מנכ"ל ITGI: "אנו רוצים לחדור לשווקים חדשים עם המוצר הנוירולוגי"

אביב לוטן יקח חלק בכנס הביומד של Bizportal שייערך בשבוע הבא. "בכוונתנו להתמקד בשנה הקרובה בשווקים באמריקה הלטינית ובשוק הרוסי".
אביב לוטן, מנכ"ל ITGI, צילום: דנה פרידלנדר
"בשנה הקרובה עיקר המאמצים שלנו יופנו כדי להרחיב את התחום הנוירולוגי", כך אומר ל-Bizportal אביב לוטן, מנכ"ל חברת ITGI. "עם אישור ה-CE שיש לנו למוצר, אנחנו יכולים למכור אותו כמעט בכל העולם. בכוונתנו להתמקד בשוק באמריקה הלטינית ובשוק הרוסי".

אביב לוטן ייקח חלק בכנס הביומד של Bizportal שכותרתו "בין מציאות לחלום - זירת הביומד המבעבעת". הכנס ייערך בבורסה לניירות ערך ב-10 באפריל החל מהשעה 14:00. להרשמה לכנס - לחצו כאן

חברת אמניס 0% אמניס 83.8 0% אמניס בסיס:83.8 פתיחה:83.8 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מפתחת סטנטים עבור שתי אפליקציות. המוצר המסורתי של החברה אשר נקרא גם Dx מיועד לתחום הקרדיולוגי. המוצר הצומח של החברה אשר נקרא גם Nx מיועד עבור תחום הנוירולוגיה ומיועד לסגירת מפרצות מוחיות.

לסטנטים שפיתחה ITGI ישנו כיום אישור אירופי (CE) אך עדיין לא אושרו על ידי ה-FDA. בחברה החליטו בשלב זה לוותר על השוק האמריקני. "בתחום הנוירולוגי ה-FD מאוד שמרן ואישר רק מוצר שנמצא איתנו בקטגוריה וגם זה רק לאחר שנרכש על ידי ענקית שנמצאת בשוק", מסביר לוטן אשר לוטש לשווקים אחרים בעולם.

"המוצר הקרדיולוגי שלנו שנמכר היום הוא כבר הגרסה השלישית שאנחנו מספקים מאז הוקמה החברה", מסביר לוטן. "עד כה נמכרו מהמוצר אלפי יחידות בעולם ומוכרים אותו בכמויות גדולות. עם זאת, בשוק הקרדיולוגיה אי אפשר להחזיק חברה קטנה בסדר גודל שלנו ולכן אנחנו לא משקיעים משאבים במאמצי פיתוח שלו מאחר והשוק רווי".

שוק הקרדיולוגיה הוא שוק שבו ישנם שחקנים רבים, ועל כן יצרניות של סטנטים רואים בו כמוצר צריכה (קומודיטי). המחירים של הסטנטים בו נמצאים במגמת ירידה וכיום המחיר של סטנט קרדיולוגי עומד על כ-1,000 דולר, מחיר שאינו יכול להחזיק חברה כגון ITGI.

בניסיון לייצר מנועי צמיחה, החלה ITGI למכור מהרבעון השלישי של 2012 את המוצר הנוירולוגי. "המוצר התקבל בחיוב על ידי הרופאים המשוועים לפתרונות ובשנה הקרובה המאמצים שלנו יילכו לפיתוח שווקים חדשים כאשר עד היום המוצר נמכר בעיקר באירופה", אומר לוטן. לאחרונה גייסה החברה כ-4 מיליון שקל במסגרת . הסכום שגויס ייאפשר לה לממן את תהליך ההתרחבות והגישה לשווקים החדשים.

לדברי לוטן, "שוק הנויורולוגיה מוערך בכמיליארד דולר בשנה והוא צומח בכ-15%-20% מדי שנה. המוצרים שאנחנו מפתחים פונים לכ-10% מהשוק שהם כ-100 מיליון דולר מתוכו. במוצרים הבאים שאנחנו מפתחים, אנחנו נפנה לנתח של 20%-30% משוק הנוירולוגיה. אנחנו מקווים שמוצרים חדשים יושקו כבר בשנת 2014".

תגובות לכתבה(5):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כבר תרמנו
    דגיג 04/04/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ישראל שרייבר כבר סיפר לנו מספיק סיפורים ותרמנו לחברה הזאת כסף רב .שחלק יפה ממנו בכיסו של מספר הסיפורים הנ"ל.לסיכום גם במידה ותמצא נפט הרבה משקעים לא התקרבו לחברה הזאת ושיהיה בהצלחה
    סגור
  • 3.
    ככה מריצים מניות זבל (ל"ת)
    הבורר 04/04/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    זו האמת: רוויה בקרדיולוגיה וצמאון בתחום הנוירולוגי
    אלבנדי 04/04/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אכן דברים נכונים ציין המנכ"ל שמצוי היטב בתחום הקדיולוגי. השאלה היא רק אם הם אוספים נתונים על טיב המוצר שלהם ועל היעילות שלו. בלי נתוני יעילות מאוד קשה למכור או לשכנע רופא להשתמש במוצר כלשהו.
    סגור
  • המכירות בתחום הנוירולוגי היו חזקות מעל למיליון וחצי שח' (ל"ת)
    אלבנדי 04/04/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    עוד סיפור מבית איטיגיאי
    אפרי 04/04/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תמשיכו להאמין
    סגור