מה אתם אומרים על הגרף היומי של מניות הגז נפט? כנסו ושתפו

אסדת הסדקו אקספרס (צילום: אלבטרוס)
בעוד מדד המעו"ף הצליח לסגור את יום המסחר הראשון לשבוע זה בעליות שערים, מדד הגז-נפט איבד גובה בצהרי היום, עשה זאת במהירות רבה וגם תיקון קל בסיום לא הצליח להביא למיתון של ממש בירידה היומית. צפו בגרף התוך יומי של מדד הגז נפט והביעו דעתכם
תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    מציע לשנות את השם לצהוביז או ביזהובון
    עידן 02/04/2012 00:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבומבסטיות והכותרות המגמתיות הן על חשבון התוכן. כל כך רוצים למשוך תשומת לב שהכל מותר. מדוע צריך לכתוב " השיל" מה זה נחש שמשיל עורו? ניתן לכתוב המדד ירד. כל הכתבות בנושא הגז נפט מגמתיות ובלתי מדוייקות בלשון המעטה. פשוט צהובון!
    סגור
  • 13.
    ניעור וניעור בלבד. כמו שעשו בדלק אנרגיה בחמיש
    אבירם 01/04/2012 22:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחמישי והיום היא עלתה ע" י רכישת מניות מהציבור הפחדן
    סגור
  • זה המגרש של הספקולנטים וזה הכדור שלהם. (ל"ת)
    פנסיונר 02/04/2012 00:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    רציו אהובתי אל תאכזבי תני לנו נפט לחג (ל"ת)
    ayal 01/04/2012 21:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    דעתי בנושא הכתבה
    שרלוק הולמס 01/04/2012 21:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאתם לא מבינים כלום ואתם סתם מחפשים דרמטיות בכתבות שלכם בנושא הגז הירידות היו במחזורים נמוכים . מניות תמר וליוויתן שוות הרבה יותר הסבלנות משתלמת
    סגור
  • 10.
    אני חושב שתומר קורנפלקס חסר לכם
    אייציק 01/04/2012 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באתר כמי שחובב את הסיקור ה " אובייקטיבי" ביותר הכתב היחיד שמביט בראי ורואה את האמת העירומה של הקונספירציות בשוק ההון האוצר והלמ" ס
    סגור
  • 9.
    עד פסח -היציאה מעבדות לחירות מקורות האנרגיה
    מבין 100 01/04/2012 21:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולל נפט!!!
    סגור
  • 8.
    הורדה לצורך קניה
    יונה 01/04/2012 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי שמספר מקורבים לקידוח הנפט בלוויתן שמו היצעים בכדי לקנות בזול היום ומחר! תוך שבועים השותפויות חייבות לפרסם תוצאות ואסדת הקידוח עוברת למירה ושרה. אני אופטימי. אם ימצא נפט, קל יותר להזרים אותו למכליות וליצא אותו מאשר לטפל בגז בהזרמה בצינורות או בהנזלה.
    סגור
  • בקרוב הודעה שאין נפט רציו מרוסקת- תרחיש אפשרי
    אמיר 01/04/2012 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היה נפט מזמן המניה היתה קופצת גם אם אין הודעה רשמית, הרי כולנו יודעים איך עובד השוק של ימינו.
    סגור
  • תרחיש אפשרי נוסף - רציו ברקיע היהלומים
    אודי 01/04/2012 22:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל מטבע יש שני צדדים. ימים יגידו.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    מקורבים
    מיקי 01/04/2012 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכרו היום מניות לויתן כי אין נפט מחר הודעה מנובל בשעה 14.00
    סגור
  • קשקשן
    אלון 01/04/2012 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ..
    סגור
  • לויתן
    אבי 01/04/2012 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז למה בסגירה נמחקו הירידות?
    סגור
  • הגז הוא בנוסף לנפט (ל"ת)
    יגאל 01/04/2012 22:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם אם לא יימצא נפט עצם מציאת שכבה נוספת
    העטא7עון 01/04/2012 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכולה להכפיל כמות הגז בלוויתן.מעבר לכך גם לאבנר ודלק וגם לרציו רשיונות מבטיחים נוספים.אז רק סבלנות.
    סגור
  • 6.
    משקיעים תמימים
    סמי 01/04/2012 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם יש גז בכמויות הנזכרות ויש ואני מאצין שיש גם נפט אבל ההשקעות גדולות מאוד גדולות הממשלה לא שמה שקל והמשקיע התמים מסכן את כספו
    סגור
  • כתבת מיבחן למשקיע המסכן
    רציו 01/04/2012 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם ממזרים יודעים הכול ובוחנים אותכם ליברוח מרציו
    סגור
  • 5.
    " ובעת ההיא ישתוק החכם" למה לדבר סרק סרק. (ל"ת)
    שגיא 01/04/2012 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    היום ניתן היה דווקא לראות עד כמה המשקיעים
    יגאל 01/04/2012 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נחושים.לאחר כתבה מגמתית בעניין גבעות,המניה ירדה בשני פיפסים במחזור גדול,זה ממש קטן על המניה.מי שרצה לקנות בזול לא הצליח מי יודע מה,עדיף והיה משקיע בגלוב.לגבי הכתבה יש יותר מידי טעויות מכוונות של קורנפלד.הוא בודאי מבין את ההבדל הגדול בין שני דוחות המשאבים מוכח וניתן להוכחה.סיבה טובה לרשות לקבוע איזה ידע ואמינות דרושים לעתונאי שסוקר את התחום הרגיש הזה.מעבר לזה יום מסחר שקט בתחום.בחודשים הקרובים יחול המפנה הגדול ומי שיהיה בפנים מן הסתם ירווה נחת.
    סגור
  • 3.
    2.5 שורות מיותרות לגמרי
    זיפו 01/04/2012 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה בא לומר הכותב ? אז המדד ירד 1.5% , מודיעין עלתה 1.5% , גבעות לא ירדה משמעותית ( כמו שהיה צפוי ) , אז מה ? אם כבר רציתם כתבה הייתם צריכים לבדוק מה הייתה הסיבה למניית גלוב המוכה קשות, לטוס היום 11.5% ללא כל הודעה, עם מספר קניות של 200 אלף שח ויותר שבוצעו ע" י מקורבים ובעלי מידע פנים.
    סגור
  • 2.
    נפט
    דודי מחדרה 01/04/2012 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי שכעת ההזדמנות לקנות מניות נפט וגז ובמיוחד רציו. הכרזה על מציאת נפט ברציו תקפיץ את המניה בעשרות אחוזים. גם כך היא נסחרת מאוד נמוך עם ערך קניה לטווח קצר וארוך
    סגור
  • 1.
    שטויות במיץ עגבניות
    ערנ 01/04/2012 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת, היו ימים יותר גרועים בהרבה לסקטור!!!!! אפשר לחשוב מה קרה היום שמצדיק כזו כתבה
    סגור
  • לא לשכוח - מודיעין - עלתה! (ל"ת)
    מודיעין 02/04/2012 01:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור