חברות הגז והנפט יצאו להיפגש עם משקיעים זרים בלונדון

איגוד לשכות המסחר ותעשיות חיפושי הנפט והגז עורכות יחד עם מועצת העסקים בריטניה-ישראל כנס על הפוטנציאל באגן הלבנט. אורי אלדובי, יו"ר איגוד תעשיות חיפושי הנפט והגז: "משקיעים זרים יגיעו רק בתנאים של שקיפות ויציבות רגולטורית"
מציגים את הפוטנציאל
נציגים של חברות חיפושי הגז והנפט הישראליות הגיעו היום ללונדון לסמינר בן יומיים, בנושא פוטנציאל הנפט והגז באגן הלבנט, במהלכו יציגו החברות את פעילותן למשקיעים זרים פוטנציאלים.

הסמינר הוא תוצר יוזמה של איגוד לשכות המסחר, איגוד תעשיות חיפושי הנפט והגז הפועל באיגוד ומועצת העסקים בריטניה-ישראל, המביאה אנשים בכירים מתחומי האנרגיה, העסקים והתקשורת ובו צפויים להשתתף כ-150 בכירי משק הנפט והגז מחברות בינלאומיות מובילות וכן בכירים מהסקטור הכלכלי והבנקאי. מישראל, הגיעו לכנס נציגי החברות דלק, מודיעין, נמקס, אדירה, הזדמנות ישראלית, גלוב, IEI.

אורי אלדובי, יו"ר האיגוד תעשיות חיפושי הנפט והגז אמר בכנס היום: "תעשיית הנפט והגז בישראל עתידה להפוך את מדינת ישראל למעצמת אנרגיה בקנה מידה בינלאומי, המייצאת גז. הוכחה לכך ראינו היום, בכנס, כאשר בכירי משק הגז והנפט והסקטורים הכלכלי והבנקאי הבינלאומיים, הופתעו לגלות על גודלו של אגן הלבנט.

"פיתוח המשק הוא מטרה לאומית, כמו גם ייצוא הגז, ועל הרגולטור לסייע בידן של החברות המפתחות משק זה. עלויות קידוחי האקספלורציה והקמת התשתית להפקת המשאב הן עצומות והחברות נאלצות להשיג מימון ממממנים ומשקיעים זרים לבדן. משקיעים פוטנציאלים יגיעו רק בתנאים של שקיפות ויציבות רגולטורית וכך על מדינת ישראל לנהוג. שימוש מושכל ונכון של עתודות הגז, יבטיחו עצמאות אנרגטית ויתרון גיאופוליטי לישראל לעשרות השנים הבאות".
תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    גז
    גורג 30/03/2012 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי אמר לך שאני לא נוצרי יזבל שכמוך אתה מאלה שלא מושקעים וזה לא מענין אותך יזיפט אתה הואב ליראות את מפסידים כסף זה הכף שלך כמוך יש הרבה יזבל לאנשים כאלה אני מיתקון יזיפט אחת אני מעדיף להיות הכל ולא אחת כמוך יזבל
    סגור
  • 10.
    גבעות -מעניין אם טוביה החולב והאלוף הבלונדיני
    ראל0570000 29/03/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין אם הם היו שם אני מדמיין טוביה החולב את המשקיעים הולךעם הזקן והכיפה כמו מיתנחל ציוני (פטרו דולארים כמו שאמר בגין עליו השלום במילים אחרות חמדן )והאלוף עם הדרגות של האלוף וסרוך הדרכה והמקל הטלסקופי מסביר לאנשים מה זה נפט .גבעות הולכת לעשות עוד סיבוב לרווחת טוביה החולב וכנופיית גבעות
    סגור
  • 9.
    " הופתעו לגלות" עאלק..מעדכנים אותם בכל פיפס... (ל"ת)
    ע 28/03/2012 19:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    תתחילו להעיף את מניות הגז - המצב רע מאד!!!
    אבי 28/03/2012 19:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה גז כבר אפשר להמציא באותו תא שטח? עד שלא מתחילים להפיק אין מה להחזיק במניות הגז, לראייה הפסדי רציו ותשקיף ישראמקו. לפני שיוצא גז זורקים הרבה כסף לים.
    סגור
  • 7.
    המשקעים מחו" ל יגיבו בהתאם!!!!!!!!
    פיני 28/03/2012 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש הממשלה ושר האוצר מוזמנים להביא את הכספים העצומים הנחוצים להמשך הפרויקט הנ" ל. והחברות בארץ מוזמנות בעדוד הממשלה לבצע עסקות עם ספקית הגז המצרית במחירים מוזלים עם מועד הספקה בספק ולא ידוע ואפשרות למחיקת הכספים וההשקעה. פוליטיקאים קטנים ח`כ כרמל שאמה יובל שטייניץ וביבי היום גזלתם את ציבור המשקעים בארץ והמשקעים מחו" ל יגיבו בהתאם.
    סגור
  • רציו המניה. המובילה בסקטור הגז נפט
    אבי י 28/03/2012 20:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רבותיי משקיעים מכל העולם עוד ידברו. שנים רבות על. האוצר הגדול שבבתן הלוויתן פוטנציאל אדיר. שאנשים עדיין לו יתחילו לעכל. אותו ,,,,,,,,,,,,,,
    סגור
  • 6.
    רציו
    גורג 28/03/2012 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גםפ אני מופתע חוץ מהמוסדיים והמקורבים שלא מופתעים ובכל רגע אם הם יכולים לישחוט את רציו הם היו שוחתים את המשקיעים ברציו ביכדי ליקנות מהם בזול נוכלים ומושחתים אם רשיון ממש בושה וחרפה כל העולם מופתע מיגודלו של הליויתן שעדיין לא אמר את המילה הסופית שלא והמקורבים מחפשים לדכות את המשקיעים כידי שיוכלו ליקנות בזול ממש בושה וחרפה בגלל זה שונאים אותנו בכל העולם רקעכשיו אחרי גיל 63 אני מבין למה שנאו אותנו כל השנים בעולם ממש מעשים מלוכלכים של בתי השקעות בושה הורגים את האח בשביל להרויח בושה וחרפה זה לא ניחשב מישחק ולא מיסחר זאת גזלנות לשמה אני מיתביש שאני שייך לעם כזה בושה וחרפה צרי העיין
    סגור
  • תתאסלם,חסר להם רק עוד אחד כמוך (ל"ת)
    תתנצר 28/03/2012 20:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    אין בעיה להמר בכספי המוסדיים
    טובי 28/03/2012 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצחק תשובה הוא דוגמא איך מהמרים בכספי הפריירים של קרנות הפנסיה. מצליחים הרווח ודיבדנדים לבעלים. לא מצליחים, לא מחזירים חובות. תשובה יוחבר יועציו יכולים לתת למשקיעים הדרכה בנושא. 
    סגור
  • 4.
    ישראל על המפה סופסוף :-)
    רוני 28/03/2012 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד בלונדון..
    סגור
  • 3.
    בשבוע הבא יתפרסמו סקרי פלאג' יק
    הזדמנות ישראלית 28/03/2012 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיסה נעימה למשקיעי הזדמנות.
    סגור
  • 2.
    הממשלה לא מעוניית בגז כי אין על זה מיסים (ל"ת)
    משה 28/03/2012 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בכירי משק הנפט וגז? גם אני מופתע! חחחח!!! (ל"ת)
    פול 28/03/2012 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור