08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

08:38 חמאס הודיע על פירוק ממשלת הצללים בעזה

08:30 רפי שדה חדל לכהן כמנכ"ל דן מלונות

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הירידות בדולר מחריפות - נסחר ב-3.485 שקלים בשלב הרציף

הירידות הולכות ומחריפות. נראה שבנק ישראל לפי שעה משקיף מהצד בזמן שהדולר ממשיך לאבד גובה
 |  64
בנק ישראל על הגדר
Share
שוב לחץ בדולר. שערו היציג של הדולר נקבע היום בירידה חדה של כ-0.9% מול השקל ולראשונה מאז אוגוסט 2014 סגר מתחת לרף של 3.50 שקל כאשר כעת בשוק ימתינו לראות האם בנק ישראל רואה ברמה זו כמשמעותית ובכוונתו להילחם עליה. כעת בשלב הרציף נסחר הדולר מאבד עוד 0.15% ונסחר סביב 3.485 שקלים.


שימו לב לנתון הבא: מתחילת השנה משלים הדולר התרסקות של מעל 9%. ברקע למסחר בשוק המקומי עומדת התחזקותו הדרמטית של האירו בימים האחרונים מול הדולר. לא פחות מ-2% זינק האירו בשלושת ימים המסחר האחרונים מול המטבע האמריקני. 

דולר רציף (-0.36%) דולר רציף 3.5 -0.36% 10:22 20/09/2017 הוסף לתיק האישי דולר רציף בסיס:3.52 פתיחה:0 גבוה:3.51 נמוך:3.5 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות גם בגזרת המטבע האירופי נרשמת הבוקר ירידה מול השקל בשיעור של 0.25% לכדי 3.99 שקל לאירו. נזכיר כי אתמול חצה האירו (ברקע לדבריו של דראגי שלשום שסיפקו רוח גבית) את רף ה-4 שקל אך כאמור הבוקר חוזר המטבע להיסחר מתחת לרמה זו.גרף הדולר מול השקל ב-12 החודשים האחרונים, המגמה ברורה:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

64 תגובות ב-46 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
46 ירון 29/06/2017 17:27 יצואים תפסיקו ליבב ותקנו הגנות/ביטוחים על הדולר.
כמו שעושים ביטוח על רכב / עסק בריאות ... כך גם היצואנים צריכים להפנים שחובה לבטח נגד ירידת הדולר . הבעיה היא שהם רוצים לחסוך את הפרמיה . אבל כשהדולר מתחיל לרדת חזק , הם יודעים טוב מאוד ללחוץ על הנגידה .
45 יצחק 29/06/2017 17:18 טעתה הדאבה בכיוון בקרוב מיסים חדשים (ל"ת)
44 קובי 29/06/2017 17:18 אזרחי ישראל בגלל המנהלת הדגולה - נשלם בקרוב מיסים (ל"ת)
43 אדי 29/06/2017 16:36 הדולר יורד בכל העולם לא רק בארץ תפסיקו לבכות
מי שמגיב פה הם הספקולנטים זורקים שטויות בלי בושה. לא טוב לא שער נמוך? תסגרו את המפעלים! העובדים ימצאו פרנסה אנחנו בתעסוקה מלאה. לכלל אזרחי ישראל שער נמוך זה טוב מאוד ואפילו מצוין.
בא 29/06/2017 17:22 כמו מי קדם למה הביצה או התרנגולת . (ל"ת)
ערן 29/06/2017 17:05 ממש לא - האירו עלה בכל העולם חוץ מכאן
ספקולאנטים
42 שפיגלר 29/06/2017 16:17 שחקו אותה בגדול
חברה , זה הזמן לקנות דולרים ולהרוויח . כל עם ישראל חברים . כל עם ישראל ספקולנטים .
41 יהודה 29/06/2017 15:43 יציג
אייך הגיעו ל 3.49 ? אפילו לרגע זה לא היה שם!! לא מבין.....
40 אזרח מודאג 29/06/2017 15:34 השעה היא 15:31
הדולר היציג נקבע על 3.49 (מינוס 9 עשיריות). מיד עם קביעת היציג בשעה 15:30, הרציף עולה בעשירית וחצי. מה זה אם לא משחק של ספקולנטים? פלוג תתעוררי! פעם חשבתי שאת רק ישנה על האף. עכשיו אני בטוח שאת גם מגרבצת בזמן שאת ישנה.
39 קבוע 29/06/2017 14:42 אחרי שסגרתם דילים לחו"ל+מטח לביזבוז.יעלה בעוד חודש וחצי (ל"ת)
38 יום יבוא והדולר יטוס 29/06/2017 14:19 הכלכלה שלנו לא באמת במצב טוב. סיפורי מעשיות.
הפוליטיקאים הארורים מאכילים את ההדיוטות בלוקשים. אם מצב הכלכלה כל כך טוב - איך זה שאנשים רק מגבירים את כמות ההלוואות? איך זה שכ"כ הרבה אנשים עובדים ביותר מעבודה אחת? איך זה ש - 1/2 מהאנשים ייזרקו לרחוב במצב של קטסטרופה כלכלית (בלא עזרה מקרובי משפחה) כי אין להם בכלל חסכונות בצד (כי הם שורפים הכל על הצריכה השוטפת, משכנתא וחובות...)? איך זה שאנשים מסביבי נמצאים כאן ב"סטרס" נורא אם הכל כל כך טוב? מישהו חשב פעם למה יש עלייה ניכרת בתאונות בשנים האחרונות, למרות התשתיות? מישהו חשב על זה שאולי אנשים עובדים יותר מדי שעות, מבלים המון שעות על הכביש, מתוחים ועצבניים בגלל המצב הכלכלי ה"נהדר" שלהם, לא ישנים טוב, נמצאים בשוק עבדים מודרני עם מנגנון ממשלתי ועירוני שמוצץ להם את הכסף, הראש שלהם "בורח" לפעמים מהכביש ואז יש תאונות? פוליטיקאים.. ביום שה"מקצוע" הבזוי הזה ייעלם מעל פני האדמה אנחנו ננהל כאן טוב בהרבה את חיינו בלעדיהם.
שמואל ברגר 29/06/2017 14:47 הליכוד באמת מזיק, אבל זה לא רק הוא (ל"ת)
37 משה 29/06/2017 14:16 התרסקות הדולר
האירוע החריג הינו,ששער הדולר לא פתח מעולם שנה עם ירידה רצופה של 6 חודשים!!ומעל 9%.
36 גיל, ברנע 29/06/2017 14:09 המלחמה הגדולה בדרך לברוח מהר מהשקל
מידע מקדים לפני בכי של דורות
35 אדיר 29/06/2017 13:51 חברים, היא חדלת אישים... זה לא היא. זה כחלון... (ל"ת)
מהנדס אלק' בכיר 29/06/2017 17:48 כחלון לא טוב לך? מעולה, כי בשבילי הוא מצוין.
הוא נותן לי תקוה ועתיד לילדים שלי וסיבה טובה למה עדיין להשאר בארץ.
34 אור לגויים 29/06/2017 13:47 פרובינציאלים, שער הדולר מתרסק בעולם כולו לא רק בישראל!!
מהלך מדיניות יחיד שעוד נשאר לבנק ישראל הוא להוריד את שכרק הריבית לאפס!! אבל פלוג מסונדלת. מהלך כזה יעורר עליה את האוצר וכחלון כמחרבת את המידניות להורדת מחירי הדירות. לכן אין ברירה ואין הרבה מה לעשות. כפי שאמרו כאן רבים לפני, שהתעשייה תתמודד תתיעל ותשתפר. ומי שלא יכול שייסגר. אין שום סיבה לפרנס חברות כושלות והפיטורים רק יעודדו את הממשלה לנקיטת פעולות משמעותיות להגדלת הפיריון במשק ובכלל זה לשלוח את כל אזרחי ישראל לבתי ספר וללימודי ליבה אינטנסיביים, אחרת כולנו נרעב ללחם וזה יגיע לנו ועוד איך !!!
יוסי 29/06/2017 18:47 כנראה שאתה עובד מדינה .
ואתה סתום מספיק מכדי להבין שחותכים את הענף עליו אתה יושב.
33 Stop Loss 29/06/2017 13:23 הכלים היחידים שיש לפלוג זה הכלים במטבח...
מס על סחר במט"ח ובעיקר על הרווחים ואז הדולר יתחיל להתחזק מול השקל ויהיה גלגל שלג בגלל הסטופים. מי שיילך נגד הדולר עם השקל יפסיד. זה מה שיקרה לספקולנטים שילמדו לקח צורב ביותר!
32 הצלף 29/06/2017 13:10 פלוג אפשר לראות את חשבון הקניות שלך ב EBUY ??
כנראה טוב לה שהדולר יורד בחורה שאוהבת שופינג מה לא ???
בא 29/06/2017 17:22 היא קנתה פעם עט באיביי ,וכתבה מכתבים נגד יריביה בזמן
החלפת פישר .
31 איציק 29/06/2017 13:02 אם זה לא ספקולאנטים אז מה כן
מה קרה היום שהשער נופל בכמעט אחוז. שום אירוע שום כלום. ספקולאנטים נטו.
א 29/06/2017 16:04 הישראלים יוצאים לחו"ל (ל"ת)
30 ערן 29/06/2017 13:01 פלוג בוקר טוב !
לא מבין - רכשה כל כך הרבה ועכשיו לא. אז בשביל מה בכלל רכשה דולרים מלחתחילה ?
א 29/06/2017 16:08 אולי עכשיו היא מוכרת? (ל"ת)
29 לפי יחס יורו בעבר 29/06/2017 13:01 1.6 היה 3.2 היום 1.14 השקל שווה 2.5 (ל"ת)
28 צדקיהו 29/06/2017 12:44 היידה ביבי היידה שרה
ביבי ראש הממשלה הכי טוב בעולם עובדה השקל הוא המטבע הכי חזק בעולם הכלכלה הישראלית הכי טובה בעולם ולכן אזרחי ישראל חיים הכי טוב בעולם יחי ביבי יחי שרה
27 שלומי 29/06/2017 12:43 פלוג צריכה להבהיר את המדיניות
אם היא חושבת שהשקל צריך להיות חזק כך אז לפחות שתגיד. אם זה לא מוצדק אז גם שתגיד - להשאיר את החוסר וודאות זה הכי גרוע
26 חיים ברו 29/06/2017 12:08 נכחדה אפרורית מגיעה לעבודה ורוצה לצאת בשלום,להיות נחמדה
לבוס הגדול,פניה כפני הכלב ,ללא חזון ומעוף ,פקידה לניירות
25 שמטוב 29/06/2017 11:39 בנק ישראל לא צריך להתערב. זה לא תפקידו להתערב בייצוא.
לבנק ישראל יש תפקיד יחיד והוא שמירה על יציבות המטבע. ספקולציות בשער הדולר פגעו קשה ביציבות ועלה הרבה למשלם המיסים. הספקולציות של בנק ישראלל העבירו כ- 50 מיליארד כסף מכספי משלם המיסים לסוחרי הטבע בחו"ל. אם יש צורך בסיוע זה יכול להעשות על ידי סיוע ישיר של האוצר למפעלים מצליחים. למפעלים כושלים לא צריך לסייע בכלל. מי שהשקיע בדולר בתקווה שהוא ירוויח אכל אותה ועכשיו הוא בוכה על ההפסד שלו. זו בעיה שלו ור שלו. שלא יפרסם כאן בתגובות סיפורי סבתא על הפסדי היצואנים. הוא בוכה רק על הכסף של עצמו שהוא השקיע בהשקעה כושלת.
עולה חדשה 29/06/2017 13:06 עולים לא השקיעו במטחץחסכו אותו כדי לעלות לגור פה
וכן הם בוכיםץכי עכשיו הם לא יכולים לסגור את החודש או לבנות על החיסכונות
24 גיל 29/06/2017 11:27 חוזק כלכלי מתורגם
לזרימת נכסים כספיים (שבסופו של דבר נמדדים במט"ח) לתוך הכלכלה החזקה. כלכלה חזקה לא כל כך נמדדת במפעלים גרביים וסבונים, אלא ביכולת יצור ופיתוח בחזית הטכנולוגיה. ואת זה יש לנו באופן יחסי, הכי הרבה בעולם. והגז מהים זה רק תוספת למשוואה. אז פלא שהשקל כזה מטבע חזק
23 והטיפשים לא מבינים.. 29/06/2017 11:27 זו פעילות מתמדת ונמשכת של גוף עוין ו/או מדינת אויב. (ל"ת)
22 פישר 29/06/2017 11:06 פלוג צריכה ללכת
בנק ישראל מפסיד מליארדים במלחמה האבודה על שער $ , מתגעגעים לתקופה שפישר היה נגיד
21 אכלתם אותה 29/06/2017 11:05 הספקולנטים שמחכים שהנגידה תציל אותם - תשכחו מזה (ל"ת)
20 באמת אימפוטנטית 29/06/2017 11:03 אפילו קוף במקומה,היה מגיב יותר טוב. (ל"ת)
19 התרסקות בדרך 29/06/2017 10:50 עד עכשיו היה בממתינה.ההתרסקות יהיה ל 3.41 השבוע
למה לא בקשה עזרה אתמול בועידת הנגידים האלופים במלחמת המטבעות....
18 באמת אימפוטנטית 29/06/2017 10:45 אפילו קוף במקומה,היה מגיב יותר טוב. (ל"ת)
oryia1 29/06/2017 11:18 בבון מגעיל שכמותך
לו היה נגיד במקום נגידה, גם אז היית מגיב בשנאה שפוכה כזו?
אבי 29/06/2017 12:05 אין קשר להיותה נגידה. סתימות היא סתימות. (ל"ת)
17 עולה בדיכאון 29/06/2017 10:44 החיסכונות שלי מרוסקים
ואפילו בעבודה משלמים לי בדולרים המצב קשה מאד כי אפילו אינפלציה 0 הוא 18%(שנתי) למי שחי בדולרים אם תוק חצי שנה הדולר יורד ב9%
16 אפי 29/06/2017 10:44 חחחח.... פלוג.... (ל"ת)
15 אין מה להוסיף 29/06/2017 10:44 פלוג היא דחליל חסר תועלת (ל"ת)
oryia1 29/06/2017 11:18 זכרזבל שכמוך
לו היה נגיד במקום נגידה, גם אז היית מגיב בשנאה כזו?
ל-oryia1 29/06/2017 16:34 מה שייך גבר או אישה
מסכים עם האימרה שהיא חסר תועלת. מה זה שייך להיותה אישה או גבר. אז מה בגלל שהיא אישה צריך להתייחס אליה בסלחנות יתרה ??? מה זה רגשי נחיתות נשית או מה . אן זה היה פישר זה לא היה נגמר ככה! בגלל שהוא גבר ? לא! פשוט בגלל שפישר היה נגיד פי 1000 יותר טוב ממנה וידע מצויין להתמודד עם הספקולנטים
14 ישראל ירושלמי 29/06/2017 10:18 פלוג תתפטרי - נכשלת! (ל"ת)
13 משרד האוצר 29/06/2017 10:14 שר האוצר צריך להתערב !!!!!!!
לא ניתן לראות הרס כלכלי ולעמוד מנגד.
12 אנליסט 29/06/2017 10:05 פלוג נכשלת בגדול!!! תתפטרי!!! ביבי תתעורר ותעיף אותה!!! (ל"ת)
11 המצב עכשיו 29/06/2017 10:05 גורם להוזלת היבוא .ומצב קשה למפעלים לייצוא
ואי אטרקטיביות לתיירים שכח הקניה שלהם ירד בישראל. בקיצור פלוג הורסת את הכלכלה.
10 רעיון להתמודד 29/06/2017 10:02 אפשר להוריד ריבית. אפשר להגדיל גירעון ...
הרעיונות הנ"ל יגרמו לפיחות השקל.מול הדולר.
h 29/06/2017 10:13 צריך רק לרצות
אין רצון. בנק ישראל נמדד לפי שני פרמטרים הכנסות המדינה ןהאינפלציה. ירידת הדולר תורמת לירידת האינפלציה ואשר להכנסות חלק גדול מהכנסות המדינה נובע מעןבדים בחברות זרות וכך לטווח הקצר לפחוות ההכנסות צמודות לשקל (ונספרות בדולרים) . שער הדולר הנמוך הוא תחליף למיסים שחברות אלו לא משלמות ..
9 אבי 29/06/2017 09:55 בנק ישראל ופולג חסרי אונים.. למה היא שם בכלל?!
הגיע הזמן להוציא את נשק יום הדין או לאיים לפחות בהדפסת כסף.. אבל כולם ישנים על האף ,העיקר המשכורות שלהם שם בבנק ישראל מהגבוהות במשק..
8 משכורת 29/06/2017 09:48 50-60 אלף ש"ח משכורת של פלוג. 00 בעשיה !
להעיף אותה וחסוך מאות אלפי ש"ח.
7 הצלף 29/06/2017 09:33 קרנית פלוג קחי אחריות נכשלת בגדול הבייתה
הגעת לתפקיד שהדולר היה קרוב ל 4 ועכשיו הוא בשפל חסר תקדים 3.5 את מי את מעודדת את הייבוא ??? פשוט בושה וחרפה תעלי ריבית ומנגד תעשי מס על קניית שקלים כל מי שקונה שקל שישלם 0.5% תעשי צעד דרסטי
6 לומר את האמת. 29/06/2017 09:29 פלוג מטומטמת. נקודה.
צריך לומר את האמת. אין מה לעשות.
5 י 29/06/2017 09:21 הדולר הנמוך פוגע??
חלק גדול מה"יצוא" הישראלי הם עובדים בחברות זרות כך ככל שהדולר נמוך יותר ההכנסות של מדינת ישראל גבוהות יותר. הפרט השני במשוואה הוא העדר האינפלציה על אף שהמחירים של מוצרי היסוד עולים ירידת הדולר מאזנת כך מטילים מיסים על העניים שכל הוצאותיהם הם על מוצרי יסוד והעשירים מרוויחים מירידת מחירים ויותר מכולם מרוויחים אלו שמיצרים לשוק המקומי ( ההוצאות לא עולות וההכנסות כן!!) בקלות אפשר לפתור את הבעיה עכשיו ששוק הדיור התקרר אין סיבה לא להוריד את הריבית אבל לא נראה לי שמשהו חושב שיש בעיה!!
אחד העם 29/06/2017 11:47 נראה לך שלאורך זמן יסכימו לעלות משכורות בעשרות אחוזים
הם יפטרו ויעבירו עבודות למקומות זולים. רק בחלק מהעבודות צריך ישראלים רוב העבודה היא פשוטה בהייטק גם עובדים בהודו יכולים לעשות אותה. ואם זה יקרה חס וחלילה הלך עלינו
h 29/06/2017 13:28 כבעל חברת סטראט אפ
הסיכוי היחיש שלי להתמודד על עובדים עם חברות בין לאומיות בארץ ובחו"ל זה הדולר הנמוך. כך אני יכול לשלם משכורת של עובד היי טק בארה"ב בלי לפשוט רגל. התחרות בתחום ההי טק היא על עובדים את זה הבינו בגוגל ובמקומות אחרים ולאט לאט מבינים גם כאן. המיסוי הכבד על העובדים ביחד עם פיחות בדולר יגרמו לבריחת עובדים (לא שזו לא קוראת בכל מקרה)
י 29/06/2017 13:13 ניסו גם את זה
החברות הבין לאוומיות משכללות את התועלת וההפסד. היום עובד הייטק ישראלי עולה כמו בקליפןרניה (כ250 אלף דולר לשנה) ולכן הועברו מספר משרות להודו למזרח אירןפה שם העלות היא פחות מחצי. התוצאות לא הין טובות (בלשון המעטה) למרות שהדולר נמצא בשפל כל החברות הבין לאומיות מגייסות . כמה זמן זה יחזיק אי אפשר לדעת אבל רק ברגע שבו תתחיל תנועה המונית של חברות החוצה נראה שינוי כיוון עד אז הדןלר ישאר נמוך ..
4 אזרח מודאג 29/06/2017 09:20 רק אחרי שמפעלי ייצוא ייסגרו ואלפי מובטלים יסתובבו ברחוב
רק אז מישהו יתעורר שם למעלה ויחליט להחליש את השקל.
שמטוב 29/06/2017 11:45 יסגרו רק מפעלים כושלים. מפעלים טובים יסתדרו. (ל"ת)
3 בזיון של נגידה 29/06/2017 09:19 אפסית כלומניקית. חסרת יוזמה . (ל"ת)
2 על הגדר ?? 29/06/2017 09:18 בנק ישראל במקלט אטומי..לא על הגדר.
פלוג להתפטר
1 פלוג אפסית !! 29/06/2017 09:16 פלוג לא מתאימה !! להעיף אותה מייד
האם אין לה כלים להתמודד ? יש הרבה כלים !
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש