היום בכנס Bizportal: מה העתיד של איתמר מדיקל? ומי תעשה מהפכה בשוק החשמל?

מועדון המשקיעים של Bizportal מתכנס היום ב-17:30 כשבפוקוס - שיחה עם מנהלי שתי חברות שפונות לשווקים גדולים - האם הם יצליחו?
 | 
משקיעים, צילום: Istock
מועדון המשקיעים של Bizportal מתכנס היום ב-17:30 כשבפוקוס - שיחה עם מנכ"לים של שתי חברות שפונות לשווקים גדולים - האם הם יצליחו? ומה היתרונות, החסרונות, הסיכויים והסיכונים של כל חברה. 
איתמר מדיקל - בודקת בעיות בשינה; פונה למאות מיליוני חולים
   
איתמר מדיקל השיקה מוצר  שבודק תוך כדי שינה פרמטרים שונים. המוצר שנקרא WatchPAT (הומצא ע"י פרופ' פרץ לביא מהטכניון, ממקימי החברה) ונראה כמעין שעון עם אצבעון, מאפשר לגלות את כל האינפורמציה המסובכת דרך האצבע ובנוחות הביתית של המשתמש.
מעל 50% ממכירות החברה מגיעות מארה"ב.  בתחילת 2016, ביצעה החברה שינוי אסטרטגי לאחר הבנה שבעיות בשינה פוגעות בלב (עניין ידוע ומוכר, אך ללא פתרון ממשי) והפנתה את המיקוד לשוק הקרדיולוגיה - שוק עצום בגודלו, כאשר בארה"ב בלבד 84 מיליון אנשים מאובחנים במחלות קרדיולוגיות ולפחות למחצית מהם יש בעיות דום נשימה בשינה - רובם ככולם (מעל 80%) לא מאובחנים בבעיות השינה שלהם (כיוון שהקרדיולוגים לא מבינים בבעיות שינה).
החברה החלה לשווק את המוצר שלה במקום לרופאי שינה, לקרדיולוגים עצמם, ובעצם החלה ליצור צורך למוצרי שינה אצל הקרדיולוג.  בהתאמה , המכירות עולות, וההפסדים יורדים במהירות. ברבעון השלישי של 2017 דיווחה איתמר מדיקל על הכנסות שיא בהיקף של 5.3 מיליון דולר - עלייה של 23% במכירות מוצר ה-WatchPAT. הצמיחה המהירה, לצד צמצום שיטתי בהפסד התפעולי זה 7 רבעונים ברציפות, עשוי להפוך את איתמר מדיקל ב-2018 לחברה רווחית עם צמיחה דו ספרתית.
גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל שיתארח בכנס, אמר ל-Bizportal: "מ-2016 אין שום דבר באיתמר מדיקל שהוא אותו דבר, מלבד השם והמוצר. המודל העסקי שונה, הלקוחות שונים והשותפים האסטרטגיים שונים (מידטרוניק ופיליפס), ואנו מראים תוצאות של גידול של מעל 20% במכירות ה-WatchPAT - קצב שלא נראה באיתמר מדיקל שנים". 
אפולו פאוור - "נעשה מהפכה בשוק החשמל"
"הטכנולוגיה שלנו תעשה מהפכה לשוק החשמל כמו המהפכה שעושה הביטקוין לעולם הפיננסי", אומר  עודד רוזנברג, מנכ"ל החברה, שיתארח בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal - "שוק האנרגיה הסולארית מתפתח בקצב מדהים. הוא מכפיל את עצמו בכל שנתיים ואנחנו בטוחים שמדובר על תחום בעל פוטנציאל עצום ברחבי העולם ושזה המקום להיות בו כאשר חושבים על עתידו של שוק האנרגיה. אך בפני תעשיית האנרגיה הסולארית עומדים עדיין מספר אתגרים עיקריים. המהותי ביותר הוא עלויות היצור, השינוע, ההתקנה וההולכה, בפתרונות הטכנולוגיים הקיימים היום, המובילות לעלות חשמל סופית שהינן עדיין "גבוהות" וכן מגבלות המוצר הקיים (המוצר שביר, כבד ומסורבל להתקנה ולכן כרגע נמצא כמעט אך ורק בפרוייקטים גדולים של חברות ענק ולא רואים אותו בכל מקום)".
"יריעות גמישות וקלות, כמו אלו שאנו מפתחים יאפשרו הטמעה של מערכות אנרגיה סולארית בפלחי שוק שאינם ניתנים לניצול ע”י הפאנלים הכבדים והמסורבלים מסיליקון הקיימים כיום, ויוזילו את עלות הייצור למחיר כזה שכל אדם ללא קשר למיקומו הגאוגרפי או מצבו הכלכלי יוכל יהפוך למשתמש".  רוזנברג שיציג את החברה בכנס, מדב על שוק ענק ופוטנציאל גדול - זה יהיה אתגר גדול, כשבינתיים גייסה החברה קרוב ל-10 מיליון שקלים 
 
שקל.להרשמה לכנס מועדון המשקיעים של Bizportal לחץ כאן
לרישום חינם לאירוע - לחץ כאן
 
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה