סגירה אדומה בת"א: טבע נפלה 4% לשפל של יותר מ-15 שנה, דלק צנחה 5.4%

מניית אל על איבדה 3.9%, פרוטרום נפלה 2.1%, פלוריסטם זינקה 8.2%, מודיעין זינקה 10.4%
 |  (68)
בורסה, צילום: Istock
המדדים המובילים בבורסה בתל אביב סגרו את יום המסחר בירידות, וזאת בדומה לסנטימנט השלילי בוול סטריט. מניית דלק בלטה עם צניחה של 5.4% במחזור גדול של 46.6 מיליון שקל, ורק נציין את ההודעה מאתמול על תכנית רכישת מניות נוספת. מניית  טבע +2.68% טבע 8,038 +2.68% טבע בסיס:7,828 פתיחה:7,920 גבוה:8,090 נמוך:7,911 תמורה:35,286,731 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נפלה בעוד 4.1% במחסור הגבוה בשוק (מינוס 62% מתחילת השנה) לשפל של מעל 15 שנה. המניה יורדת מתחת למחיר של 14 דולרים בוול סטריט.
מדד המעו"ף איבד 0.3%, ת"א 90 ירד בשיעור דומה ומדד הבנקים עלה 0.16%.
 
מדד ת"א 35 +1.42% מדד ת"א 35 1,613.07 +1.42% מדד ת"א 35 בסיס:1,590.47 פתיחה:1,597.33 גבוה:1,613.07 נמוך:1,595.58 תמורה:575,777,139 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +1.07% מדד ת"א 90 1,134.33 +1.07% מדד ת"א 90 בסיס:1,122.32 פתיחה:1,124.63 גבוה:1,135.45 נמוך:1,124.63 תמורה:151,732,010 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-958 מיליון שקל בלבד.
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות היה זניח הבוקר. טבע חזרה עם פער שלילי של 1.5% אך מנגד מיילן חזרה עם פער חיובי של כ-1.2% ופריגו חזרה עם פער חיובי של 0.85%. אמש בניו יורק איבדה מניית טבע עוד 1.85% וסגרה במחיר שפל של 14.3 דולר בלבד. בשנה האחרונה איבדה טבע 68%. 
ביום המסחר האחרון בת"א המדדים המובילים נסגרו בטריטוריה הירוקה כאשר מדד המעו"ף עלה 0.1%. מדד ת"א 90 לעומת זאת, ירד 0.6%, כאשר דלק ריכזה את מחזור המסחר הגבוה בשוק וירדה 1.3% בסיום יום תנודתי במיוחד.
הבוקר באסיה ננעל המסחר במגמה מעורבת, כאשר הניקיי ירד 0.45% וקטע 16 ימי עליות ברציפות, שנחאי עלה 0.25% וההנג סנג טיפס 0.53%. אמש בסין נבחר הנשיא שי ג'ינפינג לקדנציה נוספת כראש המפלגה הקומוניסטית. 

מניות במרכז
מניות  דלק קבוצה -0.26% דלק קבוצה 64,300 -0.26% דלק קבוצה בסיס:64,470 פתיחה:64,470 גבוה:65,490 נמוך:64,220 תמורה:10,522,736 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  והחברות הבנות  דלק קידוחים יהש +0.64% דלק קידוחים 1,096 +0.64% דלק קידוחים יהש בסיס:1,089 פתיחה:1,089 גבוה:1,104 נמוך:1,083 תמורה:7,429,629 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ו {דלק אנרגיה} המשיכו לרכז עניין, לאחר שאתמול דווח כי דלק אנרגיה בוחנת הצעת רכש חליפין למניות דלק קידוחים. כלומר ייתכן והכוונה היא למחוק את מניות דלק קידוחים כאשר מחזיקי המניות יקבלו בתמורה את מניית דלק אנרגיה שתיכנס במקומה למעו"ף. (ראו כתבה) בתוך כך, דלק הודיעה על רכישה עצמית של מניות בהיקף של 100 מיליון שקל. (לכתבה המלאה)
מניית  טבע +2.68% טבע 8,038 +2.68% טבע בסיס:7,828 פתיחה:7,920 גבוה:8,090 נמוך:7,911 תמורה:35,286,731 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 4.1% לאחר שצללה אתמול 2.5% בוול סטריט וסגרה בשפל של מעל ל-15 שנה. לאחרונה קבעו ב-RBC את מחיר היעד למניית טבע על 15, בברליקס קבעו את מחיר היעד על 19 דולר ובקנטור על 17 דולר. 
מניית מודיעין יהש +2.16% מודיעין יהש 1,512 +2.16% מודיעין יהש בסיס:1,480 פתיחה:1,504 גבוה:1,516 נמוך:1,460 תמורה:883,125 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 10.4% לאחר שהחברה דיווחה הבוקר לבורסה על ממצאי פטרוליום משמעותיים בקידוח בקליפורניה. (לכתבה המלאה)
מניית פלוריסטם +3.48% פלוריסטם 437.2 +3.48% פלוריסטם בסיס:422.5 פתיחה:422.1 גבוה:457 נמוך:422 תמורה:2,933,575 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 8.2% ורשמה 4 ימי עליות רצופים לאחר שדיווחה שהתרופה שלה לטיפול במחלת ARS קיבלה מעמד של תרופת יתום ועל אישור פטנט אירופאי לטיפולי כימותרפיה, קרינה, מחלות גנטיות ומחלות אוטואימוניות.
אלביט טכנולוגיה ואלביט הדמיה דיווחו הבוקר שחברת הבת שלהן, אינסייטק, קיבלה אישור ממנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) להתחיל מחקר שלב 3 במטופלים באמצעות מערכת המוח.
תגובות לכתבה(68):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    עושים עליכם סיבוב מסביב לגלקסיה בטבע. (ל"ת)
    בוקר טוב 26/10/2017 05:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    דלק קידוחים עומדת להתאפס לצערי
    ברנר 25/10/2017 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסון גדול מטבע
    סגור
  • כל רבעון 60 מליון דולר רווח נקי
    כג 26/10/2017 07:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מעט ליוויתן, תשובה קונה בעצמו ומנפנף ידיים חלשות, דלק קידוחים 45% ליויתן 22% תמר פלוס מכירה שעשו פלוס 30% אפרודיטה זה נראה לך שבגלל שהיא ירדה אז היא מתה?
    סגור
  • 30.
    כל החסכונת שלי שמתי בטבע לפני שנתיים לא נשאר לי כמעט
    יוסף 25/10/2017 18:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלום. מה אתם מצעים חברים יקרים
    סגור
  • טבע
    שלומי 25/10/2017 22:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קשה לתת לך עצה במצב הקיים יש הרבה שאני מכיר שקנו אותה בשערים גבוהים מאוד 21.000 ועדיין לא מכרו החברה הזאת הכניסה אנשים למילכוד נכון שזה לא נראה טוב אבל לך תדע
    סגור
  • שנינו באותה סירה
    משקיע באפריקה 25/10/2017 20:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפסדתי הרבה כסף באפריקה , לומדים שאסור בשום פנים להשקיע את כל כספך במניה אחת , מה אאחל לך ? רק בריאות ! כסף בא והולך , שמור על בריאותך , כל טוב !
    סגור
  • להציע לאדם במצבך. נאחל לך בריאות ואושר.
    קשה ואסור 25/10/2017 19:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכסף יחזור בצורה זו או אחרת. האם אתה יוסף שכותב הרבה במדור של גורביץ?
    סגור
  • 29.
    בקרוב בקצב הזה תפשוט את הרגל טבע מה זה ריסקה אותנו ?? (ל"ת)
    י 25/10/2017 18:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 28.
    אני מחכה לטבע ב20.000 (ל"ת)
    שימי 25/10/2017 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • ואני ב25.000 (ל"ת)
    מושי 25/10/2017 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • טען עוד
  • 27.
    מה קורה עם אלעל ? הלך עליה? למכור בהפסד? מה מציעים ? (ל"ת)
    גיא 25/10/2017 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    פרוטרום גמרה הסוס.
    אבי 25/10/2017 17:26
    הגב לתגובה זו
    1 28
    נראה שהמכל עושה שם נזקים כמו בטבע
    סגור
  • 25.
    פורסייט מה יהיה הסוף???
    דניאל 25/10/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עם החברה הזאת? עשתה מזמן נסויים ולדבריה מוצלחים אז או שבלוף או שלא יודעים שם לסגור עסקה...
    סגור
  • מניית הזבל הגדולה בבורסה.
    אלי 25/10/2017 15:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חברה פח אשפה שאין ולא יהיה בה כלום.חבל על הכסף שלכם.
    סגור
  • צודק...
    צודק 25/10/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק.אתמול עלתה בחול 5.5 אחוז וכאן על הפנים...
    סגור
  • 24.
    מניית אלעל
    א.א 25/10/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה קורה לא ראיתי שום התייחסות למניית אל על ולאט לאט היא יורדת וכאמור אין שום התייחסות לא מביזפורטל ולא משום גורם אחר. מישהו יודע למה היא יורדת כל הזמן.
    סגור
  • אל על
    מוטי 25/10/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    טוס באל על ותראה אם החברה שווה להשקיע בה . ללא שינוי לא נראה חברה מצליחה קדימה.
    סגור
  • 23.
    אינסולין מזנקת וכולם שותקים (ל"ת)
    דודי כהן 25/10/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    כשתגיע ל- 5$ שווה קנייה (ל"ת)
    דוד הגנן 25/10/2017 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    התרעה והתראה למצב ולשווקים.
    100 25/10/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    32 1
    מה שנמסר בזמן אמת לגבי טבע בארה"ב בהיותה 72.5 דולר או 25.500 אלף אצלנו בתל אביב..וכל הדרך מטה עד אתמול ואף קדימה...ואף הליכה הפוכה ממונפת לגביה..ממשיכה להימסר לגבי הבורסות בעולם. זה עלול להיות אכזרי ולא נעים.
    סגור
  • מצבנו
    ד"ר ניר(איצ100) 25/10/2017 15:00
    הגב לתגובה זו
    39 2
    כפי שקרה לטבע האלמותית. דבר שלכאורה בדיעבד נראה שלא יכול לקרות ולהתקיים. והרי היא הייתה מהטובות ומהמובילות בעולם ולא רק בתחומה. אזי..הסבירות שיקרה דבר דומה ואף זהה לכל החברות או רובן בעולם ולבוראסות..הוא בגדר סביר ויותר מזה. מעט מאד צפו שהחברה המפוארת תבוא יום אחד לחמישית מערכה..ונכון לרגע זה היא באזור 19% משוויה בשיאה..דהיינו..לחזור לשיאה היא צריכה לעלות פי 5.26..מה שלא מתקבל על הדעת שיקרה..ויש אף חשש שהפער עוד יגדל לצערי מצד אחד..ולשמחתנו מצד שני. יש לציין שזה היה כבר שנים כתוב באותיות קידוש לבנה..
    סגור
  • 20.
    דלק קידוחים לא ניתן יד לחיסול ממוקד (ל"ת)
    kobes 25/10/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • הצעת רכש לדלק קידוחים - לגמרי חיסול ממוקד
    אלירן 25/10/2017 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברות האם רוצות לקנות בזול ובשל ביטוח דלק קידוחים כילידת השתתפות לא יחוייבו לחלק דיבידנדים.. הצעה גרועה מאוד למחזיקי דלק קידוחים
    סגור
  • יצחק תשובה
    רחלה 25/10/2017 18:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האיש גנב בעתיד ועושק את הציבור פעם נוספת - כל מחזיקי מניות הגז מאבדים כספם כל יום בסכומי עתק כאשר המניות יורדות ללא שום סיבה - כי תשובה קורע אותם ואת הציבור כדי לרכוש את דלק קידוחים באמצעות ד. אנרגיה - פתאום אני מבינה על מה שלי יחימןביץ צעקה עדכה - והיא צודקת!!!! האיש גנב@
    סגור
  • 19.
    קוס אומומ
    יוכי 25/10/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שומר על המעוף שלא יתפוצץ למעלה? אמרו פקיעה מחר באיזה 1480. נכון או לא?
    סגור
  • 18.
    פעם היתה בשער 1600. פשוט בדיחה (ל"ת)
    פלוריסטים 25/10/2017 12:18
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 17.
    אינסוליין + אופ
    יעקב 25/10/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המניה והאופציה שנכנסה לכסף עושים מהלך יפה צפונהץ - לא ממליץ ובהחלט מחזיק את שניהם.
    סגור
  • 16.
    מה קורה למניה
    דני 25/10/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    זה פשוט לא הגיוני מה שקורה בטבע האם למי מהחכמים יש הסבר הגיוני.
    סגור
  • והוא ניתן לכל אורך הדרך. חבל שלא היפנמת.. (ל"ת)
    יש הסבר 25/10/2017 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 15.
    טבע
    אוברט 25/10/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 4
    השטלתות אויינת בדרך
    סגור
  • טעות בכתיב התכוונת...
    דניאל 25/10/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השתלטות עויינת חחח
    סגור
  • השתלטות מאיינת (ל"ת)
    שמטוב 25/10/2017 21:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כשתגיעה טבע לרשימת שימור על יד גבעות זה כבר לא ישנה (ל"ת)
    לא משנה כך או כך 25/10/2017 17:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה תקוע בפנים אז הינפצת והיפלצת ידיעה מרעישה?
    אויינת? 25/10/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איזה אויינת ואיזה נעליים..היו מוסרים אותה בכייף בלי כסף..
    סגור
  • 14.
    סיירן
    ys8665586756 25/10/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניה דלת סחירות כי בעלי עניין מעוניינים לדלל משקיעים. אל תמכרו להם.
    סגור
  • 13.
    איך גליה מאור וחבורת הזבל לא מתפטרים היום?! (ל"ת)
    לכלא 25/10/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • יכול להיות מחר או מוחרותיים או בכלל לא
    לכלא 25/10/2017 17:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובגלל שקראת להם חבורת הזבל אז מחר מכפילים להם את השכר
    סגור
  • 12.
    מקווה שאחרי האסיפה היום, כולם יחזרו משם מרוצים ויתחיל
    מחזיק פרטי בגבעות 25/10/2017 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שינוי משמעותי לטובה בגבעות עולם. המוטו לברכה והצלחה,זה השכנת שלום בין כל הצדדים ובין כל אחד לחברו.
    סגור
  • 11.
    הבורסה בתל אביב מעל שנה שהיא מנותקת מהעולם
    טוחנים מים 25/10/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    נמצאת בדישדוש שמתאים רק לסוחרי היום ולאלגו ואולי הם הסיבה.
    סגור
  • 10.
    אני לא מבין למה איזה עשרים אנשים פה
    רמי 25/10/2017 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בירברו עליות טיסות לכיוון מעוף ואף פקיעה 1465 וקולים ושטויות. בטח ידעו על הבדיוק את האמת שיקרה במפולת אולי ורצו לשתות לנו את הכסף או שהם סתם אהבלים מהמרים כרונים שרק מפסידים כמו רוב הציבור כח הזמן
    סגור
  • מחר בבוקר נראה
    לרמי מהצופה 25/10/2017 10:54
    הגב לתגובה זו
    5 3
    גם אני איתם(מהמר :)) לדעתי הבורסה תיכף תתחיל לעלות ומחר תהיה הפקיעה ונראה.. לדעתי 1458-1462 בקיצור, נדבר מחר
    סגור
  • יצאת תותח (ל"ת)
    לרמי 25/10/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לא טוב להמר.
    אוייש 25/10/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אקח אותך לווגאס אם תרצה שם המקום.
    סגור
  • די עם קישקושים (ל"ת)
    אוייש 25/10/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 9.
    נמוכה 78 אחוז מהשיא. עד מתי תרד???????????????
    רציו????????????? 25/10/2017 10:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ????????????????????????????
    סגור
  • לא נורא, היא צריכה לעלות רק 353% כדי לחזור לשיא (ל"ת)
    אופטימי 25/10/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • איזו חרפה מה שקורה במניות הנפט.
    אחי צודק 25/10/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והתקשורת שותקת,במקום לכתוב וללחוץ כל יום כדי שנדע מה קורה
    סגור
  • יכולים לרצות אותך ולהגיד שהיום טיסות?
    מה הם 25/10/2017 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומה אם יכתבו שהם חושבים שאנו לפני גל ירידות בנפט שכך באמת צריך לקרות ואכן קורה.
    סגור
  • 8.
    אתם יכולים להרגע רבותי
    ינקי 25/10/2017 09:51
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יהיו ירידות קשות או מפולת איך שתירצו לקרוא לזה של מכסימום 0 אחוז..אבל אני חותם לכם שאחרי זה יהיו טיסות של 40 אחוז תוך כמה ימים וז שם יתייצב אז מה רע לכם ולמה פוחדים. מי שמפחד לא מאמין נכון או לא?
    סגור
  • ברור כשמש מה קורה!!
    סוחרים סוחרים.. 25/10/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לא ברור מה קורה היום? הרי גם אתמול היו בוול סטריט עליות וכל העולם ואשתו תומכים בעליות!! סוחרי האופ' עוצרים את השוק מטה לשעה שעתיים כדי לשעות עלינו חבילות ולהיפטר מכל הפוזיציות שכתבו ואז ייתנו לשוק לעוף למעלה.
    סגור
  • פקיעה 1440 (ל"ת)
    לא יקרה 25/10/2017 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לינקי
    מחכה ומצפה 25/10/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני מסכים שכבר היו מספיק ירידות(יותר עצירות) ומכאן זה צריך לעלות(ובהרבה), אבל העובדות הן שממשיכים למשוך אותנו הספקולנטים למיניהם ולא נותנים לבורסה לעלות. מישהו חייב לעצור את השטות הזאת. וזה למרות שידוע לכולם שכל חודש נכנס המון כסף לבורסה מההפרשות לפנסיה חובה. בקיצור - מחכה כמוך וכמו רבים לעליות.
    סגור
  • 7.
    המעוף צריך לעוף וממשיכים להחזיק אותו!!
    לא מבין 25/10/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הוא חייב להדביק את שאר העולם ויפה שעה אחת קודם
    סגור
  • מה יש להבין ואם מה להבין?
    ללא מבין הקשקשן 25/10/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    המעוף צריך? אתה קבעת? שעה אחת קודם למה? לידיעתך מחירו האמיתי והוא יגיע לזה הוא 460.
    סגור
  • עוד היום זה יקרה - מעוף 1455 היום (ל"ת)
    מבין 25/10/2017 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • פגז קומפוט (ל"ת)
    יצאת 25/10/2017 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • באספמיה (ל"ת)
    אתה חי 25/10/2017 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • על באמת? באיזה שעה בערך אחי? (ל"ת)
    רוי 25/10/2017 12:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    מוכרת עוד ועוד חטיבות. מפסידה הכנסות. לא ברור לשם מה
    טבע 25/10/2017 09:45
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מביאים מנכל יקר. גם ככה כולם יודעים שצריך למכור את טבע בחלקים ולפטר עובדים. טבע לא תתאושש שנים. תגיע לשער 2000
    סגור
  • אז תימכור את החבילות שלך בחלקים מה אתה מלין?
    וסרמן 25/10/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתה מורווח היום קצת על הסך הכל אז מכור בחלקים תוך כדי עליות ודי
    סגור
  • 5.
    העליה נעצרה משקיעי ת"א מפסידים כסף בגלל מחיקת המניה
    ביונדווקס 25/10/2017 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשהיא תיסחר בארה"ב זה יהיה כמו סיליקום שעלתה 140% מחכים שהציבור ימכור בזול . המניה שווה הרבה יותר לפחות שער 80
    סגור
  • 4.
    עיסוק בשטויות
    אליפז 25/10/2017 09:15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זה הנושא שלכם??במקום לעסוק בהתנהלות השערוריה של חברות הביטוח המתעמרות בנו?על הקשיים לפדיון הכסף שלנו???מדובר במכת מדינה המחייבת חקירה פלילית כנגד חברות הביטוח המונעות החזרת הכסף שלנו.
    סגור
  • לאליפז
    אליהו 25/10/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה לעסוק בשטויות של חברות הביטוח. צריך לעסוק בילדים וזקנים רעבים. אתה לא חושב כמוני?
    סגור
  • 3.
    טבע אין חובות תקראו
    יאיר 25/10/2017 09:09
    הגב לתגובה זו
    7 8
    טבע רכשה את נכס אלרגן , שאמור לכניס כסף ממכירות מוצרים בשנים הבאות, שבוע הבט מנכל ודוחות יחזרו את טבע ל 20 דולר
    סגור
  • קיימת? (ל"ת)
    מה ..טבע עוד 25/10/2017 09:48
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 2.
    ניקיי יורד 0.55%
    יוסי 25/10/2017 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ניקיי 225 21,689.00 21,929.00 21,653.00 -116.17 -0.53% 08:46:22
    סגור
  • 1.
    איזה יציבות עם נטיה לעליות?? המעוף צריך
    נטיה לעליות 25/10/2017 08:04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לעוף כבר!!!יפתח 0.6 למעלה ויהיה אחוז למעלה בקלות אחרי שעה.לא יכול להיות שכל הבורסות בעולם מפגיזות ורק אנחנו ישנונים.
    סגור
  • צדקת (ל"ת)
    נכון גבר 25/10/2017 17:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור