רמי לוי: "יש לי חלום שתוך ארבע שנים יהיה שלום ונפתח סניפי סופרמרקט גם ברמאללה, טול כרם, ואפילו ברבת עמון"

רמי לוי, מנכ"ל שיווק השיקמה, השתתף בועידת ת"א גלובל של Bizportal ו'מידע כנסים' וסיפר על החלום הגדול שלו, ועל האסטרטגיה שמנחה אותו
רמי לוי, צילום: ליאת מנדל ביזפורטל
רמי לוי, מנכ"ל רשת שיווק השיקמה, השתתף בוועידת ת"א גלובל של Bizportal וסיפר בין היתר על החלום הגדול ביותר שלו, וגם על האסטרטגיה שממשיכה להנחות אותו וזו שמועילה ביותר למשק הישראלי.

כשנשאל לוי מה מחפשות 2 קרנות זרות, פידליטי וקרן ההשקעות של מיקל דל המנהלות מיליארדי דולרים ברשת סופרים בישראל, אמר כי "להבדיל מהרבה משקיעים בארץ, הם מאמינים בכלכלה הישראלית, וכי יש לה פוטנציאל לצמוח. אני באמת מאמין שתוך 3 עד 4 שנים אני יכול לצמוח פי 2 או פי 2 וחצי. בנוסף, הקרנות הזרות אוהבות את השקיפות אצלי בעסק, ולנוכח המחאות החברתיות הן גם מבינות שהעסק של מיטיב עם האזרחים בישראל".

"יש לי חלומות", ממשיך לוי, "האסטרטגיה שלנו היא שאם היום אנו מונים 26 חנויות, השאיפה היא להגיע ל-50 חנויות. החלום הגדול שלי הוא שתוך 4 שנים יהיה שלום בישראל והחנויות שלי יפעלו ביהודה ושומרון, טול כרם ואפילו רבת עמון. זו התחושה שלי. אני חושב שבסופו של דבר כולם מבינים שכלכלה וצמיחה בנויות על הבנה בין שכנים, יש לי קשר עם אנשים ועסקים והחלום שלי הוא להמשיך ולצמוח גם בחו"ל. כנראה שהמשקיעים בחול הבינו את החלום שלי".

לוי טוען שלא קשה להתנהל בשוק ההון ובתנאים שלו כיום, ואומר "אני עקרונית עסוק בעבודה שלי, עסוק בלשרת את הצרכן שלי ולחלק למשקיעים שלי".

על הרווחיות התפעולית שהולכת ונשחקת, התייחס לוי ואמר כי "הרווח התפעולי שלנו עדיין גבוה ב-70% עד 100% מזה של המתחרים. ברגע שאני צריך להטיב עם הצרכנים שלי, אני עושה זאת כחלק מהאסטרטגיה שמנחה אותי מאז ומתמיד".

בהתייחס לקושי הקיים, וזה שעוד עתיד ליפול על מעמד הביניים, אמר לוי כי "היום קשה עוד יותר למעמד הביניים, וגם לעסקים הקטנים והבינוניים, מאחר ומעמד הביניים שנושא בעומס נוסף יקנה פחות. כשמטילים יותר מיסים על האזרחים, קשה לעסקים קטנים לצמוח ולפתוח מקומות עבודה. אני עושה הפוך - מוריד מחירים וכך מביא יותר אנשים. בסופו של דבר, אני חושב שזה יותר טוב, מכיוון שאם יהיה פחות כסף לציבור אז יהיו גם פחות מקומות עבודה בסופו של דבר".
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    רמי - תתחיל בתל אביב (ל"ת)
    ג'ונסי 16/05/2013 07:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    רמי אכונה התחלת להיות שיזנה (ל"ת)
    יהיר לפיד 14/05/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    ג י מ י ק = מקבל פרסום בחינם .....
    אבי 13/05/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כ ר ג י ל כ מ ו ה ע ו ף בש"ח , משפט כזה בביזפורטל רמי לוי מקבל פרסום ויח"צ ח י נ ם אין כסף!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 18.
    ה ח ל ו ם שלי .... שתפסיקו
    אנדי 13/05/2013 17:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לגנוב אותנו כל רשתות המזון קרטל אחד גדול.
    סגור
  • 17.
    שאלה לרמי,מה זה גרידי בעיברית . (ל"ת)
    בא 13/05/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    תפתח קודם ברחובות... (ל"ת)
    חלום 13/05/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    יוקר המחייה
    יוקר המחייה 13/05/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    27 0
    יש לי חלום שתפתח סניף אחד לפחות ללא מטרת רווח המיועד לאנשים הזקוקים לכך . תחשוב על זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 14.
    בעזרת אללה (ל"ת)
    אפי 13/05/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    לסגור לסגור. מי צריך ביתר ? (ל"ת)
    צצני 13/05/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    רמי לוי מניח תפילין כל יום ולא קרא מה כתוב בתורה. חבל
    יהודי 13/05/2013 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רמי לוי היקר, כשמניחים תפילין בד"כ מאמינים באלוהים. מי שמאמין באלוהים, מאמין בתורה. בתורה כתוב, שארץ ישראל שייכת לעם היהודי מכורח הבטחתו של אלוהים לאברהם אבינו. אברהם אבינו קנה את חברון, ואת שכם (איפה שקבור יוסף) דוד המלך קנה את הר הבית. אז מי אתה רמי לוי, שתתעלם מהאלוהים של העם היהודי ??? נראה לך שהוא יתן לך לפתוח סניף ברבת עמון בקצב הזה?
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    היהי לו חלום להרוויח כסף גם מהשכנים...והמדינה לעזאזל (ל"ת)
    רועי 13/05/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    יש לך חלום? סימן שאתה ישן. (ל"ת)
    המבין 13/05/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    מכורדי לכורדי-ליפני שאתה פותח סניפים
    הכורדי 13/05/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בראמלה וטול כרם תדאד ללקוחות הקיימים שלך.אם אני מגיע ביום שישי לסניף שלך רמי לוי תיקשרת בנתניה ואומרים לי שאין שום נציג כי לא עובד ביום שישי אז גם הפסדת אותי ברכישת אייפון 5 וגם בלעשות חבילה.יום שישי סניף שלם מושבת??זה הגיוני לדעתך.תבדוק אם היה נציג ביום שישי 10-5 בסופר בנתניה.עלאק רוצה לפתוח בשטחים.תדאג קודם לנו.
    סגור
  • גם אני רציתי ייעוץ סה אבל אמרו קודם תקנהאחר כך נדבר למה (ל"ת)
    משה 13/05/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    החלום שלך זה להעסיק אנשים בפרוטות ולהתעשר על גבם. (ל"ת)
    צחי 13/05/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 7.
    תעשה משהו בשביל זה! לתמוך בהורדת התנחלויות! (ל"ת)
    יהודי ציוני 13/05/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 6.
    רמי תרגיע
    ראם 13/05/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יש לךחלום אחר ?
    סגור
  • 5.
    תתעורר, אתה חולם בהקיץ (ל"ת)
    NH 13/05/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 4.
    מה לא עושים בשביל כסף ,רמי שלום זה החזרת שטחים !!
    יאיר 13/05/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    המדינה היא מעל הסניפים שלך,עם כל הכבוד ,
    סגור
  • 3.
    חלומות בתחת.... (ל"ת)
    עוזי 13/05/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 2.
    רמי לוי-מהפה שלך לאלוהים
    חני 13/05/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הלוואי שיהיה שלום. עם מי בדיוק לא הבינותי, אבל - שיהיה. שיצליח לך.
    סגור
  • 1.
    אתה צריך לחלום להיות אדם טוב . (ל"ת)
    בא 13/05/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור