ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

לבני: "תפסיקו לחשוב שנתניהו יהיה ראש ממשלה, נקבל יותר מ-26 מנדטים"

"אי אפשר לחיות יותר עם התיאוריות של נתניהו שלא עובדות, הוא ישב מאחורי אקווריום, בנפרד משריו ומנותק מעמו"
ציפי לבני, צילום: לואיז גרין
"שתי מפלגות שמתאחדות למפלגה אחת, הרגשתי שזה דבר הנכון לעשות, רגש חזק ואני מאוד שמחה על זה", כל אמרה הבוקר שרת המשפטנים לשעבר ציפי לבני בגלי צה"ל, לאחר האיחוד בין מפלגת העבודה והתנועה אמש במסגרתה הסכימו יו"ר העבודה יצחק (בוז'י) הרצוג ולבני גם על הסכם רוטציה. בנינו יחד קונספט של שותפות, לא התמסחרות, זיהינו ביחד את הבעיה הקיימת כיום – הציבור מרגיש שלא יכול להצביע למפלגת העבודה".

לבני מסבירה את התמריץ להקמת המפלגה: "כשיצאנו לדרך אמרו שהבחירות מיותרות כי בנימין נתניהו שוב יהיה ראש ממשלה, פתאום לאחר תמונה אחת שלנו ביחד וכולם אמרו וואוו, ראו אלטרנטיבה. ככל שניתן תחושה של סיכוי כך פחות אנשים ירימו ידיים. התפיסה של מישהו שמצטרף כמספר 2 מייצרת עניין תקשורתי, בסוף מצביעים לאדם אחד ולרשימה אחת, עכשיו ייראו צוות, אנשים ראו איחוד של כוחות".

"יש כאן הנהגה משותפת, לא עניין טכני של תפקידים – מול אדם אחד שישב מאחורי אקווריום, בנפרד משריו ומנותק מעמו, מגיע לבוז'י הרצוג שאפו ענק. קיבלנו 6 מקומות משוריינים עד המקום ה-26, אנחנו נעבור את ה-25-26 מנדטים. אני לא מדברת כרגע על השמות, צריך לזכור שכל תנועה מדברת על האנשים שלה, שתי שיטות נפרדות".

אין ספק שהתפיסות של לבני הרבה יותר קפיטליסטיות משל מפלגת העבודה, ובמיוחד של היו"ר לשעבר שלי יחימוביץ'. לבני מסבירה כי אומנם קיים פער, אך בהחלט ניתן לחיות איתו: "המצב של הזוגות הצעירים והחלשים בחברה – אני לא מאמינה ביד הנעלמה, המדינה צריכה להתערב. הגשנו את חוק השכירות ההוגנת, התלבטתי אם להתערב בשוק, גם בעלי הדירות שייכים למעמד הביניים, אך כשראיתי את הזוגות הצעירים עומדים מול חירבה אמרתי שחייבים להתערב בשוק, אי אפשר לחיות רק עם תיאוריות שלא עובדות. גם בעבודה, בליכוד ובתנועה יש קשת של תפיסות חברתיות. אני נמצאתי במנעד היותר מרכזי. אני אתמוך בעמדותיו של הרצוג, אני לא יכולה לחיות עם מה שהיה עם הממשלה הקודמת".

לגבי תקופת הסיום של ממשלת נתניהו, אמרה לבני: "החודש האחרון בממשלת ביבי-בנט ביבי היה בלתי נסבל, עצרתי את חוק הלאום והנאמנות וזה היה הישג בלתי רגיל. גרמו לציבור להבין שאין אלטרנטיבה, תפסיקו לחשוב שנתניהו יהיה ראש ממשלה, זה לא יקרה."
תגובות לכתבה(74):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 59.
    כנסוו!!!
    משה 18/12/2014 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היו קוראים לי מוסא והייתי שונא ישראל אז הייתי מצביע לפיצי הזאת ...ממש היא בדיחה מקווה שלא נתתי רעיון לשונאי ישראל
    סגור
  • 58.
    ..ותפסיקי לחלום שתהיי ראשת ממשלה במקרה הטוב ראויה להיות
    איציק הגדול 18/12/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותפסיקי לחום שאת תהייי ראשת הממשלה ,במקרה הטב את ראויה להיות עובדת בשיפודייה, כן ציפורה שם תנקי מפות ושם אולי הפה החסר רסן שלך והרברנות יהיו במקום הנכון.
    סגור
  • 57.
    ציף ציף מעל הרציף, הרכבת יוצאת לתחנה הבאה (ל"ת)
    מפלגת האבודה 15/12/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 56.
    אפשר להבין אותך, אם תקבלו פחות ישלפו שם סכינים (ל"ת)
    ושם זה קורה לעיתים ק 15/12/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 55.
    0+0= 0 (ל"ת)
    סתם אחד 14/12/2014 19:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 54.
    לא בעד ביבי הנוכל
    אני 12/12/2014 07:33
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אבל לדעתי היא הפגינה בביטחון מיותר שמיוחד שמדובר לפני ...
    סגור
  • 53.
    המפלגה הכי קטנה עם הפה הכי גדול
    אבי 12/12/2014 01:35
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אין לאישה הזאת יכולת לביקורת עצמית ? היא לא רואה שהבוחר מזמן שם אותה על ספסל המילואים ? היא מתנהגת כאילו קיבלה שישים מנדטים.
    סגור
  • 52.
    נכון
    אבי 11/12/2014 22:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק שס עשתה ותעשה כל השאר מדברים אריה דרעי שר הפנים הטוב ביותר שהיה במדינת ישראל כל ראשי הערים אומרים את זה.
    סגור
  • 51.
    שס
    איציק 11/12/2014 22:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק שס חזקה תדאג לכולם ולא רק בסיסמאות ריקות מתוכן
    סגור
  • 50.
    ציפי לבני
    אבי בכר 11/12/2014 18:57
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ציפי היא רחב של הפוליטיקה עוברת ממפלגה למפלגה
    סגור
  • טען עוד
  • 49.
    צפו לצונמי של נתן אשל...
    אחד 11/12/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 14
    השליחים של נהנתניהו יודעים שהעם סולד ממנו ומההתנהגות של ושל אשתו. (כן נהנתניהו. אנחנו לא מפחדים. אנחנו נגעלים) האסטרטגיה שלהם היא השמצות ופילוג. מכיוון ששום כלום לא עשה כבר כמעט עשר שנים - הדבר היחיד שהוא ינסה למכור זה הרדמת הבחירות (כדי שחרדים ומתנחלים יתמכו בו). האיש דוחה ומסוכן לציבור, וכל אחד (לפיד, לבני, כחלון, הרצוג)עדיף ממנו.
    סגור
  • 48.
    נפתלי בנט ראש הממשלה הבא !!!! כנסו ותבינו חשבון פשוט
    הצלף 11/12/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אף אחד לא סופר את בנט הסקרים מראים 20 קיבל 12 כנסת קודמת ליברמן נוחת ל 6 כל הקולות של ליברמן יעברו לבנט הקולות של לפיד יתפזרו בין בנט לכחלון מאוכזבי הליכוד יבינו שבנט הוא הפתרון ולכן בנט ירכיב את הממשלה הבאה עם 25-27 מנדטים הליכוד אחריו עם 20 לפיד + כחלון + ליברמן + שם זה הממשלה ובנט ראש הממשלה !!!!!
    סגור
  • אני אצביע בנט בשביל שהעולם יבין את האמת של ישראל
    ערבי 14/12/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותבוא גאולה לארצי.
    סגור
  • 47.
    היי ציפי לאן פנייך מועדות לאחר העבודה האם למרץ
    פיצי 11/12/2014 16:29
    הגב לתגובה זו
    14 0
    ואולי את רק מוכרת מזון שעוברת משכונה לשכונה בתקוה להשיג מחירים טובים יותר אף שהסחורה שלך כבר רקובה
    סגור
  • 46.
    ביבי מנותק מהעם הגיע הזמן להחליף אותו (ל"ת)
    ביבי הביתה 11/12/2014 16:08
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • 45.
    מראה מראה
    ציפורה 11/12/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    "עשיתי ,מנעתי ,הזהרתי" את נזק !!!!! משאירה אדמה יבשה בכל מקום שאת נמצאת בו. תעזבי אותנו בחייאת ....נמאסת ......
    סגור
  • 44.
    בשביל 26 מנדטים צריך רשימה אטרקטיבית
    מצביע 11/12/2014 15:07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא מספיק בוג'י + ליבני. יש לכם אנשים שלא משיגים מנדטים - רק פעילים. אין לכם את האומץ לעשות מהפך ברשימה. אז איך יהיה לכם את האומץ הדרוש לנהל את מדינת ישראל?
    סגור
  • 43.
    הצליחה לעבוד על הרצוג וחושבת שתעבוד על כולם (ל"ת)
    מישהו סומך עליה? 11/12/2014 14:57
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 42.
    ביבי לעומתך זהב טהור. ובכלל מה את עשית עם המנדטים שלך?! (ל"ת)
    ציםיטפוט 11/12/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 41.
    יוקר המחיה
    יוקר המחיה 11/12/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול העם מענין אותו איך גומרים את החודש בלי סיפורים בלי שטיקים אלה ביצוע מידי כגון הוזלת תעריף המים ל4 שח לקוב .הולת תעריף החשמל ב50% .הוזלת הארנונה .הוזלת מוצרי המזון .העלאת משכורות החילים ל2500שח לחודש.הוזלת הקרקעות ועל ידי כך להוזיל את הדירות. אלו השלבים המידים לביצוע בלי טריקים בלי שטיקים.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    סגור
  • 40.
    שאני אצביע לביבי... ZB! (ל"ת)
    אנונימי 11/12/2014 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 39.
    גם הרצוג גם ציפי מזוהים עם התמיכה של המושחתים ברק ואולמ
    בוריס 11/12/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
    15 3
    הרצוג - עמותות של ברק
    סגור
  • 38.
    נביאה
    דוד 11/12/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ציפי חבל שכל מה שעשית למען המדינה את עושה טעות חמורה בזיג זג שלך ואת יודעת למי ניתנה הנבואה לכן עדיף לך לא לדבר
    סגור
  • 37.
    לא נפסיק לחשוב ציפציפ...
    ישראלי מודאג 11/12/2014 13:02
    הגב לתגובה זו
    10 1
    לא נפסיק לחשוב ציפי רק המחשבה שאת עדיין במערכת הפוליטית מביאה לי חלחלה ופחד...רק ביבי לראשות הממשלה ...
    סגור
  • 36.
    אלקין הופך למנהיג העם היהודי
    פליקס 11/12/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    1 6
    גרגמאל אלקין , הופך לאט לאט למנהיג העם היהודי. היה בליכוד -חבר חבר לקדימה ניסה את ליברמן-קיבל תשובה שלילית ואז חזר לליכוד. רק תבינו מי מנהל את הליכוד..... בושה .
    סגור
  • 35.
    חחח...בדיחה
    מי את מה עשית ציפי 11/12/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    9 3
    בדיחה בגלמותה ציפי ובו'זי...רק הליכוד בלבד...לתת כמה שיותר קולות לליכוד הוא אשמור על ביתנו הקטן..שהעולם הערבי רוצה מדינתו ואנחנו נימצא את מדינתו בגבולות תל אביב בלבד...
    סגור
  • 34.
    רק הליכוד
    רק הליכד 11/12/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    11 6
    רק הליכוד להנהגה מחשבה אחרת מבהילה...בהצלחה לליכוד ולמדינה שלי...
    סגור
  • 33.
    לפני 6 שנים היו לציפי יותר מנדטים הרכיבה ממשלה ? (ל"ת)
    לציפי 11/12/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 32.
    שימו לב שלא תגידו אחרי זה אוי אוי יש בחירות תנו כח לכחל
    עילאי 11/12/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ון הוא יהיה המשיח אני אומר לכם כחלון יפרק את כל העושקי האזרחים אחרי אל תבכו אוי לי לקחו לי שתו לי יש לכם צאנס פעם בחיים אני מעולם לא בחרתי אבל הבחירות הקרובות אני אלך למען אזרחי ישראל ואצביע כחלון
    סגור
  • מפלגות אופנה לא פותרות שום בעייה.
    אבי 11/12/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ראינו את זה בכל הבחירות בישראל, בסוף בוחרי האופנה יוצאים הכי טיפשים. חוץ מזה, אין לכחלון מה להציע, הוא הצליח בטלפונים הניידים ותו לא, וגם זה רק בעזרתו ותמיכתו של נתניהו.
    סגור
  • אק הליכוד
    רק הליכוד 11/12/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    13 4
    רק ביבי לראשות הממשלה והגוש הימין ינצח בגדול כי העם רוצה ומבין...
    סגור
  • 31.
    עם קול אחד יהיה קשה להיות ראשממשלה ,ציפי . (ל"ת)
    בא 11/12/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 30.
    בוקר טוב ,היא מתעוררת תמיד לפני הבחירות ותופסת כמה
    בא 11/12/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    12 3
    כותרות .
    סגור
  • 29.
    עכשיו בדיחה ,אני מצביע לליבני .
    בא 11/12/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    היא עשתה משהו אמיתי בשבילי ,זה ההמשך של הבדיחה שלא תבינו לא נכון .
    סגור
  • 28.
    הכל כשר רק לא נהתניהו (ל"ת)
    פינוקיו 11/12/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • 27.
    נבלה
    גיל 11/12/2014 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העם צריך להבין שהפוליטקאים כולם אבל כולם נבלות המצב יתחיל להיות טוב שהם לא יהיו הכל מתנהל מצויין בלעדהם הם רק מקלקלים
    סגור
  • 26.
    חשבתי שיש עוד סיכוי למפלגת העבודה.
    אבי 11/12/2014 11:31
    הגב לתגובה זו
    12 2
    עכשיו אני בטוח שתהרסי גם את מפלגת העבודה. ציפי ליבני אישיות חסרת ערכים ואידיאולוגיה ותהרוס כל מפלגה שתצטרף אליה. הסיסמה "רק לא ביבי" זו לא אידיאולוגיה. הרצוג הוכיח שוב שאין לו יכולת להנהיג מפלגה גדולה ובטח לא ממשלה בראשותו.
    סגור
  • הרצוג עשה טעות קשה .מנצח בבחירות מי שעושה פחות טעויות . (ל"ת)
    בא 11/12/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 25.
    בבחירות הבאות היא בחדש
    קובי 11/12/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כשרת משפטים דאגת לשפוט שוטרי מגב מסכנים ששלחת לקרב עם ידיים קשורות זה הדבר היחיד שהיה חשוב בענייך
    סגור
  • 24.
    תמיד בורחת ומשאירה פצועים בשטח עצוב ועוד יותר עצוב שהיא
    עילאי 11/12/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    16 2
    בחיים לא תבין ממשלת שמאל בישראל רק בשנת 3050
    סגור
  • 23.
    קופצת ממפלגה למפלגה אבל לפחות לא זונה
    עופר 11/12/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    9 12
    פוליטית כמו הביבי שמתמסר למי שיתן לו כמה קולות מסכנים , אם ח וחלילה יעלה עוד פעם ביבי זו סכנה קיומית למדינה מהבחינה הבטחונית, הרס מובטח לכלכלה וחזרה לסחיבת החרדים על כתפינו, נמאס כבר לפרנס אותם!!! לא לבחור ביבי! כל אחד אחר טוב ממנו! (ואת זה כותב ליכודינק לשעבר)
    סגור
  • אם אתה לא רוצה חרדים, תצביע לפיד. רק לפיד. (ל"ת)
    גורנישט 18/12/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רק ביבי
    רק ביבי 11/12/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הליכוד ינצח בגדול וביבי אהיה ראש ממשלה של מדינת ישראל והגוש הימני ינצח בגדול...אז תנוח
    סגור
  • היחידי שלא יחבור לחרדים הוא לפיד. אין בלתו. (ל"ת)
    הרואה בעיניים פקוחות 11/12/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • כשהיא הייתה בקדימה יכלה להיות רוה"מ אם הייתה נכנעת להם (ל"ת)
    זוכר הכל 11/12/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • ציפי השילמזלית לא היתה ראש ממשלה ולא תהיה. כנסו
    רן 11/12/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זה שקר נתנה לחרדים בדיוק כמו ביביהו רק שלא הצטרפו אליה בגלל התוכנית שלה לחלק את ירושלים הכל אצלה למען הכסא והאגו היתה עם אולמרט הגנב הגדול ולא דיברה חיממה טוב את הכסא שלה רק אחרי שראתה שהוא מתחיל להסתבך התחילה ללכלך אותו כנל עם ביבי עד שהעיף אותה היתה איתו אחכ התחילה ללכלך כנל עם בוזי יהיה אותו דבר הכל למען האגו הגדול היא חושבת שהעם מטומטם ולא זוכר אבל חוץ מהמשא ומתן עם בוזי נכשלה בענק עם הפלשתינים ושלא תמכור לנו שעכשו משתנה משהוא. מה שהיה הוא שיהיה ולא השתנה פה כלום צריך להפנים ולהתרגל לזה כל אחד שידאג לעצמו אסור לצפות מהמנוווליםהאלה לכלום. !!!!!
    סגור
  • דעות רעות
    אלירן 11/12/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 3
    די עם הדעות האנטישמיות האלה אם באנגליה יגידו היהודים סוחבים ישר תקפוץ תגיד גזענותולשלם לכל השמאל כל העולם החילוני תיאטראות אצטדיונים זה לא סחיבה?!?!קיצר ככה מביאים לפילוג עם לא איחוד
    סגור
  • 22.
    אוי ציפיטפוט - מי נראה שיצביע לך?
    נועם 11/12/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    21 3
    הזוייה ברמות ולחשוב שהיא חושבת שהיא יכולה להיות ראש-ממשלה
    סגור
  • 21.
    פחחחחחחחח
    פחחחחחחח 11/12/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    13 1
    פחחחחחחח
    סגור
  • 20.
    הכל לטובת הכיסא אך הם אומרים טובת המדינה בדיחה עצובה (ל"ת)
    ציון 11/12/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 19.
    תפסיקו לחשוב ש ״צ׳יקן שיט״ יהיה רוה״מ
    שלוותה אברבנל 11/12/2014 10:44
    הגב לתגובה זו
    5 16
    די צ׳יקן שיט הביתה
    סגור
  • 18.
    ההסתה נגד הליכוד ונתניהו תחזור אליכם כמו בומרנג
    אלי 11/12/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
    17 2
    לא יעזור לכם גם התגייסות האנטיביביתון לקמפיין שלכם.
    סגור
  • 17.
    15 מנדטים מקסימום
    אבי 11/12/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    11 3
    מצביעי העבודה המסורתיים מרגישים שבגדו בהם , מכרו את בכורתם בנזיד עדשים , המפלגה לא יכולה לייצר מנהיגים ביום ראשון אנו נביע את דעתנו בכינוס המרכז , הגיע הזמן לעשות סוף למה שקורה במפלגה
    סגור
  • לאבי - 15 מנדטים
    בחלום! 11/12/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    15 מנדטים ? לצמד ההזויים , אולי 10 !
    סגור
  • 16.
    יונה
    אורית 11/12/2014 10:37
    הגב לתגובה זו
    10 3
    כמו יונה כל שנתיים עם משהוא אחר הפוליטיקה הכי ישנה שיכולה להיות כולם לא טובים לה זבל בהתגלמותו.
    סגור
  • 15.
    הליכוד
    הליכוד 11/12/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    13 5
    רק ליכוד חזק טוב למדינה בהצלחה לגוש הימין...
    סגור
  • 14.
    ציפי הליצנית
    כפיר 11/12/2014 10:33
    הגב לתגובה זו
    14 1
    הליצנית הכי גדולה בפוליטיקה רק יודעת לדבר לא עשתה כלום בשום תחום לא שלום ולא כלכלה הדבר היחיד שיש לה זה אגו הכי גדול בפוליטיקה וידעה טוב לנצל את בוזי הילדון התמים של הפוליטיקה.
    סגור
  • 13.
    ביבי צריך לנוח (ל"ת)
    רם טל 11/12/2014 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 13
    סגור
  • 12.
    לבני-תתביישי לך.אני מתבייש בך.הצטיירת כמיסיס קלין
    אפי 11/12/2014 10:29
    הגב לתגובה זו
    17 4
    ומה אני וכל העם רואים?ידעת שהפעם לא תעברי את אחוז החסימה וחברת למי שמרבה במחיר. עוברת ממיפלגה למיפלגה.ניבחר בכם?בחלום. רק איש אמין. נקי וישר כמו משה כחלון יקבל את הקולות של מי שמחפש אמינות ועבודה למען הציבור. אותך מעניין משהו חוץ מדיבור אם אבו מאזן?אותנו מעניין דיור. מחיה יקרה . לך מזיז?בחלום.26 מנדטים? מזל שאין מס הכנסה על חלומות גברת לבני.
    סגור
  • כחלון יפתיע בא מהעם עם הצניעות עם האי פחד מהטייקונים
    עילאי 11/12/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 5
    כחלון הוא הודה לא רוצה להיות ראש ממשלה אבל בוא ניתן לו מנדטים שראש הממשלה הבא יהיה בובה על חוטים של כחלון הוא אמיתי צנוע מחובר לזקנה מחדרה מחובר לפועל ולו הכי קטן מחובר לעצב של העם הפשוט ולא מחובר לטייקונים והחברות והוא לא מפחד מהם הוכיח זאת בעבר למרות שידע שישלם בכסאו ביבי וחבריו מענף התקשורת זרקו אותו כמו מסכן בואו נרים אותו מגיע לו הוא יביא שינוי אני מרגיש את זה בעצמותיי
    סגור
  • 11.
    חחחח
    חחחח 11/12/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    8 1
    חחח...הצחקת אותנו העם לא יצביע בשבילך חלום רטוב שעברת יעבור לך ...
    סגור
  • 10.
    גב ליבני..כחלון ולפיד יעברו אותכם במנדתים יחד כ 30 מנדט (ל"ת)
    חיים 11/12/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • לפיד
    ערן 11/12/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לפיד גוויה פוליטית סרוחה
    סגור
  • אל תכניס לנו למשוואה את כחלון הקדוש יחד עם עושקי העם
    עילאי 11/12/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפיד וליבני
    סגור
  • 9.
    החוצפה של ציפי עוברת גבולות
    YL 11/12/2014 10:23
    הגב לתגובה זו
    12 1
    יש סיכום עם מנהל הרכב להכין ל ליצמן את הרכב מסוג BMW מפואר ביותר שנרכש עבורו במיוחד רכב מנקר עיניים ואוזניים שכל בני ברק ידעו מי הגביר בעירה שרוב תושבה חסרי יכולת לסיים את החודש לכן גברת נכבדה קצת צניעות ליצמן עלול להפיץ עליך שפנית לכבודו להיות שותף ל רשות הממשלה
    סגור
  • ליצמן
    דר גפן 11/12/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ליצמן מס 1 בפוליטיקה שר הבריאות שעשה למען כולם בצניעות ולא בדיבורים כל הרופאים אומרים שמה שעשה ב4 שנים לא עשו אחרים ב40 שנה. מחכים לו.
    סגור
  • 8.
    חסרת עמוד שדרה
    אהוד 11/12/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אין לך אידיאולוגיה תמשיכי לקפוץ מימין לשמאל
    סגור
  • 7.
    כל הכבוד! העם דורש נקמה בממשלת הליכוד/רשע!
    דור צעיר 11/12/2014 10:21
    הגב לתגובה זו
    3 16
    על העם להעניש את המפלגה האיומה הזאת שהתעללה בו עשור שלם ולמחוק את הליכוד מהמפה הפוליטית! למען יראו ויראו שאר המפלגות - לעולם, אבל לעולם לא להתעלל שוב באזרחים כפי שעשתה מפלגת הליכוד בראשות ביבי!
    סגור
  • 6.
    המזבלה הורידה את הפוליטיקה לזנות ועוד מעזה לדבר (ל"ת)
    יעקב 11/12/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 5.
    26 בלבד? קטן עלייך ! את הולכת לדפוק 96 מנדטים!כפ'רה (ל"ת)
    ציון 11/12/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 4.
    נתניהו לא ראש ממשלה טוב, אבל האלטרנטיבה, אוי אוי אוי
    אלי 11/12/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    22 6
    שאלוהים יעזור לעם הזה.
    סגור
  • 3.
    למה תקבלו 26 מנדטים בגלל שחלמת בלילהת או אובמה הבטיח לך
    גדי 11/12/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    25 5
    המנטרה בפי ציפיפטוט נראית לי הזויה ואף מצחיקה...
    סגור
  • 2.
    איחוד אומלל - יום עצוב בפוליטקה (ל"ת)
    פאיסימי 11/12/2014 10:05
    הגב לתגובה זו
    19 5
    סגור
  • 1.
    גועל נפש קופצת ממפיגה למיפלגה