ת"א נסגרה בעליות: המעו"ף טיפס 0.2%, מניות הבלוקצ'יין התרסקו

מניות הבלוקצ'יין הגיבו בירידות חדות במחזורי ענק לדברי האוזר שהזהיר: "התחום הוא בועה"; מיילן עלתה 2.7% ופרוטרום טיפסה 1.9%
 |  (21)
עליות מסחר, צילום: גטי אימג'ס, Bizportal
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בעליות על רקע העליות בוול סטריט, שם מדד דאו ג'ונס עולה 0.4% לקראת עדכון הריבית של הפד' מחר. בת"א מדד המעו"ף עלה 0.2%, כאשר מניית טבע עלתה 1.6%, ומיילן עלתה 2.7% ופרוטרום טיפסה 1.9%.
מניות הבלוקצ'יין הישראלית, משאבי טבע ופנטזי נטוורק התרסקו 54% ו-28% בהתאמה וריכזו את מחזורי המסחר הגבוהים בשוק במחזורי ענק של 79 מיליון שקל ושל 64 מיליון שקל.
יו"ר רשות ניירות ערך הזהיר היום שלא לכלול את מדדי הבלוקצ'יין בתל אביב ופנה למנכ"ל הבורסה יובל בן זאב במכתב שמזהיר מפני חשיפת המשקיעים למניות. (לכתבה המלאה)
  
מדד ת"א 35 -0.67% מדד ת"א 35 1,581.07 -0.67% מדד ת"א 35 בסיס:1,591.71 פתיחה:1,585.31 גבוה:1,586.68 נמוך:1,577.27 תמורה:127,955,188 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.19% מדד ת"א 90 1,126.8 -0.19% מדד ת"א 90 בסיס:1,128.96 פתיחה:1,127.46 גבוה:1,128.31 נמוך:1,126.64 תמורה:11,771,432 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מחזור המסחר הסתכם ב-1.35 מיליארד שקל.
 
עיני המשקיעים ברחבי העולם מופנות להודעת הריבית של הפד' מחר. השוק מגלם העלאת ריבית בפעם השלישית השנה באופן ודאי ומעניין יהיה לראות את התוואי של הפד' להמשך. ג'רי קוטישטנו מנכ"ל קרנות הנאמנות של אפסילון: "העלאת הריבית היא עניין די סגור, ואם היא תגרום לעליית תשואות בארץ, הרי שתהיה זו הזדמנות להאריך את מח"מ התיק הממשלתי המקומי. בארץ העלאת הריבית עדיין רחוקה, שכן השקל עדיין חזק והאינפלציה נמוכה מאד. תכנית 'נטו הוזלות' של כחלון צפויה ללחוץ עוד על האינפלציה כלפי מטה בתחילת 2018 ועל כן נותרה העדיפות לאפיק השקלי על פני הצמוד. בארה"ב, דונלד טראמפ כמעט והשלים את העברת רפורמת המס שלו בקונגרס ובסנאט, והמשוואה כאן די פשוטה: כלכלת ארה"ב תרוויח ושאר העולם יפסיד. מטרת מס החברות הנמוך היא לדרבן חברות להקים את המפעל השולי הבא בארה"ב וכן לייצר מקורות רווח בתוך ארה"ב, בניגוד למגמה של החברות האמריקאיות הגלובליות הגדולות עד כה, שהעבירו יצור, פיתוח ומקורות רווח לשאר העולם".
 
אתמול בת"א המדדים המובילים נסגרו בטריטוריה הירוקה כאשר מדד המעו"ף עלה 0.4%. מניית משאבי טבע זינקה בעוד 17% במחזור השני בגובהו בת"א (68 מיליון שקל), מניית פנטזי נטוורק טסה בעקבותיה ב-80% במחזור של 27 מיליון שקל, וזאת לאחר שהודיעה גם היא על כוונתה להכנס לתחום הבלוקצ'יין. מניות הבנקים לאומי ופועלים ירדו כ-1%. אלביט מערכות קפצה ב-3.2%, עזריאלי איבדה 0.7% במחזור השלישי בשוק.
הבוקר באסיה ננעל המסחר בירידות, כאשר הניקיי ירד 0.3% ושנחאי ירדה 1.25%.
מניות במרכז
טבע -4.78% טבע 6,951 -4.78% טבע בסיס:7,300 פתיחה:7,000 גבוה:7,040 נמוך:6,943 תמורה:19,038,619 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 1.6% וממשיכה לרכז עניין לאחר שעלתה אתמול 2.8% ברקע להשקה של גרסה גנרית לויאגרה בארה"ב. בסוף השבוע עלו דיווחים על פיטורי עובדים ברחבי העולם. (לכתבה המלאה) על פי דיווח במסוף 'בלומברג', החברה בוחנת אפשרויות לבצע ריפייננס לחוב או פעולות אחרות (לכתבה המלאה)
מניית {פרוטרום} עלתה 1.9% לאחר שהאסיפה של אנזימוטק אישרה את עסקת המיזוג בין אניזמוטק לפרוטרום. השלמת העסקה צפויה תוך 30 יום לאחריה תימחק אנזימוטק מהמסחר בנאסד״ק ותהפוך לחברת בת בבעלות מלאה של פרוטרום.
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    מחר סאני תקשורת מתחילה בעליות חדות
    מרקל 12/12/2017 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראו הותרעתם
    סגור
  • לפי המצב בזמן האחרון נראה יותר שיהיו ירי
    סאני 12/12/2017 21:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ירידות
    סגור
  • למה (ל"ת)
    אביבי 12/12/2017 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    זהירות!!המעו"ף לפני קריסה ביבי ייאלץ להתפטר!!!!
    THE ONE 12/12/2017 15:37
    הגב לתגובה זו
    6 5
    ואז השוק יפול לפחות 30% - היכונו עד סוף השנה ראו הוזהרתם! לברוח ומהר....
    סגור
  • ביבי בחוץ טוב למדינה.
    דניאל 12/12/2017 16:06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ראשית הוא לא יתפטר ומצידו להיות ראש ממשלה גם בכלא.שנית אם יפטור אותנו מעונשו זה רק יהיה טוב למדינה ותחילת ניקוי חבורת המושחתים.
    סגור
  • 14.
    אמריטוס חוקר מרצה מנתח
    אמריטוס 12/12/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בסופו של יום תוך 10 שנים לא יירד עד 2027 יותר מ 90 אחוז. יתייצב על גבול עשירית מהיום במשך הזמן בכל בורסות העולם. לא ישוב לעולם למחירי היום.
    סגור
  • 13.
    כמו משאבי טבע ופנטזי נפלו ככה הביוטיקון
    נועםדבורה 12/12/2017 12:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יפול הרעש בלי סוף ואוף בום גדול
    סגור
  • 12.
    מחר מגיע השינוי בשעה 21.00 תתכוננו (ל"ת)
    אזרח פשוט 12/12/2017 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 11.
    מיי סייז עלתה 14 אחוז בחול...
    דניאל 12/12/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה כאן צונחת כשאתמול עלתה בנאסדק 14 אחוז ???
    סגור
  • הוציאה הודעה שיתכן ותימחק מהנסדק (ל"ת)
    שלמה 12/12/2017 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    פורסייט =עקיצה.
    איציק 12/12/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך סיבוני סיבן ועקץ את המשקיעים הקטנים בשיתוף פעולה עם כמה חברות גדולות...
    סגור
  • 9.
    בי אס פי שימו לב יעד ראשון 156 160 אג לאחר מכן
    הדר 12/12/2017 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשרות לחצות 180 196 אג
    סגור
  • 8.
    חברה על סף פשיטת רקל רק הודיעה לחברים בתקשורת שהיא תפטר
    טבע 12/12/2017 10:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עובדים אבל ניסנקורן בתמונה והם יפגשו. ובעורף יש את גברת הב הב יחימוביץ שצריכה למנף את הקריירה הפוליטית שלה כשרת האוצר הבאה בתור. עושים סיבוב על הטיפשים שקונים טבע כאילו לא יודעים שמי שקונה כעת ידולל. פשוט עם טיפש
    סגור
  • 7.
    איפוא ליצני מיי סייז??????
    דניאל 12/12/2017 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפוא החברה שמריצים את מיי סייז שכל היום מפמפמים חברת פח אשפה???
    סגור
  • התכוונו לשער 200 חחח
    אבי 12/12/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבו אתמול שער 2000 אבל התכוונו ל200.
    סגור
  • 6.
    אם זה לא בורסת הימורים מה זה צריך להיות (ל"ת)
    פנטזי 12/12/2017 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    פנטזי תיהיה הלהיט של 2018 ככל הנראה
    שי 12/12/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברה בשווי נמוך שמכניסה פעילות ביטקווין העליה תיהיה בלתי נתפסת
    סגור
  • 4.
    בהצלחה לעובדי חברת טבע ולמשקיעים חג אורים שמח
    תומר ציון 12/12/2017 09:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כולנו אבל כולנו עם עובדי טבע היקרים אנחנו המשקיעים איתכם המשקיעים הקטנים קוראים לכל עם ישראל לקנות מוצרי טבע לא להיתבייש לבקש מהרוקח מוצר של טבע אחלה חברה שנותנת פרנסה לכל כך הרבה משפחות וספקים ביחד תעשו חייל ברכה והצלחה בריאות שמחה מזל וברכה גילוי נאות מחזיק במניות החברה. לכל עובדי טבע היקרים ובני ביתם פרנסה בשפע אמן נעבור את המשבר הזה אמן תודה רבה יום טוב חג אורים שמח בריאות שמחה ותודה לכל מי שעושה לייק
    סגור
  • 3.
    אין סיבה לשערים כאלה נמוכים
    יאלה ליויתן 12/12/2017 08:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במיוחד ברציו.
    סגור
  • 2.
    טינופות ממש טינופות. 30 שנה אני בבורסה ולא ראיתי
    בני אחי 12/12/2017 08:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דבר כזה.רציו נמוכה 79 אחוז מהשיא שלה, לא יאומן 79 אחוז.ויש התקדמות ויש כל הזמן בשורות טובות. מי מוכר מניות ????
    סגור
  • 1.
    רציו ומניות הגז
    בני 12/12/2017 08:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בכוונה מורידים את מניות הגז ובראשם רציו מי שימכור יפסיד רציו מגיעה לתחתית עכשיו תעלה חזרה הסוחרים נהנים מזה שמניות הגז יורדים יקנו היום בזול מי שמכר יפסיד בשורות טובות
    סגור