"עושים לשרה רצח אופי - היא בחיים לא תיתן שישרתו אותה"

כך אמרה המזכירה של בי"ס נועם בי-ם לאתר 'חרדים 10' על אשת ראש הממשלה המשמשת כפסיכולוגית במקום 12 שנה
שרה נתניהו, צילום: אבי אוחיון; לע"מ
"אני לא חושבת שיש עוד מדינה בעולם שהאזרחים מרשים לעצמם להתנכל לגברת הראשונה, כשבעצם אנשים בכלל לא מכירים אותה! הם רק שומעים!"', כך אמרה אתי מישקובסקי, מזכירת בית ספר 'נועם' בירושלים, על אשת ראש הממשלה שרה נתניהו לאתר 'חרדים 10'. נתניהו משמשת כפסיכולוגית במקום לפני כ-12 שנים. 
מישקובסקי אומרת שבניגוד לתדמית שנוצרה בתקשורת, כשמציעים לשרה לשתות היא מסרבת ו"אף פעם, אף פעם לא מוכנה שישרתו אותה  - "תמיד היא אומרת לי, מה זאת אומרת? אני אחת מהצוות, אני אקום ואכין לעצמי". 
"היא פשוט כאחת מצוות בית הספר, גם הניהולי, גם המורים, היא יושבת עם סייעות, ומטפלת לעילא ולעילא בבעיות שיש לילדים מסוימים מול הורים. היא מלווה ילדים אפילו לאחר שמסיימים כאן את בית הספר…"
מישקובסקי רותחת על היחס של התקשורת לנתניהו: "זה ממש רצח אופי שהוא האיום והנחות והגרוע ביותר מסוגו שהייתי יכולה לתאר בכלל. אני מצדיעה לה, ומעריצה את שרה שהיא שורדת את הימים הקשים האלו כי זה לא פשוט בכלל! כשאני חושבת על עצמי כבן אדם, איך אני הייתי מסוגלת לעבור את מה שהיא עוברת, זה פשוט נורא. זו הוקעה! זה מחול שדים! זה כדור שלג שהולך ומתגלגל".
 
תגובות לכתבה(59):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 50.
    במקום לדבר על חדלות האישים שלו ועל העוני במדינה
    דני 19/02/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתעסקים באשתו. מי שהורס אותנו זה ביבי, ובכל דרך אפשרית. והימנים הקטנים והלא חכמים חוזרים כמו תוכי על זה ש"בישראל יש תל"ג לנפש מהגבוהים בעולם". קודם ל זה לא נכון, ושנית מרבית ההכנסה שכבר יש לנו כאן הולכת לעשירון העליון ואולי לשני העשירונים העליונים. רוב העם (חצי תחתון) מרוויח הרבה מתחת לממוצע ההכנסה במדינה!
    סגור
  • 49.
    פוליטיקה זה מידי פעם משחק מלוכלך
    ישראל 19/02/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה כל ההצהרות של הימין זה לא לכלוך, פרס יחלק את ירושלים, זה לא לכלוך, לקרוא לאנשים בעלי דעות פוליטיות לא שלכם סהרורים זה לא לכלוך כולם שם משחקים במשחק המסריח גם הימין וגם השמאל כולם מנסים לתפוס לכולם בביצים אל תדאגו יש סיכוי טוב שב18 למרץ הם ישבו אחד עם השני ינהלו משא ומתן קואליציוני אל תתרגשו לא בשביל שרה ולא בשביל בוזי עם הקול הציפציפ שלו כולם עוסקים בשרה כי אף אחד לא רוצה לעסוק במחירי הדיור לדוגמא, במונופולים וכו הכי טוב זה להתעסק בשרה נראה אותם מתנגחים עם תשובה, עם שרי אריסון ופה העם ישן את שנת הישרים לפני הגרדום
    סגור
  • 48.
    להגביל בחוק הוצאות נשיא המדינה וראש הממשלה
    נחמיה 18/02/2015 20:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבים להגביל בחוק את כמות הכסף שנשיא וראש הממשלה רשאים להוציא. לא ייתכן שיהיה להם "שיק פתוח" ללא הגבלה. לא ייתכן שתהייה להם אפשרות להוציא כמה שמתחשק להם. הם חייבים להיות מוגבלים בתקציב.
    סגור
  • 47.
    הוי שמאל בורים ועמי ארצות
    אמנון 18/02/2015 19:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתם לא מסוגלים על הגברים אז אתם מראים את כוחכם על הנשים עד כמה אתם קטנים, דוחים ומגעילים, כמו שאומרים אצלנו תהיו גברים, תציקו עניינית לביבי, טוב שאתם לא יורדים לחיי הילדים שלהם, הוי שמאל, שמאל, אתם תלושים מהמציאות הראיה הזאת היא שאין לכם שידרה, אין לכם בסיס ולא אסכור את מעללי נבעריכם סליחה נבחריכם שסרחו בעבר ובהווה פשוט התקשורת היא שמאלנית משלכם ולא מעוניינת להראות את סרחונכם.
    סגור
  • 46.
    אב הבית הזמין ארוחות שחיתות ללא חשבון כדי לזכות בקביעות
    עדי 18/02/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ראש הממשלה לא הורה לו שהטבחית בישלה ולקנות להם ארוחות take away
    סגור
  • 45.
    אב הבית הזמין ארוחות שחיתות ללא חשבון כדי לזכות בקביעות
    עדי 18/02/2015 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראש הממשלה לא הורה לו שהטבחית בישלה ולקנות להם ארוחות take away
    סגור
  • 44.
    עושים לשרה רצח אופי - היא בחיים לא תיתן שישרתו אותה"
    חיים 18/02/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא צריך להתלקק יותר מידי, הרוויחה הכול ביושר..
    סגור
  • 43.
    כמה אנשים יכולים עיוורם
    חן 18/02/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שרה וביבי אנשים רעים
    סגור
  • 42.
    שרה חולת נפש.
    ליגל 18/02/2015 08:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל היא גם. רע, שקרנית, וגנבת.
    סגור
  • 41.
    כבל,..אני "אוהב" אותך אבל בא לי להקיא כשאני רואה אותך.. (ל"ת)
    שלומי מטבריה 17/02/2015 23:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 40.
    אני מצביעה שנים למרצ ומערך ואני מסכימה לכל מילה שלך!
    עוברת אורח 17/02/2015 21:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושבת שהיא אישה רגישה ומתוחה וזה פשוט מדהים מה שעושים לה בוינט תחת נוני מוזס אני ראיתי את הסרט על בית ראש הממשלה והיא היתה ניראת לי מאוד נחמדה כתבתי את זה בביקורת והם ממש לא פירסמו מקווה שהיא לא לוקחת ללב...
    סגור
  • 39.
    גם אני מסרבת. פוחדת שישימו שם רעל (ל"ת)
    אני 17/02/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    שרה
    arv 16/02/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השמאל שחרט על דגלו אהבת האדם שיוויון ועוד מתנהג בדיוק אחרת וחבל לא מכובד הם לא כותבים כלום על חנין זועבי
    סגור
  • 37.
    אז למה היא לא תובעת אותם? מליצת יושר בשקל! (ל"ת)
    זרובבל 15/02/2015 19:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בנתיים מי שתובע זה העובדים בבית ראש הממשלה (ל"ת)
    נראה שהכתבה מופרכת 17/02/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 36.
    כל הכפשות ה"שמאל" המתוסכל על נתניהו ורעיתו - שקרים.
    ישראלי 15/02/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 6
    זה ידוע, והצבור לא מטומטם. השמאל הוא התגלמות הרוע עלי אדמות. שופכים את דמם של הזוג נתניהו רק בגלל שנבחרו בבחירות דמוקרטיות. הבחירה שלהם - לצנינים בעיני השמאל. השנאה שלהם מרחיקה את השמאל עוד יותר מהשיח הצבורי המתורבת. אנשי השמאל הפכו להיות פתטיים ואפסים.
    סגור
  • 35.
    אורך
    משה 15/02/2015 00:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעניין מה אורך הלשון של המזכירה.
    סגור
  • 34.
    להניח לשרה.
    אבי א. 14/02/2015 20:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לכל העיתונאים.להניח לשרה,ולהתרכז בנתניהו.
    סגור
  • 33.
    אבל ..כל חייו הבוגרים..
    אני לא בוחר בו 13/02/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    58 4
    נתן למען המדינה..וגם כל משפחתו המורחבת..
    סגור
  • 32.
    המנהלת. שרה באמת בחורה טובה אבל הניחי לה כרגע.
    לגברת מישקובסקי 12/02/2015 17:03
    הגב לתגובה זו
    230 8
    כדאי שתצאי לעולם ותיראי איך שופכים כאילו אין מחר. יענו ..הלך עלינו. באיזו רשות מג'עג'עים לנו ת'בורסה. מה זה בורסה שלהם שהם מכסחים. וביבי אחלא גבר בעולם..חכם ברמות שקשה ממש להבינו..לא יודע אם אני בוחר בו אך אוהב אותו . שומר לו חסד נעורים עת היינו ביחידה ההיא והוא היה הטוב שבלוחמים. ואם כל הכבוד אף יותר מאחיו יוני ז"ל ועידו שיבדל. בכל מקרה העולם מתהפך לי היום ומישהו החליט על ג'יעגוע כללי. והיכן התגובות של הכתבה הראשית? היידה שרה הנהדרת..
    סגור
  • הסיפור האמיתי.
    לימבו 19/02/2015 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הוצאות בית הנשיא עלו ביותר מ25 מליון ב 7 שנים והגיעו ל60 מליון. למה שתי אלמנות נשיאים לשעבר עולות למשלם המסים כ 1 מליון לשנה.
    סגור
  • 31.
    ביזפורטל
    סימון.ט 12/02/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 6
    ישר כח לאתר שלא נגרר אחרי התקשורת השמאלנית ומביא גם ידיעות חיוביות חבל שאין עוד כמוהו
    סגור
  • 30.
    שאלה לטוקבקיסטים בתשלום,מי זאת האמא החורגת של המדינה. (ל"ת)
    בא 12/02/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    how much money?
    תמיר 12/02/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    how much money?
    סגור
  • 28.
    כתבה כזו לעולם לא היתה מתפרסמת בואיינט (ל"ת)
    כאישה לאישה תומכת בה 12/02/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 27.
    לשון הרע
    שי 12/02/2015 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 6
    עושה המון למען בעלה ולמען מדינת ישראל
    סגור
  • 26.
    כמה רוע יש בתקשורת השמאלנית
    רונן 12/02/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    3 7
    עם לא חכם ולא טיפש...
    סגור
  • 25.
    השמאלנים הם אנשים רעים וחולי רוח (ל"ת)
    יוסי 12/02/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • 24.
    ביבי העם איתך..
    יעקב 12/02/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    5 13
    רק הליכוד לשלטון
    סגור
  • 23.
    עושים לה רצח אופי...
    מצביע לביבי 12/02/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    3 11
    התקשורת חולנית ומגמתית
    סגור
  • 22.
    התקשורת מגמתית וחולנית
    אזרח מודאג 12/02/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    4 12
    הבעיה לא שרה הבעיה התקשורת השמאלנית והמגמתית שנטפלת למשפחת נתניהו זאת הבעיה
    סגור
  • 21.
    הבעיה שאת המנהלת לא יראו בערוץ 2, ובידיעות, רק את הבריו
    חני 12/02/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    2 7
    הבריון נפתלי מראיינים ונסמכים על מילותיו, אני מצדיעה לשרה גם כן
    סגור
  • 20.
    המוציא דיבה נפגע בגופו (ל"ת)
    מאמין 12/02/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 19.
    גב' מישקובסקי
    אבי 12/02/2015 12:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    טיפול אצל פסיכולוג יכול לעזור לך, אולי?!
    סגור
  • 18.
    אכן אנחנו פשוט מגזימים
    דליה 12/02/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 9
    זוה באמת מעבר לנורמה לגנוות ככה את הגברת הראשונה קצת נימוס אזרחי מדינת ישראל!
    סגור
  • 17.
    שרה חזקי ואמצי
    מישהו 12/02/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    4 11
    העם מעריך את עמידתך ופועלך.למינים ולמלשינים אל תהיה תקוה וכל הזדים כרגע יאבדו נאמר בדיוק על נוני והכלבלבים שלו.העם איתך.
    סגור
  • 16.
    שאלה לביבי ,מה אתה ניטפל לבית הספר הריאלי .מי יצביע לך
    בא 12/02/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 5
    בחיפה אחרי זה .
    סגור
  • 15.
    עכשיו את מסודרת בחיים, יש סיכוי גבוה שימנו אותך למנהלת (ל"ת)
    גיא 12/02/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • ומה איתך מסכן אתה לא מסודר ? קשה לך בכיין
    warren_buffet 12/02/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 6
    .
    סגור
  • 14.
    היא חולה . (ל"ת)
    בא 12/02/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 13.
    על קמצא ובר קמצא נחרב בית שני
    שירן 12/02/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מסכימה עם כל מילה ומחזקת את ידה של הגב' נתניהו. שנאת חינם נפוצה בקרבנו. מחלה הכי נוראית של עם ישראל.
    סגור
  • דבילית ,בית שני נחרב בגלל שמרדנו ברומאים ,גם אם היינו
    בא 12/02/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מאוחדים היינו מפסידים .המרד היה בילתי נימנע בגלל שהרומאים רצו לחסל את הדת היהודית כדי שתהיה דת אחידה באימפריה ,אותו דבר עשו באנגליה .ראי ערוץ ההיסטוריה . המחלה של העם הם אנשיםשדים שמפיצים שטויות למען האינטרסים שלהם .הם 10 אחוז בכול עם .
    סגור
  • גם על קנאת חינם
    שלום 12/02/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שימותו הקנאים!!!
    סגור
  • 12.
    היא אשה קשה ושתלטנית ואוהבת סדר ונקיון ויש לה
    שרה 12/02/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    9 2
    דרישות לעובדים שהיא נוהגת להעמיד אותם במקומם. לפי פרשת הבקבוקים רואים שהיא שולטת שם ביד רמה ולא נותנת להם חופש להרויח אפילו מהבקבוקים. היא משגיחה על ביבי כנראה הוא לא כזה חזק וצריך דחיפה מידי פעם וצריך ליישר אותו ולהעיר אותו מהתרדמה שלו. כי גם כשמעירים אותו בלילה הוא צועק אירן. היא שם בשבילנו . וגם להשגיח שרותי בר חדשה לא תצוץ לה פתאום. והיא צודקת.
    סגור
  • היא חולה . (ל"ת)
    בא 12/02/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 11.
    מסע מתוכנן ומתוזמן
    yud 12/02/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עלובי נפש מתוסכלים .לא יכולים עליו למרות כל הרפש.רוצים לפגוע בו ושיצא מגדרו ויעשה שטויות דרך פגיעה במשפחתו. כמו אחרוני עברייני הרחוב שלא יכולים לפגוע בחזק אז מכים את אחיו החלש ידיעות אחרונות,הארץ ,דמרקר ומקביליהם בטלויזיה וברדיו יעשו הכל אבל הכל כדי להפיל אותו יושרה עיתונאית ואזרחית מעולם לא היתה להם מי שלא חושב כמוהם הו א נגדם וצריך להשמיד אותו כך אתרגו את שרון ואת אולמרט ואחרים לקחו להם את המדינה הם כבר לא יכולים לשלוט במינויים קצרה היריעה
    סגור
  • ולמה המבקר שמר אצלו את הדוח משך חודשים? (ל"ת)
    שש 19/02/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    היא אשה קשה ושתלטנית ואוהבת סדר ונקיון ויש לה
    שרה 12/02/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    11 4
    דרישות לעובדים שהיא נוהגת להעמיד אותם במקומם. לפי פרשת הבקבוקים רואים שהיא שולטת שם ביד רמה ולא נותנת להם חופש להרויח אפילו מהבקבוקים. היא משגיחה על ביבי כנראה הוא לא כזה חזק וצריך דחיפה מידי פעם וצריך ליישר אותו ולהעיר אותו מהתרדמה שלו. כי גם כשמעירים אותו בלילה הוא צועק אירן. היא שם בשבילנו . וגם להשגיח שרותי בר חדשה לא תצוץ לה פתאום. והיא צודקת.
    סגור
  • היא חולה . (ל"ת)
    בא 12/02/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 9.
    מתחנפת אליה. כל מי שמכיר אותה יודע שכל מה שמספרים- אמת (ל"ת)
    נועה 12/02/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • 8.
    מתי כבר יגמרו עם הבחירות ויפסיקו כל יום לעשות לנו
    מתי? 12/02/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תעמולת בחירות. שסוף סוף נגלה את הפרצוף האמיתי של כולם של לפיד הפופוליסט שרק העלה מיסים ועשה בלגן במדינה עם כיל שישנסקי ומעמ 0. עם כחלון שחושב שחברת הפלפון זה בנקים . עם טרכטנברג שיודיע כמה מס הוא יטיל על הבורסה. עם שלי יחימוביץ שנראה אותה מעיפה את עידן עופר ומחליפה אותו בניהול ממשלתי כמו בנמלים . עם ביבי האדיש שלא אכפת לו מכלום כי הוא מנותק ומידי פעם מתעורר כשמירי רגל אומרת לו להתערב בכיל . אבל הוא שותק כמו דג כשהקימו את שישנסקי עם הגז התקוע ועם כיל והפיטורים בדרום. ועם השגעונות של שרה המיחזור הבקבוקים העבודה השמלה השקופה הגלידה והנקיון. זה כנראה מגיע לנו.
    סגור
  • 7.
    בושה
    שרןן 12/02/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא כמה שילמו לה כמה שילמו לכתב ?
    סגור
  • 6.
    רצח אופי לשרה נתניהו
    Mni 12/02/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
    4 8
    זה מה שאני טוען כל הזמן .לבוזי ולבנה נגמרה הבושה ,ואילו לתקשורת שבראשה ידיעות ו yanet לא מצאו מענה מול הצלחותיו של נתניהו , הם עומדים להתפוצץ ולא יודעים מה לעשות . נתניהו שם עליהם פס , הולך לנאום בקונגרס על אפם ועל חמתם , פסל את השופטים השמאלנים בפרס ישראל , היועץ המשפטי מצדד בשידור הנאום ומס׳ המנדטים עולה מיום ליום .
    סגור
  • 5.
    כמה שילמו לה ?
    לוי 12/02/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    15 4
    הגברת הראשונה עלק. מופרעת שצריכה אישפוז
    סגור
  • ממש
    אתה 12/02/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מבריק. תמיד לא הבנתי כיצד אנשים מעצבים עמדות לאור קריאה, האזנה וצפייה בתקשורת. מאחר והתקשורת ידועה ברדיפת מדרוג ובהרבה אדום (מזמן לא צהוב), אין לי ספק כי זה מוכיח חוכמה כה עמוקה של ההוכלים בעקבותיה בציבור. אז בבקשה תגלה לי אדון לוי, כיצד אתה יודע? אגב, לטעמי, דבריך הם ממש לשון הרע, אך מי אני בכלל? יבושם לך . זכור תמיד: "הפוסל במומו פוסל."
    סגור
  • 4.
    נתניהו
    מואיז 12/02/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני לא יודע כבר למי להאמין במדינה הזאת , לצערי כולם משקרים את כולם !!! בושה
    סגור
  • 3.
    החרדים מצביעים לביבי . וגם המזכירה הזאת (ל"ת)
    חרדים 10 12/02/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 2.
    כמה כאב
    גידי 12/02/2015 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 8
    כמה יכולה אישה אחת שכל חטאה הוא שהיא אישתו של.לעם הזה לעיתונאות שלנו אין בושה .ללאה רבין שעשתה הרבה יותר גרוע מעולם לא התנכלו .
    סגור
  • 1.
    תיקנו ידיעות =תאכלו לוקשים (ל"ת)
    רוני כהן 12/02/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור