ת"א נסגרה בעליות: מדד הבנקים קפץ ב-1% לשיא כל הזמנים

טבע איבדה 4.7%. מניית לאומי עלתה בכ-1%. אל על נפלה 3.7% ורשמה שיא שלילי נוסף
 |  (55)

יום המסחר הראשון לשבוע זה בבורסה בת"א ננעל בעליות שערים, כאשר המעו"ף עלה 0.53% ומדד הבנקים זינק כ-1% לשיא כל הזמנים והשלים ראלי של 14% מתחילת השנה. ת"א 90 עלה 0.5%. מניית אל על ירדה 3.88% לשיא שלילי חדש ב-12 החודשים האחרונים. טבע ירדה 4.7% ופורסייט זינקה 16.5% לאחר שחזרה עם פער ארביטראז' ענק.

<
 

מדד ת"א 35 +1.18% מדד ת"א 35 1,613.24 +1.18% מדד ת"א 35 בסיס:1,594.43 פתיחה:1,601.57 גבוה:1,614.89 נמוך:1,595.37 תמורה:649,394,594 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:   מדד ת"א 90 +1.24% מדד ת"א 90 1,103.4 +1.24% מדד ת"א 90 בסיס:1,089.89 פתיחה:1,090.98 גבוה:1,104.62 נמוך:1,090.98 תמורה:116,325,167 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

מחזור המסחר הסתכם ב-640 מיליון שקל.

פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על המעו"ף היה שלילי בשיעור קל של 0.2%. טבע צוללת 5.5% לאחר שחזרה עם פער שלילי דומה אחרי יומיים של לחץ מכירות בוול סטריט (לראשונה מזה 15 שנה סגרה מתחת ל-15 דולר) ומיילן מאבדת 1.5% לאחר שחזרה עם פער שלילי של 1.1%. עוד נציין בצד האדום את טאואר שיורדת 1.4% לאח ר שחזרה עם פער שלילי של 1.7% ואת סודה סטרים שיורדת 2.5% לאחר שחזרה עם פער שלילי של 3%. מנגד, פריגו עולה 1.7% לאחר שחזרה עם פער חיובי של 1.3%.

את השבוע החולף (שבוע של 3 ימי מסחר) אמנם סגרו המדדים בת"א בצד האדום, אבל בסיכום השבוע רשם המעו"ף עלייה של 0.58% לשיא של למעלה מחודשיים. מדד ת"א 90 רשם עלייה של 0.44% ונצמד לשיא של 4 חודשים ומדד הבנקים עלה 0.7% ונסחר בצמוד לשיא כל הזמנים שנקבע בסוף אוגוסט. בחו"ל, ה-S&P500 עלה 0.17% בשבוע החולף לשיא והדאקס עלה 0.28% לשיא.

מניות במרכז

טבע +4.46% טבע 9,212 +4.46% טבע בסיס:8,819 פתיחה:8,825 גבוה:9,290 נמוך:8,825 תמורה:67,306,257 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 4.7% לאחר הירידות שרשמה בוול סטריט. (לכתבה המלאה)

אופקו הלת' -0.73% אופקו הלת' 2,030 -0.73% אופקו הלת' בסיס:2,045 פתיחה:2,050 גבוה:2,059 נמוך:2,025 תמורה:3,871,398 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 4% לאחר שחתמה על הסכם מסחור תרופתה RAYALDEE ביפן. 

פורסייט -1.18% פורסייט 200.2 -1.18% פורסייט בסיס:202.6 פתיחה:202.6 גבוה:204 נמוך:199.4 תמורה:414,379 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טסה 16.5% לאחר שחזרה עם פער ארביטרז' ענק על רקע העליות שרשמה בימי המסחר האחרונים בוול סטריט.

מניית כיטוב פארמה 0% כיטוב פארמה 34.2 0% כיטוב פארמה בסיס:34.2 פתיחה:34.2 גבוה:35.3 נמוך:33.3 תמורה:89,065 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 24% במחזור גדול לאחר שהמניה חזרה עם פער חיובי של יותר מ-30%.

פלוריסטם +0.63% פלוריסטם 459.7 +0.63% פלוריסטם בסיס:456.8 פתיחה:455 גבוה:461.7 נמוך:455 תמורה:261,576 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 9.5% לאחר העליות שרשמה בימי המסחר האחרונים בוול סטריט.

אל על +7.26% אל על 99 +7.26% אל על בסיס:92.3 פתיחה:92 גבוה:99.3 נמוך:92 תמורה:3,295,166 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 3.88% והשלימה ירידה של 39% ב-75 הימים האחרונים ושיא שלילי חדש ב-12 החודשים האחרונים.

תגובות לכתבה(55):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    אנחנו בפריפריה נצא לרחובות!!משתק המדינה!נעמת עם השוטרי (ל"ת)
    צעקת אלוהים!!!! 16/10/2017 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    פקקים ענקיים בכניסה לתל אביב ב7:30 בבוקר!הממשלה מזרימה (ל"ת)
    להעביר כסף לפריפריה 16/10/2017 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    פקקים ענקיים בכניסה לתל אביב ב7:30 בבוקר!הממשלה מזרימה
    צעקה!!!!! 16/10/2017 08:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכסף לתל אביב לירושלים!! מה עם ערי הפריפריה??מה איתנו????? למה לפריפריה לא מגיע משרות איכותיות?????? כולם נוהרים לירושלים ותל אביב!כל המשרות שם בגלל הממשלה!!!
    סגור
  • 33.
    אוף די שוב נמחקו לי הפוטים (ל"ת)
    רמבו 16/10/2017 00:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    דיי להעביר תקציבי ענק לירושלים!!!!!!!מה עם ערי הפריפריה
    ישראל 15/10/2017 19:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עם לוד?רמלה?צפון?דרום?גוש דן??????
    סגור
  • 31.
    יש להעביר עד 4 מיליארד ש"ח ללוד,העיר במצב קטסטרופלי!!
    המיד 15/10/2017 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום הייתי במחוזי בלוד,ראיתי עיר מוזנחת ברמות שקשה לתאר! צעירים מובטלים מתחננים לשקל! תושבי לוד כל בגדיהם בלוי! חנויות סגורות! קניון לא מתפקד! לכלוך בכל מקום,עיר ללא תשתית! נורא!נורא!נורא! מדינת ישראל לא רק תל אביב! 100 מיליארד שח לרכבת הקלה,אבל מה עם ערי הפריפריה של גוש דן? ראיתי לודניק מתחנן ל10 שקל לפלאפל,בלי שיניים!מזעזע!!! שלא לדבר על ערי פריפריה של הפריפריה! כואב הלב........
    סגור
  • 30.
    חוף גיא מה יהיה מחר מי יודע ומנחש
    דוידי 15/10/2017 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה מרויחה חברה יציבה דיבידנד יש עלתה עד 55 שח וירדה חזרה
    סגור
  • 29.
    לעליה ומחזור תומך משהו מתבשל על אש קטנה מעניין מה??? (ל"ת)
    בונוס מירידה של 7% 15/10/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    פרוטרום מתחילה לקבל זוית שטוחה עם שינוי זוית
    הדר 15/10/2017 14:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יכולה לייצר בסיס פה לעליות או חזרה לעליות עם שיא חדש
    סגור
  • פרוטרום
    אורי 15/10/2017 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם 50 % רווח לא מתרגש משינויים מינוריים. השקעה לטווח ארוך, טובה יותר מקרן פנסיה. בהצלחה.
    סגור
  • טען עוד
  • 27.
    חוף גיא נקנתה יאללה מריצים תחילו לעבוד (ל"ת)
    דוד 15/10/2017 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    פורסייט חחח
    דן 15/10/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 4
    איזו חברה...פער 26 עולה 16 ואני מאמין שבסוף היום אולי 8 למעלה.חשבנו שאולי סגרה עסקה סוף סוף וכנראה שכרגיל כלום.
    סגור
  • סתם חברה זבל...
    אלי 15/10/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא תעלה כי אין בה כלום.עושים שם סיבובים על המשקיעים.
    סגור
  • 25.
    חוף גיא המלצה לקניה בקרוב עם מחיר 48 שח
    לאון 15/10/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחת חברות הברוקרים בארץ
    סגור
  • 24.
    חוף גיא מתקנת אמרתי או לא בהצלחה עד ראשון 3200 אג
    אורי 15/10/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעד שני 34 שח יעד שלישי 36 אג משם המראה שוב למעלה
    סגור
  • 23.
    הפתעה ענקית בקרוב עד קרוב מאד...
    I 15/10/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    13 1
    בעצם..במחשבה שניה ואף שלישית..ממש לא הפתעה..! ממש כלוח זוהר מול פניינו עם זרקורי התראה קשים..שימו לב..!!!!!!!
    סגור
  • המשך ותיקון לשלנו ב 23
    100 15/10/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
    21 0
    נראה בעליל שיהיה יותר גרוע מהכתוב כאן. מעבר למכה הקשה שעומדת לעבור כלכלת העולם ובשווקים..הבעיה הגדולה יותר שאותו משבר ימשיך עשרות שנים..בקרוב תהיה לנו הערכה כמה שנים ימשיך הכאוס והיכן נמצא עצמנו בעוד X שנים..כן....וקראתי הבוקר את דעתו של הפרופסור המכובד גם כאן באתר..אולם..הוא באמת פנומן..אבל עומד להפסיד את תהילתו וחבל לנו עליו. אגב..לצערי שינה את דעתו מספר רב של פעמים. שבוע טוב.
    סגור
  • 22.
    אני מתקשה להבין מה עדיף מפולת או קריסה או שחיטה....!!!! (ל"ת)
    שד משחת 15/10/2017 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 21.
    לקחתי מעט חוף גיא נראה לי ירדה ונתמכת
    דנינו 15/10/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפורום אחר של מריצים כבר רשמו עליה וכנראה יהיה שינוי
    סגור
  • 20.
    חוף גיא שימו לב עלתה עד 55 שח והורידה 60% עד 22 שח
    אורי 15/10/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם שוב תתחיל היום לרוץ צפונה ?
    סגור
  • חוף גיא כנראה תעלה שוב בימים הקרובים להשלמת גאפ ב32 שח
    קובי 15/10/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי זה אף אחד לא יודע
    סגור
  • 19.
    למה מטעים את הציבור? פורסם בפורומים גבעות שפתחו זירת
    מתרשם מהצד 15/10/2017 10:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מסחר חדשה מחוץ לבורסה למכירה וקניה של מניות גבעות ואף פירסמו כתובת דואר אלקטרוני שכביכול ניתן להיכנס אליה ולהקיש שם את הפרטיים האישיים. ובכן, לא ניתן להיכנס לשם מבלי להירשם תחילה כחבר פורום, דבר שכידוע רוב רובו של הציבור אינו מעוניין בו! אם כן, מדוע יוצא פירסום מטעה שכזה לציבור??? בנוסף, מדוע צריך לחשוף לציבור כולו את הפרטים האישיים אם ניתן להסתפק בכתובת דואר אלקטרוני בלבד?!!! כידוע, יש כיום את האתר הידוע של מאה נט למסחר מחוץ לבורסה, בו שומרים על חיסיון מלא של זהות המוכרים והקונים,ולמה כאן ביוזמה החדשה הזו כביכול מקשים על הציבור וגם מטעים אותו? אני מבין שהמסחר דרך מאה נט כרוך בתשלום מסויים עבור המוכר מניות וכדי לחסוך את העניין הזה, אולי היה תועלת בזירת מסחר נוספת ללא תשלום. אך במצב הנוכחי, יש כאן הטעיה גדולה לציבור !
    סגור
  • במאה נט גובים מהקונה דמי תיווך די גבוהים
    המשך - תיקון טעות 15/10/2017 16:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ומהמוכר לא גובים. דמי התיווך הנגבים על ידם הינם גבוהים מאד לדעתי האישית. בזירת המסחר החדשה שפורסמה לציבור לא נגבים כלל דמי תיווך, אך לא ניתן להיכנס אליה מבלי להירשם לפורום ספונסר גבעות או אולי לפורום טלנירי גז ונפט, דבר שרוב הציבור אינו מעוניין בו לדעתי. בנוסף, במאה נט יש חיסיון מלא, מה שאין כן בזירת המסחר החדשה שהוצעה ולכן אני מעדיף אישית לתת את הוראתי דרך מאה נט.
    סגור
  • 18.
    החליפו כותרת מטעה ("אחרי החגים צפויה יציבות בבורסה"
    שמטוב 15/10/2017 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זאת כאשר סיכויי הציבות לא גדולים לאחר כל כך הרבה אירועים שישפיעו על מחירי הניירות (כלפי מעלה וכלפי מטה).
    סגור
  • 17.
    76 אחוז נמוכה מהשיא שלה למה??
    רציו??????????? 15/10/2017 10:00
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ליויתן נסגר????????????
    סגור
  • נבדוק. אבל בטוח יסגר
    יש מצב שכן 15/10/2017 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מה לחפש שם . המדינה לא יכולה להכיל זאת. אם אתה ותשובה מסוגלים להרים עשרות רבות של מליארדים לאבטחת הקבר..עשו זאת..לא תרוויחו גרוש מעל הוצאות אבטחה מטורפות..בצ'יק מישהו רע מוריד את כל המבנה והצנרות והכל.
    סגור
  • 16.
    כמו שכבר ציינתי הכלבים נובחים והשיירה עוברת. בהצלחה! (ל"ת)
    כיטוב פארמה 15/10/2017 09:52
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • למה לא סוגרת את כל הארביטרא'ז? (ל"ת)
    כיטוב 15/10/2017 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא נשאר הרבה. פחות מ- 10% תשלים מחר בהתאם למסחר בארה"ב (ל"ת)
    כיטוב 15/10/2017 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    לא לפספס
    אליום הודעה ציוץ 15/10/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגישה מידע משלים לCFDAעבור מע' הסטנטים האורולוגיים של חב לצורך קבלת אישור שיווק בסין
    סגור
  • 14.
    בקרוב הבום הגדול (ל"ת)
    כלל ביו 15/10/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    זה השקט שלפני הסערה הגדולה לעקוב (ל"ת)
    בונוס 15/10/2017 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 12.
    52%%%%% (ל"ת)
    סלזיון חזרה עם פער 15/10/2017 09:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    פורסייט
    ניר 15/10/2017 08:21
    הגב לתגובה זו
    10 4
    לכל מחזיקי פורסייט טיסה נעימה....
    סגור
  • 10.
    פורסייט - פער חיובי 26 אחוז (ל"ת)
    משה 15/10/2017 08:11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 9.
    פורסייט תזנק היום 30%!!! (ל"ת)
    ירמיהו 15/10/2017 07:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בלובי (ל"ת)
    זובי 15/10/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • חחח הצחקת.
    דניאל 15/10/2017 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חזרה עם פער 26 עולה רק 16 ובטח בסוף היום תעלה 7.זו פורסייט.
    סגור
  • 8.
    ליויתן?????????????? ורציו? (ל"ת)
    מה עם 14/10/2017 22:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • חדש (ל"ת)
    שום 15/10/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    כמה קול שבועי 50 יהיה שווה ביום ראשון? (ל"ת)
    המתחזה 14/10/2017 22:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    לא הגיוני שבורסה תהיה מושבתת פעמיים 3 ימים רצופים
    יצחק 14/10/2017 21:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל זה כאשר בחו"ל מתקיים מסחר רגיל. זה לא משנה אם מדובר בעליות או בירידות. 6 ימי מסחר אבודים שהוציאו משקיעים מיכולת שליטה על השקעותיהם. לנוכח העיוותים האלה כל הדיבורים הרגילים על הבורסה הם חסרי משמעות. עדיף לסגור אותה..
    סגור
  • ליצחק
    ר 15/10/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה לא חייב להשקיע. לי טוב ככה. ביום כיפור ושבתות וחגים גם לפתוח
    סגור
  • 5.
    פורסייט עומדת לעוף עם פער של 25% (ל"ת)
    גיל 14/10/2017 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הרגע שמעתי שכמעט בטוח
    מייק 15/10/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיגמר אדום היום כהכנה לשחיטה הקרובה הבאה עליינו לרעה שבו ירדו השווקים עד 90 אחוז.
    סגור
  • לא עפה כמו שאמרת
    לגיל 15/10/2017 11:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עמדה יותר מכפול אבל בכל זאת תמשיך לרדת כנראה
    סגור
  • 4.
    עליות גדולות וזקיפות קומה (ל"ת)
    מקופח 14/10/2017 21:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • שטות זה (ל"ת)
    מה זה 15/10/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    אצלנו רק ירידות. כולנו מפסידים עם ״טבע״. (ל"ת)
    Sdsd 14/10/2017 21:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • רק ירידות וטבע מפשלת אבל לא כולם מפסידים ככלל ובטח לא
    לסדיסט(זהו שימך) 15/10/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בטבע.
    סגור
  • 2.
    אחרי החגים מתחילים בדיאטה (ל"ת)
    גדי 14/10/2017 20:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • זאת לא תהיה דיאטה
    זקי 15/10/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זאת תהיה אם הקריסות.
    סגור
  • 1.
    כיטוב
    א. א 14/10/2017 20:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה לא מזכירים את כיטוב בכתבה?חוזרת 36% אחרי שכבר הייתה 58%.
    סגור
  • כיטובניק
    דני 15/10/2017 08:57
    הגב לתגובה זו
    3 2
    למה שיזכירו אותה ,יותר חשוב הרי להתעסק עם הזיהום שנקרא טבע ,יאללה תמכרו תטבע הזאת ולפחות נהנה מהמס כולנו . לגבי כיטוב ,המשקיעים הרציניים בנקים ,בתי השקעות גופים גדולים ינתבו כספים החל מהיום והמשך כל השבוע נראה עליות בריאות ביותר בכיטוב . בהצלחה לכל הכיטובניקים שמאמינים !!!
    סגור
  • אני לא אוהב את מה שקורה בטבע מבלי להיות מושקע.
    בוני 15/10/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זוהי מכה ענקית שטרם הייתה בבורסתנו מאז ומעולם וגם בבורסות עולם שחברת על תרד לחמישית משוויה. אבל מכאן ועד לכנותה "זיהום" המרחק רב ורק מראה את יופי נפשך שאתה שמח להפסד של מאות אלפי משקיעים ואני מניח שאתה בתוכם. הכיטוב שלך גם נחתכה 60 אחוז מבשיא ואיני בטוח שאתה מורוו אפילו עם עליות היום. הירידה בארה"ב מסמנת הכיוון אז אנא בטובך הצנע לכת.
    סגור