סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.2%, מיילן קפצה 1.7% ברקע להודעה על מחיקה

לאומי עלתה 1.2% במחזור הגבוה בשוק. ישראל קנדה זינקה 8.3%. פוקס עלתה לאחר הדו"חות
 |  (50)

יום המסחר הראשון לשבוע זה בבורסה בת"א ננעל בטריטוריה הירוקה וזאת ברקע להודעה הדרמטית של מיילן בדבר מחיקת המניה מהמסחר בבורסה בת"א, כאשר מדד ת"א 90  קפץ ב-1.16% (במחזור מסחר עלוב ביותר). המעו"ף הסתפק בעלייה של 0.2% בלבד. מניית מיילן עלתה 1.67%.
 

<
במרכז תשומת הלב עמדה היום הודעת חברת מיילן הדואלית מסוף השבוע על כוונתה למחוק את מניותיה מהמסחר בבורסה בת"א. תאריך היעד הוא ה-12 בפברואר אבל הבורסה צפויה להוציא את המניה מהמדדים עוד קודם (ובהדרגתיות) והסוחרים עשויים לתמחר את העניין בשבועות הקרובים. (לכתבה המלאה)
 

מדד ת"א 35 +0.68% מדד ת"א 35 1,590.7 +0.68% מדד ת"א 35 בסיס:1,579.97 פתיחה:1,583.58 גבוה:1,598.43 נמוך:1,583.27 תמורה:868,345,099 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.58% מדד ת"א 90 1,127.1 +0.58% מדד ת"א 90 בסיס:1,120.64 פתיחה:1,117.62 גבוה:1,127.46 נמוך:1,117.45 תמורה:142,161,583 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

מחזור המסחר הסתכם ב-450 מיליון שקל בלבד.

תעודות הסל מחזיקות במניית מיילן בסכום של כמיליארד שקלים, והמשמעות היא שסכום גדול זה יתפזר על יתר המניות במדדים המובילים (ת"א 35 ו-90). כלומר תעודות הסל יימכרו את מיילן ומנגד ייקנו את שאר המניות, לכן הדבר עשוי לספק תמיכה למדדים המובילים, בדגש על ת"א 90 שהינו מדד פחות סחיר ולכן יותר מוטה לתנודות. ההערכה היא שכמו במקרים קודמים, בבורסה בת"א לא ימתינו עד לרגע האחרון וייבחרו להוציא את מיילן מהמדדים בצורה הדרגתית וכבר מעדכון המדדים הקרוב.

מעבר לעניין מיילן, פריגו שזינקה ביום חמישי אחרי הדו"חות חוזרת עם פער שלילי של 3% ומנגד טבע חוזרת עם פער חיובי של 1.1%.

בתוך כך, עונת הדו"חות מעלה הילוך השבוע כאשר בין המדווחת נציין את מזרחי טפחות ביום שני, מליסרון ביום שלישי, דיסקונט, הבינלאומי, אבגול וריט 1 ביום רביעי ושטראוס ביום חמישי.

נציין כי ביום שישי ננעל המסחר בוול סטריט במגמה מעורבת כאשר מדד ה-S&P500 השיל 0.1% והשלים שבוע בו איבד 0.2% (ועדיין צמוד לשיא). באירופה הדאקס סגר ביום שישי בירידה של 0.4% והשלים נפילה שבועית של 2.6% אחרי ראלי גדול שבוע קודם לכן לשיא. בשוק המקומי המעו"ף איבד 0.7% בשבוע החולף, מדד ת"א 90 ירד 1.1% ומדד SME60 ירד 2%. מדד הבנקים הגדיל לעשות עם ירידה של 2.5%.

תגובת הבורסה להודעת מיילן: "אנו מאמינים כי הבורסה בתל אביב צריכה לשקף בראש ובראשונה את הכלכלה המקומית, ושמחים שמתחילת השנה הצטרפו 15 חברות חדשות ועוד היד נטויה. המחיקה במקרה זה, תסייע למדד תא 35 לשקף נכון יותר את המשק הישראלי ואף תמתן את השפעת סקטור הפארמה עליו, דבר שהוא חיובי לכשעצמו."

<
מניות במרכז

ישראל קנדה -1.66% ישראל קנדה 291 -1.66% ישראל קנדה בסיס:295.9 פתיחה:289.5 גבוה:298.2 נמוך:289.5 תמורה:62,535 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 8.3% על רקע הקצאת אקוויטי פרטית בהיקף של 100 מיליון שקל למנורה מבטחים, קבוצת פסגות, קבוצת נוקד וקבוצת הפניקס. (לכתבה המלאה)

מניות הגז - אלון גז -0.33% אלון גז 3,933 -0.33% אלון גז בסיס:3,946 פתיחה:3,946 גבוה:3,995 נמוך:3,920 תמורה:56,953 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: {דלק אנרגיה} דלק קידוחים יהש +1.58% דלק קידוחים 1,095 +1.58% דלק קידוחים יהש בסיס:1,078 פתיחה:1,086 גבוה:1,097 נמוך:1,080 תמורה:6,790,849 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רציו יהש -0.43% רציו יהש 274.9 -0.43% רציו יהש בסיס:276.1 פתיחה:276.3 גבוה:280.3 נמוך:274.9 תמורה:3,696,732 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: - נסחרו לצד עדכון המלצה של פסגות לסקטור על רקע תנודיות המניות לאחרונה. (לכתבה המלאה)

<
{מיילן}  עלתה 1.7% לאחר הודעת החברה על מחיקה מרצון מהמסחר בבורסה בת"א (לכתבה המלאה). החברה פרסמה את הדו"חות לרבעון השלישי והתחזיות לשנה כולה (לכתבה המלאה). דעות וניתוחים לגבי המחיקה של מיילן, כאן, וכאן

פריגו +4.17% פריגו 22,720 +4.17% פריגו בסיס:21,810 פתיחה:21,850 גבוה:22,720 נמוך:21,850 תמורה:24,101,213 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 2.9% ומרכזת עניין לאחר שזינקה 13.9% ביום המסחר האחרון, זאת לאחר שפרסמה את הדו"חות לרבעון השלישי, כאשר היא עקפה את התחזיות וגם סיפקה צפי חיובי בהסתכלות שנתית. (לכתבה המלאה)

פוקס +0.86% פוקס 8,596 +0.86% פוקס בסיס:8,523 פתיחה:8,550 גבוה:8,693 נמוך:8,545 תמורה:2,488,232 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 2.5% לאחר שפרסמה עלייה מרשימה ברווח הנקי ברבעון. (לכתבה המלאה)

מניית  אל על +4.19% אל על 121.9 +4.19% אל על בסיס:117 פתיחה:121.8 גבוה:124 נמוך:119.7 תמורה:5,552,531 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 1.4%, וממשיכה לרכז עניין לאחר שירדה ביום המסחר האחרון בעוד 1.47% ברקע להתפטרות המנכ"ל דוד מימון (לכתבה המלאה) ולעלייה במחיר הנפט שנסחר כעת בשיא של מעל שנתיים (לכתבה המלאה). תגובת האנליסטים להתפטרות המנכ"ל כאן.

נאוויטס פטר יהש +4.29% נאוויטס פטר 1,410 +4.29% נאוויטס פטר יהש בסיס:1,352 פתיחה:1,352 גבוה:1,520 נמוך:1,352 תמורה:904,717 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 4% ברקע לעדכון מצד החברה לגבי עתודות הנפט בפרויקט בקסקין. (לכתבה המלאה)

תגובות לכתבה(50):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    מכרתי 90 אחוז מהתיק .לפני מפולת (ל"ת)
    פיני 13/11/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    הסוס הירוק ניגמר יחי השורטיזם (ל"ת)
    אלברט 13/11/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    עברתי לשורטים אנחנו לפני מפולת. (ל"ת)
    מיכהה 13/11/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    עד 2020 עליות מטורפות...יאללה ירוק (ל"ת)
    התנין 12/11/2017 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    מס בורסה..
    נס.. 12/11/2017 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייב לרדת. זו שחיטה של הציבור. לא הגיוני ולא מוסרי שגנבה של הממשלה לאור היום..דיי תפסיקו לעשוק את הציבור.חייבים מחאה..ענקית תורידו את מס הבורסה
    סגור
  • 23.
    כפי שאמרתי לא לגעת בפרוטרום. ולקחת ד. קידוחים (ל"ת)
    קובי 12/11/2017 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    סוף היום מורידים (ל"ת)
    כל יום אותו סיפור 12/11/2017 15:55
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • מחר נרד גם בפתיחה (ל"ת)
    אמיר 12/11/2017 20:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פיפי ולישון (ל"ת)
    יאאללא 12/11/2017 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    לפי מקורות מחזיק אופציה אינסולין יקבל 10 מניות חדשות
    דני 12/11/2017 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההסכם הינו כל מחזיק אופציה יקבל 10 אופציות חדשות במחירי מימוש שונים על פי תנאי אחזקה עד מחיר של 5500 למניה וזואת אחרי מיזוג יעד שיאן. על פי מקורות מחיר הצעת הרכש לאופציה אינסולין ממחזיקגי כתבי האופציה יהיה בטוח של 1800-2300 אג לאופציה ושזה יהיה השבוע ככל הנראה
    סגור
  • טען עוד
  • מזור מה קרה???????
    דניאל 12/11/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    3 2
    למה יורדת ככה מי מממש ולמה? יש עו המון בשר שם.
    סגור
  • מזור זבל מה חשבת?
    אליהו 12/11/2017 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מזור עוד חברת פח שלא מרוויחה שקל אז למה שתעלה בלי סוף על מה???
    סגור
  • ממש לא ...עד סוף שבוע יהיה תיקון !!! (ל"ת)
    אבי 12/11/2017 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 20.
    קדימה עדיף לקנות מדד 90 ובלי כאב ראש. (ל"ת)
    דויד. 12/11/2017 10:42
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 19.
    נתוני חברה מתמזגת אם אינסולין יעד שיאן
    אלי 12/11/2017 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעד שיאן שווה כיום מעל 68 מליון שח . החברה הזאת מחולקת למספר חברות אשר נהנות מגב של בעלים חזק מאוד . החברה יעד שיאן אשר תיכנס בקרוב לבורסה היא חברה עניפה אמוד בתחומים וכמו כן יש בחברה מספר בעלי מניות אשר יש להם תחומים שונים.
    סגור
  • 18.
    שימו לב למניית הזבל...
    אבי 12/11/2017 10:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איך לא...פורסייט כל יום יורדת.מתי השקר שם יצא לאור ויטופל על ידי הרשויות?
    סגור
  • 17.
    האם אין חובת דיווח לבורסה להנהלת הכללי בגבעות עולם?
    שאלה למבינים בני״ע 12/11/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    משום מה נראה לי (לא מתוך ידע אישי), כי חוץ מהמשפט יש מספר דברים המצריכים דיווח לידיעת הציבור. לדוגמא: מה המצב לגבי התיקון של מגד 5? מה עם המו׳מ (חוץ ממזכר ההבנות שכבר יצאה לגביו הודעה)? האם נכנסו למו׳מ עם גוף נוסף? האם יש גם דברים בנוסף שהציבור אינו יודע לטובה או לרעה, אשר מצריכים דיווח על פי החוק?
    סגור
  • 16.
    טבע טבע טבע טבע, מתחיל התיקון למעלה לדעתי. (ל"ת)
    אסף 12/11/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 15.
    מיילן
    בני 12/11/2017 07:55
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ברור למעלה היום הבורסה תעלה בגלל שתעודות הסל ימכרו כמיליארד שקל ממניות מיילן לטובת המדדים האחרים הגיע הזמן בהצלחה לכולם
    סגור
  • לבני
    מטיו 12/11/2017 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה משוכנע?
    סגור
  • חחח בני בגלל השני קולים שאתה מחזיק. (ל"ת)
    מכלוף 12/11/2017 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 14.
    באו לעשות סיבוב
    אנונימי 12/11/2017 07:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חברה לא ישראלית אין לה שום עובדים כאן גייסה הון פגעה בטבע זו הייתה אחת המטרות שלה ראו שמיצו את עצמם יעברו לבורסה אחרת להנפיק עוד מניות ואג"ח חבורה של נוכלים ,רשות ניירות ערך הייתה צריכה לבדוק חברה זו ומי היו השותפים להכנסתה לבורסה עוד יתגלו האינטרסים והאינטרסיטים כולל הבנקים והחתמים לכך שעו על חשבון ציבור המשקיעים סיבוב , יש להם בטח סיבה טובה לעזוב את הבורסה מכיוון שזה לא יהיה פלילי , בדיחה עצובה .
    סגור
  • לאנונימי ברוך שפטרנו ממניה שאין לה שום אינטרס לישראל (ל"ת)
    אשר 12/11/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    מחר יעלה המעוף 3 אחוזים . תזכרו מה כתבתי. שבוע טוב (ל"ת)
    דודו 12/11/2017 00:14
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • טעות ידידי 4%
    דוד מירושלים 12/11/2017 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוש הומור, דבר מבורך . שבוע טוב לכולם
    סגור
  • 12.
    טבע וגז יתקנו עד סוף השנה ב20 אחוז לפחות (ל"ת)
    ראלי סופשנה 11/11/2017 23:39
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • למה תמתין לטבע קנה פלורסטים
    ימנה 13/11/2017 05:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימיד תעדה 30 אחוז וכשתבוא הודעה 1000 אחוז
    סגור
  • 11.
    אולי עכשיו טבע תמריא (ל"ת)
    דנה 11/11/2017 23:30
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 10.
    העליות נגמרות. תיקון ענק יתחיל עוד ברבעון הזה. (ל"ת)
    מוקיל׳ה 11/11/2017 23:08
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור
  • 9.
    השער של מיילן נקבע במסחר בארה"ב
    תומר 11/11/2017 22:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאידך יש להדגיש, כי השער האמיתי של מיילן נקבע על פי המסחר בארה"ב, שהוא מידי יום פי כמה וכמה מנפח המסחר בארץ, כך שמיליארד שקל שתעודות הסל למיניהן צריכות למכור, יבלעו במהרה, כך שמי שימהר להיפטר ממניות מיילן רק על סמך שיקול זה, עשוי לעשות טעות.
    סגור
  • 8.
    אתרוש המשך
    I 11/11/2017 22:36
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מערבולת..תגובה חזקה..אנא פרטו לאיזה כיוון אחים..האם למעלה או למטה או לכיוון לא שינוי..לא הבנתי/נו כוונתכם...יצירת היסטריה בגרוש...אנא בטובכם..
    סגור
  • ל I שלנו
    100 12/11/2017 13:17
    הגב לתגובה זו
    9 0
    המצב הולך ומיסתבך..הקרקעית נראית בעליל יותר עמוקה ממה שחשבו!!!
    סגור
  • 7.
    סאני תקשורת עפה מחר למעחה לאחר הויסותים של יום חחמישי (ל"ת)
    אריאל 11/11/2017 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    לכותב
    I 11/11/2017 21:41
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יצרתם היסטרית סרק..אבל לא בכיוון הנכון. קצת הבנה בחשבון בסיסי בבקשה.
    סגור
  • 5.
    מה נלחצתם???
    גוני 11/11/2017 21:21
    הגב לתגובה זו
    24 9
    דווקא מהלך מבורך לבורסה פחות תלות בגנריות.יביא גל של עליות סוף סוף כמו כל העולם.צריך להתמקד יותר בפיננסי מאשר בגנריות בעעע
    סגור
  • לגוני אתה צודק
    I 12/11/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    13 0
    עכשיו יהיה פחות תלות בגנריות שכבר עשו עלינו סיבוב ומיצו בגדול את ירידותיהם. ועכשיו יגדיל את כמות הבנקים שעומדים גבוה ויתחילו את הסיבוב שטבע עשתה..מה אתה לא מבין את פעילות הכרישים להביא ירידות תמידיות. פתח שורט עכשיו על בנקים וטכנולוגיות. מזל טוב והצלחה. אתה חייב תמיד להיות בחלק היורד וכך תרוויח.
    סגור
  • טבע וחברותיה אכן תמשכנה לחטוף..
    100 ל I שלנו היקר. 12/11/2017 14:13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    במקביל תיכנסנה ל"מיטווח" קבוצות אחרות שעדיין החזיקו מעמד ותתחלנה מסען מטה.
    סגור
  • על איזה גל עליות אתה בדיוק מדבר? (ל"ת)
    למתוק 11/11/2017 21:24
    הגב לתגובה זו
    11 20
    סגור
  • חמודי
    גוני 11/11/2017 21:47
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מיליארד שקל הולכים לעבור ממיילן למניות,באיזה סרט אתה רואה ירידות?ככה אנשים כמוך מפסידים כי מהמרים ולא מבינים.אל תלך עם העדר,קח נשימה ארוכה ותתכונן לעליות חביבי
    סגור
  • לגוני
    מטיו 12/11/2017 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הולך עם העדר ומפסיד בכייף כמו כולם
    סגור
  • רוצה עליות יורדות וירידות עולות ומה עם הברווז? (ל"ת)
    האלו 12/11/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לא הבנו בכלל שיש כאן מישהו שעונה לכולם ורוצה ירידות
    בני 12/11/2017 10:17
    הגב לתגובה זו
    7 2
    דיי מספיק. אותו אחד ענה לי "לטמבל" אח"כ ענה לגוני "למתוק" וכו' - הבנו אתה רוצה ירידות ולא משנה מה יקרה. נראה שאתה בבעיה, לספר לך על הברווז? שבוע טוב.
    סגור
  • 4.
    פלוריסטם צריכה לדווח משהו בימים הקרובים ? (ל"ת)
    המתחזה 11/11/2017 21:15
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • גיוס נוסף
    נורית 12/11/2017 00:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    החברה שורפת מזומנים בלי הכרה. אם לא יקבלו אישור למוצר אחד לפחות שיתחיל לייצר הכנסה זה יאלץ גיוס נוסף ואז תגיד שלום לכסף שהשקעת
    סגור
  • 3.
    כמה לדעתכם קול דולר שקל C350 ישלם מחר?
    המתחזה 11/11/2017 21:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה לדעתכם קול דולר שקל C350 ישלם מחר?
    סגור
  • 480 שח (ל"ת)
    אייל 11/11/2017 22:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    התייאשנו מהדואליות עברנו לגז
    נפט בשמיים 11/11/2017 20:57
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אין תביעה יצוגית אם הנפט ייקר
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן שמשהו יעיף כבר את הבורסה (ל"ת)
    בני 11/11/2017 20:51
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • לאן אתה חושב שיעוף? (ל"ת)
    לטמבל 11/11/2017 21:21
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • לעזאזל (ל"ת)