סקר בחירות 2015: נסגר הפער בין המחנה הציוני לליכוד - נתון אחד מראה שהציבור איבד לגמרי אמון במערכת הפוליטית

סקר Bizportal בשיתוף TRI: שתי מפלגות על סף אחוז החסימה. מפלגה חדשה הפכה לשלישית בגודלה
בנימין נתניהו יצחק הרצוג, צילום: יח"צ; בוצ'צ'ו

שבוע לפני הבחירות והכל עוד פתוח – הליכוד והמחנה הציוני זכו לפי סקר Bizportal בשיתוף TRI מחקרים אסטרטגיים במספר זהה של מנדטים העומד על 24, זאת לאחר שבסקר הקודם זכו ל-22 ו-24 מנדטים בהתאמה.
יש עתיד הפכה למפלגה השלישית בגודלה עם 14 מנדטים, מנדט אחד יותר מהסקר הקודם. הרשימה הערבית המאוחדת והבית היהודי זכו ל-12 מנדטים, כאשר האחרונה איבדה 2 מנדטים בהשוואה לסקר הקודם. 'כולנו' ירדה במנדט אחד ל-8 ויהדות התורה שומרת על כוחה עם 7 מנדטים. מרצ וש"ס עולות במנדט אחד ל-6 ו-5 בהתאמה ואיליו העם איתנו וישראל ביתנו מגרדות את אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

השאלה המתחלפת השבוע מבהירה עד כמה הציבור הישראלי לא מאמין במערכת הפוליטית במתכונתה הנוכחית – השאלה הייתה – "לאור ריבוי המפלגות, כמה זמן לדעתך תחזיק מעמד הממשלה הבאה?" 6.2% השיבו שנה אחת, 41.7% השיבו שנתיים, 18.6% השיבו שלוש שנים ורק 12.8% השיבו 4 שנים. 20.8% לא ידעו להשיב. המסקנה היא שלמעלה ממחצית מבעלי הדעה סבורים שהממשלה הבאה תחזיק מעמד שנתיים או פחות.

ד"ר אריה רותם, מנהל מקצועי ב-TRI, אמר: "השוויון נשמר לאחר התחזקות מסוימת של הליכוד שצמצם את הפער הקטן עם המחנה הציוני, ככל הנראה בעקבות הנאום של נתניהו בוושינגטון".
לגבי השאלה המתחלפת, השיב רותם: "הציבור אינו אופטימי בנוגע לסיכויי ההישרדות של הממשלה הבאה. כמחצית מהנדגמים מעריכים שהממשלה תשרוד שנתיים או פחות, ככל הנראה לאור תוצאות הסקרים שמראים בצורה מאד אחידה שיהיה קשה לאחד הגושים להרכיב ממשלה ואם תורכב כזו, יציבותה בסימן שאלה בגלל הצורך להיסמך על מפלגות קטנות עם יכולת מיקוח שהיא חסרת פרופורציה לגודלן".
איסוף הנתונים נערך באמצעות שאלון אינטרנטי מתוך מדגם מייצג של 501 נדגמים בגילאי 18 מתוך האוכלוסייה היהודית דוברת עברית. טעות הדגימה המרבית למדגם זה היא 4.5% .  
תגובות לכתבה(72):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 44.
    השאלה מה יותר חשוב תלוש משכורת מחירים ודירה או א"י?
    שבץ חלובה 13/03/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה ישנה לי אם יהיו לי תלושי משכורת ודירות אבל לא תהיה לנו מדינה? אנחנו נמצאים היום במאבק איתנים על גורלה של המדינה אז כל יתר הדברים הולכים הצידה. בוז"ון הכלומניק הזה ופייגתו מסיחים את דעתכם מהענין המרכזי לעבר דברים שהם אולי חשובים אבל לא חשובים כמו המדינה. ביבי כאיש ליכוד משקיע את כל אונו זמנו ומרצו בארץ ישראל שתשאר שלנו ותוך כדי כך בגלל שבחר שלימזלים לעזור לו הזניח אולי את יתר הדברים אבל בגלל זה לא נזרוק אותו ונפקיר את המדינה בידיהם של אנשי אוסלו מהחמולה של רבין שהוליך אותנו לשאול עם אלפי הרוגים. הספיק לנו אוסלו 1 ואנו לא רוצים את אוסלו 2 מה שנקבל אם בוז"ון יבחר. אתם שכחתם כבר מי הם המפא"יניקים? אלה שהפסידו את מלחמת יום הכיפורים 1973. אלה שהביאו עלינו בתרמית את אוסלו 1 עם ירידה מהגולן נגד הבטחות רבין במסע הבחירות? לממה שניתן את המדינה בידיים של השקרנים האלה? פעם שקרן תמיד שקרן. מי זה המחדלניק של מלחמת לבנון 2 ידלין שיהיה שר הבטחון. הרי הוא היה צריך להיות מודח אחרי המלחמה בגלל כשלים מודעיניים אבל רק ב גלל שהוא הבן של אבא שלו שר ממשלת המחדל של גולדה הוא נשאר בתפקידו. נפוטיסט!!
    סגור
  • 43.
    ההסתה על הימין ונתניהו מגעילה ועוד תחזור כבומברנג לבוז
    . 13/03/2015 00:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ההסתה על הימין ונתניהו מגעילה ועוד תחזור כבומברנג לבוזי-ציפי-לפיד-כחלון, ימים יגידו ! עם-ישראל עם הימין ונתניהו ! הערבים בונים על בוזי
    סגור
  • 42.
    זה לא מדגם מייצג
    שאול 12/03/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר ללמוד מהסקר הזה
    סגור
  • 41.
    כדאי להצביע לבית היהודי להורדת יוקר המחיה והדיור
    אריה אדרי 12/03/2015 10:41
    הגב לתגובה זו
    11 9
    צריך להגדיל את ההיצע וזה רק ממשלת ימין יכולה לעשות, למה בית יהודי, כנסו לקישור כאן: http://aryeedri.blogspot.co.il/2015/03/blog-post.html
    סגור
  • 40.
    הכי חשוב שליברמן הפאשיסט לא יעבור את אחוז החסימה ויעוף (ל"ת)
    לנו מהחיים לתמיד!! 11/03/2015 12:10
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • 39.
    עם כל הצער היחידי שמתאים הוא ביבי
    כלכלן רטשי 11/03/2015 08:42
    הגב לתגובה זו
    15 18
    עם כל הצער שלכם על ביבי ומחירי הדיור ויוקר המיחיה אי אפשר להאשים בן אדם אחת אלה את מערכת הבנקים שפירקו את הריבית למען פקת הון היחיד שמתאים לנהל מדינה ויש לו ביצים זה ביבי ולא אף אחד אחר
    סגור
  • 38.
    עוד שבוע הבלוף נגמר והליכוד ינצח! (ל"ת)
    שי.ע 10/03/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    16 17
    סגור
  • 37.
    בשבילנו יותר. כי בפעם הבאה נהיה יותר חכמים.
    זה מצויין ככה יתאמצו 10/03/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    8 4
    לכן חשוב שתלכו כולכם להצביע למען עתיד המדינה. אני מצביעה ליאיר לפיד. כי הוא משתדל בשבילנו. המחנה הציוני רק מכניס מלנכוליה וככה לא עובדים.
    סגור
  • 36.
    סקר
    רן 10/03/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מעניין שאת הסקר הזה לא מבליטים בשום מקום גם לא בריכוז הסקרים בגלל שפה הליכוד 24
    סגור
  • 35.
    תזכרו
    עופר 10/03/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    8 12
    מעבר להוצאה מיותרת של שני מיליארד שקלים בגלל אגו ופראנויה של נתניהו, האם אנחנו רוצים לחזור לממשלה של 40 שרים וסגני שרים עם תקן ושכר של שרים? שרים בלי תיק? האם אנחנו מוכנים להמשיך לצפות בהתנהגות חזירית של ה"זוג המלכותי"? האם אנחנו מוכנים להפקיד את כספנו בידי מפלגה שתשחד חרדים? שהחרדים יחזרו "לחגוג" עלינו? אנחנו נממן ונפרנס אותם? האם אנחנו רוצים להקצות מכספי משלם המסים עשרות מיליונים להתנחלויות מבודדות? האם אנחנו רוצים שוב להפקיר את ביטחוננו בידי נתניהו? "מר ביטחון" ...האם בשש השנים האחרונות חשתם בטוחים? האם אנחנו רוצים להמשיך ולהעמיק את הקרע עם הידידה הגדולה ביותר שלנו בעולם? האם אנחנו רוצים שמיטב בנינו יחפשו את עתידם בברלין מבלי יכולת לרכוש דירה פה בארץ? נתניהו מתיימר להיות "מר ביטחון" מבצע צוק איתן, 67 הרוגים, 67 משפחות שהצטרפו למשפחת השכול ועשרות אם לא מאות פצועים שרובם נותרו עם נכות בדרגה כלשהי. השגים? חמאס חוזר ומתעצם, בונה מחדש את המנהרות ועורך ניסויים בטילים על בסיס יומי. אז רק נתניהו יכול להתמודד עם החמאס, איך? כפי שהתמודד איתו עד עתה?אירן כפסע מנשק גרעיני, "מר ביטחון
    סגור
  • טען עוד
  • את השטויות והרוע שלך בתגובה מספר 4 והינם נהנה לחזור
    לעופר - פימפמת כבר 11/03/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    20 3
    לחזור עליהם!!!! תגיד בבקשה, מה יש לך נגד חרדים??? מאיין נובעת שינאתך העזה כלפיהם??? זוהי האוכלוסיה העניה ביותר בישראל שחיה בעוני רב וגזלו מהם אפילו את קיצבאות הילדים! תתבייש לך!
    סגור
  • מי שרוצה אוסלו 2 עם כל המשתמע מכך
    איש 10/03/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    20 4
    כולל טרור אוטובוסים שיצביע לציפי לבני ובוזי ויאיר לפיד
    סגור
  • שמאלן טיפש ועלוב נפש (ל"ת)
    העם מצביע נתניהו 10/03/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    15 6
    סגור
  • 34.
    חייבים את יאיר לוי באוצר (ל"ת)
    ציפיבוז'י 10/03/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 33.
    הנתון הסודי שהעם איבד אמון ,שאלו בסקר אם תצביע לגורביץ
    בא 10/03/2015 13:32
    הגב לתגובה זו
    2 8
    אם היה מתמודד ,אז 70 אחוז אמרו שכן .לפחות הוא לא הלך נגד הבוחרים שלו ,השמאל מייד חותם על הסכם אוסלו 2 אם יבחר ,ואז יחזרו גם הפיגועים ,זה נקרה ללכת נגד הבוחרים בגדול ,ותודה רבין .
    סגור
  • למה לא שמים גם את גורביץ בתמונה .יש מקום לכולם . (ל"ת)
    בא 10/03/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 32.
    אני בוחר בטובלרון אגוזים וצימוקים ,יש כזה באמת ,לראשממש
    בא 10/03/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 8
    לה ,הם רוצים לעזוב את הארץ בעקבות תקרית השוקולד .לפחות הוא עושה טוב בבטן .
    סגור
  • לקחת את הכדורים שלך. (ל"ת)
    לבא, שכחת כנראה 10/03/2015 22:47
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 31.
    אוהבים את המדינה מצביעים נתניהו
    העם בוחר נתניהו 10/03/2015 12:38
    הגב לתגובה זו
    24 16
    בוחרים מחל והליכוד...
    סגור
  • 30.
    יהוד אמיתי מצביע נתניהו
    העם החליט 10/03/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    35 21
    הליכוד
    סגור
  • יהודי מוומטם מצביע ביביהו (ל"ת)
    פסיכילוג 10/03/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    13 19
    סגור
  • אתה לא יהודי. יהודים הם אנשים חכמים.
    ירושלמי 10/03/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    13 10
    ואם אתה מצביע לביבי אתה לא חכם בלשון המעטה...
    סגור
  • עם אתה מצביע לשמאל אתה פחדן (ל"ת)
    רק בנימין נתניהו 10/03/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    15 5
    סגור
  • 29.
    רק שלום טוב . ביב י אסון
    ע 10/03/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    6 23
    רק
    סגור
  • 28.
    מפלגת יהדות התורה תדאג באופן הטוב ביותר לשכבות החלשות
    דעה אישית 10/03/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    8 7
    העניות ולמעמד הביניים! זוהי המפלגה היחידה לדעתי, שפיה וליבה שווים וכל חבריה אנשים הגונים וישרים!!!
    סגור
  • אתה מתכוון- בגלל יהדות התורה יהיו עוד הרבה בשכבות האלה (ל"ת)
    זיו 10/03/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    6 23
    סגור
  • מתכוון לזה כלל! עצם העובדה שרוב מצביעי יהדות התורה אין
    לא ולא! אני לא 10/03/2015 19:50
    הגב לתגובה זו
    6 1
    להם כמעט ממה לגמור את החודש בגלל הגזירות הרעות של הממשלה הנוכחית, אינה אומרת שהם צריכים לשתוק על העוול הרב שנעשה להם וליתר השכבות החלשות והעניות בציבור, כולל למעמד הביניים! לאור יושרם והגינותם האישית של כל מועמדי מפלגה זו לכנסת, כמו גם מקצועיותם האישית, כפי שהוכחה לדוגמא אצל החכי״ם גפני וליצמן, אני סבור ומשוכנע כי זו המפלגה היחידה בכנסת הישראלית שיושרה ואמינותה אינם מוטלים כלל בספק, וכי הם יפעלו באופן הטוב ביותר לטובת הציבור כולו!!!
    סגור
  • 27.
    ביבי בגלל התקשורת
    שמואל 10/03/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    14 5
    ציפיבוז'י רוטציה
    סגור
  • 26.
    חבל שגורביץ לא מנתח טכנית את הבחירות ,אני מצביע לגורביץ
    בא 10/03/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 6
    הוא מחק הכי הרבה משקיעים ,אצלו הניתוח מצליח והמשקיע מת .
    סגור
  • 25.
    אני חושב הפעם להצביע ליהדות התורה שהיא המפלגה הישרה
    מאת: חילוני מסורתי 10/03/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    21 4
    וההגונה ביותר לדעתי! מפלגה זו תעזור לדעתי הכי הרבה לשכבות העניות החלשות וגם למעמד הביניים. הקואליציה הנוכחית שכיהנה למשל ללא החכי״ם גפני וליצמן מיהדות התורה, היתה הגרועה ביותר לנו מאז קום המדינה! חכי״ם מצויינים, הגונים וישרים, שפיהם וליבם שווים כדוגמת מר גפני ומר ליצמן ויתר החברים ביהדות התורה, כמעט ואין במפלגות אחרות ועל כן החלטתי לבחור הפעם ביהדות התורה - ג.
    סגור
  • לא כולם כאן מבולבלים שחוזרים בתשובה . (ל"ת)
    בא 10/03/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    5 9
    סגור
  • שונא דתיים וחרדים? הם לא עשו לך או לאחרים שום דבר רע!
    לבא, למה אתה כל כך 11/03/2015 00:44
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מאיין ולמה נובעת השינאה העזה הזו שלך כלפיהם?
    סגור
  • טוקביסט אובססיבי כמוך ששונא דת ויהדות! (ל"ת)
    כואב הלב לראות כאן 10/03/2015 22:53
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • לגרום לזוגות לעשות 10 ילדים ,ולגדל אותם ב2 חדרים זאת
    בא 10/03/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    2 11
    התעללות בילדים ,והתעללות זאת שחיתות . הביצה והתרנגולת ,הם עניים בגלל שעושים 10 ילדים .
    סגור
  • כלבים וצואה של כלבים במקום הבאת ילדים לעולם!! מעניין
    משתמע ממך שאתה מעדיף 11/03/2015 08:35
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מאד אם אתה אומר את זה גם למיגזר הערבי, או רק למגזר היהודי שאתה כל שונא!! תתבייש לך בא, או איך שכינית את עצמך.
    סגור
  • לבא - גם בעבר הרחוק ראיתי שתמיד התבטאת בשינאה עזה לדת
    מנהל בנקאי לשעבר 10/03/2015 22:18
    הגב לתגובה זו
    7 1
    וליהדות ולכל מה שקשור לתורה ולמסורת ישראל! אינני מבין כלל מאין באה לך השינאה העזה הזו??? בכל מקרה, דע לך שזוהי המפלגה הישרה וההגונה ביותר בישראל והבאת ילדים לעולם זה ברכה ולא קללה ח״ו כפי התבטאותך הרעה והמירשעת! מקווה שאינך רוצה להידמות למשל לפרעה הרשע שגזר על היהודים כל הבן היילוד היאורה תשליכוהו וגם לא כמו המן הרשע למשל, או כל יתר שונאי ישראל שלא רוצים ילודה גבוהה בקרב היהודים! במקום לבוא בטענות על הבאת ילדים לעולם בתנאי עוני, תבוא בטענות כלפי אלה שפגעו בשכבות החלשות והעניות ומונעות אוכל ושתיה מפיותיהם של ילדים!!!!
    סגור
  • 24.
    הכי חשוב שליברמן לא יעבור את אחוז החסימה! רק לא ליברמן! (ל"ת)
    ליברמן הקיצוני=בושה 10/03/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    33 5
    סגור
  • 23.
    בוג'י יצרף המפלגה הערבית לממשלתו זאת תהיה ממשלה מנוטרלת (ל"ת)
    דני 10/03/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    12 5
    סגור
  • 22.
    בוגיבוז'ים - סדרה בערוץ לולי
    ליאורה סיר 10/03/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    4 7
    למי שנמאס לצעוד שמאל-ימין-שמאל! שמאל-ימין-שמאל!, למי שנמאס מהרס"ר המגוחך- צאו מ"המחנה הציוני", BREAK FREE, ד"ר ברקת שיף, אורן ליבוביץ', גיל קופטש, בועז וכטל ממתינים לכם, הם יהיו רועי הצאן החדשים של ישראל. בי נשבעתי.
    סגור
  • 21.
    אי הצבעה מחזקת את הקיצונים
    יוסי 10/03/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    14 2
    מס מצביעים לחלק ל120 שווה מנדט.לכו להצביע, חשוב מאוד !!!
    סגור
  • מי שהבחירות לא מעניינות אותו ולא עוקב אחרי מה שקורה
    איש 10/03/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טוב יעשה אם לא יצביע כלל אחרת רוב הסיכויים שהקול שלו יהיה בעצם הקול של התקשורת והלחץ החברתי שהיא מנסה לעשות
    סגור
  • 20.
    ואני בסקר בוז'י ובקלפי ביבי (ל"ת)
    שקרן 10/03/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    21 10
    סגור
  • 19.
    בעבר הצבעתי ל"עבודה". היום אני מעדיף לא להצביע. שילכו..
    ישראלי 10/03/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    26 14
    פעם ה"עבודה" היתה עבודה. היום זו עבודה בעיניים. אין מנהיגות.
    סגור
  • 18.
    מה פתאום חייבים את מר נזק לפיד?
    ל 14 10/03/2015 10:35
    הגב לתגובה זו
    27 11
    לא מספיק הנזקים שהוא גרם? האיש חצוף שעומד ומצטלם עם הועד הכי חזק של כיל והוא זה שגרם למצב הזה. עובדי כיל פשוט חושבים שהוא יושיע אותם. לכן לא מסלקים אותו בבעיטה. לפיד בכלל רוצה להיות שר החוץ הוא את תפקידו גמר זה היה קרש קפיצה להכנס לכנסת לזכר אבא שלו שהיה מר נזק בעצמו לפיד פגע במעמד הביניים הכי הרבה מי גרם לעליית מחירי הדירות אם לא לפיד שהעלה את המע"מ? מי פגע בקצבאות הילדים ? מי רצה להרוס את המדינה עם מע"מ 0. העקשנות וטיפשות שלו מסוכנים למדינה עכשיו הוא רוצה לטייל על חשבון הברון. לפיד הביתה ומהר.
    סגור
  • 17.
    לפיד ביבי ובוז'י אותו דבר
    אין הבדל 10/03/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    5 16
    לפיד - גרם הכי הרבה נזק למדינה ולאזרחים מצטלם עם עובדי כיל כאילו הוא לא האחראי למצב. סירב למכור את כיל מטעמים פופוליסטיים ותו לא. עשה בלגן במדינה. גרם הפסדי עתק למדינה במיסוי. וגם למשקיעים הפסדים. לא היה קורה כלום אם כיל היתה נמכרת לידידת ישראל קנדה. אף אחד לא היה גונב את ים המלח. כל החששות מופרכים . מדוע מדינת ישראל בוחרת לא להתעמת עם עובדי הנמל ולשלם להם משכורות של נשיא ארצות הברית והם עוד עושים עסקים בתוך העסקים שלהם הם טייקונים בעצמם . במקום זה ביבי בוחר להקים עוד נמל לבזבז כספי הציבור כי הוא משקשק מהם. כך יכל לעשות עם כיל להקים עוד חברה שתכרה אשלג במידה ולא היה מרוצה מפוטאש. המחנה נגוע בקומוניסטים וטרכטנברג החבר של ביבי הוא יעלה מס חברות יעלה מס על הבורסה דיווח אישי זה להעלות מס ולהשוות אותו למס הכנסה מי שירויח יותר ישלם יותר מס בבורסה ואת זה הציבור לא מבין. ביבי רק רוצה לשרוד ומוכר את עקרונותיו הוא גם קומוניסט וגם סוציאליסט וגם קפיטליסט. המציא תורה כלכלית חדשה ושמה קומוקפיטליזים זה גם וגם. בהתאם למצב רוח. מטומטם מי שהולך לבחור את מי שידפוק אותו כמה שיותר.
    סגור
  • 100% נכון צריך לפרסם את הטוקבק בתור כתבה... (ל"ת)
    Z 10/03/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    2 14
    סגור
  • 16.
    השמאל מכין את התירוצים להפסד בשבוע הבא ...
    רון 10/03/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    17 11
    צריך להחליף את העם !
    סגור
  • 15.
    בוג'י,בכורח המציאות,יקים ממשלה עם המפלגה הערבית האנטי צ
    דני 10/03/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    13 7
    ציונית.בתוך מפלגתו יש אנטי ציונים.אז אוי איזה ממשלה תהיה לנו לדעתכם?
    סגור
  • 14.
    חייבים את יאיר לפיד חזק בממשלה,העבודה
    אריק 10/03/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    21 24
    שלו עוד לא נסתיימה, ממשלה צריכה לעבוד 4 שנים ולא שנתיים. עולים ועולים בסקרים יש עתיד ובצדק, ואני מריח שהמגמה הזאת רק תחזק, כי צריך מפלגת מרכז חזק במדינה.רק יש עתיד מביא שיוון לאנשים במדינה
    סגור
  • לפיד אדם ריק וגם המפלגה שלו
    רני 10/03/2015 10:28
    הגב לתגובה זו
    27 19
    משתמט משרות צבאי משמעותי, חסר השכלה, משרת טייקונים, מתומכי אולמרט המושחת
    סגור
  • 13.
    אין משהו מפתיע בסקר הנ"ל סתם סקר (ל"ת)
    הצלף 10/03/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 12.
    קשקוש בלבוש
    ירושלמי 10/03/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    4 4
    איך אומרים מדבר סקר(שקר) תרחק. חוץ מזה תבקשו פרשנות מהמומחה האידיוט שלכם גורביץ אולי הוא יכול לנחש יותר טוב!
    סגור
  • 11.
    חבריי.אל תלכו להצביע.הבחירות הפכו קירקס.תשבו בבית.עדיף. (ל"ת)
    איש מפ"ם לשעבר 10/03/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    5 29
    סגור
  • אל תצביע תחזק את הקיצונים
    יוסי 10/03/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    10 2
    חשוב שנית !!!
    סגור
  • 10.
    הציבור פתי שמאמין ללפיד (ל"ת)
    חיים 10/03/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    18 21
    סגור
  • 9.
    רק לא לפיד הדמגוג והפופוליסט (ל"ת)
    מאוכזב מאד 10/03/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    20 14
    סגור
  • 8.
    אויבים, איסלאם הקיצוני אורב סביבינו באזור
    pan 10/03/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    10 7
    חייבים ,לא פחות מביבי ,,, מנהיג זה לא מצחק ילדים שכל אחד יכול,,, לבחור רק מחנה ימין מובהק !
    סגור
  • 7.
    הצעה לשינויי שיטת הממשל.
    אייל 10/03/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    7 3
    במקום להעלות את אחוז החסימה. לקבוע שרק חמש המפלגות, שיוציאו את מספר הקולות הרב ביותר, יכהנו בכנסת.
    סגור
  • זו חצי דיקטטורה, אבל אני בעד! אולי זה יתרום ליציבות. (ל"ת)
    אלינור 10/03/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    סכנה=עבודה באלד
    דורי הכטמן 10/03/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    20 9
    החביאו את ציפורה בישבן של בוזי
    סגור
  • 5.
    לכו להצביע לימין
    אברום 10/03/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    39 34
    לא להאמין לסקרים
    סגור
  • 4.
    אוהבים את המדינה מצביעים נתניהו
    העם החליט נתניהו 10/03/2015 09:34
    הגב לתגובה זו
    41 42
    מצביעים מחל העם רוצה את בנימין נתניהו
    סגור
  • תזכרו
    עופר 10/03/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    3 10
    מעבר להוצאה מיותרת של שני מיליארד שקלים בגלל אגו ופראנויה של נתניהו, האם אנחנו רוצים לחזור לממשלה של 40 שרים וסגני שרים עם תקן ושכר של שרים? שרים בלי תיק? האם אנחנו מוכנים להמשיך לצפות בהתנהגות חזירית של ה"זוג המלכותי"? האם אנחנו מוכנים להפקיד את כספנו בידי מפלגה שתשחד חרדים? שהחרדים יחזרו "לחגוג" עלינו? אנחנו נממן ונפרנס אותם? האם אנחנו רוצים להקצות מכספי משלם המסים עשרות מיליונים להתנחלויות מבודדות? האם אנחנו רוצים שוב להפקיר את ביטחוננו בידי נתניהו? "מר ביטחון" ...האם בשש השנים האחרונות חשתם בטוחים? האם אנחנו רוצים להמשיך ולהעמיק את הקרע עם הידידה הגדולה ביותר שלנו בעולם? האם אנחנו רוצים שמיטב בנינו יחפשו את עתידם בברלין מבלי יכולת לרכוש דירה פה בארץ? נתניהו מתיימר להיות "מר ביטחון" מבצע צוק איתן, 67 הרוגים, 67 משפחות שהצטרפו למשפחת השכול ועשרות אם לא מאות פצועים שרובם נותרו עם נכות בדרגה כלשהי. השגים? חמאס חוזר ומתעצם, בונה מחדש את המנהרות ועורך ניסויים בטילים על בסיס יומי. אז רק נתניהו יכול להתמודד עם החמאס, איך? כפי שהתמודד איתו עד עתה? אירן כפסע מנשק גרעיני, "מר ביטחון
    סגור
  • אוהבים את המדינה ולא מצביעים נתניהו
    אפי 10/03/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    23 37
    כי כלום לא עשה למען האזרחים. יוקר דיור מטורף מה עשה?בריאות על הפנים מה עשה?יוקר מחיה מטורף מה עשה? עניים עוד ועוד מה עשה?אני אחרי 38 שנים בליכוד קורא למי שרוצה שינוי שלא יצביע לאיש הזה. אני וכל משפחתי נצביע למשה כחלון בלבד. העם זקוק לחמלה. לאדם אנושי.
    סגור
  • כחלון מצויין אבל ילך עם ביבי ויוכשל על ידו
    דוד 10/03/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    4 12
    בכל אופן זה עדיף על הליכוד למי שלא מסוגל להצביע לעבודה
    סגור
  • 3.
    לא ביבי (ל"ת)
    די אני לא רוצה 10/03/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    25 27
    סגור
  • 2.
    ביבי.גם אתה אויב של עצמך .לא רק מאמץ
    בא 10/03/2015 09:30
    הגב לתגובה זו
    14 25
    בין לאומי נגדך.למה עשית בועתנדלן ולמה לא הקשבת לי דפוק ומנותק .חבל על המדינה.
    סגור
  • 1.
    ביבי מתפאר שהוא נלחם בוועדים החזקים שמקבלים משכורות
    כיל וביבי 10/03/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    16 28
    של פרופסורים ורופאים. ביבי חתם על צו להעלאת תעריפי הדואר וגם עובדים פוטרו. הוט פיטרה עובדים וגם הורידה שכר. בנק הפועלים מפטר עובדים 600 עובדים יפוטרו. ביבי עצמו מפטר עובדים בבתי משפט. אבל כיל ? הם קדושים מעונים ואסור לפטר אף עובד שצבר וילה בעומר ומיתר ו5 דירות להשקעה . גם מליון שח פיצויים לא מספיקים להם כנראה הם מרויחים הון תועפות. וכל זה להגיע למפעל ולהחתים כרטים ולישון כי את העבודה מבצע עובד קבלן. ההסתדרות מנצלת את העובדים כי היא עלולה להפסיד דמי חבר. ביבי מתחנף ל 1500 עובדים כדי שיצביעו עבורו. ביבי שכח ש 70% מכיל בידי הציבור וכמובן כל זה על חשבון המשקיעים. כיל בעצם מולאמת אבל ציבור המשקיעים יצא מופסד. עובדי כיל מתחבקים עם לפיד שגרם לכל זה. הם חושבים שמגיע להם הכל. כי ככה הפוליטיקאים שכנעו אותם. המשקיעים בכיל הם 70% מהציבור והם לא יבחרו ביבי ולפיד. כי הם גזלו את כספם. ביבי הפסיד בבחירות הקודמות משקיעי גז בגלל שטייניץ ושישנסקי הגיע הזמן שיפסידו גם בגלל כיל
    סגור
  • מה אתה סח...
    cleareye 12/03/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאדון עופר בלונדון אין מספיק מיליארדים והמנכ"ל הגרמני לא מרויח 52 אלף שקל ביום, אה, עיצוב תדמיתי בשקל?
    סגור
  • גם יהיר לפיד התקפל מולם ו... כנס:
    אל תבלבל 10/03/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    30 13
    לקח לו בדיוק 10 דקות ישיבה עם עופר עיני שקיפל לו את הזנב בין הרגליים והשאר הסטוריה. לא היה לו אומץ והעדיף ללכת בדרך הקלה ולהעלות את המע"מ. לידעתך, הועדים האלו הם ובעיקר הם - תוצאה של כלכלת שמאל סוצאליסטית מימים ימימה.
    סגור
  • אל תבלבל ותתבלבל
    דוד 10/03/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 13
    הליכוד ויוצאי חלציו בשלטון כ30 שנה מתוך ה40 האחרונות הוא אחראי לכל מה שקרה כאן מ1977.מפלגת העבודה היתה מעט מאוד זמן וכל שעשתה רק שיקמה מעט את המשק והביאה את הסכמי אוסלו שהצילו במשהו את המדינה לפחות בכך שאין דרך חזרה ותמנע מדינה דו לאומית שכמוה כאפרטהייד
    סגור
  • תמם,רק ביבי יכול. (ל"ת)
    יציק 11/03/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור