11:47 ביהמ"ש קבע: 4 חודשי מאסר למזכ"ל הסתדרות המורים לשעבר יוסי וסרמן

10:32 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

09:14 איילת שקד: אין סיכוי שיאושר משפט חוזר ליגאל עמיר - יישאר בכלא >>

08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

08:00 שר החוץ הלבנוני: "ישראל תפסיד במלחמה מולנו"

07:57 משרד ההגנה הארגנטינאי: הצוללת שנעלמה שידרה 7 אותות מצוקה

07:55 ת"א: טבע חוזרת עם פער ארביטראז' של 10% - צפי לפתיחה אנגלית

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מנכ"ל איתמר: "עשינו בשנה האחרונה קפיצת מדרגה - אנחנו היום במקום אחר"

גלעד גליק שנכנס לתפקידו לפני מעט פחות משנה יקח חלק במושב הביומד בוועידת "השקעות 2014 - מפת דרכים" שתתקיים ב-28 במאי
 | 
לקראת ה-28 במאי
Share
"איתמר עשתה בשנה האחרונה קפיצת מדרגה משמעותית בפעילותה. המוצרים שלנו הם אותם המוצרים אבל אנחנו נמצאים היום במקום אחר", כך אומר היום גלעד גליק מנכ"ל איתמר מדיקל בריאיון ל-Bizportal. "ביצענו שינוי אסטרטגי בכל מה שקשור לשיווק המוצרים שלנו ואנחנו כבר מרגישים את השינוי".


גליק ישתתף בוועידת "השקעות 2014 - מפת דרכים" של Bizportal שתתקיים ב-28 לחודש. להרשמה לוועידה לחצו כאן .

חברת איתמר מדיקל פועלת בתחום הדיאגנוסטיקה ופיתחה שני מוצרים - מוצר ה-EndoPAT לאבחון וניטור אי תפקוד אנדותלי המהווה שלב מוקדם של טרשת עורקים. המוצר השני נקרא WatchPAT ומיועד לאבחון הפרעות נשימה בשינה.

מאז נכנס גליק לתפקידו החברה ביצעה שינוי אסטרטגי בכל הקשור לשיווק המוצרים. "שאלנו את עצמנו מי רואה ערך מהמוצר שלנו והחלטנו לשנות את האסטרטגיה של השיווק", מסביר גליק. "בתחום הקרדיולוגיה התחלנו למכור את המערכות שלנו לתחום של מניעה שניונית - אנשים שכבר קיבלו התקף לב והמוצר שלנו מאפשר למנוע את התקף הלב הבא. כל מערך השיווק השתנה - הלקוחות שלנו כעת הם בתי החולים ומי משמשלם על המוצרים זה לא הלקוח הסופי אלא חברות הביטוח".

שינוי אסטרטגי נוסף שביצעה איתמר מדיקל הוא לייצר ערוצי הפצה אסטרטגיים. עד שגליק הגיע לחברה העסיקה איתמר אנשי מכירות בארה"ב אשר שיווקו את המוצרים שלהם. כך למשל, לפני שגליק נכנס לתפקידו התמקדה איתמר במכירת המוצר לאבחון השינה ב-3,000 רופאי השינה הנמצאים בארה"ב. היום, משווקת החברה את המוצרים לקרדיולוגיים אשר יודעים לאבחן דום לב נשימתי בעצמם וכך התמודדה החברה היטב עם חברת פיליפס שלה נוכחות משמעותית בתחום מוצרי השינה."איך אנחנו יודעים שהמוצר שלנו טוב?", מסביר גליק. "פיליפס שחסמה אותנו בארה"ב עד היום לקחה אותנו כמוצר הדגל ביפן ושם היא משווקת את המוצר שלנו. למה? כי ביפן השוק שונה ושם אין רופאי שינה וכל רופא מוסמך לטפל בשינה".
מנהלת שיווק: גילי הלל | מנהלת פיתוח תוכן: יעל שפריר | סמנכ"ל מסחרי: ערן בן עזרא | מנהלת תיקי לקוחות: אורטל עמר | מנהל תיקי לקוחות: ניסו חזן | :Uvix Studio graphic design יובל כהן | גרפיקה: מרינה צ'צ'יק | מנהל כנסים מידע כנסים : חני גרא
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.