סגירה בת"א: מדד המעו"ף איבד 0.2%, פרוטרום ירדה 1.6%, מזרחי ירדה 1.5%

שופרסל זינקה 2% לשיא כל הזמנים. גם מזור העפילה לשיא. דלק ירדה 0.5%. נייס איבדה 1.5%
 |  (23)
עליות מסחר, צילום: גטי אימג'ס, Bizportal
יום המסחר המקוצר בבורסה בתל אביב ננעל ביציבות בהמשך לסגירה חיובית אתמול. מדד המעו"ף השיל 0.16%, ת"א 90 ללא שינוי ומדד הבנקים איבד 0.2%. החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט בשעה זו נסחרים בעלייה של 0.2%. מניית פרוטרום שקפצה 1.6% בפתיחה מחקה את העליות וירדה 1.6% במחזור הגבוה בת"א. טבע עלתה 0.5% לאחר שצללה אתמול בצל אישור הגרסה הגנרית לקופקסון שניתן למיילן (שזינקה אתמול כ-20%). 
מניית שופרסל -1.79% שופרסל 2,308 -1.79% שופרסל בסיס:2,350 פתיחה:2,357 גבוה:2,360 נמוך:2,308 תמורה:15,346,915 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה ב-2% לשיא כל הזמנים. גם מניית מזור רובוטיקה -4.08% מזור רובוטיקה 8,672 -4.08% מזור רובוטיקה בסיס:9,041 פתיחה:8,650 גבוה:8,788 נמוך:8,590 תמורה:7,368,961 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העפילה לשיא לאחר הדיווח על ההזמנות לרבעון השלישי. (לכתבה המלאה)
מדד ת"א 35 -0.26% מדד ת"א 35 1,576.31 -0.26% מדד ת"א 35 בסיס:1,580.37 פתיחה:1,583.38 גבוה:1,587.69 נמוך:1,573.52 תמורה:625,894,415 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.4% מדד ת"א 90 1,073.79 +0.4% מדד ת"א 90 בסיס:1,069.49 פתיחה:1,071.04 גבוה:1,075.69 נמוך:1,071.04 תמורה:131,498,503 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר ביום המקוצר הסתכם ב-709 מיליון שקל בלבד.
נזכיר כי בשל חג הסוכות שלב טרום הנעילה החל (כמו ביתר ימי חול המועד סוכות) בין 14:14 ל-14:14 ושלב הנעילה בין 14:25 ל-14:24.
אתמול בת"א נרשמו עליות חדות כאשר מדד המעו"ף עלה 1% לשיא של למעלה מחודשיים. טבע צללה 13.5% במחזור הגדול בשוק, ומיילן זינקה 19.5%. מדד ת"א 90 עלה 0.7% לשיא של למעלה מ-4 חודשים והתקרב לשיא כל הזמנים.  מדד ה-S&P500 שביום שישי ירד 0.1%, רשם עלייה שבועית של 1.2% לשיא כל הזמנים. הדאקס הגרמני טיפס 1% בשבוע החולף לשיא כל הזמנים.
באסיה, הבורסה היפנית היתה היום סגורה לרגל אירועי יום הבריאות והספורט, בדרום קוריאה הבורסה סגורה גם כן לרגל חופשת החג. הונג קונג ירדה ב-0.46%, ומנגד שנחאי עלתה ב-0.76% לאחר שלא התקיים מסחר בשבוע שעבר לרגל חג, ולמרות נתוני ייצור מאכזבים.
בטורקיה הלירה צוללת בעד 6% מול הדולר והמדד המוביל באיסטנבול נופל ביותר מ-3%  בצל משבר היחסים בין טורקיה לארה"ב. (לכתבה המלאה)
מניות במרכז
טבע -3% טבע 8,096 -3% טבע בסיס:8,346 פתיחה:8,170 גבוה:8,170 נמוך:8,060 תמורה:36,395,428 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.5% לאחר שצללה אתמול 14% ברקע לאישור שקיבלה מיילן מה-FDA לגנריקה לקופקסון.
{מיילן} ירדה 0.1% לאחר שזינקה 19.5% אתמול ברקע לאישור FDA שקיבלה.
מידרוג הותירה את הדירוג של דלק קבוצה -1.33% דלק קבוצה 50,610 -1.33% דלק קבוצה בסיס:51,290 פתיחה:51,300 גבוה:51,300 נמוך:50,500 תמורה:4,938,651 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אך הזהירה מפני המינוף הגבוה. (לכתבה המלאה
לאומי +2.02% לאומי 2,320 +2.02% לאומי בסיס:2,274 פתיחה:2,317 גבוה:2,339 נמוך:2,315 תמורה:92,479,025 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נסחרה ללא שינוי לאחר שעלתה אתמול 0.65% לשיא כל הזמנים אחרי של 20% מתחילת השנה.
אורד 0% אורד 137.2 0% אורד בסיס:137.2 פתיחה:137.2 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 3.9% לאחר שדיווחה על קבלת הזמנות בהיקף כולל של 100 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    פורסייט חחח
    אלי 09/10/2017 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו חברה על הפנים.מחזור של חנות מכולת שכונתית...
    סגור
  • 7.
    פרוטרום נעשתה פחחחח
    דניאל 09/10/2017 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 4
    נראה לי שמרוב שטויות של המנכל פרוטרום איבדה את זה.
    סגור
  • 6.
    מה קורה אם מניית אינסולין ? (ל"ת)
    לאה 09/10/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    מה קורה שם? מדוע רק יורדת מאז האישור? (ל"ת)
    כיטוב פארמה 09/10/2017 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תן לכל מי שחשב שברגע האישור
    אנונימי 09/10/2017 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטיסה תקרה לעזוב את המניה, ואז הם הצטערו על זה.
    סגור
  • 4.
    את העוול הרב שנעשה למשקיעים הוותיקים בגבעות עולם? מדוע
    מתי חושבים לתקן 09/10/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    7 8
    הציבור היקר והישר שהשקיע את כספו וחסכונותיו במניות גבעות צריך להיות עדיין מופסד ומקופח מאד?!
    סגור
  • אבל כל אחד לעצמו
    לא רוצה לפגוע 09/10/2017 11:52
    הגב לתגובה זו
    6 6
    לוקח אחריות על מעשיו. חשבת שתהיה מליונר ולא חשבת (למיטב ידיעתי)על הכניסה האומללה לחברה שמהתחלה הייתה כה בעייתית וחסרת ערך.. אם היה מקרה הפוך היית בא להתחלק ברווחים האדירים?
    סגור
  • אינו סחיר, אך הכל עדיין פתוח לדעתי האישית... (ל"ת)
    הנייר אמנם עדיין 09/10/2017 15:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • היו צריכים כבר מזמן להתחלק ברווחים עם שותפות מקצועית
    מתרשם מהצד 09/10/2017 15:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כדוגמת נובל, שפיר הנדסה ועוד, כדי לנסות למממש בפועל את משאבי השדה ולא להסתמך על מפעילים זולים שאינם מקצועיים.
    סגור
  • צ״ל: לממש. טעיתי בהקלדה מקודם. מועדים לשמחה וחג שמח. (ל"ת)
    מתרשם מהצד 09/10/2017 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • כי אינך מכיר פשוט את המציאות! רוב המשקיעים לדעתי, היו
    התגובה שלך שלילית 09/10/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    6 2
    דווקא ריאליים מאד בהשקעה בשותפות שיש בה שדה נפט מניב בפועל ולא סתם חירטוטים וחירטושים שיש בחברות נפט יבשתיות אחרות בארץ. ייתכן מאד שעם ניהול מתאים, היינו כבר רואים בוננזה גדולה בהשקעה בגבעות. בכל אופן, איזהו עשיר השמח בחלקו. זהו המוטו שלי ולא חשבתי כלל על התעשרות בכסף כי יש לי דברים שהם בהרבה יותר חשובים מאשר כסף. פשוט כואב לראות איך סידרו כאן את המשקיעים הרבים ואת הפלייתם לרעה ביחס למשקיעים אחרים וביחס לבתי השקעות.
    סגור
  • אתה ממש לא מכיר את העובדות האמיתיות שאני ממש מכיר
    ממש לא שלילי 09/10/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
    1 5
    פשוט ניכנסת(ניכנסתם)בדהירה עם עיינים עצומות לתוק קיר או תחתית בטון. האמת הייתה לפניינו מעת המילה הראשונה שרק החלו לברבר על החברה. אף אחד לא הוליך אותך שולל ומנהל זה או אחר לא היה עוזר.
    סגור
  • טועה. האם אתה מכיר את השדה? האם ביקרת בו אי פעם?
    לדעתי האישית אתה 09/10/2017 17:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האם קראת את כל הדוחות אודות המשאבים והפוטנציאל הקיימים בשדה? האם שוחחת בנושא עם אנשי מקצוע בתחום? סתם להביא דוגמאות שלא שייכות כלל לעניין, זה לא חוכמה גדולה. האם לדעתך המלומדת, סתם ככה כולם נלחמים ונאבקים על השדה? תראה חביבי כמה מלחמות יש שם???!!!! האם ראית אי פעם מלחמות כאלה על שדות נפט יבשתיים אחרים????
    סגור
  • השדה? האם ביקרת בו פעם?
    האם אתה מכיר את 09/10/2017 17:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האם קראת את הדוחות השונים על המשאבים והפוטנציאל האדירים שקיימים בשדה? להשתמש בדוגמאות סתמיות שאינן שייכות לעניין ולכתוב דברים חסרי שחר הרי כל אחד כמעט יכול!
    סגור
  • 3.
    התאריך העברי ט' תשרי שנכתב כאן
    I 09/10/2017 10:30
    הגב לתגובה זו
    12 0
    בהקשר להמשך גלישה בורסאית ישראלית ועולמית..נדחתה בכמה ימים .ונכון להיום י"ט תשרי והלאה..תתכנס להמשך בעוצמות הולכות ועולות.
    סגור
  • המשך לשלנו
    100 09/10/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    15 0
    כל יום שעובר על ציר הזמן..ולא משנה מה מתרחש בשווקים באותו היום..רק מחריף את המצב ויגרום לו להיות קשה מנשוא באופן סופי ואולי סופני. המצב בעולם מהרבה פרמטרים כה גרוע ..אין מנוס מהצלת הרבה דברים והבורסות לצורך העניין במיוחד. חג טוב.
    סגור
  • 2.
    מה עם ליויתן??????????????????????
    תקשורת פושעת 09/10/2017 09:15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הפרוייקט הכי גדול ,אי פעם של ישראל, וכזו שתיקה??????????????
    סגור
  • לנודניק.
    תקשורת פושעת 09/10/2017 10:23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    או שתשכנע את תשובה לגייס 100 מליאד שקל על מנת להגן על מתקני ליוויתן או שאתה בעצמך תקדיש מתוך תיקך סכום זה שיאפשר להקים צבא ענק להגנת המיתקנים. אנחנו לא יכולים ולא מסוגלים ואף לא מעוניינים. עדיף לנו לבשקיע היום בהתפלת מים וחשמל מהשמש לא באמצעי חברת החשמל וענייני איכות חיים. הבנת?
    סגור
  • אינטרס גם שלנו, ולא רק של תשובה לפתח את ליויתן.
    יקירי זה 09/10/2017 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שחכת מה אומרים כבר 8 שנים על איך שזה ישפיע על הכלכלה שלנו?? וחוץ מיזה גז הוא נקי ולא מזהם !!!
    סגור
  • אבל זה גדול עלינו
    גם אתה יקירי 09/10/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לתת הגנה מוחלטת על כל הקומפלקס. אני מקווה שיש לנו מספיק אמצעים להגן על עצמנו..
    סגור
  • 1.
    יש סיכוי לפקיעה 1410 ? אני בפוטים השבועיים (ל"ת)
    רמבו 09/10/2017 09:04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מחר פקיעה אם יפול טיל לשטח ארה"ב מקוריאה זה יקרה (ל"ת)
    לרמבו 09/10/2017 11:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לשטח קוראה או רוסיה מארצות הברית