שלח: "המטרה - שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה; נדאג שיהיו אוטובוסים בשבת"

ח"כ שלח בראיון ל-BizTV: "לפיד לא אשם בעליית מחירי הדירות, אשמח שהוא יהיה שוב שר אוצר"
 |  (119)
עפר שלח, צילום: לילך צור; Getty images Israel
פחות משבועיים לפני הבחירות, ח"כ עפר שלח ממפלגת 'יש עתיד' התראיין ל-BizportalTV וסיפק תשובות נוקבות לנושאים המרכזיים שעומדים בסדר היום הציבורי. 
שלח התייחס לקמפיין החיובי והלא תוקפני שמנהלת יש עתיד, לסוגיית מחירי הדירות והשיב אם אכן נראה כאן ברית זוגיות כאלטרנטיבה לנישואין ברבנות ואוטובוסים בשבת. צפו בראיון
צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(119):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 89.
    אדם חסר שרשים
    יים 17/03/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    א. יום אחד שקט בשבוע ללא אוטובוסים ללא זיהום אויר ללא רעש יום אחד של מנוחה יחסית- גם את זה אי אפשר? זה מה שחסר לו, לסוציאליסט הזה? ב.מבלי להיות דתי-לכל עם יש מסורת, עבר, היסטוריה הבחור הזה רוצה למחוק את העבר למחוק את השבת שיהודים הועלו לתלייה ולשריפה על עמידתם לשמור שבת עם שלא שומר על עברו-גם לא יהיה לו עתיד וכמו שזה ניראה-עם "ניבחרים" כאלה אין עתיד למדינת ישראל.
    סגור
  • 88.
    שבת
    הכריש 16/03/2015 07:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שיפגע בשבת לא ימלאו ימיו
    סגור
  • 87.
    איזה תגובות של דבילים מול נועם הליכות (ל"ת)
    כל הכבוד יש עתיד 15/03/2015 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 86.
    תחבורה בשבת לא רק לעשירים בעלי אוטו לים -לא באזור דתי
    אריק 15/03/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נשמע הגיוני וראוי
    סגור
  • 85.
    תמשיכו לספר בעלוני השבת שאתם מייצגים את הציונות הדתית
    בעז 15/03/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לכל מיגזר אתם מנסים למכור את מה שהוא רוצה לשמוע. אלופים בהבטחת הבטחות בלי שום כיסוי. שנתיים ישבתם באוצר ובחינוך בלי לעשות כלום חוץ מלהגדיל את הגרעון ולפגוע בתלמידים.
    סגור
  • 84.
    אתה ופטרונך לפיד קשקשנים רעים חסרי תועלת (ל"ת)
    יעקב 14/03/2015 22:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 83.
    עופר שלח קשקשן כמו הבוס שלו יהיר לפיד (ל"ת)
    הבטחות ללא כיסוי 12/03/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 82.
    מפלגת יהדות התורה תדאג באופן הטוב ביותר לשכבות החלשות
    דעה אישית 10/03/2015 12:10
    הגב לתגובה זו
    27 1
    העניות ולמעמד הביניים! זוהי המפלגה היחידה שפיה וליבה שווים וכל חבריה הגונים וישרים!!!
    סגור
  • 81.
    אז בעצם לפיד = שמאל ?
    רון 10/03/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה מה שהוא אומר ?
    סגור
  • 80.
    חייבים לשלוח את ביבי ושרה לקסריה מיידית !!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    די נמאסתם !!!!!!!!!! 10/03/2015 08:42
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • טען עוד
  • 79.
    מבינים עדיין את גודל החשיבות של שמירת השבת! לקראת
    חבל שיש אנשים שלא 09/03/2015 14:41
    הגב לתגובה זו
    20 2
    שבת לכו ונלכה כי היא מקור הברכה מראש מקדם נסוכה סוף מעשה במחשבה תחילה.
    סגור
  • 78.
    אולי גם הכנסת תעבוד בשבת????????????מושחתים..........
    אלי 09/03/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    11 3
    העיקר שפשוטי העם יעבדו בשבת-עובדי מדינה לא עובדים גם בשישי וגם בשבת-אולי גם ביטוח לאומי יהיה פתוח בשבת?????
    סגור
  • 77.
    זה כל מה שיש לך למכור מר שלח? (ל"ת)
    מאיר 09/03/2015 11:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 76.
    מסורתי ולעולם לא אצביע עבור הרוע ! אני חושב שמפלגת
    אני אדם חילוני 08/03/2015 20:12
    הגב לתגובה זו
    66 4
    יהדות התורה בראשות גפני וליצמן הינה הישרה וההגונה ביותר ותדאג באופן הטוב ביותר לשכבות החלשות ולבריאות הציבור.
    סגור
  • 75.
    לכו אתם מהר הביתה. שלח לך לעבוד ב אגד !!
    דוקטור 08/03/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    12 2
    מאיפה יש לכם כזה חוצפה לפיד ואתה עושים אוח בלי קבלות !
    סגור
  • 74.
    יש עתיד תצליח בבחירות, מינימום 15 מנדטים
    שמטוב 08/03/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    7 20
    איך אני יודע ? כי 80 אחוז מהתגובות הם של יחצני ליכוד. הליכוד מ-פ-ח-ד-ים.
    סגור
  • 73.
    אנחנו עם ללא תקומה - כולם שונאים את כולם!!!
    חיים ותקווה 08/03/2015 13:29
    הגב לתגובה זו
    3 8
    צריך להחריב את הארץ ולבנות אותה מחדש!
    סגור
  • 72.
    עופר שלח
    בן 08/03/2015 00:17
    הגב לתגובה זו
    7 1
    תזכירו לי בבקשה מי זה עופר שלח ? ומה ההיסטוריה שלו וכמה תארים הוא מחזיק?
    סגור
  • 71.
    לפיד עוד בסדר בגלל שלח לא אבחר בהם (ל"ת)
    מצביע 07/03/2015 20:43
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • נעליים? שניהם גרועים - אחד יותר גרוע מהשני! צריך
    איזה בסדר ואיזה 08/03/2015 23:17
    הגב לתגובה זו
    31 2
    פשוט לברוח מהמפלגה הרעה הזו כמו מאש!!!
    סגור
  • 70.
    השחצנות של שלח והיהירות של לפיד
    אבשלום 07/03/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    17 3
    פסילת ביבי איננה מדיניות ולא מצע. במדינה דמוקרטית אסור לבחור במפלגה לא דמוקרטית כשכל נבחריה ממונים ע״י ראש המפלגה. זו שחיתות ואנטי דמוקרטיה. רצוי ששלח ויהיר יבדקו במה כשלו וינסו לתקן ולא לפסול אחרים. לא היה צר אוצר במדינה גרוע כמו לפיד
    סגור
  • 69.
    יהיר לפיד הוא פרזנטור שעובד עלינו בעיניים
    יהיר לפיד = אכזבה 07/03/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    8 4
    קיבלתם 19 מנדטים ולא עשיתם כלום, הבטחתם שיוויון בנטל, הבטחתם שתיקחו את הכסף מהישיבות ותיתנו לעם ישראל, הבטחתם שתיקחו את הכסף מהתנחלויות ותחזירו לעם ישראל. שקרנים, כל ההבטחות הללו נגוזו אחרי הבחירות !!!!!!
    סגור
  • 68.
    יהיר לפיד ועופר שלח אכזבתם אותי ... תלכו בבקשה הביתה
    בזבזתם את 19 המנדטים 07/03/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    9 7
    מסתבר שעבדתם עלי ... הבטחתם הבטחות ולא עשיתם כלום ... הבטחתם לי שיוויון בנטל ... הבטחתם שתקחו את הכסף מהחרדים ותחזירו לעם ישראל ... אתם רודפי כיסאות מהעירונים העליונים שדואגים רק לעשירונים העליונים
    סגור
  • 67.
    לפיד איכזב. לפיד הביתה. הם "נלחמים" על הכסא שלהם. (ל"ת)
    ישראלי 06/03/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור
  • 66.
    תגובה מספר 59 אומרת כבר לדעתי את הכל. (ל"ת)
    אחד ממעמד הביניים 05/03/2015 18:51
    הגב לתגובה זו
    32 1
    סגור
  • עבודה בעיניים
    אחד ממעמד הביניים 06/03/2015 19:32
    הגב לתגובה זו
    2 8
    מי אתה חושב שיממן אותך.מאיפה בא הכסף של המדינה מאלה שמסתובבים ברחובות.זה שצריך לתמוך בחלשים זה ברור אבל אם תהרוג את החזקים לא יהיה מי שיתמוך.
    סגור
  • שכתבתי וזה לא פר ולא הוגן!
    אתה מתחזה בכינוי 07/03/2015 23:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממני, אחד ממעמד הביניים
    סגור
  • אתה עבודה בעיניים
    אחד ממעמד הביניים 06/03/2015 19:22
    הגב לתגובה זו
    1 7
    השמצות לא ראויות של מי שלא מבין.כדי שאנשים יתפרנסו צריך שמישהו יתן להם פרנסה.מה שכחלון מציע זה פשיטת רגל.המדינה לא יכולה לתת אם אין לה הכנסות.וההכנסות באות לא מאלה שמסתובבים ברחובות עם כל האמפטיה אליהם.
    סגור
  • ממישהו שמתחזה בכינוי שכתבתי לעיל. (ל"ת)
    זוהי תגובה נוספת 07/03/2015 23:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    כלב זבל מנוול תפסיק לברבר כבר נמאס ממך ומיא
    עידן 05/03/2015 18:44
    הגב לתגובה זו
    10 5
    ומיאיר המטומטם הגדול אתם גדולים בלדבר שקרים ושטויות נמאס לראות ולשמוע אתכם.
    סגור
  • 64.
    אתה גרמת שנתניהו יפרק את הממשלה - ואתם תיהיו
    משה ראשל"צ 05/03/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    8 4
    באופוזיציה לתמיד אם יש לפיד אין עתיד
    סגור
  • 63.
    שלח
    gzur 05/03/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    7 6
    מארה על ראשך מחלל שבת בפרהסיה.....חוטא ומחטיא
    סגור
  • גם יהודי שחטא נשאר יהודי! הוא גם יכול תמיד לחזור בתשובה
    אסור לקלל אף יהודי! 05/03/2015 19:04
    הגב לתגובה זו
    42 1
    לכן, למרות שאני מוחה נמרצות כנגד אנשי המפלגה הגרועה ביותר במדינה וכנגד דעותיהם וגזירותיהם הרעות והמרושעות, אני מוחה גם בעת ובעונה אחת גם כנגד קללות, גידופים וכיוצא באלה!!!! ושוב אני חוזר ומדגיש: יהודי נשאר תמיד יהודי ובתוך תוכו של כל אחד יש ניצוצות של קדושה ונשמה טהורה וקדושה! הבעיה הידועה היא שלפעמים הקליפה העוטפת את הנשמה מאוד עבה, כמו שיש לפעמים תפוז עם קליפה מאוד עבה ולכן אצל יהודי שכזה הפרי העסיסי שבו מכוסה בקליפה עבה וקשה לו יותר.... והמבין יבין. אם אינני טועה שמעתי פעם ממישהו את המשל והנמשל הזה עם התפוז בשם הרב קוק זצ״ל. בכבוד רב, יהודי מר׳ג
    סגור
  • 62.
    לשגר את ביבי ושרה הביתה!
    מטרת הבחירות 05/03/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    4 7
    להנחית את המיטה הזוגית המעופפת הזו!
    סגור
  • 61.
    את פיה וחרצובות לשונה, ניתן מיד לראות את רוע ליבה ואת
    כאשר מפלגה זו פותחת 05/03/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    61 2
    הגזירות הקשות והצרות שהיא רוצה להמשיך ולהטיל עלינו.
    סגור
  • יאללה שיארזו כבר את המזוודות ושיחזרו הביתה. ממילא העם
    אחד ממעמד הביניים 05/03/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    41 2
    כבר לא יבחר בהם יותר.
    סגור
  • אם יש לפיד אין עתיד (ל"ת)
    משה ראשל"צ 05/03/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    17 2
    סגור
  • 60.
    וליהדות ולכל מה שקשור, פשוט יוקדת מגרונם ומעבירה אותם
    השינאה שלהם לדת 05/03/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
    18 2
    על דעתם! בנוסף,הם פגעו קשות בשכבות העניות ובשכבות הביניים והם רוצים להמשיך בכך עוד ועוד כפי שאתם רואים. טוב מאוד עשה ביבי שראה לבסוף עם מי יש לו עסק כאן וזרק אותם מהממשלה. רק חבל שלא עשה את זה קודם ושצירף אותם בכלל לממשלה!
    סגור
  • אכן הגיע כבר הזמן שהמפלגה הזו תעוף הביתה. (ל"ת)
    אחד ממעמד הביניים 05/03/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    17 4
    סגור
  • 59.
    לפיד וחבריכם הרסתם כבר כמעט את כל המדינה ועשיתם כבר
    אתם: עופר שלח, יאיר 05/03/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    55 8
    מספיק נזקים וצרות לציבור! אכן הגיע כבר הזמן שלא תיבחרו שוב לכנסת ישראל ושיתבטלו בקרוב כל גזירותיכם הרעות! רוב הציבור ממש מוקיע אתכם ואלפי ילדים רעבים (אם לא יותר) מסתובבים בגללכם ברחובות רעבים וצמאים בלי בגד ללבוש ובלי פת לחם לאכול. הרבה מאוד משפחות סובלות בגללכם,כולל משכבות הביניים, אשר חלק מהם אף נכנס לקו העוני בגללכם והמקררים שלהם בבית כמעט ריקים! ישראל לא צריכה מפלגה כזו שדואגת רק לאנשים אמידים ועשירים ומפקירה את יתר הציבור לגזירותיה הקשות!!!!!!
    סגור
  • והידיים ידי כחלון והעיניים עיני כחלון
    איזה פרוזה 06/03/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מי שמחפש אשמים שיסתכל קודם כל על עצמו. וחוץ מזה התוכנית של כחלון לא מציאותית ואם היא תתממש אזי מאות אלפי ילדים יסתובבו ברחובות כי מקומות העבודה יפשטו את הרגל
    סגור
  • 58.
    מה עם אנשים מהמרכז וימינה?
    יעקב 05/03/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה קורה עם האתר בינתיים מראיינים רק את השמאל.גם לכחלון ואפילו לבנט כשר כלכלה יש משהו להגיד בעניני כלכלה ורפורמות.חוץ מזה השאלותה"נוקבות"נראות כמותאמות במיחוד למה ששלח רוצה להגיד.ראיון קצט מלוקק
    סגור
  • 57.
    המצע הנפלא של שלח : רק לא ביבי ואחרי המבול. גאון הפטפוט (ל"ת)
    יגאל ש. 05/03/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • עופר שלח - שדרן ספורט עלוב חבר של לפיד
    משה ראשל"צ 05/03/2015 18:10
    הגב לתגובה זו
    17 1
    שני אפסים
    סגור
  • 56.
    במקום לנסוע עם המשפחה לים -בוא תעבוד איתי באוטובוס בשבת
    דודי הנהג 05/03/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ברור שלא... ברור שאתה לא עובד בשבת ..... סליחה שחשבתי על כך בכלל !!! חבורה של פרזיטים ע"ח הציבור ועל גב הפועלים
    סגור
  • 55.
    זיהום אויר רעש בשבת
    זה שיש להציע 05/03/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תושב תא קצת שקט פחןת רעל זיהום
    סגור
  • 54.
    אדיוט , אין אוטובוסים ביום חול, איפה אתה חי (ל"ת)
    הטיפשות כואבת 05/03/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 53.
    שלח "שכח" מי אמר לצעירים :"חכו....
    אורי. 05/03/2015 10:26
    הגב לתגובה זו
    28 0
    אל תקנו עכשיו דירות".... בושה וחרפה.
    סגור
  • 52.
    אנשים רעים שקרנים ומושחתים!
    זוהי מפלגה של 05/03/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    18 0
    התרחו מהם כמו מאש!
    סגור
  • לפיד פותח את הפה, מיד מרגישים שפיו וליבו אינם שווים וכי
    כאשר השחקן הזה יאיר 05/03/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    20 1
    הוא אינו דובר אמת! לצערי הרב, אינני מאמין לאף מילה שלו ו/או של עופר שלח ומן הראוי היה לדעתי שהציבור לא יבחר בהם יותר! אנשים כאלה פגעו כבר בציבור מספיק ואף לא מתביישים להמשיך ולהצהיר את כוונותיהם הרעות!!!
    סגור
  • 51.
    ניהול הכלכלה גדול על יכולותיהם של לפיד ושלח (ל"ת)
    גיא 05/03/2015 09:16
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 50.
    יכולת ההכחשה של שלח ולפיד מדהימה אותי
    גיא 05/03/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הרבה כוונות טובות מעט מאוד יכולת וכישרון. התפקיד שלקחתם על עצמכם גדול עליכם
    סגור
  • טובה אחת אצלהם! אפילו ההבטחה המפורשת שלהם לדאוג למעמד
    לא ראיתי אפילו כוונה 05/03/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    20 0
    הביניים היתה בלוף אחד גדול והפילה את כולנו על הקנטים!
    סגור
  • טובה אחת אצלהם !!! (ל"ת)
    לא ראיתי אפילו כוונה 05/03/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 49.
    שפגעו ומנסים להמשיך ולפגוע בנו. בגללם סבלנו הרבה! (ל"ת)
    זוהי מפלגת רשעים 05/03/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 48.
    ולאחר שתשיגו את המטרה...נשלח אותך לנאום לפני הקונגרס ..
    מייקל ,טבריה 04/03/2015 19:51
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הא שלח ..? מה אתה אומר.. על זה? ושם גם תציג לפני מנהיגי העולם החופשי את משנתו של הבוס שלך לפיד להפציץ ולחסל את תכנית הגרעין האירנית באמצעות מע"מ אפס
    סגור
  • 47.
    אל תמשוך אש
    עודד 04/03/2015 18:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מעשה טירון , לא חכם , למה להרגיז ,למה לעורר אנטי ? למה ?
    סגור
  • 46.
    המחירים עלו כי בנק ישראל הוריד ריבית 6 פעמים בקדנציה (ל"ת)
    ב"י פעל נגד לפיד 04/03/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • צודק. (ל"ת)
    דן 05/03/2015 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • רבותי אי אפשר להשאיר ריבית בזמן דפלציה - בסיסי בכלכלה (ל"ת)
    משה ראשל"צ 05/03/2015 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עם עליית מחירי דירות (ל"ת)
    נראה לך הגיון דפלציה 06/03/2015 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    מושב ליצים. (ל"ת)
    לפיד ישב עם ביבי 04/03/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 44.
    אין בכם טיפה אלוקים. חמלה עליכם (ל"ת)
    לשלח 04/03/2015 17:40
    הגב לתגובה זו
    15 3
    סגור
  • 43.
    תראו מה הגאון עשה לכיל ולדרום? העיקר לממשלה יש כסף
    לפיד שר הנזק 04/03/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מתמלוגים שיהיה להם לשלם לשקופים ולמובטלים בדרום. לכו קיבינימט
    סגור
  • 42.
    שלח, מי אתה בכלל שאתה מקשקש לנו (ל"ת)
    משה 04/03/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 41.
    שלח!
    שרה 04/03/2015 16:49
    הגב לתגובה זו
    13 1
    היה נחמד באם לא היית מבטיח הבטחות שאתה לא יכול לקיים. מספיק עם השטויות שאתה פולט. איך לפיד נותן לך לברבר כל כך הרבה שטויות. אני לא דתייה ולמרות זאת חושבת שלא צריך אוטובוסים בשבת. סיבה ראשונה יום מנוחה וסיבה שניה לכבד אנשים שומרי שבת. חבל שאין לך דרך ארץ!!!
    סגור
  • 40.
    שלח בהיפוך חלש אל תבטחו בנדיבים ובן אדם שאין לא תשועה
    ציון 04/03/2015 16:49
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אל תהייה גבהה לב כי ביום ההוא אבדו עשתונותיו וההמשך ידוע צניעות ותום לב טובים לו לאדם וכו.......פורים שמח ושניזכה לראות את המן מאיראן תלוי על עץ ואת הצינטרפוגות עולות באש כן יהיא רצון
    סגור
  • 39.
    פופוליסטים עלובים והרסניים שגורמים לנו נזקים
    כולם אותו דבר 04/03/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מי הרס את מניות הגז ואת מניות כיל? מי סידר בזול גבינה ושמנת מתוקה והרס את מבטח שמיר? מי העלה מס על הבורסה? מי מאיים להעלות עוד מיסים למען השקופים? הכל על חשבון האנשים שעובדים חוסכים ומשקיעים שלח רוזנטל יחימוביץ לפיד וגם כחלון ההזוי ודרעי שחזר אלינו מהכלא רוצים שנבחר בהם כדי שהם ימשיכו לפגוע בנו. ועל כולם מנצח ביבי עם שישנסקי ושטייניץ . כולם אותו דבר שכל אחד ידאג לכספו כדי שכל הנבלות לא יגזלו מאיתנו
    סגור
  • 38.
    תקשורת שמאלנית ומגמתית
    יהודים תתעוררו 04/03/2015 16:37
    הגב לתגובה זו
    15 7
    התקשורת מגוייסת להפיל את נתניהו ואנחנו האזרחים לא חירשים ועיוורים..נצבחע מי טוב למדינה ...נתניהו והליכוד
    סגור
  • בא לי להקיא שאני רואה את התשקורת השמאלנית (ל"ת)
    משה ראשל"צ 05/03/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 37.
    ביבי העם איתך מצביעים נתנחהו
    זאב הרצל 04/03/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    13 11
    העם מצביע נתניהו
    סגור
  • 36.
    על תשכחו מי היה אבא של לפיד גזען...
    שימו לב 04/03/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
    18 3
    התפוח לא נופל רחוק מהעץ...ראו יהודים הוזהרתם
    סגור
  • 35.
    שליח
    אמנון 04/03/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    10 1
    שלח שליח יאיר יהיר שליחיו של ידיעות אחרונות מייללים על מחירי הדיור וכולם בעלים של שניים שלושה בתים גם יאיר וגם ציפי גם אם יבנו מליון בתים הם יקנו אותם לנינים שלהם מאיפה נביא בתים לשקופים
    סגור
  • 34.
    אוהבים את המדינה מצביעים נתניהו
    יהודי אמיתי 04/03/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    9 10
    העם היהודי חכם ויצביע ברובו לנתניהו
    סגור
  • 33.
    תעברו לרשות. שם יהיה לכם אוטובוסים ומסגדים גם בשבת (ל"ת)
    ליש עתיד 04/03/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 32.
    עפר
    עפר 04/03/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    2 24
    אתה ויאיר תותחים חכמים והלואי שתצליחו בבחירות אלו
    סגור
  • להגיע לפחות מנדטים מהדרוש כדי לעבור את אחוז החסימה אמן
    המשך המשפט 05/03/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    10 3
    ממני יהודי מרמת גן שכואב לו כמו לרבים אחרים על הצרות והגזירות הרעות שמפלגה זו וראשיה הטילו על עם ישראל.
    סגור
  • 31.
    אוטובוסים בשבת הבטחתם גם בבחירות הקודמות
    ho 04/03/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ו...? לא קרה כלום גם לא עם חתונה אזרחית
    סגור
  • 30.
    יש עתיד זו תנועה עם קבלות
    חזי 04/03/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    4 42
    כשר אוצר הוא הצליח בגדול למרות ביבי.
    סגור
  • כשר אוצר הוא הצליח לשקר לרמות ולהונות את הציבור ולהטיל
    המשך המשפט 05/03/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    13 2
    עליו גזירות איומות ונוראיות.
    סגור
  • 29.
    אתה שקרן
    יוסי 04/03/2015 16:08
    הגב לתגובה זו
    12 4
    שיניתם את מצע שלכם כדי לא להמליץ על הסיעה הגדולה אתה ולפיד שקרנים
    סגור
  • 28.
    במקום להצהיר מי לא יהיה ראש ממשלה תגיד מי אתה
    היית ישר פעם 04/03/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    להכנס לנעליים של ביבי לא פשוט מי זה הרצוג ומי זאת ציפי המזגזגת לפני שש שנים לא הצליחה להקים מפלגה עכשיו תצליח? ממש לא
    סגור
  • 27.
    אוטובוסים לא מעניינים אף אחד ,דירות זולות לעם ,זה מה
    בא 04/03/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    3 6
    שחשוב אדון מנותק .
    סגור
  • 26.
    החרמת התקשורת :ערוצים 10 ו ערוץ 2
    יהודי ציוני איכפתי 04/03/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    11 2
    לא זכורה לי מערכת בחירות כמו הנוכחית ,בה נעשית התקפה ממוקדת נגד בנימין נתניהו נ"י.אני פונה לכל מי שמזהה את התופעה להגיב כמוני
    סגור
  • 25.
    שנה שעברה וגם לפני כתבתי פה הרבה ששר אוצר שלא
    לעופר 04/03/2015 16:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מבין בשוק ההון לא מטפל במס הגבוה של הבורסה ובכל הרגולציה שיש כיום הוא לא יהיה שר אוצר יותר ונראה לי שאני אצדק
    סגור
  • אף מפלגה לא תוותר על התרנגולת שמטילה ביצי זהב
    מס על הבורסה 04/03/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביבי הסכים לזה . הוא מינה את טרכטנברג וזה ישאר ככה לנצח לעם עדיף לקחת את כספו ולקנות דירות בחו"ל כי למדינה הזאת לא מגיע להרויח אחרי שעשקו אותנו
    סגור
  • 24.
    יש כאן קומבינה !!
    הצלף 04/03/2015 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יש כאן קומבינה לפי החוק היבש חבר כנסת שיש לו את התמיכה הגבוהה ביותר רשאי להרכיב את הפאזל כלומר יוכלים להמליץ על מועמד אחר מהליכוד ויקבל יותר מביבי והוא זה שילך לקלפי ... אני מציע לך לראות את הראיונות של לפיד בתקשורת ושל כחלון בתקשורת ושל ליברמן בתקשורת שלושתם אומרים מפורש שהם לא יתנו יד לממשלת שמאל וביבי לא יהיה ראש ממשלה מכאן יש 3 אופציות 1> ממשלה בראשות בנט 2>ממשלה בראשות לפיד 3> ממשלה בראשות מעומד אחר מהליכוד וביבי יפרוש בכפייה ותחשובו טוב טוב על מה שאמרתי וזכור ממי שמעת את זה פעם ראשונה שזה יקרה תגיד שאני עליתי על משהו שאף פרשן לא עלה על זה
    סגור
  • ואוו אתה גאון (-: הכל יוכל להיות בפוליטקה שלנו (ל"ת)
    המצביע המעופף 04/03/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 23.
    לחברת אוטובוס לא ישתלם להפעיל שירות בשבת (ל"ת)
    תחשוב גם על זה 04/03/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 22.
    מעל 20 מנדטים ליש עתיד והמטורללים חוזרים לארצות הברית
    בהצלחה שלח 04/03/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    5 7
    זיבי יהיה נשיא חברת ההובלות פיסטוק בעמ ופיצה נשיאת חנות המשקאות ליקר בגרוש
    סגור
  • 21.
    שוב אתם
    ביזפורטל 04/03/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    7 1
    משמשים תעמולת בחירות זולה? לא כדאי שתישארו בתחום הכלכלי, ובכך לא תספגו נאצות? ואולי אתם נתונים לשליטת העיתון הידוע לשמצה, "ידיעות אחרונות," שמבטא רק שנאה ופועל רק להסית?
    סגור
  • 20.
    שקופים
    איציק 04/03/2015 15:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה עם יום מנוחה לשקופים שצריכים לעבוד 7 ימים בשבוע רק בשביל ששלח יהיה מרוצה
    סגור
  • 19.
    לפיד העלה את מחיר הסגריות לא נשכח..
    רונן 04/03/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    12 2
    ולא נסלח הסגריות היום במחיר של די וי די...
    סגור
  • 18.
    120 מושחתים ,כול סוגי השחיתות ,גזענים ,גנבים ,אנסים ,
    בא 04/03/2015 15:53
    הגב לתגובה זו
    6 16
    טפילים ,נצלנים ,בטלנים ,שקרנים .....ועוד ,למה צריך 120 ,לא היה מספיק 70 כמו בסנהדרין ,זה יקר מאוד .ומיותר לגמרי .
    סגור
  • 17.
    דתיים
    מוטי 04/03/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חבל להבריח מצביעים דתיים שחושבים להצביע יאיר לפיד
    סגור
  • 16.
    חבורה של ליצנים
    יוס 04/03/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כל קול לאן עתיד הוא כל פסול
    סגור
  • 15.
    חבורה של פרזטים אין עתיד
    לימור 04/03/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
    12 3
    דקטטור מחלק לחברים תעודות חברי כנסת...בושה למדינה..
    סגור
  • 14.
    יש עתיד עובדים על האזרחים
    לכל המעשנים 04/03/2015 15:49
    הגב לתגובה זו
    5 4
    העם לא אדיוטים כמו שאתם חושבים חבורה של ליצנים ...לכל המעשנים על תשכחו מי אעלה את מחירי הסגריות ל10 דולר לחפיסה...
    סגור
  • 13.
    שחצן בלתי נלאה
    דוד 04/03/2015 15:49
    הגב לתגובה זו
    9 5
    עופר שלח לא מסוגל לעמוד בעשירית מההצהרות שלו.האם העקרונות שלו מקובלים גם על הרב שי פירון,עליזה לביא ובוחרי יש עתיד הדתיים?
    סגור
  • 12.
    פופוליסט
    יאיר 04/03/2015 15:48
    הגב לתגובה זו
    5 5
    שלח תגיד באיזה קונצטלציה אתם בממשלה ללא הדתיים. למה סתם להבטיח שקרן!!!
    סגור
  • 11.
    לא דתי, לא רוצה תחבורה ביום המנוחה
    חן 04/03/2015 15:48
    הגב לתגובה זו
    30 6
    .
    סגור
  • אוטובוסים בשבת = פחות תאונות דרכים בשבת
    ho 04/03/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שנגרמות עקב צעירים ששותים ונוהגים ישראל היא המדינה היחידה שבא אתה חייב לנהוג אחרי בילוי - כי אין תחבורה ציבורית!
    סגור
  • אפשר להסתדר עם מוניות (ל"ת)
    ציון 04/03/2015 19:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אני מניח שיש לך רכב, נכון? מה עם אלה שאין להם? (ל"ת)
    אבג 04/03/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 10.
    המטרה שיאיר לפיד לא עשה כלום באוצר
    ירון 04/03/2015 15:46
    הגב לתגובה זו
    9 5
    איזו נאיביות ישבתם בממשלה ולא עשתם כלום נדה למען האזרחים אפס מעש...
    סגור
  • 9.
    לפיד ושלח מאחזי עינים
    חיים 04/03/2015 15:45
    הגב לתגובה זו
    15 5
    חושבים שרוב האזרחים מטומטמים
    סגור
  • 8.
    אין עתיד לא תכנס לכנסת
    דן 04/03/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    9 5
    רשמו לפניכם יש עתיד תעלם מהנוף הפוליטי
    סגור
  • 7.
    הוא נכשל בתפקידו כמנהל האוצר ,ואתה רוצה שנבחר בו שוב ,
    בא 04/03/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    10 4
    זאת עבודה כמו כול עבודה ,שיחזור להיות הליצן של בנק הפועלים ,שם הוא הצליח .ואתה יכול לחזור גם מאיפה שבאת .
    סגור
  • 6.
    ???
    שלי 04/03/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עדיין, כן, חלק מהציבור רוצה לשמוע גם את המצע המדיני ולא רק אוטובוסים בשבת או סובלנות כפי זוגות חד-מיניים. זה חשוב. אך כשאתה מחליט לאיזו מפלגה להצביע, אתה רוצה לדעת הכל.
    סגור
  • אין כמוך
    שלי 04/03/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    4 5
    השאלה שכל בוחר צריך לשאול? מי המנהיג? מי ינהיג את המדינה? פוליטיקה זה לא גרביים שמחלפים או צעצוע שזורקים כשנמאס. לפיד מנהיג? מישהו השתגע?
    סגור
  • מדובר במנהל לא במנהיג .מנהל . (ל"ת)
    בא 04/03/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 5.
    יש תופתע
    דן 04/03/2015 15:40
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא תעבור את אחוז החסימה,וכדאי שע"ש יפנים זאת
    סגור
  • 4.
    יש עתיד,חבל שתפסתם כיסאות בכנסת.לא עשיתם כלום. (ל"ת)
    דני 04/03/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    11 6
    סגור
  • נכון מאוד ,אין סיבה לשלם משכורת על כוונות טובות . (ל"ת)
    בא 04/03/2015 15:49
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • שום כוונות טובות!!! אף כוונה שלהם לא היתה טובה!!! (ל"ת)
    לבא - 12/03/2015 09:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    מה החכמה של האוטובוסים מי צריך את זה??
    HAKY1 04/03/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    15 2
    תדאג לכולנו רכב ליסנינג ודלק על חשבון המדינה כמוך .
    סגור
  • 2.
    והריבית הנמוכה והלא הגיונית
    הנגידים 04/03/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אשמים
    סגור
  • 1.
    אלה החוטאים בחטא היוהרה מקבלים בסוף זבנג לפנים (ל"ת)
    לעופר 04/03/2015 15:26
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • *המחירים עלו כי בנק ישראל הוריד ריבית 6 פעמים בקדנציה* (ל"ת)
    ב"י נגד לפיד? 04/03/2015 18:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור