סגירה בת"א: אלביט מערכות זינקה 5.7%, רציו ב-5.6%

מניות הגז המשיכו את העליות מחמישי, אלביט מערכות זינקה לאחר הדיווח על רכישת תעש, מניית אופקו זינקה 6.4%, לאומי עלתה 1.6%
 |  (41)
אסדת גז קידוח תמר, צילום: אלבטרוס
יום המסחר הראשון לשבוע זה בבורסה בתל אביב נסגר בטריטוריה הירוקה, וזאת בהמשך לסגירה החזקה שנרשמה ביום שישי האחרון בוול סטריט, שם מדד הנאסד"ק עלה 1.8% לשיא כל הזמנים ומדד S&P500 עלה 1.7%. ברקע: החשש ממלחמת סחר נחלש לאחר שטראמפ החריג מספר מדינות בעניין מיסוי הפלדה והאלומיניום, ושוק העבודה האמריקאי הציג נתונים טובים בשישי האחרון לפיהם נתון השכר עלה פחות מהצפי והחששות מאינפלציה ירדו במעט.
אלביט מערכות זינקה 5.7% על רקע האישור לרכישת תעש.
מניות הגז המשיכו בריצה קדימה בהמשך לעליות ביום חמישי האחרון שנרשמו על רקע הדיווח לפיו ענקית האנרגיה Shell בוחנת רכישת גז מישראל או קפריסין בהיקף של 25 מיליארד דולר ל-10 שנים. מהחברה לא נמסר דיווח רשמי או תגובה. מניית רציו זינקה 6% במחזור הרביעי בבורסה. (לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 עלה 0.89%, ת"א 90 טיפס 0.6% ומדד הבנקים עלה 0.9%.
 
מניית  אופקו הלת' +5.06% אופקו הלת' 1,703 +5.06% אופקו הלת' בסיס:1,621 פתיחה:1,740 גבוה:1,752 נמוך:1,694 תמורה:10,592,994 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הדואלית זינקה 6.38% לאחר שחזרה עם פער ארביטראז' של יותר מ-8%. 
14:55
משרד האוצר הגיע להסכמה עם חברת אלביט על מכירת חברת תעש מערכות תמורת 1.8 מיליארד שקל. במסגרת ההסכמות, תתחייב אלביט לפנות את מתחם רמת השרון ומתחמים נוספים באופן שיאפשר פיתוח של אלפי יחידות דיור בלב אזורי הביקוש, ולהקים מפעלים ברמת בקע בנגב שיקדמו את התעסוקה והפיתוח באזור. מניית אלביט מערכות +0.16% אלביט מערכות 43,600 +0.16% אלביט מערכות בסיס:43,530 פתיחה:43,900 גבוה:44,280 נמוך:43,600 תמורה:26,533,063 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת 5%.
13:25
העליות באחוזה מתגברות, ת"א 35 עולה 0.9%, ת"א 90 עולה 0.7% ומדד הבנקים עולה 1% בהובלת לאומי -1.83% לאומי 2,143 -1.83% לאומי בסיס:2,183 פתיחה:2,178 גבוה:2,179 נמוך:2,143 תמורה:93,093,549 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמטפסת 1.7% ו פועלים -0.81% פועלים 2,450 -0.81% פועלים בסיס:2,470 פתיחה:2,463 גבוה:2,465 נמוך:2,450 תמורה:56,598,861 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעולה 1.2%. בזק -1.37% בזק 402.2 -1.37% בזק בסיס:407.8 פתיחה:404 גבוה:408.7 נמוך:397.9 תמורה:49,253,284 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 0.2% במחזור הגבוה בשוק.
11:00
בונוס ביוגרופ -0.67% בונוס ביוגרופ 59.3 -0.67% בונוס ביוגרופ בסיס:59.7 פתיחה:59.7 גבוה:60 נמוך:58.9 תמורה:263,653 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת 15% לאחר הודעה על השגת ריפוי יד ורגל, באמצעות שתל עצם שגודל מחוץ לגוף המטופל, בניסוי קליני לטיפול אורתופדי, להשלמת חסר קריטי נרחב בעצם מעצמות הגפיים. (לכתבה המלאה)
10:30
אספן גרופ -0.75% אספן גרופ 652.1 -0.75% אספן גרופ בסיס:657 פתיחה:657.9 גבוה:657.9 נמוך:644 תמורה:84,480 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מיטב דש ומנורה מבטחים דיווחו על חתימת הסכם לרכישת נכס מניב בהולנד תמורת כ-96 מיליון שקל. אספן גרופ מחזיקה כ-33% מחברת הנכס וחלקה בתמורה הינו בסך 31.7 מיליון שקל. הכנסות השכירות השנתיות נטו מהנכס מסתכמות בכ-7.7 מיליון שקל ומגלמות תשואה שנתית של כ-8%.
10:10
מניות הגז  דלק קידוחים יהש -1.1% דלק קידוחים 990 -1.1% דלק קידוחים יהש בסיס:1,001 פתיחה:1,005 גבוה:1,007 נמוך:980.7 תמורה:6,620,477 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   דלק קבוצה +1.31% דלק קבוצה 55,050 +1.31% דלק קבוצה בסיס:54,340 פתיחה:54,230 גבוה:55,050 נמוך:53,380 תמורה:40,244,264 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   רציו יהש -1.58% רציו יהש 256.2 -1.58% רציו יהש בסיס:260.3 פתיחה:260.3 גבוה:261.1 נמוך:255.8 תמורה:1,252,140 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ממשיכות לטפס היום בהמשך לדיווח משבוע שעבר לפיו Shell בוחנת עסקת גז במזה"ת לטווח של 10 שנים. לפי הדיווח מדובר בבחינה של עסקה בישראל או קפריסין בהיקף של 25 מיליארד דולר.
9:50
חברת בלוקצ'יין כריה -5.75% בלוקצ'יין כ 646.1 -5.75% בלוקצ'יין כריה בסיס:685.5 פתיחה:698 גבוה:698 נמוך:638 תמורה:672,164 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הודיעה הבוקר כי החברה המוחזקת Backbone החלה בהקמת חוות כריה למטבעות קריפטוגרפיים בעיר שרברוק שבחבל קוויבק בקנדה. עוד הודיעה החברה כי עם השלמת העסקה לרכישת מניות Backbone, ימונה פולפורד ווס (Fulford Wes) כמנכ"ל החברה. היקף ההשקעה בחוות הכריה, אשר הקמתן צפויה להימשך כשנתיים, מוערך בסך כולל של כ- 250 מיליון דולר.
המניות הדואליות חזרו עם פער ארביטרז' חיובי משוקלל בשיעור של 0.2%. מניית טבע -1.39% טבע 8,750 -1.39% טבע בסיס:8,873 פתיחה:8,810 גבוה:8,884 נמוך:8,731 תמורה:54,161,729 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חזרה עם פער ארביטרז' חיובי של 0.6%, פריגו -1.45% פריגו 27,230 -1.45% פריגו בסיס:27,630 פתיחה:27,530 גבוה:27,550 נמוך:27,230 תמורה:20,136,520 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עם פער חיובי של 0.9%, ומניית טאואר +1.8% טאואר 8,105 +1.8% טאואר בסיס:7,962 פתיחה:8,163 גבוה:8,218 נמוך:8,039 תמורה:33,333,271 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עם פער חיובי של 3.9%. מנגד, סודהסטרים +0.42% סודהסטרים 31,420 +0.42% סודהסטרים בסיס:31,290 פתיחה:31,620 גבוה:31,720 נמוך:31,300 תמורה:8,317,480 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חזרה עם פער שלילי של 1.3%.
יום המסחר האחרון בבורסה בתל אביב ננעל במגמה מעורבת, כאשר מדד ת"א 35 עלה 0.15%, ומדד ת"א 90 ירד 0.2%. בלטו במסחר: חברה לישראל שהתחזקה 2% על רקע הצפי לחלוקת דיבידנד, וכן מזור רובוטיקה שטיפסה 4% לאחר שחזרה עם פער ארביטרז חיובי.
בשוק החוב בלטו איגרות החוב של שיכון ובינוי: שיכון ובינוי אגח 8. הסדרות הארוכות של חברת הנדל"ן ירדו בכ-2%, והשלימו ירידה מתמשכת מאז התפוצצות פרשת השוחד באפריקה, כאשר ברקע כוונת החברה לגייס חוב בהנפקה פרטית במחר הנמוך ממחיר השוק - מה שגרם ללחץ נוסף על האיגרות בשוק.
תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    רציו חוזה ראשון מתוך כמה בוננזה רצינית
    לוי 11/03/2018 16:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רציו תיהיה מניית העם כמו טבע בזמנו יש פה גז ששווה מליארדי דולרים ויש מצב לנפט לכו תדעו
    סגור
  • היא תהיה בדיוק כמו טבע
    ללוי 11/03/2018 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ירדו 70 אחוז ומכאן תרדנה עוד 70 אחוז ויותר.
    סגור
  • 20.
    וגם מתקרבים לנפט שמתחת לגז (ל"ת)
    נפט בזול 11/03/2018 15:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 19.
    האם מניות הגז לא ירדו ביום חמישי??????????.
    הכתום 11/03/2018 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממתין לתגובה!!!!!!
    סגור
  • 18.
    תקוע :(
    יוסי 11/03/2018 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי מישהו יכול להגיד לי למה אנחנו לא פורצים את הנקודה 1493
    סגור
  • היום "פרצנו " 1493.בנקודה וחצי.
    לתקוע 11/03/2018 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל אל תשלה עצמך. זה לצורך פריצה ל493 ומטה בקלות.
    סגור
  • אז ירידות בעצם
    יוסי 11/03/2018 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שאתה רושם שזו עלייה לצורך ירידה למרות כל הכותרות החיוביות והמומנט החיובי בעולם ? אני מקווה שאתה טועה אני מושקע מאוד
    סגור
  • 17.
    גבעות עולם
    מיכל שטרן 11/03/2018 13:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו יכול להסביר מה עם המני ההזהו? רשויות הבורסה לא מחקו אותה דהיינו היא עדיין חיה ונושמת ויש סיכוי שתקום לתחייה?
    סגור
  • כל מי שחי ונושם יש סכוי כלשהו שיתאושש אפילו במעט..
    למיכל 11/03/2018 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בחברה שלך יש בעיות שלא יאוששו אותה לצערך.
    סגור
  • אינך צודק! השיקול הוא סיכון מול סיכוי
    מנהל לשעבר בבנק 11/03/2018 18:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון שיש בעיות בשותפות ושעדיין לא נסגר שום דבר. מאידך, יש גם סיכוי טוב לסגירת הסכם בין הצדדים וגם לדברים חיוביים נוספים. רק אלוקים יודע מה יהיה בעתיד וכל מה שהוא עושה הכל לטובה "כל מאן דעביד רחמנא לטב עביד". אני מאחל לכל ישראל בריאות טובה וכל טוב.
    סגור
  • טען עוד
  • כמה פעמים אתה צריך לחזור על גבעות כל יום לא נמאס לך כבר (ל"ת)
    אנונימי 11/03/2018 14:39
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • לאנונימי - האם אתה מטעם מישהו?
    תשובה 11/03/2018 15:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    1. לדעתי האישית, יש כל מיני מגיבים לנייר והרבה משקיעים שהנושא מעניין אותם מכיוון שהם מוחזקים בו. 2. שמתי לב שאתה מגיב פה מידי פעם בכינוי אנונימי לגבי מניית גבעות עולם. לא ברור לי מה זה מפריע לך אם אינך מושקע בנייר! לא מוצאים חן בעיניך התגובות, אז תדפדף הלאה...! 3.
    סגור
  • לידיעתך, אינני מכיר את מיכל ויש כל
    לאנונומי 11/03/2018 15:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מיני מגיבים. טעות גדולה בידך ונראה משום מה שאינך אוהב את משקיעי גבעות וחבל מאד! הנייר הזה חביבי, יכול בקלות עוד להפתיע אותך ועוד רבים אחרים! וזה יכול לקרות אפילו בקרוב! למען הגילוי הנאות: אינני מכיר אף אחד מאנשי גבעות ואני בין אלה שחושבים שחבוי כאן פוטנציאל גדול שיכול לבוא לביטוי גם בשטח.
    סגור
  • 16.
    אוטוטו קידוח לנפט ברציו מי ירצה להיות בחוץ.
    טלי 11/03/2018 13:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סקטור הגז בכשל שוק כל עסקה מליארדים
    סגור
  • לכי תעבדי (ל"ת)
    ss 11/03/2018 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    אמרתי לכם
    יודע דבר 11/03/2018 12:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שעקב אחרי ההודעות שלי רק לפני כמה ימים אמרתי שימו לב טאואר ומניות הגז לאסוף לאסוף...........מי ששמע וזרע קצר בשמחה......וזה עדיין לפנינו....רישמו לפניכם גם מזור..טוגדר.....פלוריסטים...פרוטורום..בלייקצנג כרייה.......לגזור ולשמור
    סגור
  • ותוסיף לרשימה המכובדת שלא תאכזב:
    אייל 11/03/2018 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סודה סטרים, אלביט, פרוטרום. ומזור. תרשמו!
    סגור
  • 14.
    טוגדר ירוקה ירוקה ירוקה
    גיל 11/03/2018 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יאללה פוטנציאל רווחיות של פי 5 בטווח של פחות משנה .יאללה עופי לחלל ירוקה חזקקקק
    סגור
  • אתה ספקולנט מארץ הספקולנטים (ל"ת)
    ויוי 11/03/2018 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נכון
    מיכל שטרן 11/03/2018 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גלה לנו מי אתה
    סגור
  • 13.
    האם סיימו לעבוד על מגד 5? מדוע אין עדיין הודעה לגבי
    שאלה מפרטי 11/03/2018 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המצב בכללותו? אם טרם סיימו לעבוד, מתי מסיימים? אם כבר סיימו האם התחילו בהפקה והאם התיקון הצליח מאד? ועוד הרבה שאלות חשובות שלא ניתן עליהן עד כה שום דיווח!!!! לדוגמא: האם ממשיכים בכלל במו״מ עם שפיר? אם כן, האם יש כבר התקדמות ממש יצאו שעדיין הכל תקוע? האם מתנהל גם מו״מ במקביל עם גורם נוסף? .....
    סגור
  • למה הכל בשושו שם ? האם זה חוקי כלפי המשקיעים הוותיקים? (ל"ת)
    למה? 11/03/2018 10:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    אסדת הקידוח בדרך לליוויתן
    על בטוח 11/03/2018 09:25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אונית הקידוח ENSCO DS-7 נמצאת כרגע בפתח מייצרי גיברלטר. היום היא תעבור את המייצרים לים התיכון ותוך שבוע עד 10 ימים היא מעל מאגר ליוויתן.
    סגור
  • פיתוח המאגר (ל"ת)
    לשם מה? 11/03/2018 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זה אותו מיקום שציינת לפני שבוע וקצת רחוק יותר.
    לעל בטוח 11/03/2018 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה הסיפור איתך?
    סגור
  • זו אסדת קידוח לנפט?ממתין לתשובתך,תודה מראש. (ל"ת)
    eliezer@gmail.com 11/03/2018 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    מה יהיה עם בלוקצ׳יין כריה שבוע קריטי
    הלורד 11/03/2018 05:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף השבוע מתאסף הדירקטוריון לאשר את המיזוג עם בקבון עד כמה זה ישפיע על המניה בהתחשב בירידה של הביטקוין
    סגור
  • חיובי
    יודע דבר 11/03/2018 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממליץ.......גידול הקנאביס ליצוא בסוף יאושר.....אף אחד לא יוותר על תרנגולת מטילה בצי זהב
    סגור
  • אופטימי
    יודע דבר 11/03/2018 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב.....העתיק ירוק
    סגור
  • 10.
    מחר שחיטת הסטיות תקן הפוטים נשחטים 80% והקולים עולים 30
    חיים 10/03/2018 23:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחוז.
    סגור
  • הפוטים שלי סוגרים היום 80 בפלוס אז מה אתה מתחרבש? (ל"ת)
    לחיים 11/03/2018 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    שימו לב
    יודע דבר 10/03/2018 23:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סמנו ותרשמו..טאואר תופשת תנופה אחרי דשדושים(זה הבסיס לתנופה) וגם מניות הגז...שלא תגידו שלא אמרתי
    סגור
  • 8.
    מי שחובב טיסות שיסתכל על רציו מחר
    טלי 10/03/2018 23:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טיסה נעימה הטיסה תצא מאחד העם בשעה 9:50
    סגור
  • 7.
    זמן לוויתן (ל"ת)
    יעקב 10/03/2018 22:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    השבוע בשורות מצוינותתתתתתתתתתתתתתתתתתת (ל"ת)
    יאלה רציו 10/03/2018 21:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 5.
    ביום שלשי הודעה מצויינת
    ליויתן 10/03/2018 20:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ליויתן ורציו.
    סגור
  • 4.
    מניות הגז
    ימי 10/03/2018 19:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מחר ממריאות מניות הגז, חדשות טובות !!!!
    סגור
  • 3.
    אצלנו המסחר ירידות
    מומי 10/03/2018 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בגלל השמאל שרוצה להפיל את בגלל השמאל שרוצה להפיל את ??הממשלה ולא יצליח
    סגור
  • הימין רוצה להפיל עצמו מה הקשר לשמאל ילד? (ל"ת)
    למומי 11/03/2018 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    קדימהסטם - סוף סוף אישור על הפחתת מימוש
    קדימהסטם 10/03/2018 19:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופציות ל150...תחגרו מהר...
    סגור
  • 1.
    פער ארביטרז
    משה 10/03/2018 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתר גלובס:0.53+ .מי הנכון?
    סגור