פעילי ימין שפכו כוס מים על חנין זועבי - צפו בסרטון המביך

כוס מים נשפכה על ח"כ בכנס בחירות במכללת רמת גן. מרצ: "כשגזענים קטנים עושים צל גדול, זה עלול להיות סימן מטריד מאוד לכך שהשמש שוקעת"
חנין זועבי, צילום: Getty images Israel
הרוחות לפני הבחירות ממשיכות להתחמם - היום במסגרת כנס בחירות במכללת רמת גן הותקפה ח"כ חנין זועבי על ידי פעילי ימין אשר שפכו על ראשה מים. נזכיר כי בג"צ אישר לאחרונה את השתתפותה של זועבי בבחירות לכנסת, זאת לאחר שהגנה על רוצחי 3 הנערים החטופים. צפו בסרטון
מרצ אמרה בתגובה לתקרית: "כשגזענים קטנים עושים צל גדול, זה עלול להיות סימן מטריד מאוד לכך שהשמש שוקעת, וכשפעילים של מפלגה כהניסטית ומסוכנת כמו ״יחד״ בראשות אלי ישי וברוך מרזל הולמים במוטות ברזל בפעילי מפלגה יריבה ובחברת כנסת בכנס נשים במוסד אקדמי, זו נורה אדומה".
 
"דמם של אזרחי ישראל הערבים ופעילי השמאל הותר כבר מזמן, ומפלגות הימין הקיצוני של מרזל וליברמן מותחות את הקו ומקרבות אותנו אל עבר הרגע שבו זה עלול להיות מאוחר מדי. מרצ מוקיעה את האלימות שהופעלה בכנס מצד פעילי מפלגתו של מרזל, וקוראת למשטרה לחקור מיד את כל המעורבים ובראשם מרזל עצמו שקרא לפעיליו להגיע ולפעול באלימות בכנס עוד קודם לכן".
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    כך נטפל במחבלים-ובשמואלניים
    בלנקו 10/03/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קחו ביצים רקובות והשליכו על המחבלת
    סגור
  • 14.
    מדינה מפגרת!!!!
    אנונימי 05/03/2015 00:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה המשטרה בכלל עוזרת לה מה??? צריך להעיף אותה מהמדינה ערבייה מסריחה מגיע לה שתמות! גם כן מדינה מפגרת שעוזרים לערבים ואז בוכים למה המצב של המדינה נראה ככה איכס גועל נפש כל הכבוד לזה ששפך עליה מים היה צריך לדפוק לה כדור בראש
    סגור
  • 13.
    היא יותר מגעילה שהיא רטובה (ל"ת)
    טרוריסטה 03/03/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 12.
    ככה יעשה לאישה אשר מצדיקה רצח ילדים!!! (ל"ת)
    470000 לח"כ בחודש!!! 03/03/2015 17:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 11.
    אין מצב שהופעה של המחבלת הזומבי-זועבי הזו תעבור חלק.
    תומך במרצ 03/03/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במעשיה ובהתבטאויות שלה היא מעודדת טרור כנגד חיילים ואזרחי ישראל.
    סגור
  • 10.
    אני מבין
    יותר ויותר 03/03/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כי העיתון האינטרנטי שלכם איננו רק כלכלי, אלא יש לו אג'נדה פוליטית מאד מובהקת ומאד מסוימת. לא עדיף היה שתשארו בתחום הכלכלי? בסדר, אני מסכים: היהודים הם גזענים, רוצחים, כובשים שפלים, טרוריסטים נוראיים המבצעים פיגועים אכזריים באוכלוסייה שלווה. ואילו הפלסטינים וערבי ישראל הם שוחרי שלום ומגישים את הלחי השנייה. הם אוהבים את היהודים הנוראים, ואילו אלה מחזירים להם בשנאה. תודה, הבנו.
    סגור
  • 9.
    כוס מים?! מה זה לעומת יריות בראשם של שלושת הנערים.
    ישראלי 03/03/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זועבי הבלתי שפויה הזו, הגנה על חוטפי ורוצחי הנערים הקדושים. השתתפה במרמרה כנגד חיילי צהל. יוצאת כנגד מדינת ישראל בכל הזדמנות. ומרצ יוצאת להגנתה בפראות. מרצ = זועבי = בוגדי המדינה.
    סגור
  • 8.
    שתלך לפלסטין שם לא משפחות עליה מים
    אזרח מודאג 03/03/2015 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הבעיה שפכו עליה מים סך הכל שתלך כבר לפלסטין כבר ישמרו עליה יותר חחחח
    סגור
  • 7.
    מר"צ = גיס חמישי בדיוק כמו זועבי. (ל"ת)
    ריקו 03/03/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    חבל ,פעם הבאה מיי אש (ל"ת)
    ישראל 03/03/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    ניקו אותה בממחטה עם כפיה ודגל פלסטין - נא לציין (ל"ת)
    מגנה אלימות 03/03/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    עכשיו בדיחה ,איך יקראו לילד של מרזל וזועבי ,...........
    בא 03/03/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פרדי קרוגר .
    סגור
  • 3.
    בבחירות כולנו מרזל ברלפי!!!כי רק מרזל מדבר ערבית!!! (ל"ת)
    סוחר חתיך 03/03/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הארץ:"קודם לאירוע, העלה ברוך מרזל (יחד) פוסט לדף הפייסב
    ייאי 03/03/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הארץ:"קודם לאירוע, העלה ברוך מרזל (יחד) פוסט לדף הפייסבוק שלו, ובו הוא קרא לפעיליו לבוא עמו למרכז האקדמי "למחות נגד הביזיון". "כשאהיה בכנסת", הוא הוסיף, "אעשה הכל כדי למחוק לזועבי את החיוך". לאחר האירוע מרזל העלה פוסט נוסף ובו הוא כתב "הבטחנו - וקיימנו!" ואישר כי "פעילי עוצמה יהודית פוצצו את הכנס". זה הביא לרווח נקי לזועבי ולתומכיה. לדעתי זועבי לא צריכה להיות בכנסת עקב הזדהות עם רצח הנערים והסתה נגד חיילי צה"ל.מרזל מודה באירגון פיצוץ הכנס ותקיפה בנסיבות מחמירות.מישהו עוד חושב שמרזל צריך להיות בכנסת? אני מקווה שהמשטרה תדע להביא לדין את מרזל ואת המתפרעים משני הצדדים בכנס.
    סגור
  • 1.
    עוכרת ישראל
    לא פחדן כמו השמאל 03/03/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לאלה שעשו כך .זה לא חופש הביטוי ולא דמוקרטיה ללכלך על עם ישראל ועוד אחת שמתפרנסת מכספינו .
    סגור
  • לזרוק אותם לזבל
    שי 10/03/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכול בגלל הפולנים בעליון,חבר מביא נוכל
    סגור