קול הרחוב: "הממשלה היוצאת לא עשתה דבר עבור האזרחים" - האם ייתכן שינוי?

צוות BizTV שאל את האזרחים על ביצועיה הכלכליים של הממשלה היוצאת והאם השינוי יגיע בקרוב. מה דעתכם?
 |  (63)
משבר אמון
מה הממשלה הנוכחית עשתה לטובת פיתרון בעיית יוקר המחיה ומשבר הדיור, ויותר חשוב האם יש איזשהי ממשלה שתוכל לגרום לשינוי המיוחל?
צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    בגלל הבכיינים האלה העלו לנו מיסים ויורדים לחיי האזרחים
    מצעד הבכיינים 27/07/2015 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקר לכם? אל תקנו קונים ובוכים. לא הכל פה יקר .בארה"ב יותר יקר אין גן חינם שם משלמים 1000 דולר לחודש לילד פה כל עם ישראל צריך לשלם על המשריצים לגן חינם 5 שנים מחאה ואף אחד לא יודע מה מחיר הקוטג' המסריח נמאסתם. מחאת הדיור נהפכה למחאת הקוטג' להטלת עוד מיסים על ישראל . מס רכישה מס שבח מס ירושה. כל זה בגלל הבכיינים הקנאים שלא קנו דירה. העם רוצה הכל חינם מי שלא קנה דירה שלא יקנה עוד 10 שנים . תקנו בעזה דירה
    סגור
  • 37.
    לדעתי האישית, מפלגת יהדות התורה הינה המפלגה הישרה ביותר
    רמת גני 15/03/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    16 1
    והיא תפעל באופן הטוב ביותר עבור העניים, השכבות החלשות ומעמד הביניים. כל נציגי מפלגה זו לכנסת הם אנשים טובים, הגונים וישרים ולכן אני חושב לבחור בם.
    סגור
  • חושבת כמוך. אני סבורה שנציגי המפלגה יפעלו בכל כוחם לבטל
    מאיה, ת״א 16/03/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    7 1
    את הגזרות הרעות ולפעול לטובת הציבור כולו, ובמיוחד לשכבות העוני, למסכנים, לחלשים ולמעמד הביניים. כל נציגי המפלגה ינסו לדעתי להרתם למשימה זו וינסו למקסם את הטוב ביותר למען אזרחי המדינה. זוהי המפלגה היחידה לדעתי בארץ שפיה וליבה שווים וכל נציגיה לכנסת ישרים כמו סרגל!!!!
    סגור
  • 36.
    ים של הטבות הליכוד נתן. התשקורת לא מפרסמת בכוונה.תקראו
    ישראלי 15/03/2015 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כיועץ מס שמנהל תיקי לקוחות אני אתן לכם דוגמאות אחדות. נקודות זיכוי לאבות עם ילדים עד גיל 3 , ולאמהות עד גיל 5 וזאת מעבר לנקודות זיכוי שממשיכות לקבל עבור ילדים עד גיל 19. ועוד. הטבות לבני זוג בעסק משותף. פריסה רחבה של מדרגות המס עד ל 43,000 ₪ בשעור מס נמוך כדי להקל על שכבות הביניים. ועוד ןעוד. התקשורת באמתלה של יוקר מחיה מנסה להביא עלינו את השמאל שיבצע נסיגות קשות ואת המדיניות הרופסת של השמאל. אל תתפתו לזה.
    סגור
  • 35.
    רק בחירת אנשים ראויים כחלון ולפיד (ל"ת)
    לשאר לא אכפת 15/03/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • הם הטיבו את מצבך? איפה אתה חי?
    קחלון ולפיד חחחחח 27/07/2015 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדבר היחיד הטוב שביבי עשה זה להעיף את לפיד הכושל. בתקופה קצרה הביא הכי הרבה נזק כלכלי למדינה. העלאת מע"מ, פגיעה בקצבאות ילדים, מס שבח על דירה שניה. הגדיל הוצאה למשקי בית ולמשקיעים בשוק ההון עכשיו צריך להגיש דו"ח למי שעשה מחזור של 800 אלף שח . זה עוד תשלום לרואה חשבון של 2000 שח לשנה בערך. לפיד הפופוליסט גרם נזק לכל עם ישראל הפסדי מס מאי מכירת כיל בלי שום סיבה הגיונית, שהרי פעם עידן עופר יעזוב את כיל ואז ימכרו . נזקים למדינה למשקיעים לעובדים המפוטרים. וכחלון לוקח עוד ועוד הוא הטיל בדרך האחורית מס ירושה . אם לא תמכור דירה בירושה תוך שנתיים תשלם מס שבח. זה המון כסף. למי יש כסף בבנק ודירות אם לא למעמד הביניים? הטלת עוד מיסים על הציבור זה לרעת העם ולא לטובתו קחלון ולפיד בלונים מנופחים הרסניים ריקניים ופופוליסטיים עד שתקלוט הכל תישאר בלי שקל
    סגור
  • 34.
    הממשלה היוצאת הייתה ממשלת שיתוק בגלל יאיר לפיד
    אחד 15/03/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הליכוד קיבל מעט מידי מנדטים ולא יכל לשלוט באמת בגלל שהעם בחר מפלגת אוירה ברשות דמגוג גדול שהיום מציג את כשלונותיו כיתרונותיולעומת זאת הממשלות הקודמות של נתניהו היו מצויינות ועשו המון דברים חיוביים לטובת האזרח ונגד הטייקונים ולכן כלי התקשורת הנשלטים על ידיהם (ידיעות וגרורותיו,ערוץ 2 של שטראוס,משפחת עופר,תשובה,ורטהיים ) ערוץ 10(מילצ׳ן ויוסי מימן) גלובס (פישמן) פשוט מתאבדים תוך איבוד כל עיקרון עיתונאי כדי שנתניהו יפול ויאיר לפיד שליחם יצליח בבחירות
    סגור
  • קצת הזוי להגיד שעידן עופר מעוניין בלפיד.
    לפיד ? 27/07/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד הפופוליסט סירב למכור את כיל בתקופה הכי טובה שיש גרם להם נזקים והקים את שישנסקי שגרמה פיטורי עובדים ובריחת הון. איזה מטומטם צריך את לפיד בשלטון? אפילו מעמד הביניים לא צריך איש הרס כזה.
    סגור
  • צודק בכל מילה. מסכים איתך. אנחנו מבינים. העם לא טיפש. (ל"ת)
    מהמרכז 15/03/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 33.
    ביבי פחדן עלוב (ל"ת)
    אלי 15/03/2015 08:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    הממשלה היוצאת לא עשתה מאומה להטיב עם העם.והחלשים
    חיים 14/03/2015 22:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בנט דאג למיגזר שלו..וליתשבות מעבר לקו הירוק..שם הלך הכסף..
    סגור
  • 31.
    משילות שילטונית
    יוסי 14/03/2015 22:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצלחה שילטונית מובטחת רק לממשלה יציבה וחזקה המשדרת שליחות ומיוחבות ציבורית ע''פי הסדר הזה: ביטחון ,חוץ,כלכלה וחינוך.רק נתניהן יכול להנהיג ולבצע, בלי שרה.
    סגור
  • 30.
    הביטחון של מתחיל בכלכלה ונגמר בכלכלה
    החייט 14/03/2015 18:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נ
    סגור
  • 29.
    מדינה תלויה עח בלימה !!!
    xxyyzz 14/03/2015 18:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביבי בגד בעמו , יישר קו עם בעלי-ההון בלבד . ביבי בהשכלתו הרחבה יוד היטב אך לא עשה מאומה למען עמו . משבר הדיור , יוקר-המחייה , ההון השחור , כל אלה ממיטים על עם ישראל הרס וחורבן. משטר מדינת ישראל כיום הינו משטר פיאודלי במסווה של דמוקרטיה , אני מקצין בדבריי , אבל זו האמת המבישה . דמוקרטיה אמיתית ואיכותית ,זו דמוקרטיה שחרתה על דגלה ומיישמת עד תום את המושגים הבאים : סדר , משמעת , חוק , צדק , מוסר , שיוויון , חירות , אחווה , תרבות , חינוך ,קידמה. ללא יישום מוחלט של מושגים אלה , מדינתנו תקרוס . מדינת-ישראל תלויה על בלימה - כלימה !!!
    סגור
  • לפיד הוא נציג הטייקונים
    איש 15/03/2015 08:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ולכן כל גופי התקשורת שנשלטים על ידם מעוניינים להעיף את נתניהו שנלחם בהם בשקט בשקט ומעוניינים בהצלחת לפיד והעבודהנתניהו לעומת זאת מחובר בעיקר לבעלי הון מחו"ל כמו אדלסון שהאינטרס שלהם בישראל אידאולוגי בלבד ולא כלכלי
    סגור
  • 28.
    אצבעות ידי הליכוד כבר עיפו מלחזור ולהציג את השיגיהם .
    דודיק 14/03/2015 18:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ריפילים רבים כבר יבשו ,והוחלפו בזה אחר זה בעטים כדי לכתוב ולהציג חזור והצג את רשימת הישגיהן של ממשלות הליכוד בראשות היו"ר נתניהו...אלא שיש כאן מי שלא רוצה ואינו מעוניין להודות ולהשלים עם ההישגים החשובים ,וזאת מתוך תסכול שאינו נותן להם מנוח ומדיר שינה מעיניהם לקראת ההצבעה בקלפי...לכן הם עושים מאמצים בלתי נלאים להסתיר ולהתכחש להישגים....
    סגור
  • טען עוד
  • אין לנתניהו סיכוי לפרט הישגים מכיוון שבעלי התקשורת הם.
    איש 15/03/2015 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעלי ערוצי התקשורת הם הטייקונים בהם נתניהו נלחם ולכן אין לו סיכוי לפרסם ולהציג את הישיגיו הרבים התקשורת רוצה יאיר לפיד ובוז׳י הרצוג והיא יודעת למה גלובס (פישמן) ידיעות (נוני) ערוץ 2 (שטראוס,עופר , ורטהיים ותשובה ) האינטרס שלהם זה לא האינטרס שלכם
    סגור
  • 27.
    אבל הליקוק תיחזק והרחיב את מדינת הרווחה ביהודה ושומרון (ל"ת)
    אחותך 14/03/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 26.
    לא מצביע למחנה הציוני רק בגלל ששלי יחמוביץ שם. (ל"ת)
    אורי 14/03/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • גם אני . וגם בגלל טרכטנברג וסתיו שפיר ושמולי (ל"ת)
    אנונימןש 15/03/2015 06:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שלי רוזנטל סתיו ושמולי וטרכטנברג = עושק הציבור (ל"ת)
    גם אני 27/07/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    לנהל מדינה מתפקדת ומצליחה כלכלית ובטחונית זה כלום?
    די להסתה הפרועה 14/03/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אם חס וחלילה יעלו הזוג לשלטון תגלו כמה היה טוב לכם. אבל דבר טוב אחד יצמח מהטעות הזו - העיתונים יסתמו את הפה כמו בימי מפאי מפ"ם ויהיה שקט תקשורתי מפרגן לא תשמעו על אף מחדל.
    סגור
  • טוב לנוjQuery203002792286081239581_1426399905709
    משה 15/03/2015 08:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב לך אולי כמשקיע נדלן. כל היתר רק רוצים לעוף מפה..
    סגור
  • 24.
    רואה את ביבי ושרה נעלמים לעבר השקיעה. (ל"ת)
    תצפיתן 14/03/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • המילים שלך פשוט מגעילות אותי ומעוררות בי שאט נפש וסלידה
    למתכנה תצפיתן 16/03/2015 00:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תתבייש לך על כתיבתך החולה והרעה! הלוואי ומה שכתבת יהפך לברכה! ממני, אזרח חרדי ממרכז הארץ (שלא ממצביעי הליכוד).
    סגור
  • אם מה שחשוב לך זה עניינים אישיים ולא טובת המדינה
    איש 15/03/2015 08:34
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אתה אדם קטןנתניהו תרם רבות לכלכלת ובטחון ישראל
    סגור
  • קשה להגיד שנתניהו תרם. הוא הבריח את הטייקונים
    נתניהו 27/07/2015 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפר חוזים שנחתמו והציג את ישראל כרפובליקת בננות. הסיפור לא נגמר עם הטייקונים שברחו מפה וגם כבר אין פה טייקונים בכלל זה עבר לאזרחים. הוא השליח הכי טוב לביצוע המדיניות של שלי יחימוביץ. בתקופתו יש רק הגדלת מיסים ובירוקרטיה הוא המציא כלכלה חדשה שהיא יום קפיטליסטית ואם זה מצליח לו אז למחרת זה בולשביקית. נתניהו החלום של שלי. שימו לב איך היא תומכת בו. ואף מילה על בועת הנדלן לא יצאה ממנה נתניהו ביצע כל מה שהיא חלמה . ובגד בעם ובעקרונותיו העיקר להישרד בשלטון. הלקח היחיד שלי הוא שאסור להאמין פה לאף אחד במדינת ישראל. הכוונות שלהם לא לטובת האזרח אלא רק לסחוט את כספו. ממני הם כבר לא יצליחו לראות כלום
    סגור
  • 23.
    הפעם נגיד לא לביבי
    tbtkhxy 14/03/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הגיע הזמן להתפכח: ביבי פגע בשכבות הביניים והחליש והזניח את השכבות החלשות. הדור הצעיר איננו יכול אפילו לחלום על דירה. אסור להתפתות למקסמי השווא של לפיד - זה לא עתיד! רק המחנה הציוני ובוז'י יכולים לעשות שינוי ממשי לטובת רוב האזרחים . ביבי טוב לעשירים לא לעם הפשוט. הגיע הזמן להגיד לביבי - לא לעולם חוסן - הגיעה עת סיום: לך הבייתה!
    סגור
  • הם יבנו דירות תוך חודשיים נכון? בחיים לא אצביע למפלגה
    המחנה הבולשביקי 27/07/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיש בה את סתיו שמולי רוזנטל וטרנטנברג וגולת הכותרת שלי הם יעשו לי יותר רע
    סגור
  • 22.
    מישהו טורח להזכיר שהבורסה תיפול אם השמאל יעלה? (ל"ת)
    ניר 14/03/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 21.
    עוד לא היה רה"מ שכיהן כל כך הרבה ועשה כל כך מעט (ל"ת)
    ביבי כראש ממשלה 14/03/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • הוא הביצועיסט הכי טוב של השמאל. כלכלת סטלין במלוא
    ביבי כן עושה 27/07/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפארתה. חכה להלאמת חשבונות הבנק שלך וזה כבר מתחיל
    סגור
  • הוא עשה המון ועשה דברים משמעותיים אבל
    איש 15/03/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקשורת שנשלטת ע"י בעלי ההון רוצה למחוק את נתניהו ולהמליך את בוז׳י ציפי ויאיר לפיד לפני שתצביעו טוב אם תבדקו האם האינטרסים שלהם דומים לשלכם ואם ע"י פמפום פרשיות שוליות ומתקפות אישיות הם משכנעים אתכם להצביע למי שטוב להם בלבד
    סגור
  • 20.
    לביבי והליכוד אין שום אינטרס להוריד מחירי הדיור
    אבג 14/03/2015 14:45
    הגב לתגובה זו
    4 2
    רבים ממרכז הליכוד הם קבלנים או בעלים של מספר דירות , ולכן הליכוד לעולם לא יפעל נגד האינטרסים של חברי מרכז ליכוד.
    סגור
  • 19.
    ביבי משך אותנו לאיראן שנשכח את המחוייבות שלו לאזרח
    אברום 14/03/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אמפוטנציה של שש שנים ללא תרופה! תצביעו להפיל את הנוכחי ולפתוח דרך למנהיגים חדשים שהוא הרג בדרך לשרוד
    סגור
  • 18.
    רק לא ליבני ויחימוביץ
    תמרוק 14/03/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    4 4
    זה הרס בטוח
    סגור
  • 17.
    רק הליכוד טוב למיזרחיים
    7חנק 14/03/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הכאב ממפאי לא שכך
    סגור
  • רואים שאתה מצביע ליכוד, לך ללמוד עברית קודם
    רק עילגים יש בליכוד? 14/03/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קבל שיעורראשון חינם : שכח
    סגור
  • מה זו ההתנשאות הזו
    אבשלום קור 14/03/2015 21:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז 17 כתב מיזרחיים בכתיב מלא עם ״י״ בין אחרי המם ביג דיל, בגלל זה אתה מתנשא עליו וקורא לו עילגjQuery20307952151573263109_1426358879796 ממש חוכמולוג
    סגור
  • 16.
    ממשלת הקומבינה
    סונדרי 14/03/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא משנה מי יבחר אף אחד לא יעז לנגוע בחונטה הצבאית וגרורותיה יש כאן שני סוגים אחד זה אנשי כלות הביטחון שלהם לא יקרה כלום וכל השאר.....
    סגור
  • 15.
    חייבים להתעורר ביבי ושרה דאגו אך ורק לעצמם !! אין ביבי (ל"ת)
    מי שלא עשה הביתה !!! 14/03/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 14.
    דווקא כן עשתה- העלתה מיסים תשאלו את לפיד
    הממשלה היוצאת 14/03/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מי העלה מע"מ? מי קיצץ בקצבאות הילדים? מי העלה מס על דירה שניה . ? ומי מתכנן עוד מיסים תשאלו את טרכטנברג. מי שלא יבחר יעלה מיסים. עובדים על הציבור שהגז שייך לציבור והאשלג שייך לציבור . גמרו כבר עם הטייקונים עכשיו יעברו לעם המטומטם
    סגור
  • 13.
    מדוע
    יאיר 14/03/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הרי הציונים החדשים הבטיחו קרקע חינם לזוגות,ביטול העוני תוך שנה,ביטחון בדרום לישובי עוטף עזה,שיפור יחסנו עם ארהב,נחכה.
    סגור
  • 12.
    עשר שנים ועדיין לא הבנתם? אסור להצביע ליכוד!
    אבא מודאג 14/03/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    11 7
    אם אתם רוצים אי פעם להגיע ליכולת לקנות דירה, לזה שילדיכם יוכלו להקים משפחה בישראל ולחנך ולגדל את דור העתיד בגאווה ובצורה הטובה ביותר -אסור לכם בשום פנים ואופן להצביע ליכוד! המפלגה האיומה הזאת הרסה כל חלקה טובה בארץ! לדור הצעיר אין אפשרות לחיות כאן! פשוט מאוד - מחדלי ענק של הדיור, יוקר המחיה, החינוך, הבריאות, הביטחון האישי, הביטחון הלאומי, בכולם הליכוד נכשל בצורה מוחלטת! (דגן, דיסקין, מבקר המדינה, ועוד רבים וטובים..) רק לעצמם ולביתם הם עושים! למען האזרחים - אפס! כישלון מחפיר! על העם להחזיר את התיקווה לעצמו! חייבים לרסק את הליכוד!
    סגור
  • שטויות...בגרמניה ל 70% אין דירה
    לטק 14/03/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ככה זה..כשכל היהודים בעולם באים למקןם קטן...יש הרבה דירת בגרושים במצפה רמון.דימונה.ערד .מעלות..שמונה ועוד ועוד
    סגור
  • קישקוש בלבוש
    מוטי 15/03/2015 08:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדימונה דירות עולות כבר יותר ממיליון. אתה בטח משקיע שמעוניין לשמר את המצב אבל לא מבין שהקטסטרופה תפגע בעיקר בך
    סגור
  • להצביע לקומוניסטים יותר טוב?
    אמא מודאגת 14/03/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סתיו שפיר החוצפנית תהיה שרה? חחחחח למה זה מגיע לה? מפלגת בוז'י עובדת על העם ואומרת לו שהכל לטובתו אבל גורמת לעליית מיסים על הציבור. וגם לפיטורי עובדים כיל זאת רק דוגמה . האשלג שייך לעם ? אבל יפטרו עובדים את זה הם לא סיפרו לעובדים אלא הפעילו את ההסתדרות שלא תעזור לעובדים ואין לה גם זכות להתערב
    סגור
  • 11.
    על העם להצביעה הצבעת ענישה! למחוק את הליכוד!
    ירושלמי 14/03/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
    17 7
    על העם להעניש את הליכוד כאות ולקח לשאר המפלגות שלעולם לא יעיזו להתעלל ולעשוק ולרמות ולגנוב את האזרחים כפי שעשה הליכוד! עשרות אלפי צעירים שעזבו ורבים אחרים רק מחפשים איך לברוח מכאן כדי להצליח ולהקים משפחה, לפרנס בכבוד ולספק קורת גג להם ולילדיהם! אדמה חרוכה ופגיעה אסטרטגית במדינה, אלה תוצאות ההזנחה החברתית כלכלית של ביבי! הלאה מפלגת הרשע! הלאה הליכוד! נקמת הדור הצעיר!
    סגור
  • אתהכמו הערבים שרוצים למחוק את היהודים
    קליפ 14/03/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הצטרף לדעש ופעל להשמדת היהודים. בהצלחה חבר .....השמאל אכן מלא שנאה בטרוף. ניצחון של תקשורת ארסית. שטנית.מפלצתית
    סגור
  • 10.
    כתבה מגמתית ומוזמנת, זהירות, בקלפי שימו מפלגות של
    pan 14/03/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
    6 6
    גוש ימין מליכוד עד מרזל לבחור במישהו שערבים לא מעוניינים, בחירה פשוטה, רק ימין, רק ביבי שמאל ומערך יביאו צרות של מדינה קומוניסטי כאן,,,
    סגור
  • צודק,רק ביבי ימשיך לדפוק את העם בלי שמץ של נקיפות מצפון (ל"ת)
    אריק 14/03/2015 17:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 9.
    היכן שאלתם? בת"א מעוז השמאל? (ל"ת)
    משה 14/03/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • 8.
    הבחור האחרון צודק לגמרי
    עעע 14/03/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כולם מבלבלים תמוח על ליכוד או עבודה אבל המצב גדול יותר מכפי יכולתם
    סגור
  • 7.
    נבלות
    יוסי 14/03/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    3 3
    נבלות גבלסיות אתם.
    סגור
  • תגיד, בטוח שלקחת הבוקר הכדור הכחול ? (ל"ת)
    רוקי 14/03/2015 17:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 6.
    במועד ההצבעה תיזכרו: דיור,יוקר מחיה,חוסר ביטחון (ל"ת)
    אלי 14/03/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • 5.
    בוחר ליכוד לשעבר
    אבי 14/03/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    13 5
    ליכודניכים : ביבי הרס את הליכוד. הוא יודע לדבר ולא רק שלא עושה כלום . הוא גורם לכם נזק. תפילו אותו . לא רוצים את בוזי. תצביעו ללפיד וכחלון . בנט ישאיר את ביבי ואתם תפסידו. שהוא ילך ללקק גלידת פיסטוק בקיסריה סער וכחלון יחזרו ותשקמו את ההריסות מחדש בוחר ליכוד לשעבר
    סגור
  • 4.
    עוד קמפיין של האנטי ציוניים
    ציפורה הנוכלת 14/03/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    3 5
    המחנה הציוני המתחזה לא מרפה בהפצת השקרים שלו
    סגור
  • 3.
    רק לא ביבי (ל"ת)
    אלי 14/03/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    12 6
    סגור
  • 2.
    קולה של תקשורת שמאל ערמומית
    קליפ 14/03/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    9 6
    נכון, צריך לעזור ליוצאי צבא. אבל בגץ נבזי ושטני לא מאפשר
    סגור
  • 1.
    הכי חשוב בעולם
    ערן 14/03/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    12 12
    צאו להצביע כולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! והכי חשוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא להצביע בשום פנים ואופן למפלגות קטנות אך ורק למחנה הציוני עכשיו זה חשוב כל קול רק למפלגה הגדולה כדי לנצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא לעשות טעות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!כל האחרות יהיו בפנים כבר בהקמת הקואליציה! צאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו כולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם כולםםםםםםםםםםםםםםםםםם להצביעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • חובה להצביע ולהשפיע
    יעקב בננו 14/03/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    5 2
    להצביע לכחלון הוא איש ביצוע הוא בא מלמטה הוא יודע מה זה לחיות מהיד לפה גם לו הייתה ילדות קשה זה הזמן לשנות
    סגור
  • במפלגת בוג'י יש מספר ח"כ לא ציוניים וגם חדשים לא ציוני
    דן 14/03/2015 11:05
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ציוניים. חלקם יהיו שרים. נראה לך שאנשים יצביעו למפלגה שחלק ממנה לא ציוניים?
    סגור