מועצת הנפט מתנגדת לשיעבוד רישיונות 'לוויתן'

מועצת הנפט אישרה בקשות אדירה, הזדמנות ישראלית ולפידות-חלץ, אך ממליצה לא לאשר בקשת אבנר ודלק קידוחים לשעבוד הזכויות ב'לוויתן' ל-HSBC לצורך קבלת חצי מיליארד דולר הלוואה
 |  (65)
יצחק תשובה
האם קיים חשש לגורל ההלוואה ש{אבנר יהש} ו דלק קידוחים יהש +0.37% דלק קידוחים 1,074 +0.37% דלק קידוחים יהש בסיס:1,070 פתיחה:1,068 גבוה:1,086 נמוך:1,068 תמורה:6,766,627 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רוצות לקבל מבנק HSBC לצורך פיתוח 'לוויתן' ו'תמר'? מועצת הנפט החליטה הערב שלא לאשר את שעבוד הרישיונות הנ"ל - התנייה אותה העמיד הבנק הבריטי לשותפויות לצורך הבטחת פירעון ההלוואה.

לפני כשלושה שבועות הודיעו דלק קידוחים יהש +0.37% דלק קידוחים 1,074 +0.37% דלק קידוחים יהש בסיס:1,070 פתיחה:1,068 גבוה:1,086 נמוך:1,068 תמורה:6,766,627 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש} כי חתמו עם ענק הבנקאות הבריטי HSBC הסכם הלוואה לקבלת קו אשראי (250 מיליון דולר כ"א) על בסיס מאגר 'לוויתן' בו ע"פ הערכות אחרונות ישנן עתודות גז טבעי בסך 17 טריליון רגל מעוקב (TCF).

היום, לאחר סגירת המסחר בבורסה בתל אביב, פרסמה מועצת הנפט ממשרד האנרגיה והמים את המלצותיה בנוגע לארבע בקשות שהוגשו לה, כאשר פרט להמלצה לא לאשר לאבנר ודלק קידוחים את הבקשה, היא המליצה שכן לאשר את שלוש הבקשות האחרות.

בקשר לבקשה של אדירה אנרגיה המליצה המועצה לאשר את העברת הזכויות ברישיון הימי "יצחק". ולאפשר לאלומיי קפיטל ו-AGR להיכנס כשותפות ברישיון. כעת מחזיקה אדירה ב- 60% מהרישיון, שותפות אלומיי נפט וגז מחזיקה ב-20%, בראונסטון מחזיקה ב-15% ו-AGR תחזיק ב- 5%.

בנוגע לבקשה של הזדמנות יהש -1.02% הזדמנות יהש 116.4 -1.02% הזדמנות יהש בסיס:117.6 פתיחה:117.6 גבוה:118 נמוך:115.1 תמורה:35,054 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממליצה המועצה לאשר השלמת אישורים בדבר מורשי חתימה, וממליצה לאשר את רישום תמלוגי העל כמבוקש ברישיונות: ישי, עדיתיה, ללה, יהב, יועד ואילנה.

בנוגע לבקשה של לפידות חלץ יהש +1.98% לפידות חלץ 149.6 +1.98% לפידות חלץ יהש בסיס:146.7 פתיחה:146.7 גבוה:149.8 נמוך:146.9 תמורה:3,134 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המועצה אישרה את בקשתה להעביר לרשותה 75% מהזכויות ברשיונות: חלץ, כוכב ואירוס שבידי חברת אבניו.
תגובות לכתבה(65):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 53.
    גז
    גו 11/01/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה לכם סיפור חדש הממונה על הנפט הים סוער האסדה מימקמת יש סערה בים לכן הם יוצאים אם כתבות שנויות במחלוקת כאילו שתשובה מבקש הלואה נו מה אתם אומרים תשובה לא יקבל הלואה עם הוא לא יקבל הלואה הוא כבר קיבל הלואה לפיתוח והוא יקבל כמה שהוא ירצה זה לא הממונה על הנפט שיחליט תגלית ליויתן קימת בודאות ושלא יספרו לכם סיפורים יש סערה בים כרגע ובעוד יומיים שלושה יצאו באודעה שמתחילים ליקדוח לכיוון הנפט אז שלא יעבדו עלכם אם סיפורים מי שמוכר היום זה בעצמם וקונים בעצמם ומנסים ליתפוס כל מיני חלשים שימקרו להם ממש נוכלות לשמה
    סגור
  • 52.
    גז
    גו 11/01/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהו חיקיתם לרגע כזה לא חשוב איזה עכשיו מדובר על החואה של תשובה זה מספיק לא מאשרים הממונה על הנפט כל זה שטויות מה שחשוב היום שרציו יורדת יותר מתשובה אתם מבינים את הנוכלות הזאת או לא עבודה בעניים את ההאלו ה ש תשובה רוצה הוא יקבל בגדול עבל בנתיים חסמו את רציו ולא את אבנר שהיא שייכת לתשובה אתם מבינים את הנוכלות שלהם יפה שהבנתם
    סגור
  • 51.
    הזדמנות ישראלית IN (ל"ת)
    דודו 11/01/2012 08:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    הזדמנות ישראלית IN דלק ואבנר OUT
    דודו 11/01/2012 08:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום יהיה תיקון
    סגור
  • 49.
    לדעתי סירבו לשעבד נכס של עשרות מליארדי דולר (ל"ת)
    בשביל 500 מ. $ 11/01/2012 03:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    מדינה אוכלת יושביה!!
    תושב חוזר!! 11/01/2012 00:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחר כך ישקיעו כספים ממשלמי המיסים לפרסומות, הטבות, ועוד מיליוני שקלים כדי להחזיר לארץ את התושבים והאזרחים שברחו מכאן!! צרות עין!! תמיד היינו גדולים בזה!! שחס וחלילה לא ירוויחו במשך יותר מ3 ימים.. חס וחלילה!! תתביישו!! נמאסתם!!
    סגור
  • 47.
    leviatan vs modien
    ikoby 10/01/2012 23:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    nohi dankner and soltan via epsilon and bizportal did a number on teshoba and razio modien do not have nothing yet why their menia is going up?
    סגור
  • 46.
    הזדמנות לסולטן להפוך את מודיעין לאימפרית נפט
    הצופה 10/01/2012 21:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקדים את קידוחים חדרה וגבריאלה ותראה איך המניה מזנקת באלפי אחוזים, זו הזדמנות חייך יא ראבק!
    סגור
  • 45.
    אסור לסמוך על תשובה . הוא לא פורע חובותיו
    Tomer 10/01/2012 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם תשובה רוצה מימון שיתן ערבות אישית . מי שלא מחזיר הלוואות לא יקבל מימון / בטחונות מהציבור שילך לבקש בטחונות מחבר יועצי האחיתופל שלו שאמרו לו לא לפרוע האגחים לציבור
    סגור
  • 44.
    אסור לאפשר לתשובה לקבל שקל אחד . הוא לא יחזי (ל"ת)
    Tomer 10/01/2012 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 43.
    מדינה של טפשים וצרי עין.תמות נפשי עם פלישתים? (ל"ת)
    יוני 10/01/2012 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    תקשיבו טוב
    קובי 10/01/2012 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחתם שמדובר בשתי מניות של מר תשובה וגם ככה הוא מסובך עם האגחים שלו, אז מה נראה לכם שייתנו לחברות האלו הלוואות בקלות? אין מצב נגמרה התספורת. לגבי רציו גם היא תצטרך הלוואה להמשך פעילות מפני שהמזומנים נגמרים ולא נראה לי שהיא תקבל הלוואה
    סגור
  • 41.
    ביבי
    ביבי 10/01/2012 20:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשה סדר אצל הפקידים שלך
    סגור
  • 40.
    גז
    גו 10/01/2012 20:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב פעם ביזפורטל מה הכתבה הזאת מי שילם לכם כתבה כזאת ניראה לי שאתם ביזפורטל הואבים שהמשקיעים יפסידו כל זה מיצרות עיין ביזפורטל ולא משהו אחר חברה לא לפחד כל זה אותם תרגילים שהיו כל השנה המסריחה שהיתה עכשיו הם מנסים לעשות אוד סיבוב עליכם לא לימכור שום מניות של גז חברה זה מה שהם רוצים שתימכרו בפניקה והם יוצאים בכונה אם כל מיני כתבות לא להתיחס להם ולא לימכור מחר בשום מחיר בקרו מאוד מתחיל קידוח הנפט בליויטן ואז תבינו למה היו כל הכתבות האלה בהצלחה לכל המשקיעים הקטנים לא לפחד יש גז ונפט במילירדים לכן הם עושים את כל ההפחדות האלה לא להיפחד מהנוכלים כולם נוכלים אין המונה לא לימכור בהצלחה
    סגור
  • 39.
    איזו השחלה הציבור עבר ביומיים האחרונים (ל"ת)
    חחחחחח 10/01/2012 20:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    תשובה שלם חובות בדלק נדלן ואז גופים מוסדיים י
    הצעה 10/01/2012 20:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממנו את תמר רק בדרך זאת יש פיתרון כולל לכולם
    סגור
  • 37.
    תשובה הוכיח שאינו מכבד הסכמים אסור לתת לו לסכ
    כל הכבוד לרשות 10/01/2012 20:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ן נכס בעל חשיבות לאומית .
    סגור
  • 36.
    מחר נקבל צינור 5 צול ,אני ידעתי שהחגיגה
    פיני בליליוס 10/01/2012 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסתיים מהר ,,ברחתי כבר אתמול אחרי רווח של 25 % ברציו,במדינה שלנו לא יכולים לראות שמישהו מרוייח ,,יש להם עיין רעה חודרת שיריון.
    סגור
  • 35.
    מועצת הנפט תתבגרו ! מה זה המשחקים האלה באמת ? (ל"ת)
    G.O.E 10/01/2012 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    בסוף יעשו סידור אחר , הכל בסדר .
    G.O.E 10/01/2012 19:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שרוצה להרויח בגדול לא להבהל מכל התפתחות . הפקידים הרי רוצים להראות שהם קיימים לא ?
    סגור
  • 33.
    למה גלוב ירדה חזק היום? (ל"ת)
    מוטי 10/01/2012 19:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זלוטי
    אי 10/01/2012 20:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי זלוטי הרשע מכר את כל החזקותיו ואם הוא ברח זה ממש מסריח כמידע פנים
    סגור
  • 32.
    רבותיי בשעה טובה ההומור התמקמה בליוויתן 1 (ל"ת)
    להב 10/01/2012 19:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    בחירות
    בחירות 10/01/2012 19:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שישנסקי וכל שאר המרורים שהאכלתם אותנו אני גמרתי עם הליכוד לעולמי עד
    סגור
  • 30.
    מועצת הנפט רק ממליצה היא לא קובעת כלום (ל"ת)
    ג' וקר 10/01/2012 19:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    הלוואה לדלק
    נפטון 10/01/2012 19:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה פתאום שעבוד? הרי תשובה יכול למקור לציבור אג" חים בלי כיסוי. כרגיל.
    סגור
  • 28.
    לרציו יאשרו אז זה רק לרציו ופחות הנפקות
    ציקר7 10/01/2012 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי לרציו אין חובות כמו לדלק
    סגור
  • לזה בדיוק פיללנו
    התשובה 10/01/2012 19:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשובה יוכל לגייס רק כאן. וכדי לגייס יצטרך להוכיח עצמו כלווה אמין. מי אמר דלק נדלן?
    סגור
  • 27.
    קבוצת דלק
    נחי 10/01/2012 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה מצויינת מחלקת רווחים ,מנוהלת מצויין ,עסקים חובקי עולם גז ונפט במאות מיליארדים של דולרים ,קניה חזקה ,
    סגור
  • 26.
    לרציו כן יאשרו כי אין לה חובות כמו שיש לדלק (ל"ת)
    ציקר7 10/01/2012 19:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    הפקידים האלה הורסים כל חלקה טובה (ל"ת)
    צדק 10/01/2012 19:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    אין שמחה לאיד..
    בגין 10/01/2012 19:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי סוף סוף מישהו בממשלה מבצע את תפקידו וזה שליחות ציבור אמיתית וערכית! למה שימליצו לאשר הלואה ללוה שלא יודע להחזיר.. תשובה תתעורר וקח אחריות על דלק נדל" ן, אולי ישאר לך פחות מזומן אבל תוכל ללכת עם הראש למעלה. זה חשוב יותר מכסף זוכר?
    סגור
  • 23.
    בלי דלק קידוחים ואבנר (טטיס) היום היינו בעלטה (ל"ת)
    ימנה 10/01/2012 19:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    הוא ישיג את הכסף ממקור אחר בלי לשעבד
    ימנה 10/01/2012 19:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שיפעיל לחץ על לנדאו לאשר אחרת נהייה בעלטה
    סגור
  • 21.
    אני סומכת על תשובה-נחש לא קטן (ל"ת)
    ימנה 10/01/2012 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    איזה כותרת-נו אז מה יקבלו בלי לשעבד (ל"ת)
    ימנה 10/01/2012 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    מועצת הנפט פשוט מחבלת בעצמאות אנרגיה לישראל!
    אבי קול 10/01/2012 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במידה שהיא לא מאשרת...שהאוצר יתן את ההלוואה ושישעבד את המניות...בהתחלה ועדת ששינסקי גרמה לעיקוב הפיתוח ועכשיו מועצת הנפט...יש משהו פה מסריח...!!!
    סגור
  • 18.
    אבנר יה' ש מנייה לפנסייה
    G.O.E 10/01/2012 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טבע הבאה .
    סגור
  • 17.
    תשובה רוצה לפתח את לויתן ותמר ע" י שיעבוד של
    שאני אבין... 10/01/2012 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשובה רוצה לפתח את לויתן ותמר ע" י שיעבוד של " לויתן" כלומר: אם הוא שוב לא יעמוד בהתחייבויות שלו כלומר בהלוואה אזי לויתן תעבור לצד אחר.......? מה זה אומר על המשקיעים הקטנים ? האם זהו ניסיון לגלגל בעיות שלו על המשקיעים הקטנים????? מה קורה פה?
    סגור
  • מי שלא מכבד הסכמים לא יכול לשעבד נכס לאומי (ל"ת)
    אל תתנו לתשובה 10/01/2012 20:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סוף להפקרות .
    פרייר של תשובה 10/01/2012 22:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש להפסיק להיות פריירים של תשובה , להחרים את הגנב .
    סגור
  • 16.
    כשאומרים כשהסיכונים פחתו משמעותית באה המדינה
    ביבי 10/01/2012 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומוכיחה אחרת!
    סגור
  • 15.
    אחרי ששינסקי שהמדינה תערוב להלוואות.
    שטיינישקי 10/01/2012 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלאו הכי היא המרוויחה הגדולה מהמאגרים
    סגור
  • 14.
    אבנר
    שמשון 10/01/2012 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי ואיי הלך עליי היום נכנסתי לאבנר - בטח מחר ירידות תלולות
    סגור
  • 13.
    רבותיי לא להתרגש ניסיון ניעור בוודאות
    יהודה כ 10/01/2012 19:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האנליסטים בלחץ כי מניות הגז בורחות להם למעלה אז שוב פעם מנסים לזרוע פחד במשקיעים הקטנים ראו הוזהרתם .......
    סגור
  • נובל אנרגי ממשיכה לטפס ל-100$ .לידיעתכם.
    א. פרס 10/01/2012 23:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שאומר שחבל על כותרות הענק.קרקס הקומיסרים רק בא להצדיק את הבורקסים והמשכורות השמנות אבל אין בו כלום.
    סגור
  • 12.
    אבנר
    אלי 10/01/2012 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצים לנער ידיים קרות.אמשך עליות בימים הקרובים.סגירת חוזים חדשים בסוף לא ישאר לחברת חשמל גז קדימה למאר ליסגור חוזה ענק ולא חברת חשמל יצטערו
    סגור
  • 11.
    מסביר את הטיסה של הזדמנות ישראלית
    חנן 10/01/2012 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר ממשיכים צפונה וממתינים להודעות נוספות
    סגור
  • בדיוק הפוך העלו להם תמלוג על (ל"ת)
    מי65 10/01/2012 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממש לא!
    חנן 10/01/2012 19:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ברור וידוע שישנם תמלוגי על. עד סוף החודש תוכנית עבודה מסודרת. אישור גל וכו...
    סגור
  • 10.
    סכ" ה עניין של שעיבוד לצורך לקיחת הלוואה ,
    אבי 10/01/2012 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שימצא פתרון הגז לא ישאר באדמה , או בנק אחר או שיעיבוד אחר
    סגור
  • 9.
    מעניין כל פעם שמניות הגז עולות מישהו
    אלי י 10/01/2012 19:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנסה לקלקל את השימחה חברה לא להתרגש שוב פעם מנסים לנער ידיים חלשות מפני שהכרישים רואים שהשערים של מניות הגז בורחים להם למעלה אז מצב זה כנראה כואב למישהו .......
    סגור
  • 8.
    מחר ריסוק אבנר רציו דלקד (ל"ת)
    עבר למ וחי 10/01/2012 19:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מועצת הנפט היא גוף מושחת. תמיד ישימו מקלות בג
    ר.י 10/01/2012 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלגלים. במקום לפתח את העתודות של ליוויתן שוב אנשים קטנים שמים רגליים. מושחתים נמאסתם.
    סגור
  • 6.
    בירוקרטיה מטומטמת במניות הגז
    הכהן הגדול 10/01/2012 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד פעם עושים שטויות כמו בועדת שישינסקי המדינה יורה לעצמה ברגליים איך המדינה חושבת שיממנו את פיתוח תמר ולויתן בלי שעבוד לצורך הלוואה הלו יש גז מוכח ומי יודע אם ימצא נפט על אחת כמה וכמה ככה מעכבים את הפיתוח ואחרי זה מעלים את מחיר החשמל כי לנו אין גז ביבי וחבר מריעיו המטומטמים שכל הזמן מעכבים די נמאס תלכו הבייתה פוליטיקאים טיפשים רק אדיוט יבחר פעם הבאה בביבי הנקניק ושטיניץ האויל תלכו הבייתה גלמים נמאס מכם
    סגור
  • אין פרגון
    סימון 10/01/2012 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזה מוח עקום, רוע , אווילות . די נמאס מהתחמנים האלה היושבים על משכורותלשמנות של העם ולא מאפשרים מסחר הוגן וכלכלה נאותה. כמו שעושים עם גבעות, כך הם מתמרמנים עם שותפויותתמר. לא נותנים מנוח, לא מפרגנים לאזרחים. די, שיסתלקו כבר מהרודנות הכלכלית, שיעופו מהעיניים. חברה, לא להצביע עבור הטפוסים האנוכיים האלה
    סגור
  • 5.
    שמים רגלים לתשובה!שילאימו את ליויתן ויתנו
    טלטל 10/01/2012 18:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיצוי למשקיעים.אף אחד לא יתן כסף ללא בטחונות.
    סגור
  • למה בלי בטחונות
    מ 10/01/2012 20:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הציע ל-hbsc שעבוד על המניות? בתנאים כאלו יוכל גם לגייס כאן, רק שיוכיח עצמו קודם כלווה ראוי.
    סגור
  • 4.
    אבנר , ירידה לצורך עליה
    נתן 10/01/2012 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבנר תרד 6 אחוזים מחר,לא להתרגש.
    סגור
  • 3.
    האם זה קשור?????
    רציו 10/01/2012 18:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יהיה מחר???
    סגור
  • מחר התרסקות בכל הסקטור הזבלים לא יתנו לנו
    נתן 10/01/2012 19:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחיים להרוייח,,למה ?מפני שהם זבלים.
    סגור
  • 2.
    יקחו הלואה מרציו
    יוסי 10/01/2012 18:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסתכלו רציו לא צריכה הלוואה בהצלחה רציו תפתיח את זה
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לפקידים. בסוף תצליחו לתקוע את תמר (ל"ת)
    תמשיכו 10/01/2012 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רציו מחר מתרסקת - חבל
    רציונאל 10/01/2012 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מושקע שם הרבה כסף
    סגור
  • רציו
    DAVID 11/01/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא בדיוק מה שחשבת ,הלך השורט שלך.
    סגור