: נתניהו - "הממשלה איננה שולטת במחיר הדלק - אין ארוחות חינם"

כך אמר היום ראש הממשלה בהתייחס להפחתת המס על הדלקים השבוע ב-15 אגורות. "ההערכה על הישגינו מחלחלת כבר בציבור הרחב"
בנימין נתניהו
"ממשלת ישראל איננה שולטת במחירי הדלק, זהו שוק מאד תנודתי, עם זאת אנו עדים לעלייה מתמדת במחירי הדלקים כתוצאה מהסנקציות על איראן", כך אמר הבוקר ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה.

"הממשלה בראשותי מנסה למצוא דרכים כדי למתן את העלייה וכדי להקל על אזרחי ישראל. כרגיל אין ארוחות חינם ועל הממשלה לכסות את הפער שנוצר כתוצאה מהורדת מחירי הדלקים כדי למנוע פריצה תקציבית. בעצה אחת עם שר האוצר יובל שטייניץ ועם אנשי משרדו אנו מביאים היום הצעה לייעל את משרדי הממשלה מבלי לפגוע בסדר העבודה שלהם", הוסיף נתניהו.

לדבריו, "יש הרבה מאד במה להתייעל מבלי לפגוע בשירות הציבורי. הממשלה הנוכחית רשמה הישגים נאים בשלושת השנים הראשונות לקיומה. ההערכה על הישגינו מחלחלת כבר בציבור הרחב וכולם מבינים שההישגים הושגו בין השאר בשל עבודת הצוות של כל אחד מהשרים היושבים סביב שולחן זה."

"עד עכשיו עבדנו בצורה מאד מרשימה כצוות אחד וגם כאן, בנושא ייעול כוח האדם, נדרשת עבודת צוות שמטרתה לאפשר לתושבי ישראל הוזלה במחירי הדלק כך שבחופשת חול המועד ובכל מועד אחר הם יוכלו לנסוע ולטייל ברחבי ישראל, וליהנות מהכבישים הנוחים, מהפארקים ומהגנים ולחגוג היטב את החג."
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    כן יש ארוחות חינם - נחש למי ?! (ל"ת)
    עוד לא אבדה תקוותינו 04/04/2012 20:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מחירי הדלק ??
    טוביה 04/04/2012 20:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מחליט על מחירי הדלק אם לא הממשלה ? שטייניץ לא בממשלה ? נתניהו לא ראש הממשלה ? אז מי מחליט ??
    סגור
  • 17.
    תעשו את הבלו כקבוע ולא כאחוז, ותורידו את המעמ
    UUU 04/04/2012 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לשקר ולעשוק !!!!
    סגור
  • 16.
    לממשלה יש שליטה על מחצית מחיר הדלק !!!
    קורמורן 04/04/2012 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל עליה של מחירי הדלק בעולם, אנחנו משלמים כפול, פעם אחת עקב עליית המחיר שעליו אין לממשלה שליטה ופעם נוספת על העליה בשעור המס בשקלים, שעליו יש לממשלה שליטה מוחלטת. ככל הנראה ראש הממשלה בטוח שהאזרחים כאן הם שוטים גמורים שניתן " למכור" להם כל סיפור שבעולם, כולל למשל שהכסף הזה דרוש לצורך בניה של עוד " כיפות ברזל" , כאשר ידוע כי הכסף הזה בא כולו מארה" ב, למעט בניה של 3 סוללות שתשולמנה בעתיד מכיסינו.
    סגור
  • 15.
    ארוחות חינם ומשכורת חודשית לפרזיטים חרדים. (ל"ת)
    פולישוקי תתעורר 04/04/2012 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    או שאתה שקרן או שתה רמאי
    יועץ מס 04/04/2012 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי בכל עליה של מחיר הדלק המס למדינה גדל .לכן יש לעצור את עלית המס נניח שמחיר הדלק עלה בעולם בשקל המדינה הוסיפה עוד שקל מדוע? למה המדינה צריכה להרויח מכך . לכן או שאתה שקרן או שאתה רמאי ואנו נבוא איתך חשבון ביום הבוחר אדוני ראש הממשלה
    סגור
  • 13.
    נתניהו בלוף
    ישראלי 04/04/2012 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחיר הדלק היה 7שח המורכבים מ-3.5 מחיר הדלק מיסים של 100% כך שהמחיר הוא 7 שח וקרא שהמחיר העולמי עלה וז מצדיק עליה של-0.5 שח כל שמחיר הדלק צריך להיות 4 שח מחיר הדלק והמס שהיה 3.5 המחיר צריך לניות 7.5 שח אלה מאי הממשלה העלתה ל-8 שח כי המחיר הבסיסי הוא -4 שח ועוד 4 שח מיסים כך שלא רק לא הורידו את המחיר אלה הם מעלים אותו וטוענים כי הורידו מחיר בקיצור בלופים שאני לא מוכן לקבל ואני העשה את כל המאמצים להעיף את הרקובים מהשלטון והטענה כי ביבי לא מפחד כי הסקרים מראים כי רוב העם רוצה אותו אז אני וחברי ומשפחתי יוצאים במאמץ לשנות את זה ומתפללים לא להתקל בעלובים האלה
    סגור
  • 12.
    תירוץ תורן
    ד.מ 04/04/2012 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשל משקיע כנראה הרבה כסף ביח" צ כדי לשכנע אותנו שקשה ולכן חייבים לגבות עוד מיסים . עליית הדלק הוסיפה הכנסה נוספת במע" מ בלי קשר למס הבלו ,אז איפה הכסף. הבעיה שכולנו חושבים שמספיק להגיד שנפגש בבחירות ואז יבוא המועמד הבא שיעשה בדיוק אותו דבר כי הפוליטיקאים שלנו לא יודעים אחרת.
    סגור
  • 11.
    רק ביבי אל תיתבלבל ,אנחנו ,העם,מקבלים את הגזר
    בא 04/04/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט רציתי לוודה מי מקבל מה .אנחנו לא רגילים .אבל לדברים טובים קל להתרגל.
    סגור
  • 10.
    איזה הישגים? (ל"ת)
    הצבור הרחב 04/04/2012 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    ניהול כושל=הפסד כספי=העם הפראייר משלם=מחאה! (ל"ת)
    מוסד ציבורי ופרטי 04/04/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה לא ניהול כושל
    ד.מ 04/04/2012 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מנהל טוב יודע שצריך לפתוח מפה לנצל במקסימום את מה שאפשר ,ואנחנו כאזרחים מוכיחים שאפשר עוד כי אנחנו רק מדברים ובסוף משלמים. תכלס שכל אחד ייקח את המחאה אליו הבייתה ויחליט את ממי הוא לא קונה ואת מי לא לחזק. יש מה ללמוד מהחרדים
    סגור
  • 8.
    עושים מיליארדים ע" ח העם הפראייר=מחאה=חרם צרכן (ל"ת)
    בנק,אוצר,ממשלה גנבים 04/04/2012 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ראש הממשלה הכי נהנתן שהיה לנו טוען ש" אין
    ירושלמי 04/04/2012 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארוחות חינם" .. זה כמו שאובמה יטען שאין שחורים בארה" ב !!!
    סגור
  • לפני שנה וחצי 150$ חבית 7.5 ש" ח לליטר היו
    יוסי 04/04/2012 12:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום 105$ 8 ש" ח לליטר אחרי שעשו 88 אגורות הנחה. בילבול מוח שיפסיקו לספר סיפורים נמאס
    סגור
  • 6.
    חתיכת זבל אתה והממשלה המושחתת שלך אוכלים חינם (ל"ת)
    תום 04/04/2012 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    עבדים לחרדים בים
    עבדים היינו 04/04/2012 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש ממשלה שקרן שקרן שקרן מבטיח " ארוחות חינם לחרדים" ע" ח האזרח הפשוט ואח" כ משקר במצח נחושה לפני שלוש שנים הדלק הגיע ל 150 דולר והמחיר בארץ היה סביב ה5.5 ש" ח היום המחיר של הנפט סביב ה100 דולר אבל מחיר הדלק זינק ל8 ש" ח לליטר השקרן הזה נתן תקציב רחב לחרדים עשממומן ע" י האלאת מחיר הדלק נמאסת עם השקרים עלבון לאינטלגנציה האנושית רק לא ליכוד.
    סגור
  • 4.
    הממשלה כן שולטת בצורה מעוררת בחילה במס הישיר
    פקמן 04/04/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבלו ביבי הבלו........אל תעשה אותנו סתומים
    סגור
  • 3.
    שקרן-זה התגובה שלי לביבי-האיש שקרן
    אא 04/04/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והוא משדקר. כמו שהוא שיקר לאשתו הראשונה שזיין את שרה מהצד.
    סגור
  • 2.
    צריך לחתוך בהוצאות,להוריד טפילים .יופי ביבי. (ל"ת)
    בא 04/04/2012 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הבנאדם מנותק לגמרי מהם
    עידן 04/04/2012 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חי באיזה סרט שהוא יצר לעצמו בראש, והוא פשוט מרגיש טוב עם זה... נתראה בבחירות.
    סגור
  • על ראש הגנב בוער הכובע
    סמוש 04/04/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי, אתה לאט לאט אבל בטוח חופר את הקבר שלך במו ידיך
    סגור