ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

פרופ' גלאי: "הבורסה חולה", ולא תאמינו מה הוא חושב על כיוון הדולר מול השקל

יו"ר סיגמא בראיון ל-BizportalTV. מתייחס לבורסה, למפולת בנפט וגם לכיוון הדולר אחרי הראלי המסחרר - צפו בראיון
 |  29
הדולר לאן
Share
הדולר השלים לאחרונה מהלך עליות מסחרר של 17% מול השקל וכמעט נגע ב-4 שקלים שבינתיים נראה כמו רף פסיכולוגי. באולפן BizportalTV, פרופ' דן גלאי, יו"ר סיגמא בית השקעות ודיקאן בית הספר סרנת לניהול במרכז ללימודים אקדמיים, נותן את התחזית שלו לדולר מול השקל ( דולר רציף (-0.16%) דולר רציף 3.51 -0.16% 23:00 17/11/2017 הוסף לתיק האישי דולר רציף בסיס:3.52 פתיחה:0 גבוה:3.52 נמוך:3.51 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ), מתייחס למפולת בנפט וגם למצב בבורסה בת"א.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

29 תגובות ב-27 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
27 שמואל 07/04/2015 11:20 גאון
מדהים. יכול לעלות וגם יכול לרדת. גאוני ממש
26 איציק מנדל 19/12/2014 13:48 לא עשית שעורים תביא מחר את ההורים (ל"ת)
25 איציק מנדל 19/12/2014 13:45 זה פרופסור חמה שהיה כבר (ל"ת)
24 איציק מנדל 19/12/2014 13:45 זה פרופסור זה שאומר יכול להיות ??? גם אני יודע (ל"ת)
23 shawn 16/12/2014 02:35 the dolar will go back to 3.5 (ל"ת)
peleg 16/12/2014 11:56 the professor has short the dollar
the professor has short the dollar - or gave his advice to others to do so
peleg 16/12/2014 11:52 you are wrong
-dollar is to be going north to 5 shekels either you like it or not
22 אני מאמין 15/12/2014 21:09 לא תאמינו מה הוא אמר כקשר לדולר..לא אמר כלום נקודה. (ל"ת)
21 פרוספר 15/12/2014 19:21 אחרי ששמעתי את הפרופסור הגעתי למסקנה חשובה
גם אני יכול להיות פרופסור!
20 עמיר 15/12/2014 19:10 לא אמר מאומה
דיבר ודיבר ולא אמר בעצם כלום...
19 האזרח הקטן. 15/12/2014 16:18 מה הוא חידש בהרצאה שלו...כלום..שום דבר. (ל"ת)
18 איציק ר 15/12/2014 15:07 בואו נהיה כנים, הרי לפרופסור לא ניתן לנהל תיק השקעות.
גם וורן באפט הוא לא פרופסור, אם הוא היה פרופסור , אז הוא לא היה וורן באפט שאנחנו מכירים. וורן באפט הוא סוחר ממולח ורואה גם את הנעשה מאחורי הקלעים. בקיצור ,אז הוא אמר .
17 מה זה? 15/12/2014 14:42 אמר, אמר.. ולא אמר כלום.. (ל"ת)
16 רמבם 15/12/2014 14:22 פרופסור
כיצד חדרו לעמנו - האם הם דומים לאברהם יצחק יעקב אהרון שלמה המלך - היתכן כי כוזרים לובשים גלימה - האם מבני עמנו ? או מתגיירים- מי הוא יהודי?
15 peleg 15/12/2014 13:40 תחזית השוק
הפרופסור אמר גם וגם - גם עלול לרדת וגם עלול לעלות אין ספק שהוא מאה אחוז צודק ואני דוקא צופה דולר שקל 5 שקלים עד סוף 2015 - מניות יעלו כ 10 אחוז בשנת 2015 - גם בשוק האמריקאי וגם בתל אביב
14 אבי 15/12/2014 13:26 הבורסה חולה בגלל מנהליה! לא מגינה על משקיעים
הרצות כל הזמן בכל המניות. בקיצור - הכל מושחת.
13 עמי 15/12/2014 13:03 אני תלמיד של פניני בקורס
לפי ההסבר שלו הבעיה היא בכלל לא בסטיה כלומר בויקס הבעיה היא שהשוק לא זז. יחסית לתזוזת השוק אפילו הסטייה גבוהה! הוא אומר ששוק שזז חצי אחוז בממוצע ביום שווה לסטייה של 8% והויקס הנמוך פשוט מראה על כשל שוק ומי שקונה את הסטייה הזו מקבל אופציה על בלגן בגין נזילות נמוכה... גם אם תראו גרף של שינויים יומיים תראו שהרבה זמן לא היו תזוזות כה נמוכות בשווקים - פשוט כשל שוק.
12 סמדר 15/12/2014 12:47 הוא לא ממש אמר משהו מיוחד-הכל כללי
ככה וככה ואין שום דעה מוצקה שהפרופ' המכובד בטוח לגביה?
11 פרופסור 15/12/2014 12:38 בשביל מה להתאמץ וללמוד כל כך הרבה שנים ולהפסיד
כספים על לימודים במקום לעבוד ולהרויח כשמוכר פלאפל מבין בכלכלה בדיוק כמו פרופסור. עוד מעונב פלצן לאוסף הפרופסורים שנפלו עלינו כא
10 pan 15/12/2014 12:36 שמס על רווחים 25% 25% 25% !!!
מדינה שכל שנה יש מלחמה וכל שנתיים בחירות,,, הכל הולך למשכורות בכירים, איזה סיבה יש למשקיע להשקיע בבורסה? הוא פונה לנדל"ן ,,,, ויוצר בועת נדל"ן
9 טרבלסי 15/12/2014 12:35 כרגיל, שיעור בכלכלה לילדים בגן חובה (ל"ת)
8 לא רציני 15/12/2014 12:28 ניתוח שטחי של הדולר
ריבית האג"ח בארצות הברית תחזק את הדולר ב2015
7 דוד 15/12/2014 12:28 עוד אחד שחי בבועה ולא רואה את האמת (ל"ת)
6 גילי 15/12/2014 12:25 איזה פרופ גאון, הכל יכול לעלות....או לרדת,מדהים (ל"ת)
5 אברהם 15/12/2014 12:25 הכל יכול להיו
הכל יכו להיות בשביל זה לא צריך להיות פרופסור תשאלו את האורקל מדלפי
4 אברהם 15/12/2014 12:24 הכל יכול להיו
הכל יכו להיות בשבי זה לא צריך להיות פרופסור תשאלו את האורקל מדלפי
3 קרק 15/12/2014 12:16 ואף מילה על בועת הנדלן והשלכותיה. בהצלחה. (ל"ת)
2 שי 15/12/2014 12:15 בקיצור - הכל יכול לעלות או לרדת (ל"ת)
1 אברהם 15/12/2014 12:13 הכל יכול להיות גלה את אמריקה האורקול מדלפי (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש