16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

16:08 בולטות בת"א: פרוטרום עולה 2.5%, בזן יורדת 3.4%

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סוחר בכיר: "מה שקורה במעו"ף זה סקוויז ברור - המדד יכול לטוס"

מחר תתרחש פקיעת נובמבר. המעו"ף טס ונמצא בדרכו לנפץ היום את שיא כל הזמנים. "כל תזוזה - מכניסה עוד ועוד פוזיציות לכסף"
 |  32
מחר פקיעה
Share
המדד המוביל בת"א רשם יום המסחר החזק מזה חודשים ארוכים, זאת כאשר אנחנו יום לפני פקיעת חודשית. מדד ת"א 35 (+0.25%) מדד ת"א 35 1,409.06 +0.25% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,405.95 תמורה:255,823,867 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים קפץ כעת 1.62%, רמת שיא כל הזמנים כאשר השיא הקודם עמד על 1,462 נקודות.


סוחר בכיר אומר במהלך היום ל-Bizportal כי "הפקיעה היא מה שיוצרת את האפשרות לסקוויז. גמא גבוהה כאשר כל תזוזה מכניסה עוד ועוד פוזיציות לכסף - במיוחד בהינתן סטיות התקן המאוד נמוכות כל החודש ועדיין".

הקפיצה במעו"ף באה דווקא בשעה שהמדדים באירופה נסחרו ביציבות עם נטייה לעליות ובוול סטריט הפתיחה הייתה בעליות שערים מתונות.

גרף המעו"ף בחודשים האחרונים

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 סקוויז שמיז... 27/11/2014 09:01 בולשיט, כל המדדים עלו בלי קשר למעוף
השוק בשל לעליות, רק קצת שקט צריך
18 תודה 27/11/2014 07:55 על השארת הכתבה בפרונט
לדעתי יש מקום ללמוד מהכתבה ומהתגובות הרבה דברים. יש מקום להשאירה גם היום(אם אפשר)
17 אלון 26/11/2014 22:34 הפקיעה מחר בין
0.2 למטה ל0.4 למעלה באחוזים
16 חנוכה 26/11/2014 22:15 היעד 1500
סוף שנה , כל המוסדיים רוצים לשפר מאזנים ועמדות - 1500 בהחלט בהישג יד (מרחק של 2%) !!!
15 אמיר 26/11/2014 19:16 שורט סקוויז
נראה מה יקרה מחר בפקיעה , יהיה טירוף בבוקר ואני מאמין שלא יתנו לפקיעה להיות מעל 1455 מחר ימחקו את הקולים שאנשים קנו היום ביוקר
14 גד 26/11/2014 16:51 שוק של תחת , זז ללא שום סיבה למעלה ולמטה. (ל"ת)
13 מר יוסף הנכבד 26/11/2014 16:20 בשמי ובשם רבים וטובים
אבקש להשאיר כתבה זאת בפרונט..תודה.
12 חחחחחחחח 26/11/2014 16:03 עוד מעט כל החוזים אדומים. והמעוף חוגג פקיעה (ל"ת)
11 מדהים 26/11/2014 15:49 16 אלף קולים 1460 נקנו היום במחיר 700-900 שח
האם שחקני המעוף יתנו להם להרוויח או שימחקו אותם מחר ?
שואל 26/11/2014 16:15 איפה אתה רואה כמה קולים נכתבו היום? (ל"ת)
מדהים 26/11/2014 17:09 כתבתי נקנו לא נכתבו (ל"ת)
שואל 26/11/2014 18:06 טועות שלי. ראית במערכת המסחר או שאפשר לראות פה באתר? (ל"ת)
10 צולליייייייים 26/11/2014 15:03 הדאקס נפל מ0.8 ל-0.1 בדקות. מפולללללת (ל"ת)
9 צולליייייייים 26/11/2014 14:59 בירחו מקולים. החוזים צוללים חזק
זהו נגמרה השחלת הקולים. החוזים נופלים חדות . קחו את הרווחים מהקולים ובירחו. חזיר קטן אוכל מעט חזיר גדול נאכל עי שחקני המעוף .
8 מהמר כפייתי 26/11/2014 14:48 מסחר במעו"ף = קזינו
אתמול בלי סיבה ניראת לעין החוזים התמוטטו ל-1438 היום עולים גם בלי סיבה ניראת לעין.מה השתנה מאתמול להיום?כלום. המסחר הפך לרולטה בקזינו- תהמר על צבע ותסובב! המכונות סוחטות את הכסף מכולם,למה? כי הן גדולות וחזקות וכל השאר קטנים ומסכנים.אין סקיו,אין גילגולים,אין ספרדים הימור נטו!! הרשות צריכה לבדוק איך אתמול פוט 1450 הגיע ל-1360 ש"ח והיום אללה ירחמו- ז"ל 110 ש"ח
7 דוד 26/11/2014 14:46 לפי הדלתא וגמא וסינוס והקוסינוס יש פאונטה...
מכל הבילבולים האלו לא בטוח שמישהו באמת יודע אם זה בגלל שורט סקוויז או מניפולציה מכוונת של סוחרים. אולי זה שיפור עמדות לקראת סוף השנה הלועזית או רצון של קופות גמל להציג תשואות משופרות? מה הפואנטה מכל זה???
אפי 26/11/2014 21:40 הפואנטה היא לקחת לנו את הכסף!!!!! (ל"ת)
6 למר יוסף 26/11/2014 14:33 כתבתך
1)מה שם הסוחר? זה חסוי? 2)כל המושגים שכתבת זרים לי לחלוטין ואני מניח שגם לשאר הציבור. אי לכך.. למי אתה מכוון כתבה זאת? האם עתונות מעין צהובה או שאתה רוצה להפגין ידענותך. 3)ברצוני לציין שכמנהל של אתר ..אתה נוהג בעזות מצח וחוצפה בהביאך דברים אלו. 4) שניינו יודעים שמה שקורה כאן הוא על גבול הפלילי..צריך רק לחפש את הנפשות הפועלות ואת הסעיף המתאים לאשמה. 5)לסיכום.האם נראה לכבודו המלומד(אני מקווה וספר לנו פעם על השכלתך כמו שנהוג שמנכ"ל מודיע בפרהסיה ובטח לקוראיו) 6) האם המצב הכללי הוא כב טוב והכלכלה והבטחון נחים על זרי דפנה. 7)אני רחוק מעיניינכם המסובכים. אך הודע לאלו שאני מקווה שאינם חבריך..שבמחי יד אפשר לחרב (להרוס) את מפעלם..
הטובים 26/11/2014 15:00 יוסף היקר בהמשך היום ובכלל בקרוב תבין ותראה
איך כוחות הטבע מסדירים גם עוולות שמתרחשות כאן. יש מצב שאנשים טובים שאיכפת להם מה קורה יכנסו לעובי הקורה...למרות שהם מבחינתם ממש לא ניזוקים מהמתרחש..
מהצד הטוב 26/11/2014 14:55 פשע לאור היום
הדברים הללו מסתיימים בבכי במקרה הטוב. האם אנשי הפשע המאורגן מתעצלים לגבות דמי חסות או להאבק בינהם על אזורי שליטה של איסוף בקבוקים. כבר לפני שנים ..רץ המידע על השפעת האנשים הלא נחמדים על מנהלי הכסף הגדול שבמקרה גם מנהלים את כספי הפנסיה שלנו. מה יותר קל מאשר להורות לאותו מנהל שסרח או פשוט משקשק..לקחת מניה X ולשנע אותה למקום Y..או "להציע" לו לקבוע את שער הפקיעה המדוייקת הרצויה. אז מי צריך להתלכלך ברחובות על מליון פה עשרה שם בגין סחיטה. פשוט יושבים במשרד ובעזרת מכשיר הטלפון לשנע כוחות. מר יוסף הנכבד.לדעתי בחור ברמתך צריך להוקיע דברים כמו שקורים היום בשוק..ולא ללבות את האש ולספר על סוחר חסוי(אולי סוכן מוסד)ולצאת בכתבה כנה שמעשה נבלה מתרחש כאן. והשוק ממש ממש לא ברמה אטרקטיבית להשקעה. במקום לספר על סקוויז(מה זה?) וטיסות...
ירון 26/11/2014 14:43 לכל המליצים
הכלכלה טובה ועובדה שהבורסה בשיא, כל עוד ביבי בשילטון הכלכלה תישאר טובה. עובדה הבורסה בשיא
לירון הנכבד 26/11/2014 15:16 כתבת במשפט קצר כמה דברים מוטעים ולא נכונים.
1)ביבי(שאני לא מחסידיו המובהקים)מפתיע לאחרונה לטובה בהרבה עניינים שהוא עוסק בם..ובכלל הוא ראש הממשלה שהרוב בחר. אז אני חייל שלו ונותן לו את כל הכבוד והאפשרות להנהיג ולהוביל..אבל...בבקשה אל תקשר אותו לעניין. 2)הכלכלה ממש לא טובה..לצערי אנו עומדים בפני כאוס כלכלי עולמי(ולא רק כלכלי) ומקומנו לא נפקד. 3)"עובדה שהבורסה בשיא..?" זאת הראיה לכלכלה טובה?..הבנתי..יש עוד..אבל התעייפתי וצריך ללכת לנמנם..מה לעשות..בלילה הייתי בקר בתרגיל גדול....הצלח ושמור על עצמך.
ירון 26/11/2014 15:54 עלה והצלח! אתה אדם טוב (ל"ת)
הכלי עבודה 26/11/2014 18:24 המשוכללים שלי
מראים לי שירון שהגיב למעלה וירון שכתב מחמאה זה לא אותו אחד. אבל זה כייף לקבל מחמאות מחמודים.
תודה 26/11/2014 16:24 לך
ירון החביב
5 סוחר 26/11/2014 14:29 הבורסות גרועות יותר מקזינו (ל"ת)
4 חן 26/11/2014 14:20 שמתם לב לארית תעשיות ומומ בהודו?
בהנחה שמכרז יתקבל המניה עשויה לזנק לשמיים.
3 ג'וש 26/11/2014 14:08 למה קוויז? גם 75 עולה, גם היתר עולה (ל"ת)
2 משקיע 26/11/2014 14:00 הקומבינה
סוחרי מעוף אתם חברה רציניים וזו מדינת עולם שליש!
1 אבנר 26/11/2014 13:56 לפי הסקיו שוק היום 1475 (ל"ת)