תוצאות הסקר - האם להחזיק במניות 'לוויתן' רגע לפני? כנסו...

 |  (39)
נפט (קרדיט: Getty images Isarel)
מניות סקטור הגז כולו נסחרות בימים אלו בעצבנות רבה, זאת כאשר המשקיעים כוססים ציפורניים לקראת תוצאות קידוח הנפט ב'לוויתן' שצפויות להתפרסם בתקופה הקרובה. בזמן ש ישראמקו יהש 0% ישראמקו יהש 38.6 0% ישראמקו יהש בסיס:38.6 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נגעה השבוע בשיא מאז ספטמבר האחרון על רקע החוזה עם חברת החשמל והסכם ההבנות עם בין 'דייהו' לגזפרום, {אבנר יהש} שאומנם רשמה בשבועיים האחרונים מהלך עליות של 12% - נמצאת עדיין במרחק של כ-6% משיא כל הזמנים שנקבע בינואר.

כעת עלתה השאלה ומכאן הסקר - האם נכון להחזיק במניות 'לוויתן' רגע לפני פרסום תוצאות קידוח הנפט שעשוי לטלטל את המניות הקשורות? לתוצאות הסקר - לחץ כאן ותן 'לייק'
תגובות לכתבה(39):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    ליויתן
    משה 29/03/2012 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא ינצל את ההזדמנות העכשוית יצתער לאחר מכן
    סגור
  • 24.
    הגז
    גורג 29/03/2012 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבקש מהרשות לנירות ערך להיות במעקב על מניות הגז והנפט בזמן כה רגיש של הודעה וליבדוק את הנוכלים שמחקים בקוצר רוח למצבים של פניקה כידי שהם יוכלו ליקנות בזול ושלא יגיע לפלילי
    סגור
  • איזה רשות? (ל"ת)
    אטטא 29/03/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    הרשלה יראה כמה נפט וגז נמצא
    hdtk 29/03/2012 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחודשים הקרובים וימות מקנאה.לו אסור להשקיע לו מותר רק לגנוב.
    סגור
  • 22.
    מה שבאמת מעניין זה תוצאות הסקר של היתר גל... (ל"ת)
    י.ה 29/03/2012 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    אני מושקע ברציו חזק מאוד,האמת אני רועד מפחד
    בנצי כהן ממבשרת 29/03/2012 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר כשבוע אני לא מצליח לישון יותר משעתיים בלילה ,המחשבות שלא ימצא נפט לא נותנות לי מנוחה,אי לכך אני מוכר היום את הכל ,אני מאחל למחזיקים שימצאו נפט והמניה תעלה בחדות שהייה להם לבריאות אני לא יכול לעמוד בזה יותר,יום טוב לכל המחזיקים וחג שמח לעם ישראל.
    סגור
  • בנצי-אני מתפלא עליך
    גדעון 29/03/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא ימצאו? ואם לא ימצאו?אין גז? השאר רגוע.
    סגור
  • אחי הסכום שאני מושקע לא מאפשר לי להשאר רגוע,
    בנצי 29/03/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל מקרה אני מורווח שם 15 %,ושוב שהייה בהצלחה למחזיקים מכל הלב .
    סגור
  • עצה ידידותית על תתעדכן יותר במניה.
    כדרעכ 29/03/2012 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היא תעלה אתה תתחרפן. ם היא תרד זה לא יתן לך כלום. שכח ממנה.
    סגור
  • 20.
    מלכודת בודאות,לא מאמין להם בשקל,,במידה והיה
    סכנת נפשות 29/03/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפט המקורבים היו יודעים והמניה היתה עולה חזק מאוד,,התוצאות זה לא משהו שברגע מסויים יודעים או כן או לא,,לדעתי אין שם שום נפט,הגז זה סיפור ההפקה רק ב 2018 השקעה כ 10 מיליארד $ ים של בעיות הנזלה שינוע מחירים בעיות ביטחניות ועוד ועוד,,,למה לקנות היום ,תמיד אפשר להכנס למניה ,במידה ואין נפט ירידה במניה של לפחות 50 % ,,לא שווה להחזיק.
    סגור
  • טען עוד
  • אם הייתי מקורב...
    י.ה 29/03/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז הייתי מקבל התראה לפני שתהיה הודעה משמעותית ואז למה לקנות היום?
    סגור
  • אחי לדעתי אתה צודק ,המקורבים מתרחקים זה סימן
    גירושים דחוף 29/03/2012 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שצריח להפרד מרציו כידידים.
    סגור
  • כל מילה באמא של הסלע,,סוף סוף מישהו אומר
    נועםדבורה-טאואר 29/03/2012 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את האמת כמו שהיא,ולא מנסה ליפות עם כל מיני ניתוחים דימיוניים,.
    סגור
  • 19.
    הזדמנות ישראלית מהווה תעודת סל על מה שעוד לא
    רואה יותר קדימה 29/03/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התגלה במימי ישראל. סקרי פלאג' יק יפורסמו עוד שבוע בערך ועם גלישה של בלוק 12 ולוויתן אם יש נפט הוא נמצא גם בפלאג' יק ובגל. אם אין, השוק לא יעניש הרבה את הזדמנות שגם ככה לא מתמחרת אפילו את המזומן בקופתה.
    סגור
  • 18.
    נפט
    גו 29/03/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לימכור אם אין נפט תחכה בסבלנות והמניה תמשיך לעלות בגלל הגז שימצא מאריך פי שניים מהכמות שיש עכשיו שהם 37 tcf חברה הסבלנות מישתלמת בהצלחה לרציו ולשותפים
    סגור
  • אתה אדם הזוי שחי בסרט,תצפה לאכול נקניק. (ל"ת)
    עופר נמרודה 29/03/2012 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    קול גלגל
    עוזי 29/03/2012 07:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע טרם פורסם מידע ביחס להיתר גל???
    סגור
  • 16.
    קול גלגל
    עוזי 29/03/2012 07:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע טרם פורסם מידע ביחס להיתר גל????
    סגור
  • 15.
    מסוכן לא הייתי לוקח את הסיכון !!!
    עדי 28/03/2012 23:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיפך למכור עדיף מאשר ליפול שובבבבב
    סגור
  • 14.
    להתנהג בהתאם?
    עד מתי 28/03/2012 21:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אנו האזרחים יכולים להתנהג בהתאם?
    סגור
  • 13.
    מקובל לשקר !!!!
    דרך ארץ 28/03/2012 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במדינה מקובל לשקר לא לקיים הסכמים וחלק פרסים לגורמים שלא השתתפו.
    סגור
  • 12.
    הכל בטטה (ל"ת)
    אבי 28/03/2012 20:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    שטייניץ גזל 66% מרכוש פרטי האזרח לא רואה שקל (ל"ת)
    שר מכוער 28/03/2012 19:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    לרמות שוב ושוב!!!!!!!!!!!!!!!!!
    כלכלן מס 1 28/03/2012 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו הורה על הקמתם של כמה צוותי עבודה ייעודיים ובין-משרדיים שיעסקו בלרמות את תושבי המדינה שוב ושוב. ולאור ההצלחה הרבה בארץ יש לבצע תורה חשובה הנ" ל גם לתושבי העולם הגדול.
    סגור
  • 9.
    גזלתם
    פיי 28/03/2012 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש הממשלה ביבי ושר האוצר יובל שטייניץ בחירתם לרמות את כולם כל הזמן. גזלתם את הציבור 25 אחוז מס על רווחי הון בבורסה 85 אחוז על רווחי נפט וגז דגמא אחת בלבד בים השקרים הענק של ראש הממשלה ושר האוצר יובל שטייניץ ונבחרי הציבור בארץ.
    סגור
  • פוליטיקאים הקטנים
    הנגזל 28/03/2012 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פוליטיקאים הקטנים עשים גזל לטובת המפלגות שלהם ולא לטובת המדינה.
    סגור
  • 8.
    מסרים מאוד בעייתיים בעולם כולו!!!!!!!!!!!!!!!
    פ.ו 28/03/2012 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו משקעים מקרב הציבור השקענו כספים שנים רבות בחברות חיפושי הנפט והגז, אנשי הבנקים, מגישי החדשות, פרשני הכלכלה ומי לא לעגו. הממשלה לא השקיעה וסיכנה שקל . מי שהשקע כספים וסיכן זה הציבור הנ" ל ובזכות כספם נמצא הגז. היום אחר מציאת הגז אפשר לעשוק ציבור משקעים זה. לא לקיים הסכמים חוזים והבטחות האם במדינת ישראל מקובל ששר אוצר לא דובר אמת וראש הממשלה מזגזג. לא פלא שכך הם פני הדברים וועדת ששינסקי ושר האוצר גרמו למשק ולכל מדינת ישראל נזק אדיר. השינוי והאישור ע" י השלטון של ועדת ששינסקי הינו חריג ובלתי מקובל לחלוטין בעולם המערבי הדמוקרטי ושולחים מסרים מאוד בעייתיים בעולם כולו.
    סגור
  • לא פלא !
    אחד שיודע 28/03/2012 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פלא שכך מתנהג משק הגז בישראל.
    סגור
  • 7.
    הודעות טובות באות לאט הודעות רעות באות באמצע
    שישקו 28/03/2012 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקידוח.....כך היה וכך יהיה...אין פה המלצה אלו המילים של צ' אקי מנכ" ל נובל למי שלא זוכר.
    סגור
  • 6.
    ריח הנפט עולה מהכתבה (ל"ת)
    מתדלק 28/03/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לויתן-יש או אין נפט
    ALLDEX 28/03/2012 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות לויתן היו כבר בשיאים גבוהים יותר גם בלי ההסכם עם חברת חשמל וגם ללא הנפט, כנראה שהמקורבים יודעים שאין נפט והמניות עדיין מתומחרות בזול יחסית לפוטינציאל שלהן (הכנסה של מליארד דולר לשנה לאורך הרבה הרבה שנים) ודווקא בשנים הראשונות גם משוחררות ממסים עד 2017
    סגור
  • 4.
    למקורבים זה כבר ברור שאין נפט
    איתי 28/03/2012 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסטרטגיה טובה היא לחכות לירידות החדות שיגיעו כתוצאה מההודעה שאין נפט ואז לקנות את המנייה שרק לפי כמות הגז צריכה להיות בערך בשער חמישים
    סגור
  • אתה מתכוון לרציו? (ל"ת)
    אתה מתכוון לרציו? 28/03/2012 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ברור שכדאי להחזיק אם מאמינים רק בגז עצמו...
    ערן 28/03/2012 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל מקרה תמחור השותפויות נמוך יחסית, אם ימצא נפט אז במילא לא יספיקו לאסוף במחירים זולים, אם לא ימצא, זאת הזדמנות נפלאה להגדיל פוזיציות במניות המעורבות שגם כך זולות. לא המלצה, כך אני נוהג.
    סגור
  • כל מילה בסלע,מסכים לחלוטין!
    ישראלי 28/03/2012 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחיר מניות השותפות בליוויתן אינם משקפות את ערכן האמיתי הלוקה בחסר רציני גם ללא האופציה למציאת נפט,לכן גם אם תהיה ירידה זמנית עקב אי מציאת נפט,המחיר ישוב ויעלה במהרה ולא בטוח שניתן יהיה לרכוש בחזרה במחיר הירידה (שלא נדבר על עלות המכירה והקניה מחדש) לכן לדעתי אין מקום ליציאה אלא לנצל ירידה במחיר במידה ותיהיה לתיגבור! הרווחים העתידיים הם הכנסה חודשית לכל החיים!מדובר בהשקעה כמעט ללא סיכון,כידוע המשק צמא לאנרגיה ויש ותה כעת ביד.
    סגור
  • 2.
    " כנסו והצביעו" ??? תקנו את המנייה!! או לא.
    מתקרבת 28/03/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה השטויות האלה???
    סגור
  • נו מה עם גבעות השקעת חייך???...
    היי מתקרבת... 29/03/2012 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את ואלישע כבר בדרך אל הבנק?... תגידי איך את לא מתביישת להגיב פה עדיין אחרי כל ההמלצות שלך על גבעות?? אני זוכר לפחות 100 המלצות בשערים 10-14... אין בושה מאמי?..
    סגור
  • עזוב אותה משקיעה בשקל וחצי
    ככ 29/03/2012 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא רואה שזו אחד מהמשקיעים שיש להם 500 שקל במניה וחושבים שהם וורן באפט
    סגור
  • 1.
    אני אומר יהיו מיבחני הפקה