סגירה בת"א: סקטור הגז תיקן את הירידות, לאומי ירדה 1.2%, קנון זינקה 8%

דלק קבוצה המשיכה לרדת גם היום. בזק איבדה 1.77%. כיל עלתה 2.2%. אל על קפצה 3.2%
 |  (30)
בורסת ת"א, צילום: Istock
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה ביציבות, כאשר מניית דלק קבוצה יורדה 0.7% במחזור הגבוה בשוק, וזאת לאחר שצללה מוקדם יותר 3.5% בהמשך לצניחה של 5.4% אתמול. מניית קנון זינקה 8.1% על רקע הודעת החברה על קבלת הצעות מגופים שהתעניינו לגבי מכירת ICP.
מדד ת"א 35 +0.7% מדד ת"א 35 1,620.64 +0.7% מדד ת"א 35 בסיס:1,609.39 פתיחה:1,606.51 גבוה:1,620.91 נמוך:1,605.4 תמורה:665,518,644 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.04% מדד ת"א 90 1,138.22 +0.04% מדד ת"א 90 בסיס:1,137.76 פתיחה:1,137.68 גבוה:1,140.33 נמוך:1,136.02 תמורה:116,682,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר בפקיעה החודשית היה קרוב ל-400 מיליון שקלים כאשר המעו"ף פקע ב-1,440 נק'.
מחזור המסחר, כולל הפקיעה החודשית, הסתכם ב-1.388 מיליארד שקל.
 
הבנק המרכזי האירופי (ECB) הודיע היום על הפחתה משמעותית בתכנית רכישות האג"ח החודשית מ-60 מיליארד אירו ל-30 מיליארד אירו. הבנק הודיע כי תכנית רכישות האג"ח שאמורה הייתה להסתיים השנה תימשך עד ספטמבר 2018, או מעבר לכך אם יהיה צורך. (לכתבה המלאה)
אתמול בתל אביב מדד המעו"ף איבד 0.3% כאשר דלק צנחה 4.1% ומניית טבע רשמה שפל חסר תקדים של יותר מ-15 שנה.
הבוקר באסיה המדדים מסחרים במגמה מעורבת כאשר הניקיי עולה 0.15% ומנגד ההאנג סאנג משיל 0.36%. בסין הסתיים הקונגרס בו יצא הנשיא מחוזק ומדד שנחאי עולה 0.3%.
מניות במרכז
מניית דלק קבוצה +0.81% דלק קבוצה 63,800 +0.81% דלק קבוצה בסיס:63,290 פתיחה:62,900 גבוה:64,400 נמוך:62,600 תמורה:37,756,413 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  רשמה יום רביעי רצוף של ירידות, וזאת בצל התפתחויות לגבי נייר דובי שהופץ בעניין ענף הגז. (לכתבה המלאה)
מניית טבע +3.26% טבע 7,940 +3.26% טבע בסיס:7,689 פתיחה:7,710 גבוה:7,971 נמוך:7,710 תמורה:50,477,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 0.3% לאחר שנפלה אתמול 4.1% לשפל של יותר מ-15 שנה, וירדה מתחת למחיר של 14 דולרים בוול סטריט. טבע חזרה עם פער ארביטרז' חיובי של 0.3%., אופקו עם פער שלילי של 0.5%, וגזית גלוב עם פער חיובי של 1.4%. (לדף מניות ארביטרז').
מניית אל על +2.18% אל על 108 +2.18% אל על בסיס:105.7 פתיחה:105.7 גבוה:109.5 נמוך:105.7 תמורה:2,142,171 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 3.2% לאחר שצללה אתמול 3.9% והשלימה נפילה של 23% מתחילת החודש לשפל של כמעט שנתיים. 
מניית טאואר -1.02% טאואר 7,255 -1.02% טאואר בסיס:7,330 פתיחה:7,299 גבוה:7,352 נמוך:7,220 תמורה:10,098,489 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.3% לרמת שיא רב שנתי ושווי שוק של מעל 11 מיליארד שקלים. מתחילת השנה עלתה המניה ב-54%. 
{מיילן} טיפסה 0.44% לאחר שחזרה עם פער חיובי של 0.1%. מניית החברה רשמה יום שלישי רצוף של עליות.
תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    מה לדעתכם הכיוון בקול 50 שבועי ביום ראשון?
    המתחזה 27/10/2017 02:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה לדעתכם הכיוון בקול 50 שבועי ביום ראשון?
    סגור
  • 14.
    איזה שוק פח בת"א,רק ירידות.נמאס. (ל"ת)
    חיים 26/10/2017 16:28
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • למה ראש פח שכמוך
    אריס 26/10/2017 16:41
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נמצא בשוק שקר יורד?
    סגור
  • 13.
    מה יהיה עם טבע מהההה לא מפסיקה לרדת יאוש!!! (ל"ת)
    איציק 26/10/2017 15:14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • מה קורה עם המנכ"ל טבע דועכת מיום ליום.
    אייל 26/10/2017 15:36
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עצוב לראות איך ספינת הדגל שוקעת אט אט ואין מי שיעצור את זה מזכירה את הטיטניק עצוב לראות את טבע מדממת וכולם מרביצים בה שוב ושוב.מקווה שתתאושש ותחזיר לכל אותם חברות באותו מטבע .
    סגור
  • 12.
    הכל ברור וידוע..
    100 26/10/2017 14:47
    הגב לתגובה זו
    20 0
    חבל שמיטב הנוער לא קולט את רוע המצב.
    סגור
  • המשכון
    100 26/10/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שיתו(תהילים מ"ח י"ד) ליבכם שמזה שעה לערך יש השתוללות קשה בחוזים ההזויים. כבר שנים לא ראיתי דבר שכזה. מה זה אומר ומשדר? חישבו לבד..אנו את שלנו כבר אמרנו. הנמצא בשווקים ברגעים אלו ובתקופה זאת שם נפשו על קרן הצבי וכבר לא מדבר על הנזקים שהיו לרבים בשנים האחרונות ולא דווקא מטבע האלמותית לשעבר לצערי..(וגם לשימחתי..)
    סגור
  • 11.
    אצלנו יציבות (ל"ת)
    אירופה עולה 26/10/2017 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    האם אני רואה מולנו שורות שורות
    קבלון 26/10/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    של משכנעים לקוליזציה ו 1465 במעופיזציה שבאים להתנצל בבכי מרורים על ששיגלו מוחנו בהשערות מטופשות.ובכלל בארץ שלא כמו בארצות נאורות אחרות..נהוג לכתוב בתגובות הבלים ושטויות ובולשיט. מעטים כותבים מתוך ידע צרוף ונכונות לעזור..הרוב מנפיצים שטויות על מה שחשבו או שמעו או רימו או האמינו או שמעתי בבנק או בלללה בללללה שהרי אין אחריות על האצבעות השמנמנות שמקלידות את מה שהראש זורק הורעה לרשום ומלהיבים עצמם או חלילה משקרים..אז אנא מכם...האם תירצו אטת האמת? אז לדעתי קיבלתם אותה ומי שלא הפנים..חבל.
    סגור
  • 9.
    נשחקות משני הכיוונים (ל"ת)
    אופציות 26/10/2017 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • שישחקו..מ'כפת לי אני..!
    I 26/10/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עומדים בצד וצוחקים ושותים לשוחקים את מה שהם גונבים מהציבור בקשית והם לא מבינים מהיכן זה בא להם. שימו לב היטב..מידי פעם אנו מייצרים אתנחתא קלילה ומאפשרים לכמה דקות לנישחקים משני הכיוונים להחזיר לעצמם חלקים או יותר ממה שנילקח מהם על ידי אלו שחושבים שהם חכמים..אבל "החכמים" מקבלים בראש יופי טופי.
    סגור
  • 8.
    קראתי הבוקר על דעה לשווי של 3.5 אג׳ ליחידת גבעות במידה
    פרטי שמתרשם מהצד 26/10/2017 11:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    והמוגבל יקבל את החלק המגיע לו לטענתו. השאלות שאני שואל את עצמי בעניין זה הן: אמת או שקר? האם מדובר בפימפום נוסף שנכתב בפורום? האם זה בלוף שיקרי נוסף, או לא? האם יש כאן נסיון להעלות את השווי של השותף המוגבל במשא ומתן מול שפיר, או שותף אחר? האם קיים בכלל שותף פוטנציאלי אחר? מתי המחזיקים במניית גבעות, ידעו מה קורה עם כספם?
    סגור
  • ושכחתי לציין מקודם את הדבר הכי חשוב בסוגיה - מדוע אין
    פרטי שמתרשם מהצד 26/10/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עדיין שלום וידידות בין הצדדים? מדוע ממשיכים כל הזמן להילחם ולהיאבק כל הזמן אחד בשני? רוצים לצאת מהפלומטר הגדול, אז ראשית לכל תשכינו שלום ביניכם ותפסיקו כבר בבקשה עם כל המילים הרעות שאתם כותבים אחד נגד השני בפורומים שלכם!
    סגור
  • 7.
    סיירן
    אנונימי 26/10/2017 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עושה שוק לא רציני. אין פעילות במניה כי הוא מנסה לקנות בפחות מארהב. ולמכור בהרבה יותר. רגולטורים לתשומת לבכם הרצה כלפי מטה.
    סגור
  • 6.
    משבוע הבא עליות בטבע ובדלק
    די לשחיתות 26/10/2017 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סיימנו לשחק בחשבונאות
    סגור
  • זה החיים וזה האמת..
    יא חביבי 26/10/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה ממש לא שחיתות. ואם שחיתות? אז היא תחמשך.
    סגור
  • 5.
    האם עדיין כדאי לקנות אינסוליין ?
    מבקש עצה 26/10/2017 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למבינים בלבד. אינסוליין זינקה הרבה בזמן האחרון , שווי שוק עדין מאוד נמוך (15 מ"ש) ןבגדול המניה בשווי של פחות מאלפית מהשווי המקסימלי שלה לפני כמה שנים בודדות... למבינים בלבד, אשמח להצעתכם ?
    סגור
  • בגלל שאתה טומטום.
    לא תקבל עזרה 26/10/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא היפסדת מספיק ובעיקר בטבע? ואם היא שווה אלפית זה אומר שהייתה שווה פעם 19 מליארד שקל? נא בטבך עזוב את הבורסה לצמיתות ולך ללמוד תורה או לעזור לזקנות לחצות הכביש..
    סגור
  • 4.
    יצחק יא בן
    אבנר 26/10/2017 08:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    7 שנים של תלאות עם המניה . מתווה הגז , וודסייד, ממונה על ההגבלים , תביעות ייצוגיות ומה לא עברנו ואיך שכחתי את שלי יחימוביץ הזו.... והפגנות ובגצים. בסוף אחרי הכל מי מזיין אותנו ... אדון חתיכת נבלה בעל הבית ... לא יאומן ... השם ישלם לו
    סגור
  • אז זה יעזור לך
    תקלל הרבה 26/10/2017 08:56
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יא בוק.
    סגור
  • 3.
    מניות הגז רציו
    בני 26/10/2017 08:13
    הגב לתגובה זו
    25 5
    מניות הגז ובראשם רציו יפתיעו בהסכם גדול ומניות הגז יזנקו חזק הירידות לא יימשכו עוד הרבה זמן הסכמים בדרך הרבה כסף ברצפה תנצלו את זה בשורות טובות
    סגור
  • אנשים אמרו פה אותו הדבר על טבע
    אייל 26/10/2017 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 10
    טוב שאתם עוד אופטימיים...
    סגור
  • זה לא אותו הדבר אבל ממש!!! הגז בים שווה מאות
    טבע וגז 26/10/2017 10:03
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מיליארדים ויוציאו אותו כי זה טוב ליהודים . אם לא היום אז מחר. סבלנות
    סגור
  • פתי. אי אפשר לשווק את רוב הגז מסיבות גיאו פולטיות.
    שמטוב 27/10/2017 04:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי לשווק את הגז צריך קליינטים. הקליינטים היחידים הם באירופה. השיווק התחרותי היחיד הור דרך צנרת קרקעית ומסיבות גיאופוליטיות איננו יכולים להקים צנרת קרקעית מוגנת. שיווק דרך צנרת תת ימית היא עוד בלוף של שקרניהו ותשובה זה לא עובד, מה לעשות. סיפורי סבתא לא ישנו את העובדה שצנרת תת ימית אינה פתרון ואפילו לא רבע פתרון. שיווק מונזל אינו תחרותי וגם השוק הקטן הזה יהיה נישלט על ידי מפיקים ענקים (למשל מפיקים אמריקאים). ביבי שקרניהו ותשובה השודד יודעים אמת זאת לכן הם רוצים להתעשר על ידי עושק אזרחי ישראל דרך מתווה הגז. אבל גם מתווה הגז עושק ישראל יבוטל על ידי אחת הממשלות שתחליף את הליכוד.
    סגור
  • 2.
    פוקס תעלה היום עוד 4 אחוז וטבע תתרסק עוד 5 אחוז.....
    אלין 26/10/2017 08:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בהצלחה לכולם
    סגור
  • אמן שייהיה הפוך בסוף היום (ל"ת)
    אייל 26/10/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • ילדים פוחזים (ל"ת)
    שנייכם 26/10/2017 10:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    מניות הגז רציו
    בני 26/10/2017 07:46
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מה קורה למניות הגז ממש התרסקו למה אנליסטים לא מגיבים החברה לא מעדכנת מוזר מלא גז בתוך האדמה וכלום
    סגור
  • נאמר לך הרבה פעמים ולא הפנמת: אין אפשרות מעשית לייצא גז
    שמטוב 26/10/2017 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בכמויות גדולות. כל התוכניות של ייצוא גז לאירופה (או למצריים) הן פנטזיות חסרות ביסוס. על תסמוך יותר מדי על אנליסטים של חברות גדולות, יש להם אינטרסים כלכליים למסור דיסאינפורמציה כדי שהגופים שמממנים את האנליסטים ירוויחו על חשבון משקיעים פריירים.
    סגור
  • את האדמה
    הנפט אוהב 26/10/2017 08:57
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא אוהב את האוויר והאנשים החארות בחוץ.
    סגור