חברון: "נראה שהקיפאון בשוק הדיור זמני" - מסמן גורם מכריע

הכלכלן הראשי באקסלנס מתייחס בראיון ל-BizTV לשיאים בוול סטריט, למחירי הדירות וגם לאפשרות של הורדת מסים
 |  (17)
תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    למר חברון
    כלכלן 25/10/2017 17:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מהאזנה שלי לחמש דקות, אינני התרשמתי מהאדון, הוא משדר כאיש מכירות אבל זה רק אני... לעניין, חברון טוען "הריביות בארה"ב עולות" - מה שנכון מאוד, איך כלכלן כמוהו לא מבין שברמת המאקרו העלייה תגיע לכאן בעוד שנה-שנתיים ובכך היה משדר אזהרה מסויימת או הבנה שהקיפאון מקבל בסיס יותר מוצדק. חברון טוען "תחושה של בונים יותר" - אדון חברון זוהי לא תחושה זו היא מציאות - 114 בניה פעילה, 88 אלף מודעות יד 2 למכירה מיידית (ניקח שמרני 44 אלף בגלל כפילויות ועוד), 100 אלף דירות רפאים על פי הלמס, נתון אחרון מדצמבר של הלמס אומר 35 אלף דירות מוכנות במלאי אצל קבלנים ואני יכול להמשיך! אז אדון חברון מסקנה של כלכלן צריכה להיות שאין מחסור בהיצע כמו שאתה חושב/טוען! אכזבת וגם ביזפורטל! לא קונים דירה במחיר בועה!
    סגור
  • 15.
    היציאה מהקיפאון היא רק בכיוון אחד
    אדיר 25/10/2017 17:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    והוא למטה. גם אם נניח שהציבור ירצה לחזור ולקנות,לכמה יש כבר כ"כ הרבה כסך כדי לקנות במחירים המופרכים האלה?
    סגור
  • 14.
    בורסה מול נדלן
    שי 25/10/2017 15:50
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לא ברור למה חברון מתייחס בכובד ראש למכפילים בוול סטריט ועל כך שהם גבוהים מעל 20, ומפרש את זה כאינדיקציה לירידה משמעותית, לעומת התעלמות מוחלטת שבשוק הדיור בישראל המכפילים בשיא- כבר צפונה מ-40 לכיוון ה- 50. הוא חושב שרק משקיעי ני"ע יודעים רק חשבון ומשקיעי נדלן מושפעים רק מציפיות?
    סגור
  • 13.
    המכירות קרסו,המלאי עולה,האשראי לוחץ וריח של התרסקות!! (ל"ת)
    אדם 25/10/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור
  • אשליות: אין שום בעיית אשראי, הכל רגוע.
    שמטוב 25/10/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    2 5
    חברות הבניה , הבנקים והממשלה פועלים במשותף כדי שענף הדיור לא יתמוטט. למה ? כי התמוטטות חברות הבניה יפגעו בבנקים ובייציבות המשק. במקרה הצורך יפרשו חובות למספר שנים כדי שאפשר יהיה למכור כמויות דירות נוכות (למשל שליש הכמות השנתית הרגילה) במשך מספר שנים.
    סגור
  • 12.
    מוכרים לחוצים
    ירידת מחירים 25/10/2017 14:44
    הגב לתגובה זו
    18 1
    לא כדאי לקנות עכשיו. המחירים עומדים לרדת. בוודאות!!
    סגור
  • 11.
    חברון - נאה דורש נאה מקיים
    סמי וסוסו 25/10/2017 14:33
    הגב לתגובה זו
    26 2
    אם הקיפאון הוא זמני ועליית מחירים לפנינו רוץ מהר ורכוש כמה דירות ועם עליית המחירים תמכור ברווח נאה - הרבה יותר ממה שאתה מרוויח בתור כתב חצר של הקבלנים.
    סגור
  • 10.
    הכל זמני בחיים,הקיפאון כבר מעל שנה ורק יחמיר
    לעניין 25/10/2017 14:25
    הגב לתגובה זו
    21 1
    בשנים הקרובות ,הרבה אחרי קריסת המחירים. אך אפילו הוא 'זמני'
    סגור
  • 9.
    כל מה שאקסלנס אומרים יוצא הפוך (ל"ת)
    יוקי 25/10/2017 14:16
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 8.
    כן הוא מאוד אובייקטיבי
    נורי 25/10/2017 14:04
    הגב לתגובה זו
    15 1
    אתם עושים צחוק? הבן אדם הזה צבוע
    סגור
  • 7.
    חחחחח
    איציק 25/10/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    27 0
    עאלק זמני. השוק מת
    סגור
  • 6.
    הקיפאון ממש לא זמני-כל השוק לקראת קריסה! (ל"ת)
    קובי 25/10/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    30 1
    סגור
  • 5.
    המחירים יירדו (ל"ת)
    רועי 25/10/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    22 1
    סגור
  • 4.
    חברון מנסה להחיות את פגר הנדל"ן (ל"ת)
    שונא שקרנים 25/10/2017 13:35
    הגב לתגובה זו
    29 1
    סגור
  • 3.
    הורדת מס בורסה (ל"ת)
    רק 25/10/2017 13:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 2.
    אני רק רוצה להזכיר לכם
    גיא 25/10/2017 13:19
    הגב לתגובה זו
    45 1
    את מנכ"ל אשדר שאמר שאחרי שיתפרסמו התוצאות של ההגרלה הגדולה (הראשונה) של מחיר למשתכן תהיה התנפלות של כל אלה שלא זכו. הוא גם ביטל את כל החופשות של אנשי המכירות שלו לאוגוסט-ספטמבר. אז נו, אדון מנכ"ל... איך ההתנפלות מתקדמת? מה עשו אנשי המכירות שלך? אולי עשו חמוצים.. דירות הם לא מכרו
    סגור
  • 1.
    לא קונים דירה במחיר בועה
    אני 25/10/2017 13:10
    הגב לתגובה זו
    30 1
    כנסו לדף המחאה המחאה הגדולה- יחד נוריד את מחירי הדיור, בפייסבוק.
    סגור