סגירה אדומה בת"א: המעו"ף איבד 0.4%, משאבי טבע זינקה

מניית משאבי טבע לא עוצרת בהמשך לטיסה של 160% אתמול. טאואר איבדה 1%, מיילן ירדה 1.5%
 |  (25)

המדדים המובילים בת"א סגרו את יום המסחר השלישי לשבוע זה בטריטוריה האדומה, כאשר המעו"ף איבד 0.4%. מניית משאבי טבע זינקה בעוד 20% בהמשך לטיסה של 160% אתמול. מניות הגז רשמו ירידות של כ-4% על רקע החתימה על הסכם להנחת צינור לאירופה. (לכתבה המלאה)

יום המסחר בוול סטריט נפתח  במגמה חיובית כאשר שני  גורמים עיקריים ממשיכים לקבוע את הטון הערב בשווקים: הגורם הראשון הוא התשואות בשוקי האג"ח שממשיכות לטפס, והגורם השני הוא ההתפתחויות בנוגע לתקרת החוב שעשויה להוביל להשבתה כללית בארה"ב החל מיום שישי הקרוב. (לסקירה המלאה)

מדד ת"א 35 +0.7% מדד ת"א 35 1,620.64 +0.7% מדד ת"א 35 בסיס:1,609.39 פתיחה:1,606.51 גבוה:1,620.91 נמוך:1,605.4 תמורה:665,518,644 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.04% מדד ת"א 90 1,138.22 +0.04% מדד ת"א 90 בסיס:1,137.76 פתיחה:1,137.68 גבוה:1,140.33 נמוך:1,136.02 תמורה:116,682,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.7 מיליארד שקל.

המניות הדואליות העיבו הבוקר על המעו"ף, כאשר הן חזרו עם פער ארביטרז' שלילי משוקלל של 0.4%. מניית מיילן חזרה עם פער ארביטרז' שלילי של 0.9%, טבע חזרה עם פער שלילי של 1%, פריגו חזרה עם פער שלילי של 1.5%, אופקו חזרה עם פער שלילי של 2.2% וטאואר חזרה עם פער שלילי של 1.2%.
ביום המסחר האחרון בת"א המדדים המובילים נסגרו בטריטוריה האדומה כאשר מדד המעו"ף ירד 0.3%, ת"א 90 איבד 0.44% ומדד הבנקים טיפס 0.2%.
הבוקר באסיה ננעל המסחר בנטייה לירידות, כאשר הניקיי ירד 0.4% ושנחאי איבדה 0.2%.
 

מניות במרכז
 

מניית  ביטפארמס -3.89% ביטפארמס 315.9 -3.89% ביטפארמס בסיס:328.7 פתיחה:330 גבוה:332 נמוך:315.6 תמורה:395,160 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה בעוד 20% אחרי טיסה של יותר מ-160% על רקע דיווח של החברה על מגעים מתקדמים לרכישת חברת שרתים בתחום הביטקוין. (לכתבה המלאה)

מניית {סרגון} איבדה 1.8% לאחר דיווח החברה על עסקת ענק בהודו - 66 מיליון דולר. החברה תספק ציוד תקשורת לספקית סלולר בהודו כאשר היקף ההזמנות מהשוק ההודי יעמדו בעקבות הזמנה זו על 100 מיליון דולר (לכתבה המלאה)

קסטרו +0.06% קסטרו 9,702 +0.06% קסטרו בסיס:9,696 פתיחה:9,696 גבוה:9,717 נמוך:9,649 תמורה:94,335 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על חתימת מזכר הבנות לשיווק בלעדי של מותג הטיפוח קיקו מילאנו. (לכתבה המלאה)
מניית  מזור רובוטיקה +0.76% מזור רובוטיקה 10,610 +0.76% מזור רובוטיקה בסיס:10,530 פתיחה:10,560 גבוה:10,610 נמוך:10,550 תמורה:26,609,116 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 2.6% לאחר שאיבדה 2.7% אמש בוול סטריט, וזאת בהמשך לצניחה של יותר מ-8% אתמול בת"א וזאת לאחר דיווחים כי מנכ"ל החברה אורי הדומי חשוד בפרשת מידע הפנים בחברה. (לכתבה המלאה)

תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    ממדוס
    ממדוס 05/12/2017 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני כמעט משוכנע שהקשיש שמקלל כאן בשבועות האחרונים ושמו אנונימי הינו העבריין חיליק טאפירו. מי שיש לו מידע נא להשאיר בתיבת דואר 100במטה.
    סגור
  • 11.
    האם הרשות בודקת מה קורה במשאבי טבע? (ל"ת)
    ב 05/12/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 10.
    שאלה......
    אלי 05/12/2017 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האם מישהו נתקל אי פעם בחברת זבל יותר גדולה מפורסייט????????
    סגור
  • לכל הגלמים
    מושון 05/12/2017 12:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני רואה כל יום ילדים שמקללים את החברה. אז מה אתם עושים שם בעצם ולמה נכנסתם לשם בעצם? מה..אתם אוהבים לחיות בזבל..או שרציתם להיות חוכמולוגים ובמלוא המרץ אספתם מעותיכם ונכנסתם לשם כי מישהו זרק שתהיו מליונרים? אז אנא תנו לי תשובה ילדודס?
    סגור
  • מושון את אדיוט...
    אלי 05/12/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מושון אדיוט יצא חרוז חחח
    סגור
  • לדביל
    מושון 05/12/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם עילג ולא יודע לכתוב וכנראה לקרוא. או שרק זה או רק זה. וחוץ מזה ..היכן יש חרוז דבילוש?
    סגור
  • 9.
    ואלו המניות הטובות:
    המבין 05/12/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פרוטרום, אלביט. וסודה סטרים
    סגור
  • למה מי קבע?
    למבין 05/12/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אתה בעל החברות או ספקולנט פיצפון?
    סגור
  • המניות הטובות
    למבין 05/12/2017 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נכון, אלו מניות ללא סיכון, מוערכות בהון גדול, ההתנהלות ללא רבב. ממש מניות לפנסיה
    סגור
  • תראה מה מניות אלו עשו השנה וכמה שוות עם מנכלים מוצלחים. (ל"ת)
    המבין 05/12/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    תגידו לו שלום (ל"ת)
    1460 05/12/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • שלום
    שלום 05/12/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ולא להתראות ..רק בעוד המון שנים כשנחזור ממסע האימים.
    סגור
  • 7.
    ועוד דשדוש (ל"ת)
    דשדוש 05/12/2017 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    לסוחרי הנוסטרו החלאות שהורידו את השוק אתמול בסוף רק רע (ל"ת)
    מופסד כבד 05/12/2017 11:24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • סוחר נוסטרו חלאה
    למופסד כבד 05/12/2017 11:57
    הגב לתגובה זו
    20 3
    בגלל שאתה טינופת החלטתי ללמד אותך נימוסים. אז מה שהיפסדת עד היום זה כלום ממה שתפסיד היום ובעתיד..בעצם אני חושב שאין לך מה להפסיד אז תתרום את האין מוח שלך ותקבל איזה עשרים וחמש גרושים ותקנה בזה נגיד אינסוליין..ונשתה לך גם זה
    סגור
  • לסוחר הנוסטרו החלאה
    המופסד כבד מאתמול 05/12/2017 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קודם כל אני שמח ששנינו מודים שאתה חלאה שנית מה אתה עושה לפרנסתך חוץ מלהזיז את השוק ולהונות אנשים תמימים וליגזול את כספם
    סגור
  • 5.
    טאואר, פלוריסטם, ביונדווקס ורק מזור וטבע עולות (ל"ת)
    ירידות מוזרות 05/12/2017 10:57
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 4.
    שכחתם לציין בכותרת ש"מזור מתקנת בגדול"
    פרופסור למזור 05/12/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך אתמול כתבתי "מזור מתרסקת בוול סטריט" - כאשר "ההתרסקות" הייתה לא יותר מאשר פער ארביטראג'. בסופו של דבר הוכח בענק שהמשקיעים מאמינים בהדומי ובחברה, ובסופו של יום יצאנו עם ארביטראג' חיובי בחזרה לתל-אביב. אני בטוח שלא יצא כלום מהחקירה, ומזור תמשיך ותעלה ותעלה, ותהפוך לחברה עולמית מובילה בתחום הניתוחים הרובוטים
    סגור
  • 3.
    מדוע במסחר מחוץ לבורסה היא נסחרת בשער כה נמוך?
    מה קורה בגבעות עולם? 05/12/2017 09:10
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מתי והאם בכלל היא חוזרת להיסחר בבורסה? האם יש משהו חדש בעסקת שפיר הנדסה? טורקי אמיתי או בלוף עסקי? מתי הציבור ידע בכלל מה קורה? למה ומדוע ממשיכים להתל בציבור הרחב שהפסיד כסף כה רב במניית גבעות?
    סגור
  • מדוע הורידו בזמנו את השער של גבעות במירמה והונו את
    שאלה נוספת: 05/12/2017 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הציבור? מדוע ניתנה העדפה בזמנו לבתי השקעות ולא שמרו על כללי בורסה אתיים ומוסריים? מדוע ממשיכים גם היום להתעלל בציבור יקר זה ולא דואגים להחזרת כספו?
    סגור
  • 2.
    צדק צדק תירדוף
    אנחנו ממש רגועים 05/12/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
    353 4
    הגענו יחד עם מחשבי העל שלנו ובשיתוף עם מומחים עולמיים להשקעות. שהעולם מהיום עד סוף נובמבר 2027 לא ינזק מקטסטרופה או מפולת. לא נעבור בשום פנים ואופן ירידות במשך אותם 10 שנים של יותר מ 91.27% ואנו בהחלט רואים זאת בצורה סבירה וסבילה.
    סגור
  • 100
    100 05/12/2017 17:11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    להמשך משלנו..נראה בעליל שלא טוב היות האדם בשווקים בעמדת השקעות לונג לכל הטווחים..המצב ממשיך להתדרדר וכמו שציינו השערים יהיו על ציר הזמן ב10 שנים הקרובות מאד נמוכים.
    סגור
  • חתיכת נבלה
    אנונימי 05/12/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 8
    אין שום צדק באמירות שלך יש רק רוע. אתה אדם מאוד מאוד מסכן. אתה לא תראה צדק בחייך ולעולם לא תרוויח כסף , עני ומרוד תשאר כל ימיי חייך.
    סגור
  • צדק צדק תרדוף(דברים ט"ז כ)
    צדק צדק תרדוף 05/12/2017 13:45
    הגב לתגובה זו
    19 0
    למר אנונימי הנכבד. מאחלים לך אושר ובריאות ואריכות ימים.
    סגור
  • 1.
    כל יום בשורות טובות ושער המניות ,בריצפה. רציו נמוכה 68
    ליויתן מביא לנו 05/12/2017 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ביזיון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור