סגירה באחוזת בית: ת"א 90 עלה 0.4%, פרוטרום איבדה 2.4%

טבע איבדה 0.5% בצל אישור ה-FDA שקיבלה מומנטה לקופקסון 40 מ"ג; אלביט מערכות עלתה 2.5%, דלק איבדה עוד 2.1%
 |  (28)
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בתל אביב נסגרו היום ביציבות עם נטייה לעליות, וזאת בעוד הירידות שנרשמו בפתיחה בוול סטריט התמתנו. מדד ת"א 35 איבד 0.1%, מדד ת"א 90 עלה 0.4%. מניית פרוטרום איבדה 2.4% במחזור השני בשוק. טבע איבדה 0.5% בצל אישור הגרסה הגנרית לקופקסון 40 מ"ג שקיבלה מומנטה המתחרה מה-FDA. (לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 +1.15% מדד ת"א 35 1,582.79 +1.15% מדד ת"א 35 בסיס:1,564.78 פתיחה:1,573.36 גבוה:1,584.72 נמוך:1,569.99 תמורה:671,471,290 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.69% מדד ת"א 90 1,081.56 +0.69% מדד ת"א 90 בסיס:1,074.11 פתיחה:1,075.03 גבוה:1,083.17 נמוך:1,074.77 תמורה:137,113,493 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.3 מיליארד שקל בלבד.
 
17:25
טבע איבדה 0.5%, לאומי עלתה 1.1%, טאואר טיפסה 0.9, סודהסטרים קפצה 2.3%, דלק איבדה 2.1%. 
מניית פרוטרום -0.27% פרוטרום 37,570 -0.27% פרוטרום בסיס:37,670 פתיחה:37,200 גבוה:37,900 נמוך:37,200 תמורה:26,862,063 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת 1.5% ומרכזת עניין במחזור עצום של 79 מיליון שקל. 
 
חברת מומנטה דיווחה היום על קבלת אישור ה-FDA לשיווק התרופה Glatopa, הגרסה הגנרית שפיתחה בשיתוף עם חברת סנדוז מקבוצת נוברטיס לתרופה הקופקסון, במינון של 40 מ"ג. על רקע ההשקות הצפויות של הקופקסון ב-2018, טבע +4.51% טבע 8,430 +4.51% טבע בסיס:8,066 פתיחה:8,280 גבוה:8,430 נמוך:8,250 תמורה:42,711,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צופה כי ההכנסות מהתרופה יירדו מ-3.8 מיליארד דולר ל-1.8 מיליארד דולר ב-2018. (לכתבה המלאה)
אלה פריד, האנליסטית של לאומי שוקי הון בתחום האנרגיה, הורידה היום את ההמלצה למניית רציו ל'משקל שוק' וזאת בשל שינוי בבסיס ההנחות במאגר לוויתן. בלאומי חתכו את מחיר היעד באגרסיביות, גם ל רציו יהש +2% רציו יהש 234.1 +2% רציו יהש בסיס:229.5 פתיחה:228.7 גבוה:235 נמוך:225.4 תמורה:3,036,674 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וגם ל דלק קידוחים יהש +3.39% דלק קידוחים 915 +3.39% דלק קידוחים יהש בסיס:885 פתיחה:882 גבוה:916.2 נמוך:871 תמורה:13,490,006 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .(לכתבה המלאה)
ביום המסחר האחרון בת"א המדדים המובילים נסגרו בטריטוריה הירוקה, כאשר מדד ת"א 35 סגר את היום בעלייה של 0.6%, מדד ת"א 90 ללא שינוי ומדד הבנקים איבד 0.4%. מניית פרוטרום עלתה 0.3% בלבד, במחזור הגבוה בשוק, וזאת לאחר עליות של 3% בתחילת המסחר. טבע קפצה 3.2%, פועלים איבדה כ-1% ומניית מזרחי טפחות איבדה 1.5%.
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    תוקף (ל"ת)
    קוצ'וק 13/02/2018 19:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מפגר מי שמשחק באופציות מעוף (ל"ת)
    שחקני מעוף הגנבים 13/02/2018 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    קניתי היום אמש ב100.000שקלס חברה לג'ינסים מבורסת פרו.
    מריו 13/02/2018 17:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשתה 79 אחוז זרקתי חצי והיתר שירוץ לא מעניין אותי מה יקרה אבדוק עוד שנה.
    סגור
  • 11.
    פרופ' אבירם + ד"ר ניר (לכלכלה ומתמטיקה)
    המשך ל100 שלנו. מצב 13/02/2018 13:23
    הגב לתגובה זו
    31 2
    ואנו לא מרפים..המצב הכלכלי בבורסות ובכלכלות ובכלל בעולם הוא הרע ביותר שמסוגל להתקיים. וכן..יש נוסחאות תאורטיות לבדוק זאת.
    סגור
  • ואנו ממשיכים כאן לתגובות 5+6 שלנו שנירשמו
    ניר 13/02/2018 15:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    על ידי I שהוא 100 שלנו.
    סגור
  • 10.
    טבע עם השמועות כל יום רחש בחש מחדש בטבע
    אסתר 13/02/2018 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אולי לא מבינה הרבה אבל לדעתי זה לא הזמן לחזור לטבע הנה ביום חמישי 2-3% חיובי והיום להיפך שלילי והכל מתוך שמועות והודעות אז אנא להיזהר ולהמתין
    סגור
  • לאסתר
    עמוס 13/02/2018 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טבע חייבת לצמצם הוצאות כי התחרות בענף הגנריקה רק תחריף ראי בקמעונאות למרות התחרות העזה בין רמי לוי שופרסל טיב טעם יינות ברקן ואחרים הם כולם בתחרות עזה וגם מרוויחים פה ושם לכן טבע גם חייבת לעמוד בתחרות ולהתיעל אין לה בררה אחרת
    סגור
  • או שתתחסל ותימכר לגורם זר או קרן נאמנות כלשהיא ואין טבע (ל"ת)
    אסתר לעמוס 13/02/2018 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    תא 35
    סרגיו 13/02/2018 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין כלום, כול האולם אלא אנחנו ירדים , מה מונוע מי מדדים שלנו לעלות, אננני מעמין בספקולציה של גוף כול שהוא . למישהוא יש הסבר ?
    סגור
  • תלמד לכתוב בלי שגיאים יותד טוב לכולנו בלי שגיאות כתיב (ל"ת)
    אנונימי 13/02/2018 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • במקום יותר טוב רשום עדיף..וגם לא לרשום יותד..דבר נוסף
    לאנוניני היקר 13/02/2018 17:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום תלמד רשום למד ...חוץ מזה אתה מנהל חשבון מבוגר ונחמד שנלחם על טבע במלוא אונו וכוחו. הרפה ממנה..לא תצליח איתה..היא הובסה קשות וצר לי לכתוב לך זאת.
    סגור
  • אני בהחלט מעמין (ל"ת)
    רון 13/02/2018 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מזור
    מינה 13/02/2018 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר תפרסם את דוחותיה הטובים, למה יורדת?
    סגור
  • מחר זה מחר והיום זה היום. (ל"ת)
    מוני 13/02/2018 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מזור
    אביבי 13/02/2018 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מזור ירדה כך לפני הדוחות אז נראה שהדוח לא מי יודע מה
    סגור
  • 7.
    הסנופי בדרך ל-2500. המעוף בדרך 1420 ואולי אפילו 1400 (ל"ת)
    עוקב אחרי זקן חכם 13/02/2018 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הס.פ בדרך ל 531...והמעוף בדרך 293. תירשמו את
    לעוקב אתה צוחק עלינו 13/02/2018 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המיספרים ותיראו שלא עבדתי עליכם.
    סגור
  • 6.
    I מצטער על עדינותי.יהיה הרבה יותר גרוע מהודעתי למעלה. (ל"ת)
    אתם פה 13/02/2018 09:41
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 5.
    I ממשיכים במלוא העוצמה ואף מגבירים!!!! (ל"ת)
    היי אתם 13/02/2018 09:35
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 4.
    נובה רווח שיא ותחזית להמשך מעולה מקווה שהמשקיעים .... (ל"ת)
    הצלף 13/02/2018 09:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אז למה היא יורדת?.... (ל"ת)
    לצלף... 13/02/2018 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נובה
    נובה 13/02/2018 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן האחרון יורדת מידי
    סגור
  • 3.
    תקווה לגבי משקיעי המוגבל בגבעות עולם שסוף סוף תשלימו
    תקווה לגבי גבעות 13/02/2018 09:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר בין האחים היקרים ורק אז תצאו ״גברים״ בעיני כולם. ״ומצא חן ושכל טוב בעיני אלוקים ואדם״. אני מישהו פרטי שאינו מכיר אף אחד מכם וגם לא מכיר אף אחד מחברי הכללי,או מישהו משפיר הנדסה, וגם אין לי שום קשר לאף אחד מכם, מלבד רק העובדה ש ״ כל ישראל חברים״ ושעם ישראל ערבים זה לזה. אני ממש מבקש מכולם, ומכל אחד ואחד באופן פרטי (גם מאלה שאינם קשורים לסיכסוכים הפנימיים), אנא מכם עשו את מיטב ההשתדלות מצידכם להשכין שלום בין כולם ואז נזכה כולנו לראות את הברכה בשותפות גבעות עולם. ממני, אדם פרטי שמופסד בינתיים כסף רב על הנייר בהחזקת מניות גבעות עולם, כבר מלפני זמן רב. כל טוב לכם ולכל ישראל אמן.
    סגור
  • 2.
    בבנק אחד אמרו לי השוק יטוס גם היום והלאה 78 אחוז ובבנק
    רחמן 13/02/2018 09:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחר הגזימו ואמרו 79 אחוז למעלה ובבנק שלישי בכלל חירפנו אותי ואמרו 754 למעטה אז מה לעשות כשיש לי ביד כמעט בערקך בדיוק 867.000.67 שקליפ פנויים לגמרי.
    סגור
  • למה לקשקש סתם על הבנקים אסור להם לייעץ בכלל (ל"ת)
    אנונימי 13/02/2018 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המדד אמור לבקר היום ב 1490 (ל"ת)
    חים 13/02/2018 07:06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה איש מצחיק!!!!!!!
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 13/02/2018 08:54
    הגב לתגובה זו
    5 3
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • לא מדוייקים דברייך
    מושיקו 13/02/2018 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשונה מהקרנות המחקות הסולידיותכשמשקיע בוחר להיכנס לפוזיציה על אחת ממניות הגז או טבע וכו׳... הוא לוקח בחשבון שכספו יכול להיעלם או לספוג ירידות קשות, מצד שני עם אופציה לעליות מהירות.הקרנות הסולידיות כשמן כן הן. מנהלי ההשקעות רצו להשיג תשואות בכל מחיר ואת התוצאות רואים בשטח.
    סגור