ישראמקו בדו"ח מדף - מתכוונת לגייס 200 מיליון שקל בזכויות

השותפות שמחזיקה ב-28.75% ממאגר 'תמר' פרסמה לאחר הסגירה דו"ח מדף. ישראמקו מציעה למשקיעים אופציות קצרות לתקופה של עד שישה חודשים שיכולים להעלות את היקף הגיוס עד ל-972 מיליון שקל
יצחק תשובה
שותפות ישראמקו יהש -2.15% ישראמקו יהש 45.6 -2.15% ישראמקו יהש בסיס:46.6 פתיחה:46.7 גבוה:46.7 נמוך:45.6 תמורה:19,965,842 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוציאה היום עם סגירת המסחר דיווח בדבר דו"ח מדף לקראת גיוס כסף בצורה של זכויות פלוס אופציות ללא תמורה שקרובות מאוד לכסף ונציין כי מדובר בפעם הראשונה בה ישראמקו (שכבר ידעה לא מעט גיוסים) בוחרת לגייס גם באמצעות אופציות קרובות מאוד לכסף שינתנו ללא תמורה. אם הכל יילך כמתוכנן (כלומר מחיר המניה יטפס מעט), ישראמקו תשלשל לקופתה סכום כולל גדול מאוד של קרוב למיליארד שקלים תוך קצת יותר מ-6 חודשים.

ישראמקו מציעה יחידות ו-2 אופציות (סדרה 6 וסדרה 7) המוצעים ב-665,361,378 יחידות בדרך של זכויות למחזיקי יחידות השתתפות קיימות באופן שבגין כל 18 יחידות השתתפות יהיה מחזיק זכאי המחזיק לרכוש אגד אחד במחיר של 30 אגורות.

בפועל - באופן מיידי (עוד 21 יום - בתום יום המסחר בזכויות) ישראמקו תגייס כ-200 מיליון שקלים בזכויות מבעלי המניות. בנוסף, לבעלי המניות שישתתפו בגיוס ינתנו 2 כתבי אופציות חינם. האופציה הראשונה היא במחיר מימוש של 56 אגורות וניתנת למימוש 3 חודשים מיום הזכויות, כלומר כעבור 3 חודשים ישראמקו תוכל לגייס עוד 372 מיליון שקלים. האופציה השניה (סדרה 7) היא במחיר מימוש של 60 אגורות וניתנת למימוש כעבור 6 חודשים מיום הזכויות, כלומר ישראמקו תוכל לגייס עוד 399 מיליון שקלים. יום המסחר בזכויות הוא ה-17 באפריל והסכום המצטבר מחיבור המספרים הוא כ-972 מיליון שקלים.

בהתחשב בשער הסגירה של היחידות בבורסה היום אשר היה 54.6 אגורות לכל יחידת השתתפות, ובהתחשב במחיר יחידת הזכות המוצעת - שער יחידה "אקס זכויות" הינו כ-53.13 אגורות ומרכיב ההטבה הגלום בזכויות המוצעות על פי דוח זה הינו כ-2.7%. עוד נציין כי לפי נוסחת בלאק אנד שולס, הערך הכלכלי של שתי הסדרות הינו כ-1.68 אגורות.
תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    מעניין מי זה אלי שהוא כל כך נגד ישראמקו???
    שאול 28/03/2012 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תסביר לנו מי אתה ומה הפוזיציה שלך?? לידיעתך מחזיק בישראמקו עוד לפני תגלית תמר וכל הנפקה רק הרווחתי וכל מי שמבין מעט רואה את הפוטנציאל שיש לישראמקו. ולא רק תמר. בכל מקרה לא ברור מדוע אתה נגד כל כך. ואם זו דעתך לך תשקיע במניות אחרות ותעזוב אותנו בשקט.
    סגור
  • 21.
    מרגיז שמדובר בכסף קטן וסתם אנחנו משלמים עמלות
    atuk19 28/03/2012 08:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזוכיות הקודמות גייסו ממני מאות שקלים. הברוקר גבה ממני עמלת מינימום. באחוזים זה יצא פי 4 ממה שאני משלם בדרך כלל. שיעשו גיוס אחד גדול ודי.
    סגור
  • 20.
    להשקיע רק בגבעות יש את טוביה החולב ואת האלוף
    ראל0520000 28/03/2012 06:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם הכסף הכי בטוח .מפני שאם שקעתם בגבעות הכסף הולך לטוביה (לוסקין)החולב את המשקיעים ולאלוף הבלונדיני שההבנה שלו בנפט כמו שאני מבין בכוכבים.זה מיצווה הוא יצא מהצבא ערירי והוא ברח מרוסיה לקנדה ובא לישראל בלי כלום .אז מיצווה לפסח שיהיה להם המיסכנים האלה
    סגור
  • 19.
    כל הנפקות העבר הניבו רווחים נאים לבעלי המניות
    דן חסכן 28/03/2012 00:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הקשקשנים שלא מחזיקים בישראמקו, עוד לא מאוחר לעלות על הרכבת , לישראמקו 30% מתמר. זהו המאגר היחיד אשר יניב רווחים בשנים הקרובות
    סגור
  • 18.
    מניסיוני בעבר מהדילולים -יש רק הפסד (ל"ת)
    ימנה 27/03/2012 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צודק 100% - אבל לך תסביר להם...
    אלי 27/03/2012 23:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואסים! חושבים שבאת לעבוד עליהם. אני מציע - נדבר עוד שבוע, תראו מי צדק.
    סגור
  • 17.
    לשים לב לשערים היסטוריים של המניה.
    הנביא 27/03/2012 21:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיא הקודם 56.7. המניה עומדת לשבור את השיא ובגדול, והיא לא רחוקה מזה (ייתכן אף מחר). כשתעשה זאת - הפריצה תהיה אדירה. אנשים חיכו שנים לרגע הזה ...
    סגור
  • לברוח!!! (ל"ת)
    ישראמקו 27/03/2012 21:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    כל הכבוד לישראמקו נותנים אופ חינם לפוטנציאל י
    מבין 27/03/2012 20:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישר כח
    סגור
  • 15.
    ישראמקו בשער שמרני העתיד ירוק
    חי 27/03/2012 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביןירוק בין מחזיקות תמר.. ישראמקו הסולידית.. וככל שמתקרבים ל2013 כשתמר כבר תתחיל להרוויח מאות מיליונים בשנה.. עם חוזים חתומים... העתיד נראה ירוק ירוק..
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    עסקה טובה למשקיעים שתאפשר השבחה בעתיד. (ל"ת)
    יוני 27/03/2012 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    הציבור המטומטם............
    כשצריכים 27/03/2012 20:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כסף , לןקחים את רובו ככולו מהציבור ........כשמוצאים מאגר .......משאירים לו את השאריות..........תפסיקו לממן להם את המאגרים.........מה עוד לא למדתם ?!אז בבקשה תקראו לשישינסקי...... הוא כבר יסביר לכם......וגם לתשובה וגם לשטייניץ......עם של פריירים ......לא מתים רק מתחלפים.......
    סגור
  • 12.
    ישראמקו תחזור בקרוב לקידומת 3 אל תגידו שלא
    ארז דלל. 27/03/2012 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרנו. איזה דילול.
    סגור
  • 11.
    העים אתם חושבים שכסף גדל על העצים או בחממות (ל"ת)
    משה 27/03/2012 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    חברים לממש את הרבחים ולחקות למימושים (ל"ת)
    מימושים 27/03/2012 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    לאחר עליות כאלה המימושים בדרך (ל"ת)
    מימושים 27/03/2012 19:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממש לא (ל"ת)
    איתי 27/03/2012 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מי עוד לא קלט שישרמקו תגזול לכם את הכסף המימי
    מימושים 27/03/2012 19:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי עוד לא קלט המימישים בדרך
    סגור
  • האופ ניתנו בחינם שימו לב אפשר להרויח הרבה כסף (ל"ת)
    מבין 27/03/2012 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כמי שעבר כבר 7-8 הנפקות של ישראמקו
    על בטוח 27/03/2012 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומחזיק יחידות מאותו יום שגילו את מאגר תמר, אפשר מכל הנפקה כזאת לעשות 15-20 אלף ש" ח תלוי בכמות שמחזיקים. תפעילו קצת את הראש.
    סגור
  • גם אני כמוך
    איתי 27/03/2012 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקבלים יחדה לפי 30 א' ג כשהשער הוא 55 א' ג
    סגור
  • ביום שתקבל את האופציה השער כבר לא יהיה 55 -
    אלי 27/03/2012 23:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה אתה חי - נתחיל מזה שיום לפני יבואו אלה שלא רוצים דילול ובצדק, ימכרו ויפילו את המניה, לאחר מכן ביום של מתן אופציה הבורסה תעדכן את השער לפי שווי של ההטבה - אחרת זה היה כסף מאוויר, ולאחר מכן תשובה וחבריו יעשו הכל על מנת להפיל מניה עוד יותר על מנת שאופציות לא יהיו שוות כלום כך שהם לא יצטרכו לשלם. היה אותו סיפור למודיעין לפני 3 חודשים - לך תלמד מה קרה שם מהר ותברח מחר על הבוקר.
    סגור
  • ממה מ2.7%?
    שי 27/03/2012 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מניח שאפילו דוגמא אין לך חוץ מקשקוש
    סגור
  • אפשר להרויח כי האופ נינו בחינם (ל"ת)
    מבין 27/03/2012 19:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין שום דבר חינם - עוד לפני שתקבל אופציה
    אלי 27/03/2012 23:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שער המניה יעודכן על ידי הבורסה בשווי ההטבה - אחרת זה היה באמת עשיית כסף מאוויר..
    סגור
  • מוזר , חלק מהמשקיעים חושבים שמקבלים
    זיפו 28/03/2012 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופציות חינם. רבותי , מחיר המניה יורד בדיוק בסכום שהאופציה שווה לפי נוסחה מיוחדת שמפורטת בתשקיף. ההפך הוא נכון , ולשם דוגמה: קודם הייתה לך מניה שהייתה שווה 55 אג עכשיו תהיה לך מניה ששווה 50 אג ואופציה ששווה 5 אג ביום ההנפקה, ו-1 אג מחר (ראו מקרה הכשרה אנרגיה, שאין סחירות לאופציות שלה) . כמו שאמר מישהו כאן המרוויח הגדול הוא המנפיק " המדלל" . ג.נ. לא מחזיק ישראמקו אך מאחל הצלחה למחזיקים.
    סגור
  • לשי
    איתי 27/03/2012 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעלי יחידות מקבלים אופציה לרכישת יחידות לפי 30 אגורות כשהשער היום הוא 55 אגורות
    סגור
  • 6.
    ישראמקו
    גו 27/03/2012 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו מה אמרתי לכם ליפני שבועיים באו אם סיפורים הגז בתמר גדל כל זה בשביל לגייס כסף אני לא מאמין להם בגרוש נוכלים אם רשיון אין להם יותר חוץ ממאגר תמר שהם נתנו על התגלית בסביבות 1800 אחוז זהו ניגמר הסיפור של ישרמקו אין להם מה לימכור אולי בעוד שנה ימכרו כל ריבעון אז תעלה קצת כל ריבעון חוץ מיזה אין כלום לישרמקו על תיתפתו ותיכנסו זה הפסד כסף מה תיחכו שנה שתעלה 3אחוז כל ריבעון על מכירה תמר מתומכרת כך שאין חדש בישרמקו
    סגור
  • אתה קשקשן
    איתי 27/03/2012 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד שנה הגז מתחיל לזרום למשק שמחכה לו ...... ומה שנותר זה לאסוף את הכסף באחריות !
    סגור
  • מה קרה פתחת שורט על ישראמקו ? הביצים רועדות ?
    1236 27/03/2012 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראמקו מניה באנקר בטון מזוין שמשנת 2014 מחלקת דיוידנטים בגובהה של 10% מינימום בעלת פוטנציאל להכפיל פי כמה את עצמה.שימשון ודניאל,הנזלה ובג" ץ...לך תעשה שיעורי בית !
    סגור
  • טמבלים תתעוררו
    הותיק 27/03/2012 21:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא תראו גרוש מתשובה וקובי מימון....רוקנו את ים תטיס לגמרי וחילקו 6 אגורות ב 10 שנים...לכל המפנטזים...לכו לעבוד.
    סגור
  • 5.
    עוד פעם בלוף אחד גדול בבבבבבבבבבבבבב (ל"ת)
    אאם 27/03/2012 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ברכות למחזיקים (ל"ת)
    גג 27/03/2012 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ל-1 תבדוק כמה יש לדלק קבוצה בשירשור (ל"ת)
    PSD 27/03/2012 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה לעזאזל הכתבה אומרת
    יניב שלום 27/03/2012 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו רוצים לדעת מה אם גל של רציו חברים יקרים אם גם לכם זה חשוב בואו נפעל בעניין עד שנקבל מידע מה קורה בגל של רציו תודה
    סגור
  • 1.
    למי שעוד לא קלט
    איתי 27/03/2012 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    28.75 % ממאגר תמר שייך לישראמקו ! וכל מילה נוספת מיותרת
    סגור
  • למי שעוד לא קלט - ישראמקו תדלל את משקיעיה לחצ
    אלי 27/03/2012 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחצי - וזה מה שיקרה גם לשער המניה שלה. טמבל מי שנכנס למניות כאלה, אוטרא שייפ לא היה מספיק?
    סגור
  • ברור שיהיה הנפקה,קידוח שימשון מתחיל תוך חודש,
    1236 27/03/2012 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והקידוח עולה כסף.דבר שני לאחר שימשון יבוצעו שני קידוחים בדניאל...אז מה אתה מבלבל את השכל." סוף מעשה במחשבה תחילה"
    סגור
  • אז לך תשלם להם על קידוחים -
    אלי 27/03/2012 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה ו" סוף מחשבה" שלך - אני מעדיף מניות שמכניסות לי כסף ולא כאלה שלוקחות אותו ממני... וולאק עוד אחד מנסה להסביר לי כמה דילול משקיעים זה דבר טוב... טוב רק אם אתה זה שמדלל, יא טמבל!
    סגור
  • תשובה לאלי
    איתי 27/03/2012 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסתכל על תזרים המזומנים של ישראמקו ואז תבין ! יש השקע ראשונית ואז .......הגז זורם כל שנה יותר ויותר והעלות אפסית !! רק רווחים
    סגור
  • איתי, הסתכלות מאוד פרימיטיבית, אבל