    סגור
  • 26.
    לא הבנתי.... גם ביבי מושקע בלווייתן?!?
    מתקרבת 15/04/2012 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מותר? ומי ביקש את הפגישה - ביבי - או דוידסון??
    סגור
  • 25.
    יש הדלפה...
    אריק נויימן 15/04/2012 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה בעקבות ההצלחה המסחררת של מציאת הנפט ,נתניהו יבקש מצאק [מנכל נובל] להיות ראש ממשלת ישראל ולהוביל הצלחות נוספות , [ התקווה שלנו במינמום מיסים]
    סגור
  • 24.
    ביבי
    דדי 15/04/2012 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשה מה שטוב לעם ישראל. יש נפט בשדה מגד בכמויומ אדירות.
    סגור
  • 23.
    רצוי
    משה 15/04/2012 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם זה לא מידע פנים מה עם הרשות
    סגור
  • 22.
    חוששנני שחרא לפנינו
    אממ 15/04/2012 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצוי ידועה עם דליפת במידע פנים. והמניה רק צנחה בשבועיים אחרונים. כנראה עכשיו גם דליפת נפט.
    סגור
  • 21.
    בעה" ש ... פגישה זו משמעה אחד הסימנים המובהקים
    מנשה 15/04/2012 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן לנפט,,, . מניות לוויתן וכל הסקטור יגעש למעלה אמן.
    סגור
  • 20.
    פעם אחרונה היה תהליך דומה, ברק נפגש עם פישר
    ריח גזים באויר 15/04/2012 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעדכון מחירי נדלן ורכש באקירוב דירתו. יפה לאנשי מרכז מילכוד, ואין מבקר מדינה אובייקטיבי וחבל
    סגור
  • 19.
    עידכון?
    ישראלי 15/04/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קורה משהו אין ספק,הלואי ויהיו בשורות טובות, אני בכל אופן החלטתי להסתכן וביטלתי הוראת מכירה חלקית שתיכננתי לאבנר!
    סגור
  • 18.
    אני יודע מה צאק יגיד לביבי
    רר 15/04/2012 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד יא חתיכת אפס איך נהיית ראש ממשלה?
    סגור
  • 17.
    לא בהכרח נפט ...
    הנביא 15/04/2012 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפעלת שרירים ... יש פוטנציאל, אך מסים מכבידים.
    סגור
  • 16.
    יש ריח של נפטטטטט באויר!! יאלה רציו!
    משה 15/04/2012 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישתבח שמו של הקב" ה לעולם ועדד!!!
    סגור
  • 15.
    ישתבח שמו של הקב" ה לעולם ועד!!! א מ ן (ל"ת)
    ימנה 15/04/2012 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    יתכן שבא לבקש מנתניהו סיוע
    הפסיכיאטר 15/04/2012 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתרופות ובטיפול מקדים למשקיעי רציו, שאני נמנה עמהם ?
    סגור
  • 13.
    על נפט לא מדחווים לראש ממשלה
    לא לא 15/04/2012 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על דליפה מדווחים ועוד איך
    סגור
  • אם הייתה דליפה אז מזמן כל המדינה הייתה יודעת
    משה 15/04/2012 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקווה שהוא הולך לדווח על כמויות יפות של נפט שנמצאו
    סגור
  • חמוד אתה. באמת חושב שהטוקבק שלך יזיז את רציו? (ל"ת)
    איתן 15/04/2012 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    ביבי מריץ את רציו (ל"ת)
    באבי 15/04/2012 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    להתפלללללללללללללללללללללללללללל (ל"ת)
    ד 15/04/2012 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    ישששש נפט (ל"ת)
    דניאל 15/04/2012 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    לא יאומן. היתכן שיש סיכוי סביר שראש
    המאתגר 15/04/2012 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשלה יחשף למידע פנים בטרם כלל הציבור נחשף לכך.
    סגור
  • כן, בשביל זה הוא ראש מדינה... (ל"ת)
    איתן 15/04/2012 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    בטח בא להתבכיין על המיסוי,נראה לי שקודם
    בא 15/04/2012 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צאק צריך להודיע למשקיעים על התוצאות,אבל יכול להיות שאני טועה .
    סגור
  • 7.
    חודש ניסן מלא ניסים
    יש בשרות 15/04/2012 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם לא נפגשים
    סגור
  • 6.
    מי אמר שזה קשור ללוויתן? בטח בנוגע לפיתוח תמר (ל"ת)
    גז לחשמל 15/04/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    למה דוידסון צריך לעדכן את האפס הזה
    stas 15/04/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מיסים???
    סגור
  • הסיבה פינוקיו צריך חיזוק
    הכי ותיק38 15/04/2012 22:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחירות בדרך
    סגור
  • stas אתה אפס ועלוב נפש.
    משה 15/04/2012 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה רצית שיעדכן אותך איש קטן ועלוב שכמותך
    סגור
  • אפס? ואתה בטח חבל על הזמן לא ? תתבייש. (ל"ת)
    ה- יח' 15/04/2012 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כנראה שסתם בא לו לשאול אם ביבי מרשה לו למכור
    אריק 15/04/2012 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסינים 4 מיליארד חביות נפט במכה או לא.... זה לא בסדר מבחינתך? לא, כי אם לא אני אתקשר אליו שיבטל. (יצאת פיתה)
    סגור
  • אתה רואה ?! כמה שהוא " אפס" ,הוא ראש הממשלה שלך (ל"ת)
    תשלים עם זה,טיפש !!! 15/04/2012 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמו שבסוריה משלימים עם זה שאסד נשיא (ל"ת)
    דגכשד 15/04/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כשבסוריה תהיינה בחירות דמוקרטיות-אתייחס (ל"ת)
    לתגובתך ה" מלומדת" ... 15/04/2012 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ישראל היא דמוקרטיה קקה!
    איכותח למהדרין 15/04/2012 20:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאפשרים לך לבחור אחת לכמה שנים ובין יום בחירות ליום בחירות מחרבנים עליך. אז כן, אני לא מעריץ של ראש הממשלה. כמו כן נובל היא חברה ציבורית ובמצב הקיים היום שיחה זו משפיעה על המשקיעים בגלל האירוע ולא בגלל תוצאה זו אחרת. תיק ההשקעות שלי נראה כמו מדינת ישראל שרוב ההפסדים הם בגלל רגולציה ורדיפת בצע של הממשלה שלנו.
    סגור
  • אני בטוח שמפעל החיים שלך הרבה הרבה יותר מרשים (ל"ת)
    רון 15/04/2012 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שיהייה במזל....הגיע הזמן (ל"ת)
    חישקומיצין פורטה 15/04/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ליויטן
    משה 15/04/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף אים ראש הממשלה צריך עידקון כניראה שאנחנו על הסוס הנכון
    סגור
  • עדכון
    לויתן 15/04/2012 22:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם
    סגור
  • 2.
    אני מריח ריח חזק של נפט. (ל"ת)
    מבין 100 15/04/2012 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אויי כמה נפט אני מריח באויר...רציו תחגוג!!! (ל"ת)
    אוהב נפט 15/04/2012 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור