21:03 סגירה יציבה בוול סטריט: המשקיעים מחכים להתפתחויות בסין, נטפליקס איב... >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נלחם על ה-3.50? למרות התערבות בנק ישראל הדולר נחלש

 |  32
שוק המט"ח
Share

בנק ישראל מנסה לסמן תחתית לדולר? המטבע האמריקני נסחר בשבועיים האחרונים תחת לחץ והבוקר נסחר בירידות של סביב 0.4% ומתחת לרמה של 3.50 שקלים. אבל אז בנק ישראל נכנס לתמונה התערב בשוק כדי לשמור על רמת ה-3.50 שקלים, רמה שהינה שפל של למעלה מ-3 שנים אליה הגיע הדולר גם לפני חודש. תוך זמן קצר העביר בנק ישראל את הדולר לעליות קלות של עד 0.1% וכעת, למרות ההתערבות הדולר נחלש.

{דולר רציף }

נראה כי בבנק ישראל מנסים להעביר היום מסר לסוחרי המט"ח ולפיו הבנק יפעל בכל שעה שיידרש, גם בערבי חג, כדי לרסן את היחלשות הדולר אל מול השקל. באופן כללי נציין כי במשך חודשים ארוכים בנק ישראל מיעט להתערב בשוק המט"ח ונתן לכוחות השוק לפעול. כעת נראה שבנק ישראל שוב נכנס לתמונה. 


 
דולר שקל בשנים האחרונות- 3.5 רמה קריטית


האם לבנק ישראל יש סיכוי להילחם במגמה?
ההיחלשות של הדולר מתחילת השבוע מול השקל באה במקביל למגמה יורדת בדולר בעולם. אינדקס הדולר (סימול:DXY) איבד ב-3 ימי המסחר האחרונים כ-0.8%. ברקע לירידות, דיווחים על ספקות בקשר ליכולת הממשל הנוכחי להוציא לפועל את תוכנית המיסים עליה הכריז בחודש הקודם. בנוסף, דיווחים על כך שסין רוצה לעצור את הראלי הגדול בשווקים בשבועות האחרונים וחיזקה מחדש את ערכו של היואן (הזרימה דולרים לשווקים), לוחצים את הדולר בעולם למטה.

אינדקס הדולר בעולם בשנה האחרונה


בתוך כך, אירוע חשוב שעלול להשפיע על שוקי המט"ח צפוי להתרחש הערב בשעה 21:00. פרוטוקול הישיבה האחרונה של הפד', שבה הודיע הבנק כי בכוונתו להתחיל לצמצם את המאזן של הבנק שגדל ל-4.5 טריליון דולר בשנות המשבר, צפוי להתפרסם וקרוב לוודאי שיוביל לתנודה חדה בשוקי המט"ח. אינדקס הדולר (סימול:DXY) מאבד כעת 0.3%.
 

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-20 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
20 אבשלום 12/10/2017 10:15 בנק א"י יושב על טרליוני $! די לבזבוז הש"ח!! מה עושים?
תנו ליצואנים שער מיוחד. תנו הטבות לנדל"ן לפריפריה בלבד.
19 לא קונה לוקשים 12/10/2017 06:17 דולר חלש זה טוב
תראו היסטורית כשהדולר חזק אנחנו גוועים ברעב וכשהוא נחלש אנחנו מתעשרים. ישנן סיבות לכך אבל קצרה היריעה מלהסביר. בנתיים בנק ישראל קונה דולרים על חשבוננו ובסוף הוא יגיע ל 2 שקל והלך הכסף-עדיף שיקנו זהב ולא ניירות ירוקים. יצוא ומפעלים זה כלכלה של שנות החמישים.
18 מאוכזב 11/10/2017 22:50 עושים צחוק מבנק ישראל
הדולר ירד ל 3.49 והוא ימשיך לרדת בגלל שהספוקולנטים ובנקים זרים אוייבי ישראל רוצים בכך ואין מי שיעצור אותם וחבל מאד על כל אותם המפוטרים שיהיו בתעשיה בישראל הרי שקל חזק הורס ויהרוס את היצור כחול לבן ואני ממש רואה קדימה ומאוכזב מבנק ישראל
17 נגידה עלובה 11/10/2017 22:42 פלוג, הספקולנטים עושים ממך צחוק! תתפטרי! לכי הביתה! (ל"ת)
16 בן 11/10/2017 16:11 אין לפלופ מושג (ל"ת)
15 בנק ישראל משחק בקקה! 11/10/2017 14:47 לקבוע רצועת אלכסון לדולר ולהפסיק עם כל שאר המשחקים (ל"ת)
14 פלוג חלשה תתפטרי 11/10/2017 14:31 בנק ישראל חלש
פלוג חלשה תתפטרי. בנק ישראל חלש. הרסתם המפעל. פיטרתי 8 עובדים מינואר השנה. תלכו לאלף עזאזל. דולר מייד תעשו שיהיה שווה 3.80 לפחות ומייד
ההוא 11/10/2017 20:40 כמה שאני מבין אותך!!!
לא יאומן כי יסופר.הגברת פלוג הרסה את היצואנים לחלוטין.בנק ישראל בראשות הנגידה,חושבים שאם הם יתערבו בשוק המט"ח שעה ביום, פעם בכמה שבועות,אז הם יצילו את המצב.מול ספקולנטים צריך לשבת 24/7 ולהלחם בהם.פשוט בושה.!!!
נכון 11/10/2017 22:52 צריך לפעול מיידית
כמה שאתה צודק
13 סוחר מטח 11/10/2017 14:30 ברור
זה היה ברור שהספוקולנטים ינצחו ויורידו שוב את הדולר , הדולר שוב מתחת ל 3.5
12 הצעירים לברלין 11/10/2017 13:25 בגלל הרבית האפסית הצעירים לא יכולים לקנות דירה (ל"ת)
אהרון 11/10/2017 15:26 טיפש
הפוך אם הריבית תעלה גם ריבית המשכנתאות יעלו ואז יהיה עוד יותר קשה
אלון 11/10/2017 21:59 הפוך גוטה הפוך
ריבית עולה -> מחירי הדיור יורדים -> אפשר לבוא עם יותר הון עצמי לרכישת דירה
11 לא להימורים 11/10/2017 13:22 בנק ישראל מפסיד המון כסף של העם הכסף צריך לבתי חולים (ל"ת)
10 פעם יהיה טוב 11/10/2017 12:41 זה יקרה כשביבי יעוף יחד עם הבית היהודי המפדלניק
לפיד מר נזק כלכלי שר האוצר שהספיק לגרום המון נזקים בזמן קצר. ואחריו כחלון תואם ביבי שמשחד את העם על חשבון כולנו והסניף של הקומוניסטים במחנה הציוני רוזנטל, יחימוביץ שפיר (טרכטנברג כבר עף) והגימיק המזרחי גבאי . שהוצנח למחנה בגלל המוצא המזרחי וזה עלבון לכל המזרחים שחושבים שמזרחי יבחר בגבאי ובמחנה בגלל שהוא מרוקאי. שכל אלה יעלמו ויקחו איתם את פלוג יהיה טוב.
אהרון 11/10/2017 15:30 פעם היה הרבה יותר וןב
לפני ביבי ושותפף ההזויים כמוך גזען עלוב נפש רדוד מוח וחף מכל בושה היה הרבה יותר טוב
משה ראשל"צ 11/10/2017 15:22 אם כולם לא בסדר לפי דעתך אז מי מתאים - רק ביבי (ל"ת)
9 סוחר מטח 11/10/2017 12:37 בנקים זרים
כדי לפגוע בכלכלה שלנו הספוקולנטים קונים את השקל מתחילת השנה יש מגמה ברורה של הטרוריסטים כי הם יודעים שאין מי שיעצור אותם ,בנק ישראל חלש וזה לא יעזור רק לקנות דולר צריך לעשות מיסוי של השחקנים הזרים שפוגעים בנו
שמטוב 11/10/2017 15:33 מיסוי על קניית שקלים ? לגמרי לא מעשי
השקל ההיום בר המרה. אתה מציע למנוע המרה בחו"ל אלא רק על ידי מוסדות ישראלים. זו דרישה אבסורדית.
8 להניע כדור 11/10/2017 12:14 הגנה הגנה ... מה עם התקפה? (ל"ת)
7 אוי הברוך 11/10/2017 11:37 מה שבטוח לא ההיתי נותן לה לנהל לי את תיק ההשקעות
כמה כסף היא מפסידה זה מטורף
משה ראשל"צ 11/10/2017 15:24 לכל מי שלא מבין למה היא קונה דולרים - שלא יגיב כי
ככה רואים שהוא דביל ולא מבין כי המטרה שלה היא רק לשמור על היצואנים אחרי שהיצוא יקרס - ומה יקרה אחר כך אוסף חוכמולוגים שכמותכם המדינה תקרוס הבנת את זה ברוך פפפחחחחח
6 איזה טימטום! 11/10/2017 10:52 הקיסר מקיסריה משוויץ עם המטבע הכי חזק בעולם
בסוף כולנו נאכל את הלקרדה - הרס הייצוא, מפעלים שייסגרו או יעברו לחו"ל ואבטלה.
משה ראשל"צ 11/10/2017 15:26 דביל כמוך לא מבין שזה בזכות הכלכלה הנכונה שלו ובכל
דבר טוב גם יש הבט לא טוב כמו כאן
5 גורם רק נזק 11/10/2017 10:48 בנק ישראל ניפח את בלון הנדלן (ל"ת)
4 בלון הנדלן 11/10/2017 10:47 בנק ישראל ניפח את בלון הנדלן צריך לעלות ריבית (ל"ת)
משה ראשל"צ 11/10/2017 15:27 לבלון הנפוח ומי יממן את הריבית - סבתא שלך פפחחחח (ל"ת)
3 רק נזק 11/10/2017 10:46 בנק ישראל מפסיד המון כסף זה לא מונופול (ל"ת)
2 סתם בדיחה 11/10/2017 10:29 תורידו ריבית כבר.די למטבע הכי חזק בעולם... (ל"ת)
1 משה 11/10/2017 10:24 קרנית פלוג בכייה לדורות
הרסה את היצוא עם הדולר הנמוך שמו עציץ בראש בנק ישראל וזו התוצאה לא הבנה לא יוזמה לא מעוף ...בחירה מבישה של נגידה
זיוה 11/10/2017 14:58 הנשים למטבח (ל"ת)
שלמה כ 11/10/2017 11:38 מ משה עד משה לא קם כ משה.
תלמד תבין תדע ואז לא תכתוב שטויות כאלו.. האם הנגידה יכולה לעמוד מול מגמה עולמית ?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש