סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.3%, בזק זינקה 4%, מניית פרוטליקס טסה 37%

מניית שופרסל זינקה 1.5% לשיא כל הזמנים. מזור טסה 6%. ביקום זינקה 7.5%. אל על תיקנה מעלה
 |  (25)
עליות מסחר, צילום: גטי אימג'ס, Bizportal
המדדים המובילים בתל אביב סגרו את יום המסחר הרביעי לשבוע זה בעליות, וזאת על רקע סנטימנט החיובי בוול סטריט כאשר מדד הדאו ג'ונס עולה 0.5% ושובר את רמת ה-23,000 נקודות. מדד המעו"ף עלה 0.3%, מדד ת"א 90 מטפס 0.6% ומדד הבנקים עולה 0.56%.
בולטות בת"א: מניית  פרוטליקס +0.74% פרוטליקס 176.3 +0.74% פרוטליקס בסיס:175 פתיחה:176 גבוה:177 נמוך:175.7 תמורה:178,998 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שטסה 37% לאחר הדיווח של החברה על הסכם מסחור לתרופת הפאברי. (לכתבה המלאה)
מניית בזק +2.87% בזק 394 +2.87% בזק בסיס:383 פתיחה:384.7 גבוה:397.6 נמוך:383.5 תמורה:35,417,178 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 4% במחזור הגבוה בשוק. מניית ביקום שבמעלה הפירדמידה זינקה ב-7.5%. בברקליס הוציאו היום סקירה חיובית למניה. (לכתבה המלאה)
מניית שופרסל זינקה 1.5% לשיא כל הזמנים. מזור טסה 6%, פרוטרום עלתה 2.16% במחזור השני בשוק. מניית טבע איבדה 0.6% מערכה.
מדד ת"א 35 +0.35% מדד ת"א 35 1,618.95 +0.35% מדד ת"א 35 בסיס:1,613.24 פתיחה:1,615.81 גבוה:1,630.22 נמוך:1,615.81 תמורה:845,640,897 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.88% מדד ת"א 90 1,113.09 +0.88% מדד ת"א 90 בסיס:1,103.4 פתיחה:1,104.84 גבוה:1,117.34 נמוך:1,104.63 תמורה:155,702,302 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

מחזור המסחר הסתכם ב-980 מיליון שקל.

בבורסות אירופה נרשמות עליות במדדים המובילים על רקע הסנטימנט החיובי בוול סטריט. מדד הדאקס הגרמני עולה 0.46% לרמת שיא. הפוטסי הבריטי עולה בשיעור זהה וכך גם מדד הקאק הצרפתי.

הפער המשוקלל של המניות הדואליות על המעו"ף היה זניח הבוקר בשיעור שלילי של 0.15%. מיילן חזרה עם פער חיובי של 1%, פריגו עם פער חיובי של 1.87%, טאואר עם פער חיובי של 1.43% ומנגד אופקו חזרה עם פער שלילי של 1.68% ופורסייט עם פער שלילי של 3.22%.
 
אתמול בבורסה בת"א המדדים המובילים נסגרו בעליות קלות. מדד המעו"ף נסגר ללא שינוי, ת"א 90 עלה 0.74% ומדד הבנקים ירד 0.67%.

מניות במרכז

מניית  בזק +2.87% בזק 394 +2.87% בזק בסיס:383 פתיחה:384.7 גבוה:397.6 נמוך:383.5 תמורה:35,417,178 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 4% במחזור הגבוה בשוק. בברקליס הורידו היום את מחיר היעד למניה. (לכתבה המלאה)

פרוטרום 0% פרוטרום 37,480 0% פרוטרום בסיס:37,480 פתיחה:37,370 גבוה:37,570 נמוך:37,320 תמורה:18,279,198 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה כאמור 2.2% ביום מסחר שני רצוף של עליות ומרכזת את המחזור השני בגובהו בשוק לאחר שהודיעה על רכישת השליטה בחברת הטעמים התאילנדית The Mighty. לכתבה המלאה

טבע +0.41% טבע 9,250 +0.41% טבע בסיס:9,212 פתיחה:9,330 גבוה:9,475 נמוך:9,150 תמורה:84,763,792 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 0.6% לאחר שאיבדה אתמול 1.1% לשפל רב שנתי.

מניית  אל על +5.86% אל על 104.8 +5.86% אל על בסיס:99 פתיחה:99.6 גבוה:107.7 נמוך:97.2 תמורה:9,710,019 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.45% לאחר שצללה מוקדם יותר ב-4% בהמשך לצלילה אתמול של4.2%.

טאואר +0.59% טאואר 7,299 +0.59% טאואר בסיס:7,256 פתיחה:7,240 גבוה:7,299 נמוך:7,200 תמורה:14,040,821 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.9% לאחר שחזרה עם פער ארביטראז' חיובי של 1.43%.

  פרוטליקס +0.74% פרוטליקס 176.3 +0.74% פרוטליקס בסיס:175 פתיחה:176 גבוה:177 נמוך:175.7 תמורה:178,998 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה מעל 37% ביום לאחר הודעת החברה על על הסכם מסחור לתרופה לפאברי.  לכתבה המלאה

ביוליין 0% ביוליין 328.7 0% ביוליין בסיס:328.7 פתיחה:328.7 גבוה:336.2 נמוך:324 תמורה:148,315 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הודיעה על התחלת ניסוי קליני לטיפול בסרטן הקיבה במסגרת שיתוף פעולה בתחום האימונו-אונקולוגיה
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    מזור ב -100 !!!
    פרופסור למזור 18/10/2017 17:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החברה הישראלית המדהימה ביותר בימינו!
    סגור
  • 10.
    פורסייט לאן?????????????
    אבי 18/10/2017 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבנו אחרי העליה יש אולי איזה הסכם ראשון...לא דובים ולא יער.
    סגור
  • חכה בסבלנות אין מה להיות נמהר איתה המוצר לפי מה שראיתי
    אבי 18/10/2017 16:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכולם יכולים לראות שזה מוצר מצויין אין סיבה שלא יצליח אבל סבלנות
    סגור
  • 9.
    סאני תקשורת היום מתממשת לכל אלו שלא הספיקו
    אריאל 18/10/2017 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים הזדמנות פזהנייר נמצא בתחתית שבתחתיתבתקופתו של בנדוב הנייר היה 20000היום הוא עשירית ממה שהיה באותם ימים.חוץ מזה סמסונג הנה חברה מובילה בשוק הטלפוניה לא אפל ולא שיומי.החברה מוכיחה כל הזמן חדשנות .לא יעזור גלקסי הוא המוביל בשוק
    סגור
  • 8.
    מניות הגז רציו
    בני 18/10/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    למה דלק קידוחים ורציו יורדים כל יום לא נשאר מהם כלום מה קורה שם ממש תעלומה בושה למדינה
    סגור
  • אחלא מדינה בעולם
    לבני 18/10/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה היא קשורה לקקה הזה?
    סגור
  • לבני חחח
    בני 2 18/10/2017 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אחלה מדינה??? אתה בטח בוחר ליכוד.מדינה פח...
    סגור
  • נו בסדר..אני מבין שצבא זה לא בשבילך
    בני 2 18/10/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אפשר שם להתחלק במטבח בין הסירים ולקבל מכה ביד. אתה מוזמן לעזוב את המדינה פח. המדינה פח לא זקוקה לזבלים כמוך. ואיך אתה יודע שאני ליכודניק שמת על המדינה והייתי קצין בצבא ואני הרי מוסלמי ערבי מטייבה..לא הבנת נכון? או בלשונך ערבי מנייאק.אני מת על המדינה המשותפת לנו ולכם וכל או רוב חברי טובים יותר מחארות כמוך. יאאללא סע..לסודן...
    סגור
  • לבני .אתה מטומטם אה???
    בני2 18/10/2017 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני ישראלי נולדתי כאן ועשיתי צבא ונלחמתי בשלום הגליל...אבל אם אתה לא רואה מה קורה כאן או מעלים עין אז אני מסיק שאתה ליכודניק פח ואתה כנראה גם מושחת כמו כולם כאן רק מקווה שאם יש לך ילדים לפחות לא יצאו כמוך.חמור......
    סגור
  • 7.
    אורמת
    עודד 18/10/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתעוררת יפה לאחרונה. סגרה עיסקאות באינדונזיה , ומתחיל שת"פ עם חברת URIX שימנף את אורמת חזק....רק סבלנות.
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    נסגר??? רציו 77 אחוז מתחת לשיא.
    ליותן מה 18/10/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טימטום
    סגור
  • אוויר בשיא ורצית להתעשר? תהיה אחראי על שטויותיך. (ל"ת)
    לטמטום שלך שקנית 18/10/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    קניתי קולים החבילות בדרך. (ל"ת)
    מני 18/10/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חחחחחחחחחחח (ל"ת)
    חחחחחחחחחחחחחח 18/10/2017 15:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    חוף גיא החוף נסגר מוצאיים את המים זהירות
    לואי ה16 18/10/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבוק ריק לכל כיון מכונות מסחר שם מניה מטופלת זהירות שלא יתנו לכם בראש
    סגור
  • 3.
    חוף גיא לאט לאט ממשיכה בטיפול ועולה הלאה צפונה
    אלון 18/10/2017 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שחשב אחרת
    סגור
  • 2.
    שינוי
    I 18/10/2017 09:48
    הגב לתגובה זו
    185 2
    בלי שחשנו..מזה מספר ימים..התקבלו הוראות שינוי בתפישה ובפעילות ה"אסטרטגית" של הבנקים המרכזיים. אירופה לפני וארה"ב ממש לאחרונה. האחרון שנותר הוא הבנק היפני שאוחז כ80 אחוז מתעודות הסל היפניות. הדבר התבצע מאי יכולת להמשיך בתופעה הלא נכונה כלכלית שביצעו וניסיון להקטין מעורבות וסיכונים עד ל 0 ולהגיע למצב של אי וויסות ואולי כלכלת ובורסות חופשיות ולא מווסתות. הדבר יגביר את המצב שהחל ומתבצע מזמן וחשנו אותו כשרק ארה"ב המקרטעת נישארה עם תופעתה. וכנראה לא עוד..נסיון אחרון לעצור את שלל העיוותים הקיימים בשווקים זה 10 שנים. התוצאה מתבקשת מאליה.
    סגור
  • אל תחשבו!!!
    טומטום 18/10/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם ציר הזמן ושאר ה100 פגרים שאתה מיצג הS&P חצה אתמול את רף 23,000 נק'. אם זכרוני איננו מטעה אותי אתה צועק כבר משער 14,000 מפולת מפולת... העקשנות וההתמדה שלך הם פשוט מעוררי רחמים!
    סגור
  • לטומטום
    רני 18/10/2017 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש לא מבין את השם שבחרת לעצמך..יענו טומטום..לא יכולת להזדהות בשם איש חכם או יפה נפש למה טומטום. נ.ב:לא מביןולא מכיר אל מי אתה פונה מר טומטום. ומה הקשר לציר הזמן? ואם פגרים אז יענו מתים לא כותבים ולא מזיקים. וגם רואה למעלה כתוב 100 לא יודע מקור השם אבל לפי דבריך זה ושאר ה100 יענו 101 אז אנו לא כותבים על אותו אחד. ודבר אחרונה מה זה מספר 14.000 שקבעת יענו היה פה קבוצת משכילים שצעקו בדאו גיונס משער 1 מפולת מפןלת מפגרים חמורים משער 1. וגם s+p חצה אתמול את 23.000 אלף אתה צודק אז ב23.000 מכרתי כל ה ס.פ שהיה לי ואני מבסוט חלאס ואני גם אוהב אותך כי אתה מזה חכם ומתוק ותותח כפרה עליך מתוק
    סגור
  • לטומטום
    מרזוק 18/10/2017 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלא איש אני רואה איך רני טחן אותך דק דק ויכול ליות אתה באמת טומטום כמו שקראת לעצמך. וגם מזה אל תחשבו ? זה כמו אל תפליצו?
    סגור
  • לשלנו
    100 18/10/2017 15:50
    הגב לתגובה זו
    117 0
    זה יותר קרוב מאשר קרוב יכול להיות קרוב.
    סגור
  • המנהל בנק שלי
    מנשה 18/10/2017 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כינס את הלקוחות ואמר שהבין מההנהלה המרכזית שמעוף יעשה פי 3 עד סוף שנה הבאה וס.פ יכול להיות פי 4 ואני מאמין לו כי הרווחתי בסניף שלו איזה ששת אלפים שקלים בעוד שבבנקים וסניפים אחרים בעשר שנים אחרונים הפסדתי בממוצע שש מאות אלף שקל בשנה
    סגור
  • תגיד פייארי מפולת או טיסות? (ל"ת)
    רחמו 18/10/2017 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פורסייט איך במינוס???
    דניאל 18/10/2017 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עלתה השבוע 26 בחול.אצלנו 19 ואתמול מינוס 7...
    סגור
  • אם אתה פונה לארביטראז'..אזי למד לקרוא ולעבוד עימו.
    לדניאל יקירי 18/10/2017 10:48
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לא משקיע בחברה ולא מבין בה הרבה. בקטנה לא מאמין בה. בהצלחה חבר.
    סגור