סגירה בת"א: המעו"ף קפץ ב-1%, טבע זינקה 4.6%, פועלים ב-4%

פועלים זינקה 4% במחזור ענק. לאומי עלתה ב-1%. פרוטרום קפצה 2.5%. עזריאלי עלתה ואירונאוטיקס ירדה; בסיכום שבועי: המעו"ף עלה 1.9% ות"א 90 קפץ ב-1.7%
 |  (30)
עליות מסחר, צילום: גטי אימג'ס, Bizportal
יום המסחר האחרון לשבוע זה בתל אביב נסגר בעליות וזאת לאחר שמדד המעו"ף רשם במהלך המסחר תנודה חריגה מעלה של 1%, מיתן את העלייה ל-0.3% בלבד ולבסוף סגר את היום בקפיצה של 1.1%. מניית פועלים +1.03% פועלים 2,447 +1.03% פועלים בסיס:2,422 פתיחה:2,428 גבוה:2,449 נמוך:2,421 תמורה:70,216,846 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה כ-4% במחזור ענק של 132 מיליון שקל - הגבוה בת"א. טבע +3.08% טבע 7,163 +3.08% טבע בסיס:6,949 פתיחה:7,000 גבוה:7,163 נמוך:6,980 תמורה:67,431,491 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 4.6% ברקע לכוונת החברה לצמצם 25% מכוח האדם בישראל.
בסיכום שבועי המעו"ף קפץ 1.9%, מדד ת"א 90 עלה 1.7% ומדד הבנקים זינק 2.5% ברקע לפרסום דוחות הבנקים, מלבד פועלים שצפוי לפרסם ב-28 לנובמבר.
בלטו בת"א: אירונאוטיקס +1.34% אירונאוטיקס 694 +1.34% אירונאוטיקס בסיס:684.8 פתיחה:685 גבוה:700 נמוך:673 תמורה:352,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , אל על שהמשיכה דרומה אחרי הירידה אתמול, אורמת טכנו -0.54% אורמת טכנו 20,100 -0.54% אורמת טכנו בסיס:20,210 פתיחה:20,270 גבוה:20,410 נמוך:19,930 תמורה:11,699,505 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנסחרה בתנודתיות, לאומי -0.69% לאומי 2,301 -0.69% לאומי בסיס:2,317 פתיחה:2,317 גבוה:2,327 נמוך:2,295 תמורה:103,646,127 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שעלתה 1%, ו{פרוטרום} שקפצה 2.5%. (לראיון BizTV עם אורי יהודאי אחרי הדו"חות - לחץ כאן)
גרף תוך יומי של מדד המעו"ף:
 
מדד ת"א 35 +0.25% מדד ת"א 35 1,594.73 +0.25% מדד ת"א 35 בסיס:1,590.7 פתיחה:1,591.59 גבוה:1,599.85 נמוך:1,588.33 תמורה:683,646,150 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 -0.82% מדד ת"א 90 1,117.83 -0.82% מדד ת"א 90 בסיס:1,127.1 פתיחה:1,128.85 גבוה:1,128.94 נמוך:1,117.83 תמורה:171,041,689 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
האופציות החודשיות על מדד המעו"ף פקעו ברמה של 1,415.91 נקודות.
מחזור המסחר, כולל הפקיעה, הסתכם ב-1.67 מיליארד שקל.
אמש בוול סטריט, מדד הנאדס"ק עלה 0.1%, ומנגד, מדד הדאו ג'ונס ירד 0.3%. היום לא יתקיים מסחר בוול סטריט לרגל חג ההודיה ומחר המסחר יסתיים בשעה 20:00 (שעון ישראל).
המניות הדואליות חזרו הבוקר עם פער אפסי על המעו"ף. מניית טבע חזרה עם פער ארביטרז' שלילי של 0.75%,  פרטנר חזרה עם פער שלילי של 2.45%, סלקום חזרה עם פער שלילי של 1.5%, טאואר חזרה עם פער שלילי של 0.45%, ומנגד, כיל חזרה עם פער חיובי של 0.75% וסודה סטרים חזרה עם פער חיובי של 1.45%.
הפד' פרסם אמש את פרוטוקול הישיבה האחרונה שנערכה לפני כשבועיים, ולפיה מספר חברים בוועידת השוק הפתוח של הפד' אינם שמחים כל כך להעלות ריבית בתקופה הקרובה לנוכח החולשה באינפלציה. (לכתבה המלאה)
באירופה, ממשלת בריטניה חתכה את תחזיותיה הרשמיות לצמיחה כלכלית בממלכה, והיא צופה גרעון ממשלתי גדול בשנים הקרובות. ע"פ התחזית העדכנית, התמ"ג יגדל ב-1.5% בלבד ב-2017, וב-1.3% בלבד ב-3 שנים הבאות. נזכיר כי התחזית הקודמת עמדה על צמיחה של 2%. בתוך כך, הודיע שר האוצר כי בכוונתו לשים בצד 3.9 מיליארד דולר בשנתיים הקרובות לטובות תהליך ההפרדות של בריטניה מהאיחוד האירופאי.
מניות במרכז
מניית  טבע +3.08% טבע 7,163 +3.08% טבע בסיס:6,949 פתיחה:7,000 גבוה:7,163 נמוך:6,980 תמורה:67,431,491 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   זניקה 4.6% לאחר דיווחים על כוונת החברה לצאת בתכנית התייעלות אגרסיבית לפיה החברה צפויה לפטר 25% מכוח העבודה. (לכתבה המלאה)
מניית פועלים +1.03% פועלים 2,447 +1.03% פועלים בסיס:2,422 פתיחה:2,428 גבוה:2,449 נמוך:2,421 תמורה:70,216,846 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 4% במחזור ענק לאחר הודעת החברה על הפרשה גדולה בגין החקירות שמתנהלות כנגד פעילות הבנק בארה"ב (לכתבה המלאה)
 
אל על -1.56% אל על 120 -1.56% אל על בסיס:121.9 פתיחה:120.5 גבוה:121.8 נמוך:120 תמורה:1,183,568 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיכה לרדת גם היום (איבדה 2.64%) לאחר שדיווחה אתמול על ירידה של 30% ברוח הנקי. (לכתבה המלאה)
אירונאוטיקס +1.34% אירונאוטיקס 694 +1.34% אירונאוטיקס בסיס:684.8 פתיחה:685 גבוה:700 נמוך:673 תמורה:352,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צנחה 3.75% לאחר העליות אתמול שבאו עם עדכון החברה בעניין חקירת המשטרה. (לכתבה המלאה). 
מיטרוניקס -0.87% מיטרוניקס 2,173 -0.87% מיטרוניקס בסיס:2,192 פתיחה:2,200 גבוה:2,207 נמוך:2,171 תמורה:1,483,444 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:   זינקה 3% לאחר שפרסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי והציגה רווח של 100 מיליון שקל ב-9 החודשים הראשונים. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    איזה כייף לשחקני מעוף
    יואב 23/11/2017 17:38
    הגב לתגובה זו
    9 0
    בבוקר נמכור לפראיירים פוט 1410 ב 1700 שח. אחהצ נמכור למפגרים קול 1430 ב 1900 שח. וכל זה ביום בלי הפרעות והפתעות מוול סטריט. ועכשיו נדאג לדשדוש כל החודש בבורסה נטולת מחזורים ונעשה טונה של כסף. כמה קללללללללל
    סגור
  • מה איכפת לי
    פי 10 מארס 25/11/2017 08:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשיתי על גבם הרבה כסף ועכשיו אני בפורום תפוז
    סגור
  • 14.
    למה איאפשר לפתוח את כל התגובות בבת אחת...????.....חבל.. (ל"ת)
    למנהלי האתר..... 23/11/2017 16:38
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • ואי אפשר לקבל התגובות מהתחלה לסוף..
    חזקאל 23/11/2017 17:41
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ואי אפשר..ואי אפשר.. ואי אפשר..ונעלמו כתבות וכותבים טובים ורציניים(כן אדוני היקר ..זה אני..ואני באמת מקווה שאתה בטוב..) לדעתנו הלא כל כך מלומדת נעשתה כאן עבודה לא כל כך טובה..(נא לפרסם..!!)לא נגיש..יותר קשה לחפש ולאתר דברים..עומס של דברים שוליים והגברת נתינה מוגברת של זוטות..כתבות ברצף שכל אחת מובילה את מוחי הדל(אולי אני אשם בעצם..)לכיוון מחשבה שונה ומשונה ולא מצליח לעקוב אחר "ההתפתחויות"..איני בונה או מומחה באתרים..אך יש גם בארץ כמה תותחים שהיו מביאכם למעלה למעלה..וחבל. שבת טובה.
    סגור
  • מה לוחש באוזננו
    ירח 23/11/2017 18:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הDAX שהשיל כ600 נקודות לאחרונה בלי להניד עפעף. מעניין מי יהיה מלך הנופלים..דאקס או נאסדאק????או אולי תל אביב האמיצה חמיצה.
    סגור
  • 13.
    העבריינים נענשו קשות
    א 23/11/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    19 2
    בגין הקומבינות המסריחות על חשבון הציבור השבוי..ימשיכו לחטוף עקב התרגיל המסריח שכשל עד לרגע זה נתנו מתנה של 7 מליון שקל..... נידאג שמאות ואלפי מליונים והרבה יותר ינטשו את הקופות והסלים והמושחטים ויועברו לידיים טובות שעומדות לפתוח שערים במדינתנו.
    סגור
  • אמנם זרקו השוק למעלה בלי סיבה
    המשך 23/11/2017 17:45
    הגב לתגובה זו
    6 2
    וניצלו את חוסר הימצאותו של הבוס הצולע היום.. על הדרך השאירו עשיריה במיל' לפי ספירה ראשונית. אוקצור..עשו עבודה ערפית לא טובה..
    סגור
  • אתה ליצן (ל"ת)
    שמטוב 23/11/2017 18:02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • מה רע
    נכון 23/11/2017 20:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לעשות שמח לקהל?
    סגור
  • 12.
    ליויתן?????????????????
    רציו?? 23/11/2017 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למה??????????????????????
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    ליויתן?????????????????????????
    רציו?? 23/11/2017 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למה???????????????????????????
    סגור
  • 10.
    רוצים מניה עם סיכוי ענק לזינוקים ניו הורייזן
    רונן 23/11/2017 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תזכרו את השם מניה עם סחירות נמוכה אבל סיכוי גדול מאוד ל200% עד סוף החודש הזה הסכם עם מיזוג לחברת תקשורת בשווי של פי 3 מהחברה בארץ.יעד ראשון 45 אג
    סגור
  • 9.
    משאבי טבע
    יהודה 23/11/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הכיוון מכאן והלאה? מה בקנה ? מה עם העסקה עם שני הבנקים האירופאיים ? האם שונה שם החברה? ועוד דבר שאני יודע ...גשם גשם מטפטף (;
    סגור
  • 8.
    הנפט בשמיים ומניות הגז ברצפה (ל"ת)
    הזייה 23/11/2017 11:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ליויתן יורד????????????
    למה 23/11/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למה רציו נמוכה 77 אחוז מהשיא שלה ?????????????????????????
    סגור
  • 7.
    הורידו חזק את השוק לשניות כדי להשפיע על פקיעה נמוכה
    דרמה בבוקר 23/11/2017 10:04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בדקה אחת כנראה שהצילו את המצב מפקיעה מאוד נמוכה
    סגור
  • הם לא עשו כלום לתועלתם
    א//לא.. לא הבנת דבר. 23/11/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    פעלנו בעזרת מידע וכוחות לדרדס להם ת'צורה.
    סגור
  • 6.
    התחברתי לפרטנר, וזה גרוע !!!! כל פעם יש ניתוקים בתקשורת (ל"ת)
    רק בזק 23/11/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שוחטים את מניות הגז!!!!
    לא להאמין! 23/11/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    16 1
    מה קורה! השורט לא נגמר על קבוצת דלק? מתי כדי להיכנס?
    סגור
  • הגורם האשם
    תשובה 23/11/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יושב על הגדר, שולח שליחים להוריד מחיר ומחכה להזדמנות לקנות בזול. הרי הצהיר על קנייה עצמית של 200 מיליון ועוד לא קנה מאומה.
    סגור
  • שחיטת מניות
    שימי 23/11/2017 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם מתלוננים ואף אחד לא פונה לראשות
    סגור
  • 4.
    המשכון..ואני ממש לא "חזיר שמאלן" (ראו שפטל השירצון)..
    100 23/11/2017 09:44
    הגב לתגובה זו
    28 4
    אבל..המטורף טראמפ מפקיר את העולם השפוי ואת ממלכתו ארה"ב..כמו כן פוגע קשות במדינת ישראל ובמפעל הציוני..הוא ברח גם מהמתרחש כאן באזורנו והפקירנו ל"ידידינו"לבנון וחיזבלה..וסוריה..וטורקיה ורוסיה שכולן יחד יושבות לנו על הגדר. אך הדברים הנ"ל בהכרותי ארוכת השנים עם העם המדינה והצבא החזק בעולם(אמיתי) "נאלץ" להמשיך לחיות על אדמתנו לנצח(תרתי משמע) עם ישראל חי.
    סגור
  • תפסיק לבלבל בשכל (ל"ת)
    שמטוב 23/11/2017 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    פרוטרום
    פרוטי 23/11/2017 09:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפי כל הנתונים לפרוטרום יש עוד המון המון לאן לעלות זו בהחלט המניה של העשור הקרוב ופנסיה מכובדת לעתיד הרחוק כל הכבוד יהודה ישר כח
    סגור
  • 2.
    בהמשך לפרופ' אבירם שלנו מאמש.
    פרופ' 100 23/11/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    15 3
    האסון הפיננסי בכלכלות ובשווקים שהוא כתב שאנו כבר בתוך זה..עלול להיתגמד ליד אסונות אחרים שמנהיגים מטורפים בעולם משתדלים בלי הבנה בסיסית של המטריה והקורה בעולם ועלולים להביא לתוצאות הרות גורל..קטלניות ושטרם היכרנו..
    סגור
  • כדורים לקחת היום? (ל"ת)
    שמטוב 23/11/2017 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מצבון
    ד"ר ניר(איצ100) 23/11/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    17 4
    היום בפתיחה נערך אחד התרגילים הגדולים על הרעים..טרם נראה דבר שכזה. אנו בקטסטרופה כלכלית כבר נעשה נדוש..אז פעם נוספת בכל זאת. אנו בתוך משבר כלכלי שטרם חווינו מעולם.
    סגור
  • קשקשן (ל"ת)
    שמטוב 23/11/2017 18:04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    כאלה חלשים, כל המסחר מתנקז לשעה של חפיפה בינינו