סגירה בת"א: מדד המעו"ף השיל 0.3%, טבע איבדה 3.6% ופרוטרום איבדה 3%

טאואר הסתפקה בירידה של 1.1% אחרי שכבר צללה 5% ברקע לדו"חות. מיילן בלטה עם עלייה של 3.5%
 |  (43)
בורסת ת"א, צילום: Istock

המדדים המובילים בת"א סגרו את יום המסחר בירידות קלות ברקע לפתיחה הסננית בול סטריט. המעו"ף השיל 0.3% ומנגד מדד ה-SME60 עלה 0.6%. טאואר סגרה בירידות במחזור גדול של מעל 100 מיליון שקלים ברקע לפרסום הדו"חות. טבע ירדה 3.6% אחרי שאתמול זינקה 7% בת"א. מחזור המסחר הכללי היום הסתכם ב-1.1 מיליארד שקלים. 

מדד ת"א 35 +0.7% מדד ת"א 35 1,620.64 +0.7% מדד ת"א 35 בסיס:1,609.39 פתיחה:1,606.51 גבוה:1,620.91 נמוך:1,605.4 תמורה:665,518,644 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.04% מדד ת"א 90 1,138.22 +0.04% מדד ת"א 90 בסיס:1,137.76 פתיחה:1,137.68 גבוה:1,140.33 נמוך:1,136.02 תמורה:116,682,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
המניות הדואליות חזרו הבוקר עם פער ארביטראז' חיובי של 0.35%. מניית טבע חוזרת עם פער ארביטרז' חיובי של 1%, מיילן חוזרת עם פער חיובי של 3.68%, וטאואר חוזרת עם פער חיובי של 1.38%.
ביום המסחר הקודם בת"א המדדים המובילים נסגרו בטריטוריה הירוקה, כאשר מדד המעו"ף עלה 0.18% ומנגד מדד ת"א 90 ירד 0.1% ומדד הבנקים ירד 0.65%.
סוכנות הדירוג פיץ' הורידה את דירוג איגרות החוב של טבע לדרגת אג"ח זבל (Junk-Bond), כאשר הדירוג הנוכחי של אג"ח טבע יעמוד על -BB עם תחזית דירוג שלילית - הדירוג האחרון בקבוצות הדירוג. לטענת הסוכנות, טבע תתקשה להתמודד עם חוב של 34.7 מיליארד דולר בשוק הגנריקה של התחרותי בארה"ב. הורדת הדירוג מצד סוכנות פיץ' מצטרפת להודעת סוכנות S&P שהודיעה גם כן על כוונתה להוריד את רמת הדירוג של טבע לרמת אג"ח זבל (לכתבה המלאה)
הבוקר באסיה מתנהל המסחר בעליות, כאשר הניקיי עולה  1.75% ושנחאי עולה 0.75%.
 

מניות במרכז

מניית טאואר -1.02% טאואר 7,255 -1.02% טאואר בסיס:7,330 פתיחה:7,299 גבוה:7,352 נמוך:7,220 תמורה:10,098,489 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 1.1%, זאת למרות דו"חות החברה לרבעון השלישי, שהציגו הכנסות שיא של מעל 355 מיליון שקלים. (לכתבה המלאה)
מניית מזור רובוטיקה +0.76% מזור רובוטיקה 10,610 +0.76% מזור רובוטיקה בסיס:10,530 פתיחה:10,560 גבוה:10,610 נמוך:10,550 תמורה:26,609,116 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה קלות לאחר שהחברה פרסמה את דוח"ות הרבעון השלישי והציגה הכנסות שיא של 17.2 מיליון דולר. (לכתבה המלאה)
מניית סיירן +0.15% סיירן 1,331 +0.15% סיירן בסיס:1,329 פתיחה:1,355 גבוה:1,385 נמוך:1,306 תמורה:295,829 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 36% לאחר שדיווחה על הקצאה פרטית לקרן פריווט אקוויטי לפי מחיר של 1.85 דולר  למניה - מחיר הגבוה ב-20 סנט ממחיר המנייה הנוכחי. (לכתבה המלאה)
טבע +3.26% טבע 7,940 +3.26% טבע בסיס:7,689 פתיחה:7,710 גבוה:7,971 נמוך:7,710 תמורה:50,477,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  יורדת 1% ברקע להורדת הדירוג מצד הדירוג פיץ', ומבול ההמלצות הדוביות אותן מקבלת החברה (לכתבה המלאה). עם זאת, ההודעה על הורדת הדירוג פורסמה אתמול במהלך המסחר בוול סטריט ולא פגעה במניה שסגרה בעלייה של 8.7%, ככל הנראה ברקע לאפקט בלווטניק - לכתבה המלאה
{מיילן} מזנקת 6.7% לאחר שהחברה זינקה אתמול 4.6% ברקע לפרסום הדו"חות לרבעון השלישי והתחזיות שסיפקה החברה - (לכתבה המלאה)
מניית בזק -0.39% בזק 411.5 -0.39% בזק בסיס:413.1 פתיחה:410.6 גבוה:412.9 נמוך:408 תמורה:16,083,018 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עולה 0.1% לאחר שעלתה אתמול 1.75%, זאת למרות שרשות ני"ע דיווחה על המלצתה להעמיד לדין את בכירי החברה שאול אלוביץ, סטלה הנדלר, שלמה פילבר ובכירים נוספים. (לכתבה המלאה)
דלק קידוחים יהש -0.09% דלק קידוחים 1,077 -0.09% דלק קידוחים יהש בסיס:1,078 פתיחה:1,072 גבוה:1,089 נמוך:1,070 תמורה:29,886,508 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  יורדת 1% לאחר שעלתה אתמול 2% ברקע להמלצה שורית מצד אקסלנס למניות הגז שחשופות ל'לוויתן' - לכתבה המלאה
מניית אל על +2.18% אל על 108 +2.18% אל על בסיס:105.7 פתיחה:105.7 גבוה:109.5 נמוך:105.7 תמורה:2,142,171 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שפתחה את היום ביציבות, יורדת כעת 2.7% ברקע לעלייה במחיר הנפט שנסחר כעת בשיא של מעל שנתיים (לכתבה המלאה). אתמול עלתה מניית החברה 4.4% לאחר ירידה של 1.9% בפתיחה, זאת לאחר שהשלימה מהלך מפולת של 50% תוך פחות מחצי שנה.

תגובות לכתבה(43):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    פרוטרום תגמור כמו טבע.
    דן 07/11/2017 17:34
    הגב לתגובה זו
    1 9
    גם פרוטרום בדרך לגמור כמו טבע.רק קונים ומשתוללים והמניה רק יורדת.
    סגור
  • פרוטרום
    אבי 07/11/2017 19:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרוטרום מניה טובה ומבוססת, כנראה שאתה חדש במניה זו שעשתה ותעשה חיל ורווחים נאים למושקעים בה
    סגור
  • ממש לא כמו טבע.....
    משקיע בפרטרום 08/11/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר 5 שנים אני משקיע בפרוטרום , מהרוחים כבר קניתי דירה. ממעקב אחרי המניה אני סבור (המלצה בלבד) שאין מה להשוות לטבע , שזו המניה החזקה והבריאה ביותר היום בבורסה ,וגם אם יש לפעמים מימושים , אני מאמין שמי שיחזיק בה לאורך זמן למשל 3 שנים , יהנה מתשואה חיובים גבוהה .כאמור זה מה שאני עושה , וההצהרה שהיא תגמור כמו טבע מאוד לא מקצועית.
    סגור
  • 16.
    לדעתי כדאי להפסיד כמה שיותר
    שמיל ת. 07/11/2017 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 4
    וכך למנוע את האוצר לגנוב מאיתנו מס.
    סגור
  • לחבר. לא עדיף להרוויח אגורה ואת שאר ה99 אגורות לתת
    100 07/11/2017 18:40
    הגב לתגובה זו
    11 0
    למדינה. אתה ממש לא מעניש את המדינה אם אתה מונע מעצמך רווחים. המדינה זקוקה לכסף אפילו אם זה 99 אחוזי מס בכדי לגרום למצב שנמשיך לחיות כאן..
    סגור
  • 15.
    מי מכיר נייר טוב להשקעה בדולרים?
    יואב 07/11/2017 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחפש קרן או סל צמוד לדולר כהשקעה חלופית בדולר. משהו סולידי אם מישהו מכיר? תודה
    סגור
  • נסדק!!!! (ל"ת)
    תשובתי 07/11/2017 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ליואב לך להתיעץ עם יועץ השקעות בבנק שלך או בית השקעות (ל"ת)
    אנונימי 07/11/2017 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יועצי בנק? חהחה
    לאנונימי 07/11/2017 19:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יועתי בנק מושפעים מבתי השקעות ומפילים את הלקוחות. עבדתי בבנק ואני יודע
    סגור
  • 14.
    הצהרת שאתה רוכש מניות דלק
    לא מבין את תשובה 07/11/2017 15:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז קדימה, תהרוג את השורטיסטים, כל יום נוגסים כמה אחוזים מהמנייה ללא כל סיבה מוצדקת. זו ההזדמנות שלך לרושש אותם ולהוכיח להם שאתה נתיינתי הורס. אז קדימה............
    סגור
  • טען עוד
  • תשובה גמד זנוח
    שורטיסט 07/11/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מסתובב לנו בין הרגלים וצווח. למי יש מושג מה רצונו של הפוץ הזה טייח מנתניה
    סגור
  • 13.
    הציבור לא ישכח לך את העלאת המס לעולם (ל"ת)
    יאיר לפיד 07/11/2017 14:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • הרבה דברים רעים שעשה יאיר בהיותו שר אוצר
    הציבור לא ישכח עוד ה 07/11/2017 15:05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יאיר נגע רע אסור שיחזור לשלטון.
    סגור
  • 12.
    ארה"ב..שלא בצדק בין הבודדות שמדשדשות באזור השיא.
    100 07/11/2017 14:52
    הגב לתגובה זו
    29 0
    זמנה עבר סופית..ובימים אלו היא תיצטרף ל70 אחוז מבורסות העולם שמתרחקות מהשיא ..כולל שלנו כאן כחול לבן..היזכרתי כאן את הCAC הצרפתי האיכותי שמסתובב סביב מחירו מלפני 17 שנה בדיוק ..כשארצות הברית ההזויה תבין סופית את הבור הענק שהיא מצוייה בו..שווקי המניות והאג"ח יכוסחו מטה בהסטריה על עשרות ויותר טריליוני הדולרים שווי עכשווי. לא אתפלא אם תגיעה למחצית השווי ואף הרבה יותר נמוך..העולם מתפכח. עת הSelling Short באה בענק..למרות ש 30 שנים שאנו מטפחים שיטה זאת..היא מצליחה ב99% מהמקרים להכות פי 4 ואף פי 5 כל צורת השקעה אחרת בכל עת..יורד עולה מדשדש..צריך ללמדו היטב היטב וההצלחה מובטחת. ערב טוב.
    סגור
  • 11.
    מורידה את השוק אז כדאי לסגור את הבורסה (ל"ת)
    אם טבע כל יום 07/11/2017 13:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • סוגרים (ל"ת)
    בסדר 07/11/2017 14:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 10.
    מכסחים טאוור כשהדוחות מצויינים? (ל"ת)
    למה 07/11/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 9.
    גועל נפש של בורסה עושים מה שרוצים.בלי קשר לכלום (ל"ת)
    דודו 07/11/2017 12:52
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • גועל פנש (ל"ת)
    באמת 07/11/2017 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    בורסה זבל ...
    דניאל 07/11/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    טאואר חיובית אבל צונחת.מזור חיובית אבל יורדת חחחח איזה בורסה זבל כמו כל המדינה.זהו מוכר הכל וכל טוב לכולם.
    סגור
  • מוכן לנקב ולהרחיב מאחור כמה שתירצה. (ל"ת)
    כושי מפלצתי ציוני 07/11/2017 14:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • בו ננקב ביחד...
    דניאל 07/11/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בו ננקב ביחד את אחותך מה דעתך הומו עם קטן?
    סגור
  • מנת משכל?
    אוררח 07/11/2017 19:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חשבתי בפורום של משקיעי בורה יש מנת משכל גבוהה לחבר'ה, לצערי טעיתי.. תעלו שיח ענייני ומקצועי במקום לקלל, לגדף, לחרף, ולנבל את המוח של כולם, בהצלחה
    סגור
  • צריכים תיווך?!
    סרסור 07/11/2017 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפורום לוהט .ניקובים הרחבות שלישיות .
    סגור
  • 7.
    שוב מפרקים את השוק בגלל טבע (ל"ת)
    טבע 07/11/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 6.
    כל הבורסה בארץ זה מניפולציות של המוסדייים
    ממי 07/11/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    צריך לצאת מהבורסה מהר. לחסל פוזיציות ולעבור לארה"ב שם השוק גדול מידי בשביל מניפולציות כאלה.
    סגור
  • החליטו השחקנים שלא זזים מ 1420 וכך קורה (ל"ת)
    כן נכון 07/11/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כבר שנים השוק באותו אזור
    שכונה 07/11/2017 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1350-1450 .שוק מווסת של שחקני מעוף .כל האפרוחים שנכנסים לשוק עם כסף קטן שמים את כספם על קרן הצבי .מאחל לנוכלים במעוף שיום אחד הבורסה פה תתרסק (רק לכמה ימים) והם מהפאניקה יבואו לסגור את השורטים עם התחתונים .אחרי שהורידו להם את התחתונים שהשוק יחזור לקדמותו, עד שיבואו הנוכלים הבאים יהיה אפשר לקצור פירות וחוזר חלילה .
    סגור
  • במקום שהבורסה הייתה טסה למעלה יורדת (ל"ת)
    סוף שנה 07/11/2017 13:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • אין יום שלא מפילים בכוונה עם מלא תירוצים (ל"ת)
    אתה צודק 07/11/2017 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לא חיה לחזור.
    סע בשלום 07/11/2017 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדול זה נכון אבל המושחת ביותר זה עוד יותר נכון..
    סגור
  • 5.
    טאואר מה קרה?
    דניאל 07/11/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מוזר.חברה שמדווחת על רווחים וצפי חיובי יורדת??? מה קורה למשקיעים הפחדנים כאן? וחוץ מזה פורסייט זבל שבזבלים.
    סגור
  • פורסייט
    יקי 07/11/2017 18:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני תקופה המשקיעים קיבלו שם מתנה, המניה קםצה איזה 17 אחוז לאזור שער 570 .העדר היה צריך לנצל ולברוח .אבל העדר התחיל לחלום על קונה מיסתורי ועוד כל מיני חארטות וחלומות, לכן כיום העדר משלם .גם אני הפסדתי שם כמה שקלים, אחרי שראיתי את היסטוריית הדיווחים שלהם הבנתי שמוצר אמיתי לא ייצא משם .סיפורים כמו חול ואין מה לאכול .חבל על הכסף .שהחכמים יברחו משם בהפסד לפני שיפסידו את התחתונים .לא ממליץ ולא מריץ .
    סגור
  • 4.
    אתמול קיבלה אפסייד 30 אחוז ,וירדה????
    רציו 07/11/2017 11:08
    הגב לתגובה זו
    11 4
    נמוכה 78 אחןז מהשיא שלה. כייש אפסייד אפילו מניות זבל עולות. רציו יורדת כשיש המלצה לאפסייד. כוס אמק
    סגור
  • יכול (ל"ת)
    תצא אחי כל עוד אתה 07/11/2017 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    איזה בורסה גרועה בארץ. בחו'ל עולה בארץ בקושי זז.
    בני. 07/11/2017 09:33
    הגב לתגובה זו
    13 2
    כמו הנשים בארץ שלא שוות כלום.
    סגור
  • לבני
    בונגלולו 07/11/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    7 4
    אני פנוי היום בעשרה לשתיים בדיוק אם אתה רוצה לבוא למצוץ לכושי ענק אם תירצה תקבל תיפוף על התוסיק הלבנבן
    סגור
  • לבני השירצון
    מרגרט 07/11/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    12 4
    כשבאתי לארץ לפני שנה וחצי מדנמארק חשבתי שהגברים הישראלים הם יפים וגבוהים וחכמים ויפים. אט אט הפלא הגברי הישראלי נמוג מול עיני. והיום במשפט שלך אני מגיעה לזה ששרצים כמוך ואני מאד מקווה שכולכם לא אותו דבר הם טפשים וגמדים וחסרי בינה וכוחות פיזים נפשיים ואף כוח גברא. אתה בשמם מייצג לי את שיא הרישעות והכיעור והטימטום עלי אדמות. מי יתן ותיכנס בינה בראשך גודל סיכה ותתחיל להעריך את סבתך ואמא שלך וביתך שאני לא מבינה איך הסכימה להיוולד אצלך ואצל מורותייך שכשלו איתך בחינוך וכל נשות תבל. אני מבינה שאתה לוזר מתוסכל שתמיד מפסיד ומנסה לתלות אשמה באחרים. תן לאשא לנהל את השלושה וחצי שקל שלך והיא תדע לפחות לשמור עליהם בעת הזאת.
    סגור
  • כל מילה בסלע, גדולה מהחיים, הטיפש ההוא ימצצו לו את הדם. (ל"ת)
    למרגרט 07/11/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 2.
    טאואר