ת"א נסגרה בעליות: המעו"ף קפץ 0.7%, פז עלתה 2.2% במחזור גדול, טבע זינקה

פרוטרום טיפסה בכ-1%. מיילן עלתה 1.8% קמהדע זינקה 6.9%. מיקרומדיק טסה 21%
 |  (70)
עליות מסחר, צילום: גטי אימג'ס, Bizportal
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הראשון לשבוע זה בטריטוריה הירוקה ברקע לעליות הנאות ביום שישי בוול סטריט וכאשר המניות הדואליות הכבדות חזרו ברובן עם פערים חיוביים משמעותיים. מדד המעו"ף קפץ 0.69% אחרי שביום שישי סגרה מדד ה-S&P500 בעלייה של 0.53% לשיא כל הזמנים.
מדד ת"א 90 טיפס 0.67%, מדד הבנקים עלה 0.36%.
מניות שבלטו בת"א: קמהדע זינקה 6.88%. מיקרומדיק טסה 21.3%. אינסוליין זינקה 19.9%. פוינטר עלתה 5%.
מדד ת"א 35 -0.4% מדד ת"א 35 1,570.03 -0.4% מדד ת"א 35 בסיס:1,576.31 פתיחה:1,579.24 גבוה:1,580.35 נמוך:1,564.87 תמורה:456,981,521 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 -0.22% מדד ת"א 90 1,071.46 -0.22% מדד ת"א 90 בסיס:1,073.79 פתיחה:1,075.65 גבוה:1,078.71 נמוך:1,068.17 תמורה:111,556,112 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-478 מיליון שקל.
 
מה שעלול להעיב על האווירה בשווקים השבוע ההחרפה במצב בין ממשלת ספרד לבין אזחרי מחוז קטלוניה. הממשלה הספרדית עשויה בקרוב לפזר את ממשלת קטלוניה ולהכריז על בחירות בחבל. 
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על מדד המעו"ף היה חיובי בשיעור של 0.7%. טבע ומיילן חזרו בפער חיובי של 2.3% כ"א. אופקו חזרה עם פער חיובי של 5.4%, נייס עם פער חיובי של 1% וטאואר בפער חיובי של 2%.
שוק המט"ח עשוי לרכז עניין השבוע. הדולר הרציף נסחר ביום שישי ברמה של 3.492 שקלים כאשר בפעם הקודמת שהדולר שבר מטה את ה-3.50 שקלים (במהלך חול המועד) בנק ישראל בחר להתערב ולתמוך בשערו. מעניין יהיה לראות האם גם הפעם נראה התערבות. האירו נסחר ביום שישי ברמה של 4.11 שקלים בשלב הרציף, כלומר צמוד לשפל של 3 חודשים. נזכיר כי ביום חמישי הותיר בנק ישראל את הריבית על 0.1% כאשר חטיבת המחקר של בנק ישראל הרחיקה את תאריך היעד להעלאת ריבית ראשונה מהרבעון השני של 2018 לרבעון הרביעי של 2018. כלומר בבנק ישראל סבורים שהעלאת הריבית הקרובה הולכת ומתרחקת.
בסיכום השבוע החולף רשם המעו"ף ירידה של 0.4% למרות עלייה של 0.6% במדד הבנקים. מדד ת"א 90 עלה 0.4% ומנגד מדד SME60 ירד 1%. בחו"ל מדד ה-S&P500 עלה 0.85% בסיכום השבוע החולף (פלוס 15% השנה!).
מדד ת"א 35 -0.4% מדד ת"א 35 1,570.03 -0.4% מדד ת"א 35 בסיס:1,576.31 פתיחה:1,579.24 גבוה:1,580.35 נמוך:1,564.87 תמורה:456,981,521 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.22% מדד ת"א 90 1,071.46 -0.22% מדד ת"א 90 בסיס:1,073.79 פתיחה:1,075.65 גבוה:1,078.71 נמוך:1,068.17 תמורה:111,556,112 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

מניות במרכז
מניית פז נפט -0.83% פז נפט 52,330 -0.83% פז נפט בסיס:52,770 פתיחה:52,770 גבוה:52,890 נמוך:51,720 תמורה:6,637,490 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ריכזה את המחזור הגבוה בשוק ועלתה 2.2% ברקע לסיקור ראשוני של אקסלנס ברוקראז' (לכתבה המלאה)
מניית בזק +1.55% בזק 374.3 +1.55% בזק בסיס:368.6 פתיחה:371.7 גבוה:375 נמוך:369 תמורה:21,751,642 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  סגרה ללא שינוי לאחר שזינקה 2% אחרי זיוק של 4% ביום רביעי. ברקע לעליות עמדה המלצה שורית של ברקליס שהעלו את מחיר היעד ל-7.5% תוך טענה כי המניה נסחרת קרוב לתרחיש השלילי.
מניית טבע +2.35% טבע 8,286 +2.35% טבע בסיס:8,096 פתיחה:8,300 גבוה:8,330 נמוך:8,240 תמורה:27,392,451 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 2.5% לאחר שאתמול ירדה 1.3% ורשמה יום שישי רצוף של ירידות.
{מיילן} עלתה 1.8% בפתיחה לאחר שחזרה עם פער ארביטראז' של 2.3%
מניית פועלים +0.35% פועלים 2,563 +0.35% פועלים בסיס:2,554 פתיחה:2,548 גבוה:2,588 נמוך:2,542 תמורה:31,319,811 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.86% ומרכזת את מחזור המסחר השני בגובהו בשוק.
פרוטרום -0.58% פרוטרום 37,470 -0.58% פרוטרום בסיס:37,690 פתיחה:37,690 גבוה:37,690 נמוך:37,310 תמורה:11,627,381 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1% בפתיחה ביום רביעי רצוף של עליות.
מיקרומדיק +1.99% מיקרומדיק 51.2 +1.99% מיקרומדיק בסיס:50.2 פתיחה:50.2 גבוה:51.5 נמוך:50.9 תמורה:10,391 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 21% לאחר שדיווחה על תוצאות מוצלחות בניסוי הטכנולוגיה של החברה (לכתבה המלאה)
מליסרון -0.85% מליסרון 15,140 -0.85% מליסרון בסיס:15,270 פתיחה:15,420 גבוה:15,420 נמוך:15,010 תמורה:2,195,153 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 1.6% ביום רביעי רצוף של עליות.
תגובות לכתבה(70):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    למה שלילי??
    חיובי 22/10/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביזפורטל חייבים למצוא תמיד משהו שלילי..מה הקשר לספרד ולמצבינו? הבורסה תמשיך גם מחר לעלות אחרי שהבינו שהירידות בחמישי היו מיותרות
    סגור
  • מחר המעוף ממשיך לעוף
    נשר 22/10/2017 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקוה בשביל המגדרים שמכרו את הפוטים, אני נשארתי עם קולים שמחר לפי כל הסימנים ימשיכו לעלות.והשאלה היא אם למכור בשלישי/רביעי או להמר עד הפקיעה? מה דעתכם? פקיעה 1470?
    סגור
  • וואלא אתה תמוי..
    חמדי 22/10/2017 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר לספרד ומצבנו תבין מחר..הירידות ביום חמישי היו מיותרות??מה זה בילבולי בייצים זה? וחברה מפוארת כמו טבע ירדה ב80%..אז למה זה קשור? אולי הירידות היו מיותרות?
    סגור
  • 28.
    מה נגמר? (ל"ת)
    הממשלה והגז 22/10/2017 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    אינסוליין
    חן 22/10/2017 15:36
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לקחתי אינסוליין בהצלחה
    סגור
  • בדילול מלא כולל הקצאת המניות היא כבר יקרה מאד. (ל"ת)
    גגג 22/10/2017 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    לקחתי טבע סוגר מסך
    NIr 22/10/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
    5 3
    נפגש עוד שבועים , רק פרייאר לא קונה.
    סגור
  • קח גם כדור להורדת לחץ דם
    רחמיאל 22/10/2017 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיכוי גבוה שתזדקק לזה. עדיף שיהיה של טבע....
    סגור
  • 25.
    לקחתי טבע מחר תעלה ל5700 (ל"ת)
    סוחר מהיר 22/10/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 24.
    תודה לכולם אני מכרתי את קול 1450 ב 430-440
    המתחזה 22/10/2017 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כפי שציפיתי, כרגע גדר, מסכנים אלו שהלכו לישון עם פוטים חחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • טען עוד
  • למתחזה
    ריצ' 22/10/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אתה נבל.
    סגור
  • לריצ' כנראה שאתה לא כזה ריצ' או עשיר בעברית
    המתחזה 22/10/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הלכת לישון עם פוטים יא מהמר ?
    סגור
  • חבל שלא חיכית - תיכף תראה מה קורה למעוף..
    למתחזה 22/10/2017 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל הימורים בארצינו היפה, ולכן גם כאן זה הימור, אבל מגודר.. המעוף תיכף יתחיל לטפס עד 1.3 למעלה ויסיים מעל 1453. מחר בבוקר ה1450 שלך יהיה שווה אחרי פתיחה של 0.4 למעלה 1000 ש"ח.
    סגור
  • למה אתה חושב? יש מלא קולים כתובים (ל"ת)
    המתחזה 22/10/2017 15:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    פורסייט.חברה נוראית.
    דניאל 22/10/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 5
    איזו חברה עלובה וסתמית פורסייט.
    סגור
  • פורסייט
    מצפה 22/10/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הורידה לי כבר 5 שנים מהחיים המניה הזאת, אבל לדעתי המוצר שלה טוב יותר ממובילאיי וכשהיא תסיים את הניסויים והפיתוח הנוסף יקפצו עליה ואז היא תיתן קפיצה עצבנית למעלה.
    סגור
  • נכון מאוד פוטנציאל ענק (ל"ת)
    ניר 22/10/2017 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    ברקליס-קשקשנים
    נותן בראש 22/10/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מניית מזור קיבלה ביום חמישי מברקליס מקלחת קרה כי " לדעתם המחיר כבר גבוה-"אבל בדיקה הסטורית של התחזיות של ברקליס מוכיחה שהם סתם קשקשנים.....רק 2 דוגמאות: כילי- קיבלה ב-10 ינואר השנה המלצה חמה מברקליס שתעלה לפחות ב-12 אחוז ל-1725..היום היא רק 1420 . בזק ב-9 ליולי השנה קיבלה המלצה שתעלה עד 750..היום הירא 527........ והיום מזור שקיבלה מקלחת קרה עולה על אפם וחמתם.!.מסקנה_-זה לא הכלכלה טיפש..זה הכל פסיכולוגיה..זה לא שיקוף מציאות-= זה ניסיון ליצור מציאות.......אז תוכיחו להם שאתם יותר חכמים מהם
    סגור
  • 21.
    סאני תקשורת עומדת להתפוצץ כלפי מעלה לאחר סוף התיקון
    אריאל 22/10/2017 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכל אלו שהחמיצו היעד הראשוני 400
    סגור
  • ברקליס עוד יאכלו את הכובע.
    פרופסור למזור 22/10/2017 12:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפני כמה ימים קפצה מניית חברת הרובוטיקה הרפואית TRANSENTRIX ב-300% במספר ימים אחרי שהודיעה שהרובוט שלה קיבל את האישור של ה FDA. שווי השוק שלה קפץ ל -500 מיליון דולר (שליש ממזור) - למרות שבסה"כ מכרה משהו כמו 8 רובוטים שלה לבתי חולים ברחבי העולם וכמעט לא נשאר לה כסף לשנה הבאה. אגב- הרובוט שלה מתחרה בזה של אינטואטיב סרג'יקל (ששווה 40 מיליארד - כמעט פי 30 ממזור) - ולא בזה של מזור (שמיועד לניתוחי גב ומוח). עכשיו אנא אראה לכם למה ברקליס ואחרים טועים לדעתי ומפספסים את הנקודה העיקרית: כיום, הרובוט של מזור הוא הכי טוב בעולם לניתוח גב, ונדמה לי שהוא גם היחיד עם אישור גם של ה CE וגם של ה FDA (כפי שראיתם ממקרה TRANENTRIX - רק אישור של ה FDA שווה כמה מות מיליוני דולרים. תוסיפו לזה את העובדה שהמערכת של מזור היא המובילה העולמית בתחום שצפוי לגדול פי מאה (ניתוחים רובוטיים לעומת ניתוחים ידניים) תוסיפו לזה את העובדה שמדטרוניק, גורילה במשקל 800 ק"ג (כפי שמוטלי פול'ס מכנה אותה), השותפה של מזור לשיווק המערכת מזור X, היא המובילה העולמית בתחום של שתלים לניתוחי גב, וחולשת על יותר מ 30% מהשוק, ותבינו לבד
    סגור
  • 20.
    ראשית תודה וברכה לכל האנשים הטובים שהגיבו לי. לדעתי
    מחזיק פרטי בגבעות 22/10/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האישית, לו עסקת שפיר תצא לדרך, יש מצב שכל המופסדים בנייר כמוני למשל, נוכל לאפס את ההפסדים ואפילו גם להרוויח. יחד עם זאת, ברצוני להעיר כי אינני מבין כלל מדוע יש מאבקים בין החברים בשותף המוגבל, אשר רק מזיקים לכולם ובוודאי וודאי שאינם תורמים! אינני מכיר באופן אישי אף אחד מהשותפים בגבעות, ואינני חבר באף פורום וגם לא רוצה להיות חבר בהם, בגלל כל הלשון הרע והשינאת חינם שיש בהם! אינני מבין גם מדוע לא קם אף אחד מהחברים בפורום ומנסה להשכין שלום בין הניצים והרבים למיניהם? כדי שכולם ירוויחו בסופו של דבר, צריך להיות שלום בין כולם. שבוע טוב וחודש טוב.
    סגור
  • נפלת חזק עם גבעות, מה אתה נוגע בפח הזה?
    המתחזה 22/10/2017 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעבור לאופציות מעוף שם הכסף האמיתי
    סגור
  • למחזיק הפרטי
    אנונימי 22/10/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תנסה לחפש דרך לצאת מהפלונטר שבה נמצאת השות המוגבלת כיום תמתין להחלטת בית המשפט שהגיש לוסקין נגד השות יכול לקחת זמן ויכול להפתר בפשרה כלשהי כיום אין מוצא מיידי השןת ממשיכה להפיק נפט אז מה איכפת לה מהמשקיעים הקטנים כל זמן שהכסף מבזן תמורת ההפקה נכנס לקופת השות לפתח עוד בארות ולקדוח באתר הנוכחי כנראה שלא רוצים או מוכנים להשקיע עוד זה בעיה כיום אז משאירים את המצב כמו שהוא רק שלא יפריעו להם ולא יתערבו כולל הבורסה שלא עושה מאומה בנושא לכן אין מה לעשות חוץ מערכאות משפטיות שיקבעו מה הגבול ועד היכן אפשר לרמות משקיעים תמימים שהשקיעו את מיטב כספם בשות הקלוקלת הזו לכן תמתין למשהו שבטוח יקרה כי זה לא יכול להמשך כך לנצח כל טוב
    סגור
  • לאנונימי כיום מפיקים 400-500 חב ליום בשבת אין הפקה מבין
    אפרים 22/10/2017 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז התירוצים שכמות ההפקה יורדת מיום ליום זה תירוץ עלוב הרי היו חגים באמצע והיה יום כיפור בשבת שאז לחדש הפקה לוקח עוד יום יומיים גם ראש השנה היה 4 ימים ללא הפקה אז לבוא ולספר שכמות הנפט בבאר יורדת מיום ליום זה שקר נראה אותם היום שעד חנוכה יש להם הפקה רצופה ללא שבתות אז מה אז הם ימציאו ויספרו עוד בולשיט חדש נחיה ונראה מה ימציאו עוד זה רק להאיר את עיניך בנושא
    סגור
  • 19.
    הלך הפלא העונש נשאר. כעת הוא עבר לחבל לאקדמיה
    טרכטנברג 22/10/2017 09:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדה מרקר האדיוט התראיין ואמר שיש עודף אוניברסיטאות תכף הוא יחסל את האקדמיה גם ככה כל הדוקטורים מובטלים אלא אם כן הוא דור ב' של פרופסור מדור א' ויש לו קשרים ככה זה מתנהל בישראל. כמו הנמלים וכמו חברת החשמל עכשיו הפרופסור עבר לסדר עניינים באוניברסיטה. בכוונה לוקחים אחד כזה כדי ליעץ על חיסול . הוא כמו שישנסקי העיקר הבת שלו ישבה באוהלים כי אין לה כסף לדירה מדינה הזויה עם אזרחים פגועי מוח.
    סגור
  • למה דה מרקר אידיוט? (ל"ת)
    קודי 22/10/2017 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    אינסוליין אופציה 7
    יעקב 22/10/2017 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האופציה של אינסוליין באיזור הכסף. שווה בדיקה (לא המלצה). בהצלחה למחזיקים (אני אחד מהם).
    סגור
  • 17.
    לכחלון יש עודף גביה והוא לא מוריד מס על הבורסה הכושלת
    עודף מיסים 22/10/2017 07:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלו. תסיקו את המסקנות
    סגור
  • 16.
    הממשלה תבטל את שישנסקי? חחחח
    ל 8 22/10/2017 05:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה יבשרו לנו ששטייניץ נסע בכל העולם ועשה טיול שנתי, לכל המקומות האקזוטיים כולל סינגפור לחפש פרייארים ואף אחד לא בא. רק הישראלים פרייארים וגם טיפשים. תמכרו את מניות הגז ושהממשלה תשקיע בגז ותקח מעצמה את שישנסקי. כל אלה שחשבו שאין כמו הגז לפנסיה התבדו לא היה עדיף להשקיע במזור? לא עדיף להשקיע בפלוריסטים ממשלת ארהב תומכת במחקר שלהם וגם באירופה תומכים עדיף להשקיע בה ולא בגז בלוף הישראלי
    סגור
  • לצערי דלק קידוחים הולכת להתאפס זו חברה מחוסלת (ל"ת)
    ברגר 22/10/2017 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מזור רובוטיקה
    רועי 22/10/2017 05:30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    המנייה עולה , ההמלצות השליליות של בתי ההשקעות נעשו בכוונה על מנת להוריד את מחיר המנייה, אין סיבה אמיתית לירידות, לקנות לקנות לקנות
    סגור
  • 14.
    בזק
    מיכה הכהן 22/10/2017 05:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מחיר אמיתי הוא 820 נק .לא ספקולציה
    סגור
  • 13.
    סאני תקשורת - לפני פריצה. דוחות בפתח. (ל"ת)
    אילן 22/10/2017 01:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מניות לוויתן (ל"ת)
    יעקב 21/10/2017 23:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 11.
    קניתי ים פותים
    זך 21/10/2017 22:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והבעיהמשאני לא יודע ומבין מה קניתי עשיתי אני דן דינו ויצא פותים אז שיהיה נראה מה שיהיה יהיה. כך אני משקיע שני בבורסה לפי מזליקו והימור ימין או שמאל ולמעשה לא מבין כלום. לשמחתי אני מורווח השנה כבר שש אלף מה איכפת לי אם ככה אני מרוויח בכייף חן
    סגור
  • קנית פוטים....פותים זה משהו אחר, בן דוד שלי (ל"ת)
    צח 22/10/2017 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    איזה נס קרה לטבע שהיא עולה 2%. (ל"ת)
    טבע 21/10/2017 19:51
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • teva strong buy 19-20 dollar soon (ל"ת)
    סוחר מעוף וותיק 22/10/2017 02:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • איזו מן אנגלית זאת? (ל"ת)
    S 22/10/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • הביאו מנכ,ל גאון (ל"ת)
    גדי 21/10/2017 23:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    כל עליה לצורך ירידה. המעוף רק מדשדש מאז המס של ביבי
    מדד הבלוף 21/10/2017 19:50
    הגב לתגובה זו
    25 12
    הסוחרים ברחו מפה ובצדק. עד שלא יורידו מס הכסף לא יחזור לבורסה. המסחר בארה"ב רק מזיק למניות הישראליות מנפיקים שם וגורמים הפסדים לצבור. ביונדווקס הונפקה בשער 40 כשפה היא היתה בשער 80. כנ"ל עם כיל מרמים את המשקיעים אומרים שזה לטובת המשקיעים אבל בפועל רק מפסידים. אף אחד לא מתיחס למניות הישראליות בארה"ב. אז זה פשוט כלי משחק . וביבי רוצה לפתוח קזינו יש כבר קזינו
    סגור
  • אני אתך..
    נס.. 21/10/2017 22:06
    הגב לתגובה זו
    9 1
    צודק 100 %חייבים להתקומם על מס הבורסה הגבוהה...מי שחושב כך..שיגיב..חייבים להוריד את מס הבורסה..הממשלה רוצה לשחוט את התרנגולת שמטילה ביצי זהב..חבל מאד
    סגור
  • צודק!
    אני 22/10/2017 02:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל למה כתבו שמזור תנסה לעלות אולי תרד?
    סגור
  • דיי לכותרות על המס ולהתבכיינות
    שמח בחלקו 21/10/2017 22:30
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הבורסה תעלה כי אין אופציה אחרת להשקעות, הלוואי שנרוויח כל הזמן ונשלם מס. דיי להתבכיין.מחר הבורסה תעוף וכך גם ימשיך לפחות עד מרץ 18, אז תרוויח ותשמח בחלקך.
    סגור
  • ילד שלא מבין. מי מרוויח ? (ל"ת)
    אבי. 22/10/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • צודק אבי בתגובותו לילד
    צין 22/10/2017 11:03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל המחקרים מראים ש99 אחוז מהמשקיעים מופסדים תמיד וכלמהזמן והכסף זורם ל1 אחוז שהוא כמעט קבוע שותה את כל הכסף ש" מפזרים" אותם 99 אחוז וכך זה בכל העולם. תהיו כנים ותודו על האמת. מספיק להשתחצן הרווחתי בלה בלה בלה הכל בדוק.
    סגור
  • 8.
    החלטות חשובות בעינייני הגז.
    מחר ישיבת ממשלה 21/10/2017 19:50
    הגב לתגובה זו
    24 4
    יאלה ליותן יאלה רציו
    סגור
  • שיחזירו לי את ה80 אחוז שהיפסדתי על מניות בטוחות
    קודם 22/10/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שהיו צריכים לעלות פי 600 מהגבוה ואפילו מעכשיו פי 2000
    סגור
  • 7.
    מעוף עף מחר ל1455 (ל"ת)
    הלכו הפוטים 21/10/2017 19:42
    הגב לתגובה זו
    21 10
    סגור
  • חחחחיחיחי (ל"ת)
    חחחחחח 22/10/2017 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נראה לי שגם לך
    עף לי הפוני 21/10/2017 23:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עף הפוני.
    סגור
  • להלכו הפוטים- צודק שהלכו המעוף מחר 1460 (ל"ת)
    קולים 21/10/2017 22:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חיחי (ל"ת)
    חחחחחח 22/10/2017 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    המעוף והעולם
    אין לדעת.. 21/10/2017 19:30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אם השוק שלנו היה מחכה את שוקי העולם המעוף כבר היה ב1700. עם כל הכסף שזורם מהפנסיה ושאר קרנות וירקות אין שום סיכוי שהכיוון הוא לא מעלה, אך וויסות העליות של שחקני המעוף הורס לנו את השוק ולכן זה יגיע רק עוד 3 חודשים.
    סגור
  • אין ירקות בשוק המניות
    ל 6 22/10/2017 09:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המעוף בשווי אמיתי לא יותר מ 480ובאותו יחס המדדים בעולם ובעיקר בארצות הברית.
    סגור
  • 5.
    השוק יטוס מחר
    קולוניסט 21/10/2017 19:23
    הגב לתגובה זו
    21 6
    מחר השוק טס שני אחוז לפחות... לקנות עוד קולים
    סגור
  • 4.
    כמה קול חודשי 1450 ישלם ביום ראשון ?
    המתחזה 21/10/2017 19:16
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לדעתי לפחות 400 שקל, מה דעתכם ?
    סגור
  • 200 שקל (ל"ת)
    עף לי הפוני 21/10/2017 23:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ב 400 לוקח ממך יא חתיכת מהמר ומחכה עד 800 (ל"ת)
    גדי 21/10/2017 23:04
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 3.
    מתי תקום מפלגה להגנה על זכויות הגבר?
    דן 21/10/2017 19:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדוע מפלגות לכנסת משריינות מקומות מיוחדים עבור נשים , הן לא מסוגלות להילחם על מקום מול גברים? וכך גם במשרדי ממשלה המדינה מחייבת לקבל רק נשים, כאילו שהן נכות ולא מסוגלות להיאבק שוות מול שווים.
    סגור
  • 2.
    מסע ארוך יוצא לדרך ואורכו ימדד באחוזים לצורך העניין.
    אפולו 21/10/2017 18:58
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אורכו המדוייק הינו 84.67% עד לנקודת היעד. השאלה אם המסע בעלייה למעלה..או שמא בירידה למטה..שווה לעקוב..יהיה מעניין!!
    סגור
  • חולשה בהובלת הבנקים. הכנה מובהקת לקורה מחר ובהמשך. (ל"ת)
    אפו 22/10/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • המשך לשתי התגובות שלנו מעלינו ב2..
    100 22/10/2017 12:42
    הגב לתגובה זו
    11 0
    וגם המשך לתגובתנו אצל אייל בטכני ב20/10 יום שישי בשתי תגובות ב 9...ציינו את הנושא של בטא עמילואיד המתעתע בגוף האדם וגורם בין השאר לפיגור אדיר של זמן בעולם הרחב בטיפול באחת המחלות הנוראיות הקיימות ...האלצהיימר..ועל הדרך בקטנה בגלאוקומה. אכן העולם כאילו חסר אונים במחלה זאת בעוד שהתקדמות מדהימה בחקר הסרטן ועוד מריעין בישין..ובשקט בשקט בארץ הקודש שוקדים מוחות יוקדים ומתקדמים בהרבה שנים מהעולם וזה יקרה לדעתנו תוך מספר מועט של שנים לעומת הערכות בעולם לתקופות ארוכות מאד..זה קורה אכן בבית סיפרנו במדינת היהודים..לבריאות. מצד שני גם מטופלים בבית סיפרנו ואנו מקדימים את העולם בהרבה שנים בנושא כביכול פשוט של משככי כאבים למיניהם בעולם שלא רק שלא תמיד עוזרים בכל הרמות אלא אף גורמים למוות של הרבה מליונים ברחבי תבל ..וזאת "רק" ממשכחי כאבים. בצידי הדברים..מי שלא מבין היטב בנושא Selling Short ופעילות תמידית בשיטה שמביאה בסבירות 99% הצלחה בכל זמן ובכל מניית חברה שזוהתה וודאית שטובה לעניין וזה כמו שציינו תמיד מתאים לשוק עולה או יורד או מדשדש..שבוע טוב.
    סגור
  • תוספת
    100 22/10/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבנו כאן לפני כשנתיים על חברה "קטנה" שהונפקה בנורווגיה..שמבוססת על נסיונות לפתרונות למחלות "חסרות מרפא" כמו אלצהיימר וחברותיה הנוראיות. בהקשר לדברי למעלה חברה זאת קשורה בעבותות לבחורינו המצויינים. השנה בלבד שהיא נסחרת בשושו בלי הרבה רעש וצילצולים התקדמה ב43% אם אתה ניצמד לדוגמא לשקל .אנו מניחים שהיא מהמתקדמות בעולם לפתרונות אולטימטיבים של מחלות מסובכות ועוד נשמע עליה רבות ומחברה קטנה אנו מניחים היא תיתברג בין הגדולות.
    סגור
  • 1.
    קדימה קולים מחר 300 אחוז
    קולים 21/10/2017 18:05
    הגב לתגובה זו
    11 9
    השוק פותח אחוז למעלה וסוגר 1460 ....מעולה קניתי 50 קולים בחמישי... מעלה מעלה
    סגור
  • היפסדת את הבייצים?
    לקולים 22/10/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם סגר 1460 או 1480? מחר תמשיך לקבל בראש..
    סגור
  • חלום (ל"ת)
    1460? 22/10/2017 07:57
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • בלהות (ל"ת)
    חלום 22/10/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • חחחחחח (ל"ת)
    ט 22/10/2017 02:05
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • אתה מהמר כרוני וכאי שתשקיע את כספך בגמילה (ל"ת)
    גדי 21/10/2017 23:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור