מנכ"ל רציו ל-Bizportal: "היום נזכרתי ב-2010, אז הנייר נחתך 20% על שמועות שאין גז במבנה 'לוויתן' - צריך סבלנות"

רציו סגרה בירידה של 7.8% תוך שהיא מרכזת מחזור חריג ביותר של 99 מיליון שקלים. צפו - הטלטלה בגרף התוך יומי של רציו
 |  (34)
(קרדיט: BizTV)
יום המסחר ביחידות ההשתתפות של רציו יהש +0.93% רציו יהש 228.1 +0.93% רציו יהש בסיס:226 פתיחה:225.2 גבוה:229.4 נמוך:225.2 תמורה:2,239,994 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: היה אחד הימים התנודתיים ביותר, גם עבור המניה הזו שכבר ידעה ימים תנודתיים. בצהרי היום, תוך דקות צללה רציו מעליות קלות לירידה של עד 14.4% תוך שהיא מרכזת מחזור כבר של מעל 85 מיליון שקלים (מול מחזור כבד שבסוף היום הסתכם ב-99 מיליון שקלים (המחזור היומי הממוצע בנייר בחודש האחרון עמד על 18 מיליון שקלים), כמעט 10% מהמחזור הכללי בבורסה שהסתכם היום ב-1.09 מיליארד שקלים.

לכתבה המלאה על הנפילה היומית ברציו - לחץ כאן

לשלב הנעילה נכנסה רציו כשהיא בירידה של כ-7% כאשר לפי שעה לא ברור מה הביא לירידה החדה במהלך המסחר. יגאל לנדאו, מנכ"ל רציו שנמצא כעת בחו"ל, התייחס לתנודה היומית בשיחה עם Bizportal ואמר כי "לרגע נזכרתי במה שקרה ב-2010, מניית רציו נפלה אז 20% במהלך יום המסחר בגלל שמועות על כך שאין גז בלוויתן. זה היה בדיוק כשקיבלנו את תוצאות הסקרים שהיו טובים מאוד. נובל היא הגורם המקצועי שאמור לדווח, כרגע כולם בעיקר צריכים להתאזר בסבלנות".

המקרה אליו לנדאו מתייחס התרחש ב-2 ביוני 2010. באותו היום יחידות ההשתתפות של רציו יהש נפלו בלמעלה מ-20% וריכזו את מחזור המסחר הרביעי בגודלו בבורסה בת"א. הצלילה במניה הגיעה כשעה בלבד לפני נעילת המסחר וגם אז, בדומה להיום, הסיבה לירידות לא הייתה ידועה וגררה ספקולציות כי הסקרים הסיסמיים של ה'לוויתן' הצפויים להתפרסם ע"י נובל הולכים להיות גרועים. כזכור, למחרת היום הודיעו השותפות על פוטנציאל למציאת 16 טריליון רגל מעוקב (TCF) של גז טבעי במבנה - מה שגרר עליות חדות במניות הקשורות ובסקטור בכלל.

להלן - גרף תוך יומי של רציו: מעלייה של 1.5% בשעות הבוקר למינוס 14.4% בצהרי היום

תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    הייתה תקלה באסדה לפני שבוע כתבה מהיום
    שימו לב 22/03/2012 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעיתון ידיעות אחרונות עמוד6
    סגור
  • 22.
    אין כמו גבעות יאוש שם בשיטת הסלמה
    ראל0520000 22/03/2012 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציו זה מכות אבל שורה תחתונה רוב המשקיעם מופסדים .רק השותפים למעלה דוגמת גבעות טוביה עושי כמין שמועה החברה מרימים יוצאים והופ סיבוב פעם עשר אחוז פעם שש .בורסה לניירות ערך היא מהעולם השלישי .הכל רמאות אתם בעלי שליטה בנפט חיים ומרוויחים רק משמועות.אפילו שלפי חוק ניירות ערך אסור אבל.גם הם בתוך הרווחים
    סגור
  • 21.
    כתבתי על מקרה זה בצהריים ! (ל"ת)
    זיפו 21/03/2012 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מי שלא ברח ,טעה בענק,אין עשן בלי אש . (ל"ת)
    יאיר 21/03/2012 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    התגובה של לנדאו נגועה בחוסר יושר
    נועםדבורה -טאואר 21/03/2012 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף שהיה שותק אני מבין מהתגובה שלו שאין נפט ,אחרת היה יותר נחרץ,מה לא ברור פה.
    סגור
  • 18.
    יקנו בפלוס 5 על הבוקר (ל"ת)
    מחר כל הטמבלים שמכרו 21/03/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    למכור ב32 !!!!!!!!!!!1 (ל"ת)
    לא להאמין גרמו לי 21/03/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    בא לי למות מחר תיקון חד (ל"ת)
    בני זונות מכרתי הכל 21/03/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    איזה מזל ברחתי היום בירידה 3 % מחר קריסה ודאי
    אוי אוי אוי 21/03/2012 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • לא נורא עשית טעות יצאת סתם.. מחר תכנס עם קנס! (ל"ת)
    שונא קנאים!! 21/03/2012 20:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    רציו לא שווה יותר מ 16 אגורות,ראו kjgyf שם
    אין עשן בלי אש 21/03/2012 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסבירים בצורה בהירה למה רציו לא שווה קניה.
    סגור
  • 13.
    חברים תירגעו אין עשן בלי אש,ההודעה שניכשלו
    הצינור יגיע מחר 21/03/2012 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיע כנראה מחר,מי שברח היום יצא גדול.מי שעדיין מחזיק כנראה לא ירדם הלילה ובצדק.
    סגור
  • כנראה ברחתה בהפסד! (ל"ת)
    יעקב 22/03/2012 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה אתה אומר ?! לך לך לישון עך האף
    גוצה 21/03/2012 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יא טטטטאמבל .לונג חזק לונג לונג לונג לונג עד 1430 .
    סגור
  • 12.
    מה עם גל? מתי יפרסמו את הסקרים של גל?
    מחכה לתוצאות של גל 21/03/2012 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע מה עם שדה " גל" ?
    סגור
  • 11.
    מניות
    פרופ" מורן 21/03/2012 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשו הזמן לקנות מניות--שימו לב ל ב ז" ן
    סגור
  • 10.
    זה בדיוק מה שכתבתי לכם היום ב 12:00 בבוקר. גם
    מבין 100 21/03/2012 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי זה הזכיר את אותו ארוע עם רציו ב 2010 שהסתיים בעליות ענקיות. סבלנות ובלי למצמץ . זה מה שצריך. לא להיות ניזונים משמועות אלא לחכות לפרסום האמיתי. השקעה לטווח ארוך במניה אומרת שגם אם חלילה התוצאות של הקידוח לא טובות עדיין תרווחו יפה ביחס לשער המנייה הנוכחי. ואם התוצאות חיוביות כפי שרוצה להאמין. השמיים הם הגבול וכבר בטווח הקצר במקרה זה למי שממהר.
    סגור
  • 9.
    אין נפט והגז חצי ממה שפורס הקאקא רציו 9 אגורו (ל"ת)
    אין נפט. 21/03/2012 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אל תתבלבל חמוד לא מדברים פה על החור של אמא של (ל"ת)
    אבירם 21/03/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    טעות של סוחר מחר רציו 6 (ל"ת)
    חחח 21/03/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    נקוה שזו הפעם האחרונה שאנחנו חווים צלילה כזאת (ל"ת)
    רן רן 21/03/2012 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה חי בסרט רע,מחר תגיע ההודעה ניכשלנו. (ל"ת)
    כנס לחור שלך 21/03/2012 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מקרה לא שפוי
    שפוי 21/03/2012 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד עכשיו אף אחד לא יודע למה קרה מה שקרה במיוחד לנוכח ההסבר של הנוגעים בדבר בחברה שאאינם יודעים עך סיבה מיוחדת ואני מאמין להם כי כאן מונח על הכף שמם הטוב...מה שקרה שדביל. אחד זרק מטבע לבאר ועכשיו אלף חכמים מנסים לחשוב איך להוןציא אותו משם...........סתם לא שפויים בבורסה שלנו
    סגור
  • הנה ההסבר לכל המעוניין
    אבירם 21/03/2012 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוא נגיד שיש לכם הרבה כסף ואתם רוצים לקנות עוד הרבה מרציו כי אתם מאמינים בפוטנציאל. תנו הוראת מכירה גדולה שתוריד את המניה, כולם יחשבו שאתם יודעים משהו שהם לא, יתחילו למכור באגרסיביות ואז בתחתית אתם תתחילו לאסוף אותה- רק שזה יהיה במחיר נמוך משמעותית מהמחיר שהיה לפני הוראת המכירה שלכם. ככה עובדים הרמאים בבורסה והעדר הוא האפקט שעוזר להם לעשות כסף. רק מי שסבלני לא נופל בשטיקים האלה
    סגור
  • 5.
    מניית רציו
    יאיר 21/03/2012 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סבלנות
    סגור
  • 4.
    זה שאתה אידיוט לא אומר שהם חייבים להיות חכמים (ל"ת)
    אבירם 21/03/2012 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מניית רציו
    יאיר 21/03/2012 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל המושקעים המתוסכלים גז ונפט דורש סבלנות וכאשר זה מגיע אז זה מגיע במהירות כמו גז ס-ב-ל-נ-ו-ת
    סגור
  • 3.
    ב-16:22 מוציאים הודעה כזו..? (ל"ת)
    רון 21/03/2012 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    צריך לחקור את ממון
    י.ה 21/03/2012 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום בעמוד 3 למעלה היה כתוב: עמוד 4 [הופסק קידוח הנפט בלווייתן], וכמובן כלום בעמוד 4...
    סגור
  • ביזפורטל, היכן הקרדיט?
    י.ה 22/03/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התגובה שלי היתה לפני הכתבה שלכם על הטיזר...
    סגור
  • 1.
    חכמים ! למה לא פרסמו זאת באמצע היום ????? (ל"ת)
    דוד מ 21/03/2012 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תחשוב לבד או אולי אעזור לך
    אודי 21/03/2012 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביז וגלובס עושים תמיד את הצלילות האלו. לי כבר אין ספק שהם מארגנים פוזיציות אישיות לעצמם ולמקורביהם. חויתי זאת ברציו כבר אינספור פעמים. אבל זה לא יהיה לעד... הסבלנות בסופו של דבר משתלמת. תמיד.
    סגור
  • עבדו עלינו
    מאוכזב 21/03/2012 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקיצר עבדו עלינו סוחרי יום ושורטיסטים - אין ברירה נפלתי שמכרתי מחר אני יחזור
    סגור
  • איזה בידור לך למכור ביגלה בים,שקרניניו. (ל"ת)
    חרטה ברטה 21/03/2012 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור