סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.4%, טאואר טסה 7.2%

ברקע לסיום עונת הדו"חות - בזק זינקה 2.3%, מיילן צנחה 2.45% וטבע איבדה 1.2%; שיכון ובינוי המשיכה דרומה
 |  (49)
עליות מסחר, צילום: גטי אימג'ס, Bizportal

המדדים המובילים בבורסה בתל אביב סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה בעליות ברקע לפתיחה החיובית בוול סטריט, שם מדד דאו ג'ונס רושם היסטוריה עם חצייה של רמת ה-24,000 נקודות. מדד המעו"ף עלה ב-0.42% כאשר בולטת מכולן מניית טאואר שטסה 7.2% אחרי כנס המשיקים שנערך אתמול. מניות הבנקים לאומי ופועלים איבדו 1% ו-0.2% בהתאמה. בזק זינקה 2.3% אחרי הדו"חות, מיילן צנחה 2.45% וטבע איבדה 1.2%.

מדד ת"א 35 -0.26% מדד ת"א 35 1,576.31 -0.26% מדד ת"א 35 בסיס:1,580.37 פתיחה:1,583.38 גבוה:1,587.69 נמוך:1,573.52 תמורה:625,894,415 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.4% מדד ת"א 90 1,073.79 +0.4% מדד ת"א 90 בסיס:1,069.49 פתיחה:1,071.04 גבוה:1,075.69 נמוך:1,071.04 תמורה:131,498,503 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר, כולל הפקיעה החודשית, הסתכם ב-2.37 מיליארד שקל.
 
ביום המסחר האחרון בת"א המדדים המובילים נסגרו בנטייה לעליות, ברקע להמשך עונת הדו"חות. המעו"ף עלה אתמול ב-0.2% ומנגד ת"א 90 נסגר ללא שינוי מהותי. בזק איבדה אתמול 0.9% ומנגד טבע קפצה 2.7%. בזן צללה 3% אחרי מינוי בן מרדכי ישר בחזרה לתפקיד המנכ"ל אחרי עזיבתו של אבנר מימון.
באירופה, המדדים המובילים נסחרים כעת בעליות. מדד הפוטסי הבריטי סביב נקודת האפס, לאחר שאיבד גובה וירד 0.3% בתחילת המסחר ברקע להתפתחויות בעניין ה'ברקזיט'. מדד הדאקס עולה 0.3% והקאק ב-0.1%.
אמש בוול סטריט, המסחר נסגר במגמה מעורבת, כאשר הורגש שוני רב בין סקטורים. ברקע לחששות המשקיעים לגבי הסימנים להתחממות יתר של הכלכלה האמריקנית, יו"ר הפד' הנוכחית, ג'נט יילן, העידה הערב בקונגרס וטענה כי הפד' ימנע כל התחממות יתר של הכלכלה (לכתבה המלאה), וכי הריביות חייבות לעלות בקרוב. בגזרת הישראליות, מניית טבע (סימול:TEVA) עלתה 2.6%.
הבוקר באסיה ננעל בירידות, כאשר מלבד הניקיי שעלה 0.6%, שנחאי ירדה 0.6%, ההאנג סנג ירד 1.5% והסנקס איבד 1.3%.
מניות במרכז
מניית לאומי +2.02% לאומי 2,320 +2.02% לאומי בסיס:2,274 פתיחה:2,317 גבוה:2,339 נמוך:2,315 תמורה:92,479,025 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 1% במחזור השני בשוק ורשמה בכך יום שלישי ברציפות של עליות. 
 
מניית בזק -1.18% בזק 368.6 -1.18% בזק בסיס:373 פתיחה:372.1 גבוה:377 נמוך:368.6 תמורה:22,011,427 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 2.28% ומרכזת עניין לאחר שדיווחה הבוקר על תוצאות חלשות לרבעון השלישי של השנה, כשברקע מרחף תיק החקירה נגד בעל השליטה שאול אלוביץ'. החברה רשמה ירידה בכל הפרמטרים ושיעור הנטישה אצל החברה הבת פלאפון עלה ברבעון. (לכתבה המלאה)
טבע -3% טבע 8,096 -3% טבע בסיס:8,346 פתיחה:8,170 גבוה:8,170 נמוך:8,060 תמורה:36,395,428 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שקפצה מוקדם יותר 1.8% סיימה את היום בירידה של 1.2%. בתחילת השבוע החברה הודיעה על מבנה ארגוני חדש. (לכתבה המלאה)
פרוטרום +0.19% פרוטרום 37,690 +0.19% פרוטרום בסיס:37,620 פתיחה:37,600 גבוה:37,740 נמוך:37,460 תמורה:23,373,838 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 2.36% ביום שלישי רצוף של עליות. מתחילת השנה רושמת המניה תשואה של כ-56%.
שיכון ובינוי +1.08% שיכון ובינוי 695.2 +1.08% שיכון ובינוי בסיס:687.8 פתיחה:687.8 גבוה:697 נמוך:686.9 תמורה:856,011 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 1.5% לאחר שצללה אתמול 4.6% על רקע דו"ח החברה לרבעון השלישי שהציג ירידה משמעותית בצבר ההזמנות וירידה ברווחיות ברבעון השלישי של השנה.  מניית החברה נסחרת ללא שינוי מהותי.
טאואר -1.03% טאואר 7,382 -1.03% טאואר בסיס:7,459 פתיחה:7,459 גבוה:7,485 נמוך:7,351 תמורה:11,150,337 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ערכה אתמול בניו יורק כנס משקיעים והעלתה דרמטית את תחזית המכירות השנתית. המניה זינקה 7.2%. בבית ההשקעות דרקסלר המילטון העלו את מחיר היעד למניה מ-38 דולר ל-46 דולר, פרמייה של 33% על מחיר הנעילה אמש בוול סטריט.

תגובות לכתבה(49):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    טאואר תהיה מניית
    השנה ב-2018 30/11/2017 19:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לדעתי מניה מצויינת להשקעה לטווח ארוך , אולי הגיע הזמן שגם תחלק דיוידנד.
    סגור
  • 28.
    אוך זה כואב אוך זה כואב אוך זה כואב אוך זה כואב
    אוך זה כואב..אוך זה 30/11/2017 18:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אוך זונות למה עבדתם עלינו אוך כלבים למה עבדתם עלינו אוך שרמוטות למה עבדתם עלינו
    סגור
  • 27.
    כן..כן..כן..כן..כן..כן..כן..כן..כן..כן..
    כן...כן...כן...כן... 30/11/2017 18:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה היום..זה היום...זה היום...וגם הלאה והלאה והלאה............................
    סגור
  • 26.
    איפה משה טאואר? יצא לחגוג כל הכבוד תותח !!! (ל"ת)
    יוסי 30/11/2017 18:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 25.
    חואן מרטינז
    וונזואלה 30/11/2017 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרתי לכם אולי 599 פעם בזמנו וצחקתם עלי אז הביאה לי קאראקאס 49.000 אחוז בפחות משלוש שנים לא צוחק עליכם תיבדקו לבד הבורזה שם מטורפת אומנם אינפליישן גבוה מאד אבל על הזיין אני יודע לעבוד עם האינפליישן והבורסה והבאתי מכה של פי פי 500 בשלוש שנים תיבדקו בכל האתרים בעולם ותבינו סיפרתי זה פעם בתור דל הגרינברג והוא זילזל בי ואפילו לא הבין מה אני רוצה למרות שהירגשתה שהוא מתמצא חזק גם בדרום אמרירה
    סגור
  • 24.
    שבוע הבא בשורות פיצוץץץ
    יאלה ליויתן 30/11/2017 17:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רציו מגיעה ל500. יאלה רציונאל. נשתין על כולם בקשתתתת
    סגור
  • לדפוק המפגר
    רציו רזיו 30/11/2017 18:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא מגיעה ל 500? יש לי למכור לך כמויות ענק ב450. ועוד כמויות ב400. ועוד כמויות ב350. ועוד כמויות ב300 וחבילת ענק ב250. איך יצאתי גבר עליך? כמה מליונים יש עליך? רוצה להיפגש עוד הלילה מכסימום עד לפני המסחר ביום ראשון ואני מעביר לך כל הכמויות. אתה יכול לשלם באשראי או מזומן. היידה אתה בא ילד?
    סגור
  • 23.
    אז
    אם לא היום המנפולת 30/11/2017 17:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שבוע הבאה על בטוח גם הדוקטור10 אמר לי שביקר בשוק והוא לא פראייאר
    סגור
  • 22.
    הולכים להביא לנו
    הבני כלבים 30/11/2017 17:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זירגוג מפולתי מה אתם אומרים אחינו וגיסינו
    סגור
  • לא גיסנו, לא יירד היום גיסנו (ל"ת)
    אנדיאני-גורביץ החדש 30/11/2017 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    מדיוי - ארביטרז' עד לשער 3000
    יוסף 30/11/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסחרת ב-2000
    סגור
  • מדיוי
    מידן 30/11/2017 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולה בחדות ויורדת אח״כ לתהום. מופסד עליה 98 אחוז, הלך כל הכסף, אל תתלהבו!!!! הזהרו!!!!
    סגור
  • 20.
    מדיוי אפסייד של 157%
    עמנואל 30/11/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי דיווחי החברה בהנפקה פרטית נקבע מחיר למניה גבוהה בכ-157% מהשוק
    סגור
  • 19.
    הגוף שמעלה את השוק לא לקח בחשבון את החמסניקים חחחחח (ל"ת)
    מכונת הכסף 30/11/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נורא מצחיק
    אבל 30/11/2017 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה מבין מה כתבת. אני לא.
    סגור
  • לא הבנת כי אתה סתום (ל"ת)
    לאבל 30/11/2017 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    כשהשוק עמד 1412 ביום חמישי עבר אמרתי שהגופים רוצים 1480
    אנדיאני-גורביץ החדש 30/11/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא טעית זהו ויתה
    סגור
  • 17.
    הדאכס דוחף למעלה (ל"ת)
    אנדיאני-גורביץ החדש 30/11/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    כיל הולכת להפציץ למעלה אני מריח שם
    נועםדבורה 30/11/2017 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משהוא בקרוב אולי סינים ים המלח אולי חודש חודשים אבל היא תעוף למעלה מי שלא שם חבל
    סגור
  • אתה לא בכיוון (ל"ת)
    אתה לא בכיוון 30/11/2017 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מסריח כמו שלקחה לנו עשרות אחוזים
    אולי משהוא 30/11/2017 15:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה מריח כי יש לך. אז בריח אפשר לקנות רק חרה לך תביא עובדות ולא ריח כמו המיסכנים שאמרו לפני 80 אחוז למעלה כול כיל כולי כיל
    סגור
  • 15.
    קללה תחול על סוחרי הנוסטרו שמעלים את השוק (ל"ת)
    המכשף 30/11/2017 14:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • יופי יופי הקללה עובדת השוק מתחיל לרדת (ל"ת)
    המכשף 30/11/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    פורסייט זבל כבר אמרנו???
    גד 30/11/2017 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו חברה על הפנים לא שווה כקליפת השום.סיבוני סיבן חזק את המשקיעים.
    סגור
  • 13.
    המניה רק יורדת דווקא כשפורסמו חדשות טובות הם בחרו לעזוב
    ביונדווקס 30/11/2017 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את הבורסה המניה כבר היתה צריכה להיות בשער 90. במקום זה מחסלים אותה
    סגור
  • 12.
    הבהמות
    באמריקקה 30/11/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 6
    דוחפים את החוזים כהרגלם בפארש למרות שכל הנגידים הארופני והמריקני והיפבני וכולם אמרו שאננו בשיא בועה
    סגור
  • הבהמות
    דוחפים 30/11/2017 16:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את החוזים עוד מעט אחוז וישראל ואירופה יורדים להכעיס את הבהמות. כמה מעלים יותר כל העולם יורד יותר..בני זונות
    סגור
  • 11.
    גז גז גז
    על בטוח 30/11/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שבוע הבא חותמים עם איטליה והאיחוד האירופי על הקמת צינור גז מליוויתן
    סגור
  • 10.
    כפיים למי שקנה טבע החודש-תגיע ל24 דולר בזמן הקרוב (ל"ת)
    רוחות מלחמה 30/11/2017 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • האמת בטבע
    לא לחיות באשליות 30/11/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אני צריך אותה במחיר כמעט פי 6 להגיע לקרן. לצערי וצער רבים רבים היא לא תישרוד
    סגור
  • ממ
    רמי 30/11/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה שקרן
    סגור
  • טבע
    גיא 30/11/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא פי 6 ולא לצערך כי אתה פשוט בחוץ
    סגור
  • 9.
    יגמר אדום -0.7 (ל"ת)
    אלון 30/11/2017 10:44
    הגב לתגובה זו
    8 13
    סגור
  • 8.
    א המשך
    המדדים היוקרתיים 30/11/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
    20 2
    FTSE ו/או DAX ידהרו מטה לכיוון 0% תשואה השנה(2017) וגם לכיוון 15 עד 20 אחוזים משווים היום בתוך עשר שנים בדיוק מהיום...!!!
    סגור
  • 100
    ועוד פעם.. 30/11/2017 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שימו לה היטב ל FTSE האנגלי היוקרתי.. למרות שאמריקה מחפשת עצמה בעליות ..אנגליה נכון להרגע באזור 0.6%-..והבינו מה זה אומר..ובעצם כרגע גם CAC צרפתי וDAX גרמני חותכים שערים. ובעצם גם US מג'עג'עת אז הסיקו מסקנות.
    סגור
  • אז ככה: ומיד לא ממליץ רק מזהיר. בפעם ה1000.
    פרופ' אבירם(איצ100) 30/11/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ממש ממש לא העת הזאת לשהות בבורסות בעמדות לונג..אלא אם כן(כמו שכתבנו הרבה)הינכם מחזיקים חברה מבחינה אסטרטגית ויודע ממשל על הדיוק מה יקרה עימה היום ומחר ובעוד שנה ועשר שנים..וזה ממש קיים. אם הינכם למדתם ואתם מומחים בעבודות שורט...תבורכו..אם לא מומחים עד לקצה..נא לא לקחת..בהצלחה ויום טוב.
    סגור
  • 7.
    בזק?????
    מדהים... 30/11/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 5
    חברה מושחתת ובהפסדים ועדיין עולה??? צריכה לקרוס והבעלים לכלא.
    סגור
  • בזק הפסדים???
    רועי 30/11/2017 10:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אחת החברות הרווחיות במשק. על איזה הפסדים אתה מדבר?והניקיון שעושים שם עכשיו עם הבעלים הוא לטובת החברה ומחזיקי המניות.אחת המניות הזולות בתל אביב היום.לא תישאר בסביבת ה 500 לאורך זמן...
    סגור
  • 6.
    פועלים-בושה!
    יוסי 30/11/2017 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האתר מושבת!!
    סגור
  • 5.
    א
    היי שלום 30/11/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    13 2
    מגבירים קצב הדהירה מטה..למחוזות שטרם ביקרנו בם מעולם...!!!
    סגור
  • 4.
    יציבות באספמיה
    פישרקינג 30/11/2017 08:25
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ארהב חשפה אתמול פניקה עצומה שתמשיך לחלחל
    סגור
  • 3.
    ליויתן מתקדם שבוע הבא עוד בשורות טובות (ל"ת)
    יאלה רציו 30/11/2017 08:09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • ממש
    ממש 30/11/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ממש "נכון"!!
    סגור
  • 2.
    מפרסמת דו"ח מצויין, והמניות יורדות. איזה מטומטמים
    קבוצת דלק 30/11/2017 08:08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ליויתן מתקדם והמניות יטוסו, לא יעזור לכל הטינופןת שמורידים אותן
    סגור
  • אנו הטינופןט
    לקרציה 30/11/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    2 5
    היא לא תתקדם לפי רצון חלאה כמוך . אנו הטינופןט נמשיך למכור. ובעצם ..זכותנו למכור או לקנות ואף זכותנו לא לעשות דבר ואף לא לדעת בכלל מה זה ליויתן ובכלל מה זה בורסה. אז למה אידיוט כמוך מלכלך את הג'ורה. האם אנו חייבים לך משהו? תכניס כמויות אדירות של ביקושים ותעלה את המניות ואז נגיד הטינופןת מעלות את לייתן ולא יעזור לכם. כדאי לך לאחל כמו חבריך תרופות ומיתות שונות ומשונות. ואגב השורטז על ליויתן היה מזה כייפי ממש הגענו לסיפוק פראי יא חתיכת טינופת חלאתית.
    סגור
  • מגעילה. אנשים פה משוגעים (ל"ת)
    איזה תגובה 30/11/2017 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קבוצת דלק
    אייל 30/11/2017 09:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל מגולם...בד"כ מניות יורדות בדוחות...ממתינים לטווח ארוך בלבד ואז גם מרוויחים
    סגור
  • 1.
    פרוייקט ענק כמו ליויתן מייצר בשורות מצויינות והמניות כל
    חחחחחחח רק בישראל 30/11/2017 08:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הזמן יורדות. איזה ביזיון. רציו נמוכה 70 אחוז מהשיא שלה. חרפה
    סגור
  • ממש
    לא חרפה 30/11/2017 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תבוא בסוף למקומה שהוא אי שם למטה.
    סגור