עם הגב אל הקיר: קרייזמן מסביר למה הזמן הקרוב הוא קריטי בחיי טבע - צפו בראיון

אחרי שאיבדה כמעט 85% מהשיא, דווקא החודשיים הקרובים צפויים להיות דרמטיים וקריטיים בחיי חברת טבע
 |  (39)
חברת התרופות הישראלית טבע -0.37% טבע 8,066 -0.37% טבע בסיס:8,096 פתיחה:8,300 גבוה:8,330 נמוך:8,066 תמורה:50,797,904 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נמצאת בתוך סחרור של ממש. ביום חמישי האחרון פרסמה החברה דו"חות חלשים לרבעון השלישי ושוב חתכה את התחזיות. המניה צללה 20% לשפל של 17ה שנה והשלימה התרסקות של 85% מהשיא תוך קצת יותר משנתיים. בראיון ל-BizportalTV מסביר האנליסט יונתן קרייזמן מבנק ירושלים ברוקראז' מדוע בסיטואציה הנוכחית התקופה הקרובה הופכת להיות קריטית בחייה של טבע.
תגובות לכתבה(39):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    הבעיה היא שטבע מפסידה כבר כמה רבעונים ברציפות
    הדוחות לא רעים 12/11/2017 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל השימוש שהם עושים עם המטבע הונצואלי שיצר להם הפס של 250 מליון דולר רק ברבעון האחרון.אם תנטרלו את השפעת המטבע הזה על טבע אז תראו ששום דבר לא השתנה בדוחות.ממתי על פיספוס תחזיות של 5 סנט מףיל מניה כבדה בחמישים אחוז???
    סגור
  • 23.
    הבעיה היא שטבע מפסידה כבר כמה רבעונים ברציפות
    הדוחות לא רעים 12/11/2017 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל השימוש שהם עושים עם המטבע הונצואלי שיצר להם הפס של 250 מליון דולר רק ברבעון האחרון.אם תנטרלו את השפעת המטבע הזה על טבע אז תראו ששום דבר לא השתנה בדוחות.ממתי על פיספוס תחזיות של 5 סנט מףיל מניה כבדה בחמישים אחוז???
    סגור
  • 22.
    הבעיה היא שטבע מפסידה כבר כמה רבעונים ברציפות
    הדוחות לא רעים 12/11/2017 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל השימוש שהם עושים עם המטבע הונצואלי שיצר להם הפס של 250 מליון דולר רק ברבעון האחרון.אם תנטרלו את השפעת המטבע הזה על טבע אז תראו ששום דבר לא השתנה בדוחות.ממתי על פיספוס תחזיות של 5 סנט מףיל מניה כבדה בחמישים אחוז???
    סגור
  • 21.
    להגדיל את מענק הפרישה של ויגודמן .
    שחרזדה 10/11/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא קיבל 30 מליון דולר מענק פרישה . המנכ"ל הנוכחי קיבל 20 מליון דולר מענק חתימה !! זה מנכ"ל שבא לסגור את הבאסטה ולכן גם המענק המופרז . רק כסף מטורף יכול למשוך מישהו לקחת עליו את הפירוק
    סגור
  • 20.
    לכל האנליסטים
    יחזקאלעזרא מציון 09/11/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היכן היו האנליסטים לפני הנפילה ,מוטב ויחרישו ויתנו לשוק החופשי עד... קחו בחשבון שעליה של 10 דולר תחזיר את כל ההפסדים.
    סגור
  • טבע בילבלה אותם בגלל השינוי בדיבדנד.
    הדוחות לא רעים 12/11/2017 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שלא נותנים לציבור לרכוש את החוב של טבע.הלואי ויכולנו להתאגד ולקנות את טבע ולמחוק אותה מן הבורסה.נמחק לה את החובות ואפילו נשאיר לה עודף להשתלט על מיילן.
    סגור
  • 19.
    ניתוח ממצא ומעמיק, תודה גם לאנליסט וגם לביזפורטל (ל"ת)
    ראיון מצויין 09/11/2017 01:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    כמה לדעתכם קול שבועי 1430 יהיה שווה מחר בפתיחה?
    המתחזה 08/11/2017 22:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה לדעתכם קול שבועי 1430 יהיה שווה מחר בפתיחה?
    סגור
  • 17.
    תתכוננו לריוורסל ספליט-זה המהלך שמרסק משקיעים קטנים !!! (ל"ת)
    הצלף 08/11/2017 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מי שלא הבין מה זה "ריוורסל ספליט" הינה ההסבר :
    הצלף 09/11/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על כל 2 מניות שיש לך תקבל מניה אחת בשווי כפול , זה נשמע נהדר בשלב הראשוני אבל מה שיעשו המוסדיים זה מייד לרסק את המניה שוב למחיר ריצפה ולכן המשקיע הקטן (תיק עד מיליון ש"ח...) יתרסק פעמיים , לדעתי יש קונה והמחיר נקבע , כל עליה תהיה לצורך ירידה - רק באוגוסט 2018 יש מצב להסתכל עליה שוב , בהצלחה !
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    טבע תעלה רק אם מישהו יקנה אותה
    לא נוגע בה 08/11/2017 16:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    במצבה הנוכחי לא הייתי נוגע בה. לדעתי צריכה לקום וועדת בדיקה כדי לבדוק היבטים פליליים בניהול הכושל הזה.
    סגור
  • שטויות
    שמטוב 09/11/2017 07:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1) יש מספר דרכי הבראה של טבע, לאו דווקא מכירה שלה. הבעיה המיידית של טבע היא תזרים מזומנים לשנים הקרובות ואם זה יפתר היא יכולה להתאושש. כיצד תשיג תזרים מזומנים ? יש מספר דרכים. 2. כשלון של חברה אינו עבירה פלילית ואין לאף אחד סמכות לבדוק אותה אלא אם כן יש חשדות ממשיים לעבירות פליליות.
    סגור
  • 15.
    חייב תביעה יצוגית במה שקורה למנית טבע (ל"ת)
    דוד 08/11/2017 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • את מי תיתבע ? כשלון אינו עילה לתביעה. (ל"ת)
    שמטוב 09/11/2017 07:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    חברים צריך לעשות בדק בית ו ולתבוע מי מפיל את טבע חייב ת (ל"ת)
    דוד 08/11/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 13.
    טאואר פספסה את המאזן למה הי עולה 220 אחוז למרות שהי פס
    sus 08/11/2017 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם רואים אם רוצים כך זה עובד למי שהם מריצים מעלים למי שהם לו רוצים מרידים אותה לתהום שהי תיפול לקרשים אחר כך נסקרים שתאו בטבע
    סגור
  • 12.
    יעלה תרידו אותה עוד 50 אחוז נקנה אותה בזול יש דבדנדים ז (ל"ת)
    sus 08/11/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    כול פלצן יש לו סיפור על טבע (ל"ת)
    sus 08/11/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • נכון גם לי יש (ל"ת)
    פלצן 08/11/2017 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    זה לו חברה מפסידה רק רוצים עוד כי הי מפטחת עוד ועוד טב
    sus 08/11/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טבע זה לו חברה שמפסידה כסף פו רוצים עוד 360 מליון בחברה אחרת המניה היתה עושה 100 אחוז פו גם כמה שהי תתן אומרים הספקלנטים שרוצים שהי לו מספיק לכן כול הזמן מרדים אותה לקנות בזול ושוב המלצה עולה ושוב מרידים אותה וכח ממשיך הסיפור
    סגור
  • 9.
    תודה.
    יוסי 08/11/2017 15:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טוב שלטבע ישנה בעיית נזילות. באין כסף המנכ"ל החדש לא יוכל לקנות חברת ריק(מכסיקו) במיליארדים. ולא יוכל לעשות שטויות כי לא יהיה לא מיליארד נוסף לשלם קנסות לאמריקה. ולא יוכל לקנות חלק מחברה הקודמת שבה עבד(כפי שעשה הנורווגי עם אלרגן). .... רק שלא יעשה שטויות וחברה לאט לאט בעוד כמה שנים תעמוד על רגליה. כמובן עם קצת מזל-שריבית בעולם תעלה מהר לא תזיק.
    סגור
  • צ.ל. שריביות בעולם לא יעלו מהר. (ל"ת)
    יוסי 08/11/2017 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    גיוס הון בטבע
    אשאשש 08/11/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לדעתי האניליסט יונתן קרייזמן מגבב דברים ואינו מבין על הוא מדבר לא נראה לי שטבע תגייס הון במניות .החב' החליטה לחלק 90 מיליון $ דיב' ברבעון לא נראה שתלך לגיוס הון במניות.
    סגור
  • 7.
    ננצל את כול הברברנים ונקנה את טבע בזול כול פעם שתיפול (ל"ת)
    דוד 08/11/2017 13:43
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 6.
    בנתיים נקנה את מניות טבע בזול (ל"ת)
    דוד 08/11/2017 13:42
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 5.
    חבורת ברברנים וזייני שכל
    j 08/11/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מי משלם להם ? אין להם יכולת לנתח כלום. פשוט חרטטנים. ולגבי המנכל החדש...תנו לו קצת שקט וזמן לעשות שינוי. יש הרבה מה לעשות והשינוי יקח לפחות שנתיים. וזה יקרה. כל מה שבטווח הינו רעשי רקע מיותרים.
    סגור
  • שרק לפני שנה המליצו על טבע במאה דולר
    אלו אותם אנליסטים 12/11/2017 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמקשיב לאנליסטים לא מרוויח כסף גדול בורסה.כל מה שהם יודעים זה ללכת עם המגמה . שטבע תעלה ל21 דולר הם ישנו לה את התחזית.כל בתי ההשקעות ממליצים על טבע בתשואת חסר מוגזמת אבל אומרים שיש ערך רב שניתן להפיק מטבע וככה הם מכסים על עצמם למקרה שהיא פתאום תעלה.
    סגור
  • 4.
    אני חש תחושה עזה שהיום לקראת סיום המסחר המניה טסה חדות.
    יאיר. 08/11/2017 13:17
    הגב לתגובה זו
    10 4
    אין באמור לעייל שום המלצת קניה או מכירה או כל פעולה שהיא.איש היישר בעיניו יעשה ובאחריותו בלבד.
    סגור
  • אתה מלך
    אדם 08/11/2017 20:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתף אותנו... איך ידעת?
    סגור
  • טסה לכיוון מטה ומתרסקת.
    יעל. 08/11/2017 19:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טבע מחוסלת.
    סגור
  • איך ידעת
    מי אתה 08/11/2017 17:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אילו עוד תחושות יש לך
    סגור
  • מה זה חש מה אתה כלב גישוש? (ל"ת)
    אבי 08/11/2017 14:05
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • טיפש פתח מילון חש מלשון הרגשה. (ל"ת)
    יוני 08/11/2017 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    כולנו עם עובדי טבע היקרים
    תומר 08/11/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אנו המשקיעים הקטנים מחזקים את חברת טבע ועובדיה בתקופה מאתגרת זו ניקנה מוצרים ותרופות של החברה בבית המרקחת רק בריאות מזל וברכה והצלחה למנכ"ל החדש
    סגור
  • נקנה מוצרים של טבע אפילו אם אנו לא צריכים
    בקי 08/11/2017 18:10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ואני מציע פטנט משודרג. פשוט כל אחד מהקטנים כמוני יתרום לטובע איזה מאתיים אלף שקל כמיטב יכולתו ואפשר יותר ואז אם נגיד 150.000 קטנים יתנו לטבע לעזור לה כל אחד כמו שאמרתי נגיד מאתיים אלף שקל א6ז ככה יצא שנביא לה בערך שלושים מלירד שקל ואז היא תינצל. מה אתם אומרים אחים שלי. אני ראשון ששם עכשיו 178.000 שקל מתנה לטבע בחשבון שנפתח עבור טבע
    סגור
  • אבל זה בתנאי שנקבל את מלוא הבעלות על טבע או מניות בכורה
    אני איתך 12/11/2017 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא אפשרות להמרה.
    סגור
  • 2.
    מאפו כול אחד ממליץ על טבע שטבע לו שלהם האם רוצים לפיל א
    אבי 08/11/2017 13:04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    האם כול הברקרים רוצים לפיל את טבע לכרשים שהכסף לו שלהם מדבורים הם בסוף טבע תהיהה יותר בצרות שכול אחד מלכלך עליה
    סגור
  • כל כך רצו להפיל אותה מתחת ל20 כל מני נמושות
    זאת הסיבה שטבע ירדה 12/11/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שטענו ש25 זה שווי הוגן ועכשיו שהיא על 12 הם מפחדים לקנות.
    סגור
  • 1.
    במקום המנכל החדש האנליסטים מחליטים מה לעשות
    איפה המנכל החדש 08/11/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    7 5
    בשביל מה משלמים למנכל מליונים אם קרייזמן יודע הכי טוב
    סגור