סוחר בג'נרל טרייד: "בתחילת השבוע דודו רוז שיכנע אותי לשים כסף"

עדויות של סוחרים בחברת הברוקרים ג'נרל טרייד מעלה התנהלות בעייתית של בעלי החברה ועובדיה. "אותי הפילו בפח ממש עד הרגע האחרון"
דודו רוז, צילום: מתוך הפייסבוק

נפילת שורט טרייד וג'נרל טרייד גרמה למשקיעים קטנים לאבד את חסכונותיהם. מעדויות שהגיעו ל-Bizportal עולה עד הרגע האחרון מערכת השיווק המשומנת של ג'נרל טרייד עשתה מאמצים להוציא כספים ממשקיעים.

"אותי הפילו בפח ממש עד הרגע האחרון", כתב סוחר בשם בן. לטענתו אפילו בימים האחרו ניסו בחברה לבקש ממנו לשים כספים נוספים. "בחור בחדר מסחר הבטיח לי שהכסף בסדר, וכשרציתי למשוך את הכסף הוא סירב".
סוחר אחר מעיד כי הבעלים, דודו רוז אמר לו העסקים בטוחים לפני ימים אחדים: "בתחילת השבוע דודו רוז שיכנע אותי לשים כסף", כתב.
סוחר אחר כותב: "הצטרפתי לפני שנתיים לג'נרל טרייד בהשקעה של 50 אלף דולר. הציגו לי מסמכים כביכול שהחברה היא חברה אנגלית עם רשיון כחבר בורסה בניו יורק. כעת מתברר לי שמדובר בחברה בלי שום חברות רשמית בבורסה".
"אני באמת מתבייש, איכזבתי את עצמי ואת משפחתי. עד לפני שבוע עוד העברתי לחשבון 40.000 שקלים שהסתכמו ל 60.000 דולר", כותב אחד הסוחרים.
מכונת הקורסים סיפקה את הבשר
עוד עולה מתלונות של סוחרים כי בשבועות האחרונים חדלה המערכת של ג'נרל לשמש כברוקר (כלומר גוף שמתווך במכירת וקניית מניות), והסוחרים עבוד למעשה על חשבון "דמו". "​האם מישהו שם לב שבחודשים האחרונים מערכת המסחר התנהלה כזירת מסחר ולא עבדה ישירות מול הבורסה? פקודות לא התבצעו מיידית, עסקאות בוצעו במחירים לא מדויקים והפקודות לא נכנסו ל Level 2, אלא לאחר שהמחיר הגיע למה שהם רצו?", כתב בחור בשם רם.
 
מעדויות של אנשים עולה דפוס פעולה דומה: בשלב הראשון הציעו למשקיעים ללמוד קורסים על שוק ההון. חלק מהאנשים העידו כי הבטיחו להם "להתעשר מהר". בשלב השני ביקשו מהתלמידים להפקיד 5,000 דולר בחשבון מסחר בג'נרל טרייד, שהיא חברה קשורה. כך, לכאורה באמצעות המכללה, אספה ג'נרל טרייד את המשקיעים. מכיוון שבהגדרה לקוחות שמגיעים למכללה הם מתלמדים, הם סמכו על המרצים ולא שאלו שאלות רבות.
למעונינים, קבוצה בפייסבוק של לקוחות החברה:

https://www.facebook.com/groups/249925025574706/
(הקבוצה לא קשורה למערכת ביזפורטל, אלא כשירות לבקשת הגולשים)

תגובות לכתבה(54):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    רק מאסר של מעל 10 שנים ילמד את האיש לקח!
    ההגון 24/05/2018 08:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין דין ואין דיין!!לא יאמן!מה ההבדל ממידוף? שקיבל 160 שנים??
    סגור
  • 33.
    אם החוק לא יטפל בך דודו אנחנו נטפל
    א.א. 23/05/2018 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס מההפקרות של המדינה אקח את החוק לידיים ובגופי אקח את כספי משפחתי חזרה גם אם יעלה לי בחיי
    סגור
  • 32.
    There is a sucker born
    Sleep well 13/05/2018 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Apply to Ameritrade a honest on line brokerage in the USA. The transaction fees are fair priced. And you can sleep well at night , since your money insured by sip a federal program to protect USA investors from crooks like you have in Israel .
    סגור
  • 31.
    Sleep well at night .
    משקיע על בטוח. 13/05/2018 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    If you want to trade or invest , apply to Ameritrade a good honest on line brokerage. You will be
    סגור
  • 30.
    לא רק שגיא קדם ודודו שתי פחי אשפה היו מעורבים גם...
    בדוי 13/05/2018 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם היה שם איזה עובד נחמד שנראה אולי אני אפרסם את השם שלו אם יתחשק לי. בוא נגיד שאם אתה רואה את זה טינופת השם שלך מתחיל ב-א והשם משפחה של גם מתחיל ב-א . אתה אמרת בוא למשרד עם מזומן זוכר חמוד?
    סגור
  • 29.
    לא
    אזרח נבון 13/05/2018 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תשימו כסף אצל גופים בלי ערבויות. הפתיון של רווחים הוא עצום ,אבל, גם הסיכון.הכסף רק במקומות בטוחים...(בנק וכו') רק אישור לקבלת דמי ניהול. גם אותי ניסו,ועדיין מנסים,לפתות לעבור לסוחר זה או אחר. לא באלף רבתי להעביר כספים לידיהם!!!! בהצלחה.
    סגור
  • 28.
    הוצאתי את הכסף שלי מחברת אינטראקטיב
    עדי 13/05/2018 05:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נאמר לי בחדרי חדרים כי גם אינטראקטיב עלולים לקרוס בעתיד.
    סגור
  • 27.
    גם אני נפלתי
    שלונסקי 13/05/2018 00:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפלתי ב20000 א לא השקעתי שקל ויום אחד מודיעים לי שאין כסף בלי הסברים. דודו רוז. שגיא קדם. יותם הררי. דקל כהן. אנטון. וכל העובדים עשו מעשה הונאה הגדולה ביותר בישראל 50 שנה בכלא כמו מיידוף.
    סגור
  • 26.
    להיות מעשי
    dinurel 13/05/2018 00:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש התארגנות לתביעה. האם יש עו"ד שרוצה לעשות חבילה?
    סגור
  • 25.
    גם אני נפלתי איתם. מתבייש להגיד כמה. (ל"ת)
    אנונימי 12/05/2018 21:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    עכשיו אתם מבינים שגם המרצים לא עושים כסף ממסחר.........
    עמית 12/05/2018 21:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כסף מרוויחים רק מהשקעות לטווח ארוך בלי לקפוץ ממניה למניה.
    סגור
  • 23.
    הנוכל הישראלי המצוי וזה יחזור על עצמו פראיירים לא
    גבע 12/05/2018 13:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מתים הם מתחלפים, מקווה שהאיש שעומד מאחורי העוקץ הזה יסבול מערכת המשפט צריכה לחנך אנשים כאלה
    סגור
  • 22.
    מה עם המרצים שידעו ויש להם יד בדבר?
    שמעון 11/05/2018 19:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה אם המרצים שלימדו ושיתפו פעולה - אתי, ליטל וכו׳... ידעו שהם סוחרים בחשבונות דמי, וחברת גנרל טרייד שייכת לדודו רוז, אותם אנשים שנפגשנו כדי לפתוח חשבון מסחר משתפי פעולה לכל דבר. כנ״ל לגבי אנשי המכירות, שהציגו מצג שווא, אסור שיעסקו בכל קשר לזה בעתיד וימשיכו להפיל לקוחות תמימים תלונה במשטרה
    סגור
  • אני לא הייתי נוגע בשום "חברת קורסים" שמפנה תלמידים
    שט 12/05/2018 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למספר קטן של ברוקרים. זה מחשיד את חברת הקורסים שההפניה למטרת רווח ולכן לא לטובת התלמידים.
    סגור
  • 21.
    הסרט חוזר על עצמו כל הזמן
    סוחר 11/05/2018 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שרוצה להשקיע יותר בטוח שיפעל דרך הבנקים או בתי השקעות כמו מיטב פסגות מגדל הראל ועוד יש המון בתי השקעות רציניים
    סגור
  • זוכר פעם קורס של פסגונת (נדמה לי) . שווה ? (ל"ת)
    יוני 13/05/2018 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    גנרל טרייד (ל"ת)
    שני 11/05/2018 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    מישהו יכול לתת ביקורת על קולמקס של מאיר ברק??? (ל"ת)
    עידו 11/05/2018 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • קולמקס חברה אמינה
    ערן 15/05/2018 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני סוחר איתם מ 2010 אף פעם לא היו בעיות
    סגור
  • קולמקס
    בעילום שם. 11/05/2018 17:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מתוך בושה על התמימות בתור מתלמד במגמות שקשור לקולמקס.לא מכיר אנשים שהרויחו רק מפסידים.השיטה היא אותה שיטה.
    סגור
  • 18.
    איך. מצטרפים לתביעה
    ערן 11/05/2018 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם ליטל ואתי?
    סגור
  • 17.
    אם קנו מניות, יש להם אותם עדיין?
    לא מבין דבר אחד 11/05/2018 08:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם המשקיעים קנו מניות בבורסה, דרך מתווך כלשהו, אז הם בעצם לא הפסידו כסף? או שאני לא מבין משהו? יש להם עדיין את הנייר שקנו גם אם החברה פשטה רגל, לא? כי המניות רשומות שלהם בנאסדא"ק. אני טועה?
    סגור
  • היכן הרכבים של כולנו
    ב 11/05/2018 11:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ככל הנראה עם הכסף נרכשו רכבים חופשות בילוים ואולי גם נדל"ן ואולי גם יאכטות ולא מניות ואינני יודע מה עוד
    סגור
  • 16.
    תביעת ענק
    דור 10/05/2018 20:20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חבורת נוכלים דודו רוז ושגיא קדם עבדו על כולם סחרתם במסחר דמו וכול ההפסדים שלכם הם לקחו לכיסם
    סגור
  • 15.
    מתארגנת תביעה יצוגית נגד דודו רוז (ל"ת)
    סימפל טרייד 10/05/2018 19:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    לימדו להבא
    ח 10/05/2018 17:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש פיקוחים בחול על זירות מסחר. אם החברה פושטת רגל יש ביטוח של עד $50000 לאדם. בחברות ביותר גדולות יש גם עד כמיליארד לאדם אבל זה לא לאנשים פרטיים. אם חברה טוענת שהיא מפוקחת לבקש את מספר הפיקוח שלהם ולבדוק בגוגל באתר הרשמי של המפקח.
    סגור
  • 13.
    כמה אנשים הפסידו כסף בגללו
    אברגיל 10/05/2018 16:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דודוו רוז הילד כאפות הזה צריך לשבור לו את ה עצמות..עלק המציא שיטה לסחור בבורזה ..סתם אהבל שחושב שעלה על השיטה
    סגור
  • 12.
    מיטב טרייד
    רפי 10/05/2018 16:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לכל מי שמחפש מסחר בעלויות נמוכות מהבנקים ולקבל הגנה מלאה על הכסף תחת פיקוח של הרשות לני"ע מומלץ מאוד לפתוח חשבון במיטב דש. אל תתפתו למחירים נמוכים של חברות פרטיות ללא רשיון
    סגור
  • 11.
    בעולם הזה.
    רן ח. 10/05/2018 16:04
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מה בעולם הבא? אדון דודו רוז ישלם עוד בעולם הזה, ובקרוב !
    סגור
  • כמה שאתה צודק
    מבין 12/05/2018 20:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אחד מהאנשים שנפגעו . עברו עלי ימים לא פשוטים בכלל אבל אז הבנתי שאני צריך להמשיך הלאה בחיים שלי ואז הנזק הזה אני אחזיר בעזרת השם ובסוף אני יישאר עם כסף טוב וכשר שהרווחתי בזכות הקדוש ברוך הוא והעשר אצבעות שלי והם נשארו עם המון כסף רק שהוא במרמה. בסוף כל הכסף יילך להם על תרופות הם המסכנים פה. לכל מי שנפגע , אני בספק אם נקבל את הכסף בחזרה אם כן זה יהיה מצוין אבל לכולם אני מקווה שיהיה בסדר בהמשך החיים והם הלוזרים פה שגונבים מאנשים לא אנחנו.
    סגור
  • 10.
    גם אינטרקטיב ישראל הוא מתווך
    שלומי 10/05/2018 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הוא מסוכן בדיוק כמו שורט טרייד וגנרגל טרייד, מספר סיפורים על פיקוח- מי בדיוק מפקח עליו???
    סגור
  • אתה לא חושש מלשון הרע?
    מושקע באינטראקטיב 10/05/2018 16:08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הכסף בסיטי בנק. יש לך מספר חשבון בסניף ניו יורק. יש ביטוח של ה "SEC" עד רבע מליון דולר. אינטראקטיב היא חברת ענק אם לא הגדולה בעולם שמניותיה נסחרות בנסדק. תמיד קיימת אפשרות שהסיטי יפשטו רגל, והביטוח לא ישלם. הליגה לביעור הבערות נסגרה 50 שנים טרם זמנה. מזל שהוריך זכו ליהנות מפעילותה.
    סגור
  • אתה מתבלבל בין אינטרקטיב ברוקר לאינטרקטיב ישראל
    שלומי 10/05/2018 16:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הגוף שאתה מתייחס עליו הוא אינטרקטיב ברוקר, אינטרקטיב ישראל הוא מתווך כנס לאתר של אינטרקטיב ברוקר ותחפש את ישראל- אני אחסוך לך את החיפש, לא תמצא כי לאינטרקטיב ברוקר אין נציגות בישראל. אינטרקטיב ישראל הוא מתווך. לא כתבתי שום דבר רע עליו אבל חשוב שאנשים יידעו את האמת.
    סגור
  • אכן מתווך אך הוא לא יכול לבצע הטעיות בתוכנת המסחר שלהם
    אייל 11/05/2018 08:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמו שקרו בשורט טרייד וגנרל טרייד, ואם תכנס לאתר הרשמי האמריקאי של אינטראקטיב , ותכניס את הפרטים שלך , תוכל לראות את החשבון שלך,
    סגור
  • אם אינטראקטיב ישראל מעביר את הכסף לאינטראקטיב ברוקרס -
    דן 10/05/2018 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז היכן הבעיה ? הרי יש אפשרות להכנס ישירות לחשבון באינטראקטיב ברוקרס, ולאות את החשבון שנמצא באמת בסיטי בנק כי לשם הופקד הכסף ?
    סגור
  • אינטראקטיב בישראל סוג של מתווך לפתיחת חשבון
    אודי 12/05/2018 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ותמיכה, בשורה התחתונה הכסף שלך אצל הברוקר בחול, מבוטח עד 300 אלף דולר אם אינני טועה. הם חברת Abook בלבד. אתה רואה את ההוראות שלך בשוק. חברה באס אנד פי 500, מה אתה משווה בכלל לגנרל טרייד או שורט טרייד???
    סגור
  • אתה יכול לפרט מה העדיפות מבחינת עלויות, אם יש,
    שט 12/05/2018 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסחור דרך" אינטראקטיב ישראל" לעומת "אינטראקטיב ברוקר" ? שאלתי לצורך אינפורמטיבי, תודה מראש.
    סגור
  • 9.
    איזה מזל
    yehuda 10/05/2018 15:45
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לפני כשנתיים, לקח לי 5 חודשים כדי להיפטר מהם. חמישה חודשים מאז בקשת סגירת החשבון עד שראיתי את הכסף בחשבוני
    סגור
  • 8.
    יש עוד כמה נוכלים כמוהו בשוק
    ברבור 10/05/2018 15:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי שמאמין לחלומות שמוכרים - להרוויח כסף ממסחר יומי שמתבסס על ניתוח טכני. אז שימשיך לחלום גם על הכסף !!
    סגור
  • 7.
    לאיזה חברות יש אישור מהרשות לנירות ערך? (ל"ת)
    יהודה 10/05/2018 15:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • גופים מפוקחים
    ראובן 10/05/2018 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למסחר במניות יש לךבגדול את הבנקים, פסגות, מיטב דש וIBI. לפורקס וחוזה הפרשים יש לך חמש חברות שמפורטות באתר של הרשות לניירות ערך.
    סגור
  • 6.
    לפני כשנה
    אוריאל 10/05/2018 15:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפני כשנה הייתי בקשר עם החברה, כמו רבים העלויות המוצעות בחברה משכו גם אותי . בהתייעצות פניתי לאינטרנט לבדוק מי היא החברה, מעיון באינטרנט הבנתי שהחברה נסגרת באוגוסט 17 משום מה החברה נמרחה עד אתמול, הייתי במשרדיה ולא שוכנעתי .
    סגור
  • 5.
    נפגעי גנרל טרייד
    קבוצת 10/05/2018 15:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לינק https://www.facebook.com/groups/249925025574706/permalink/250187552215120/?comment_id=250188378881704&reply_comment_id=250190102214865¬if_id=1525953412806420¬if_t=group_comment מי שיכול להצטרף או לתת עזרה משפטית או יעוץ תודה מראש
    סגור
  • 4.
    אסור לעבוד עם המתווכים!!!!
    סוחר 10/05/2018 14:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שחשוב לו הכסף שלו שיעבוד עם בתי השקעות ישראלים או ישירות עם הברוקרים הזרים, המתווכים האלה מסוכנים
    סגור
  • 3.
    עזרה במה? תשכח מהכסף
    תומר 10/05/2018 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ותמשיך הלאה בחיים
    סגור
  • 2.
    הנוכלים האלה יקבלו את העונש שלהם מאלוהים
    בדוי 10/05/2018 13:42
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מר דודו רוז היקר חושב שהוא יכול להתחמק מזה מה שהוא לא מבין זה שאולי בעולם הזה הוא יהנה מהחיים אבל בעולם הבא הוא ישלם על כל המעשים שלו ועל כל הכסף שהוא גנב ממשפחות . יש עדויות חביבי , העובדים שלו גם שיחקו מלוכלך ויש עליהם הרבה מאוד הוכחות ...
    סגור
  • לפני שמערבים את אלוהים צריך להגיש תלונות במשטרה
    שט 12/05/2018 19:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במבט שיטחי נעשו כאן הרבה עבירות פליליות (הונאה, גניבה וכדומה). המשטרה יכולה לעבוד במקביל להליך משפט אזרחי ולייעל אותו בכך שתשיג ראיות. אם מישהו חושב ששמירת פרופיל נמוך תציל משהו מכספו הוא משלה את עצמו, כל הכסף או רובו יברח ולא יגיע לידי הנושים.
    סגור
  • 1.
    האם אפשר לפרסם טלפון לעזרה בבקשה (ל"ת)
    Siso 10/05/2018 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בורסה
    Arik 10/05/2018 14:17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לפני כמה שנים שאלתי את עצמי עם המכללות מלמדות אותך להיות מיליונר למה הם צריכות אותנו בשביל 3000ש הם יכולות לעשות את זה בבורסה ואז הבנתי שזה שדה צייד שם צדים את הכסף של התלמידים תודה
    סגור
  • זה ברור מאליו,מי שלא יכול להרוויח בעצמו בבורסה מלמד עלק
    שט 12/05/2018 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרים איך להרוויח.
    סגור
  • כך גם עם הצעות הנדל"ן
    ישראל 10/05/2018 16:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש תשואות נפלאות בנדל"ן בברלין ובאלנטה, במקום להשקיע בעצמם, מציעים את זה לי. כאשר היינו ילדים אמרנו "פתי מאמין לכל דבר.."
    סגור
  • כן בוודאי
    יוסי 10/05/2018 13:55
    הגב לתגובה זו
    9 0
    051 ואין אף אחד...... אכלת אותה כמו שאר האנשים שאכלו אותה, מדינה של נוכלים , שיילך להם לתרופות מאחל לך בהצלחה .
    סגור
  • איזו עזרה הם לא עונים כלום תגיש תביעה אין לך בררה אחרת (ל"ת)
    אשר 10/05/2018 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • חלומות ...........