סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.15%, מניות הפארמה הדואליות סיפקו תמיכה

נובה קפצה 6.5%. טאואר עלתה 1.18%. נייס איבדה כ-1%. דלק קידוחים נפלה ב-2.77%
 |  (43)
ירידות במסחר, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר השני לשבוע זה בטריטוריה הירוקה, זאת במקביל לעליו קלות בוול סטריט. מניות הפארמה הדואליות סיפקו תמיכה למעו"ף בהובלת  טבע +1.58% טבע 8,798 +1.58% טבע בסיס:8,661 פתיחה:8,820 גבוה:8,820 נמוך:8,789 תמורה:5,920,922 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 5.6% במחזור הגבוה בשוק. מניית אלרוב נדלן -0.34% אלרוב נדלן 11,700 -0.34% אלרוב נדלן בסיס:11,740 פתיחה:11,700 גבוה:11,700 נמוך:11,700 תמורה:11,349 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה ב-5% לשיא כל הזמנים וריכזה מחזור חריג מאוד של 18.8 מיליון שקל. פרוטרום איבדה 0.8% במחזור חריג של יותר מ-52 מיליון שקלים.
מדד המעו"ף נסגר בעלייה של 0.14%, ת"א 90 עלה בשיעור דומה ואילו מדד הבנקים ירד 0.8%. 
המחזור הכללי הסתכם ב-1.18 מיליארד שקלים.
  
מניות במרכז
פרוטרום 0% פרוטרום 37,510 0% פרוטרום בסיס:37,510 פתיחה:37,450 גבוה:37,510 נמוך:37,410 תמורה:4,278,824 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 0.8% לאחר שעלתה אתמול 0.4% ומרכזת עניין יומיים ברציפות עם המחזור הגבוה בשוק שעומד כרגע על כ-42 מיליון שקלים.
טבע +1.58% טבע 8,798 +1.58% טבע בסיס:8,661 פתיחה:8,820 גבוה:8,820 נמוך:8,789 תמורה:5,920,922 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טסה 5.6% במחזור החריג בשוק. (לכתבה המלאה)
 
פועלים +0.6% פועלים 2,663 +0.6% פועלים בסיס:2,647 פתיחה:2,663 גבוה:2,665 נמוך:2,640 תמורה:6,751,375 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 0.65% לאחר שעלתה אתמול 0.2% ורושמת יום עליות רביעי ברצף.  
מניית טאואר +0.78% טאואר 7,855 +0.78% טאואר בסיס:7,794 פתיחה:7,868 גבוה:7,868 נמוך:7,825 תמורה:1,456,704 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה 1.18% וזאת לאחר שעלתה אתמול בעוד 1.47% ולאחר עליה של 1.2% לשיא של למעלה מעשור, זאת בהמשך לסיקור שניתן בשבוע שעבר על ידי קרדיט סוויס. בבנק נקבו במחיר יעד של 36 דולר המגלם אפסייד של  24% על מחיר הסגירה של מניית טאואר בוול סטריט בעת פרסום הסקירה, כמו כן הודיעה החברה על תחילת ייצור המוני של חיישנים מגנטים יחד עם חברת קרוקוס. לכתבה המלאה
תגובות לכתבה(43):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    לאפרים היקר, ראה נא תגובה מס׳ 7 שלי מהיום בערב.
    רוצה לדעת 02/10/2017 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מכיר יהודי מאד יקר וחשוב ברמת גן שנקרא כמוך. אנו ידידים וחברים מאד טובים בלב ובנפש. תתברך בכל הברכות הכתובות בתורה אמן.
    סגור
  • 21.
    לא לדאוג אזהיר אותכם לפני מפולת של 80 אחוז
    נוחי 02/10/2017 17:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל אוכל לעשות זאת רק אחרי יום אחד בקרוב שביום אחד בקרוב ירד חמש עשרה אחוז ביום בבת אחת ואז אדע על בטוח שעוד 80 אחוז מגיעה גג שבוע לאחר מכן ותקבלו אזהרה ממני סייעו על נוחי הגדול
    סגור
  • 20.
    פורסייט מניית הזבל הגדולה...
    אביאל 02/10/2017 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברורה המניה הזאת...יום עולה סתם יום יורדת סתם בקיצור פח אשפה.
    סגור
  • אז אל תקנה (ל"ת)
    רוני 02/10/2017 18:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 19.
    פרוטרום
    צפוני 02/10/2017 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תמכרו.... תמכרו אני מחכה
    סגור
  • 18.
    יש מסחר מחר ומחרתיים? (ל"ת)
    יש מסחר מחר ומחרתיים 02/10/2017 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פקיעה שבועית מחר (ל"ת)
    רק מחר 02/10/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 17.
    פרוטרום נראה רע...
    דניאל 02/10/2017 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ממניה שהייתה מהבטוחות בבורסה נהפכה למשהוא לא טוב ולא ברור..המנכל הזחוח שלה שכנראה חושב שהשמש זורחת לו מהתחת עושה שטויות ובסוף החברה תמצא את עצמה במצב של טבע.חבל.
    סגור
  • 16.
    יש אישור!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    כיטוב פארמה 02/10/2017 14:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • איפה זה מפורסם??? (ל"ת)
    פלוני 02/10/2017 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • טיסה נעימה! (ל"ת)
    אבי 02/10/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • על איזה טיסה מדובר ?
    אייל 02/10/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היתה כבר בשער 43.4 תסתכל איפה היא עכשיו.
    סגור
  • כיטוב פארמה- דעתי בלבד! כנס.
    לאייל 02/10/2017 15:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה רואה כרגע דישדוש בגלל שיש זמן עד סוף מאי לאישור שיווק סופי. בהתחלה תמיד אתה תראה משקיעים שהמחשבה היא שבינתיים אפשר להשקיע במקום אחר בזמן הזה. אבל ויש אבל גדול. כיטוב נמצאת רחוק מאוד מהימים היפים שלה שלדעתי תחזור לשם בימים/ חודשים הקרובים. השוק תמיד מתמחר קדימה. בהצלחה!
    סגור
  • מה זה טיסה! אתה מבין את המשמעות?? זה אומר שהמנכל לא
    לאבי 02/10/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רימה ובאמת יש מובהקות סטטיסטית.
    סגור
  • בגלל זה המניה תעלה והרבה
    אבי 02/10/2017 17:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ככה אני חושב ומבין.כך אחד יעשה משהו חושב לנכון. הצלחה בניסוי שלב 3, אישור NDA ועכשיו אישור עקרוני של FDA
    סגור
  • 15.
    המסחר יחזור ב14:28 בהצלחה לכולם
    רדהיל הודעה פצצה 02/10/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רדהיל הודעה במאיה מאיצה השלמת ניסוי 104-RHB שלב 3 לקרוהן - תוצאות באמצע 2018
    סגור
  • 14.
    קדימה אני עם ים קולים עליותתתתתתתתתת (ל"ת)
    מומי 02/10/2017 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • הקולים חזקים מאוד (ל"ת)
    מנחם 02/10/2017 14:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 13.
    לאפרים
    מרים 02/10/2017 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמש ראיתי המלצה שלך לפנות לאתר נט-100 ביחס לגבעות [ישמרנו האל מהם] ושם המלצת על מיכרז מכירת גבעות ב1-2 נק אני פניתי לבית ההשקעות שלי היום והם הזהירו אותי לא להתקרב לאתר כי זה רמאות לשמה אז מה דעתך בנדון הבנתי מהיועץ לברוח מהאתר כמה שיותר רחוק שנית מה קורה בגבעות הבנתי שהיום יש דיון מישפטי נגד פסגות שנתנו יד בזמנו להורדת גבעות ל1 אני חושבת שצריך לתבוע את כל הנהלת הבורסה ואת אסתר לבנון שהיתה אז מנכלית הבורסה והיא קבעה אז את הפקיעה השבועית לפני שעפה לפנסיה ואף אחד לא מנסה לערער היום על ההחלטה שלה מאז הבורסה השתנתה עברה לבית חדש וממשיכה בתקנון שאסתר לבנון קבעה לפני פרישתה אז גם בגבעות הם חייבים לשנות את ההחלטה שלה מאז ולהתחיל במיסחר לאלתר אני חושבת שאין צדק במה שנעשה עם גבעות ומקווה שבית המישפט יבטל את תקנת פסגות ויתר בתי ההשקעות ויחזיר את גבעות למיסחר מיידית ללא דיחוי תודה לך על הנימוקים שלך אמש עזרת לי מאוד מאוד עלה והצלח ממרים נתניה
    סגור
  • למרים
    אפרים 02/10/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכול להיות שהיועץ שלך צודק ביחס לאתר הרי הוא אתר פרטי שלא בפיקוח הבורסה ויתכן שהוא לא מהימן אני אישית לא ניסיתי למכור או לרכוש דרכו אז באמת אני לא יודע מה כוונתו של היועץ שלך בבית ההשקעות אולי הוא אינטרסנט ואולי יש לו משהו אישי נגדם בכל אופן לא ניסיתי אותם עד היום שנית גבעות[כמו שכתבת שישמרנו האל מהם] כמה שאת צודקת וביחס שלך לאסתר לבנון היא כבר כמעט שנה בפנסיה אבל ממשיכי דרכה פועלים ולא מרפים למרות שכולנו מודעים לנזק שגרמה עם הפקיעה השבועית שלה אני ממשיך להמתין אין לי מהלכים רק קורא ומתעדכן במידע בנושא כל שבוע ויותר מקווה לטוב מאחל לך הצלחה ולכולנו גם יחד מאפרים
    סגור
  • מה זה מענין אותנו גבעות גב לבנון יועצים וחרטבונים די כב
    אנונימי 02/10/2017 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די כבר זה לא מענין אותנו מה זה אמר ומה אתר זה כתב די רדו מזה זה לא מענין ולא רלוונטי כלל מבין אתה וההיא מנתניה לא לא מענין אז שחררו בבקשה אנא מכם יש נושאים בוערים יותר כמו הבנקים הביטוח ועוד נושאים חשובים לא פחות מהגבעות שלכם אז די די לברבר בנושא הזה אתה מבין או לא מבין שדי די כבר
    סגור
  • לאנונימי
    אפרים 02/10/2017 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לא מתיחס יותר ולא משתתף יותר באתר הזה זה מה רצית זה מה הרווחת אין יותר התייחסות אם כבר די אז די לי מהכל אני לא חייב כלום לאף אחד ואחת כאן בפורום אני ברגע זה אני יורד מהאתר אמשיך להתענין ולקרוא תגובות חברים פה באתר אבל לא אענה יותר כלל וכלל די כבר מעלבונות לא לזה ציפיתי כל טוב לכולם למרות הכל
    סגור
  • ברוך שפטרנו מענשו של זה לא תענה לא צריך יותר טוב לנו
    אנונימי 02/10/2017 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא עושה טובות לאף אחד פה בפורום אני קראתי את מה שכתבת על שפיר גבעות הבורסה ועובדיה ועוד ועוד אז לך לך לדרכך כמו שנאמר בבראשית ואל תבלבל את השכל הנושאים שלך לא מעניינים ויש דברים יותר מעצות לא ענייניות ומעניינות אז ברוך שפטרנו לא רוצה לקבל ביקורת לא צריך בזה סיימתי
    סגור
  • לאנונימי - אותנו גם הבנקים וחברות הביטוח
    טוקבקיסטי הטקבקן חח 02/10/2017 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מעניינים. אכן יש נושאים יותר חשובים בחיים. כל הבורסה זה קזינו אחד גדול ויש שם הרבה מאד רמאות. מוצע בזה לכל אחד ואחת לקבל ייעוץ מיועצי השקעות מוסמכים בבנקים ולא להסתמך בכלל על הטיקבוקים שאתם קוראים פה.
    סגור
  • 12.
    מה אתם עושים כל היום חוץ מאשר לקנות ניירות זבל
    שאלה לבתי ההשקעות 02/10/2017 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבורה של אפסיים
    סגור
  • 11.
    פורסייט חחח
    אלי 02/10/2017 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין יום שפורסייט לא תרד חזק אחרי שעלתה קצת...כל הזמן עושים עליה סיבובים הנוכלים.
    סגור
  • 10.
    פרוטרום הסתבכה בניסיון לרכוש את אזימוטק
    יצחק 02/10/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הסתבכות ברכישת חברה כושלת ולשלם עבורה 250 מיליון דולר לפחות. זה קורה שמנסים לקפוץ מעל לפופיק ולא לשמור על המסורת בפרוטרום לרכוש חברות אך ורק בתיאום עם הנהלתן
    סגור
  • 9.
    ראלי סוף שנה בכל מה שאדום מתחילת שנה
    ZIKO 02/10/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    טבע,גז,אולי בזק
    סגור
  • 8.
    'רדה 74 אחוז מהשיא. עד מתי? ליויתן נסגר??????????????? (ל"ת)
    גם היום רציו? 02/10/2017 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    לאפרים היקר - ראיתי הבוקר את תשובתך ואתה גבר בעל לב טוב
    רוצה לדעת 02/10/2017 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבין שגם אתה מופסד בנייר גבעות ומאחל לך שיהיה לך ולמשפחתך בריאות הצלחה ברכה וכל טוב. כידוע לך, כתוב בפרקי אבות : ״... אמר להם צאו וראו איזו היא דרך טובה שידבק בה האדם, רבי אליעזר אומר עין טובה רבי יהושע אומר חבר טוב רבי יוסי אומר שכן טוב. רבי שמעון אומר הרואה את הנולד רבי אלעזר אומר לב טוב אמר להם רואה אני את דברי אלעזר בן ערך מדבריכם שבכלל דברי דבריכם ״. התרשמתי ממך אפרים שיש לך לב טוב שזה הכי חשוב. גמר חתימה טובה וחג שמח.
    סגור
  • תיקון טעות מהציטוט. צ״ל: ״ שבכלל דבריו דבריכם ״.
    רוצה לדעת 02/10/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתנצל על טעותי מקודם בהקלדה.
    סגור
  • לרוצה לדעת
    אפרים 02/10/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה תודה מקרב לב גם אני מניח תפילין בבוקר ושומר מצוות וגם אני מרגיש שאם אפשר אז זה מצווה לתדרך לייעץ ולהביע דעה אפילו אם טועים פה ושם לומדים גם מטעויות מה לתקן ומתי אבל עלבונות לא ולא ותסלח לי בבקשה אני מתקשה לקבל עלבונות מקולגות שמתחבאים תחת שמות בדויים ואנונימים אז מקווה שתבין ושוב תודה תודה על המחמאות מקווה לעתיד טוב יותר לכולנו ולך בפרט חג שמח ותבורך תמיד תמיד אמן ואמן
    סגור
  • לאפרים היקר, והמברך יתברך. אני מאד מוקיר ומעריך אותך
    רוצה לדעת 02/10/2017 22:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה יהודי מאד יקר וחשוב ואני אוהב אותך באהבת נפש עזה מאד למרות שאינני מכירך אישית. תמשיך לעזור תמיד לעם ישראל עד מאה ועשרים שנים מתוך בריאות איתנה אושר ושמחה כל הזמן. תתברך בכל הברכות הכתובות בתורה שזה כולל את כל הטוב שיש בעולם.
    סגור
  • 6.
    לא נותנים לפרוץ אותו (ל"ת)
    1430 02/10/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 5.
    יש לזכור ולשנן יום זה.
    I 02/10/2017 09:30
    הגב לתגובה זו
    60 1
    ולא דווקא מבחינה עולמית כלכלית בורסאית. אבל הבורסות היום.....
    סגור
  • המשך מצב לשלנו
    100 02/10/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    75 2
    מצב עולמי כלכלי גרוע מאד יבוא לידי ביטוי בבורסות.
    סגור
  • 4.
    חול המועד עליות עליות בפתח. (ל"ת)
    חי 02/10/2017 09:22
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 3.
    עכשיו כשטרכטנברג ההזוי תלה את הגופיה - הגיע הזמן (ל"ת)
    להוריד את המס בחזרה! 02/10/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • פשוט פרופסור טיפש
    אריה 02/10/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המס הכי גבוהה בעולם על השקעות בסיכון. אידיוט וטיפש שזורק אבן . "אם טיפש אחד זורק אבן לבאר מאה חכמים לא יצליחו להוציאה מתוכו. "
    סגור
  • 2.
    בדרך להורדת מס (ל"ת)
    מסוי 02/10/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 1.
    ארקו החזקות - מישהו יודע לומר מה קורה שם ?
    צחי גילה 02/10/2017 08:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתמול בוצעו מעל 300 עיסקאות במחזור של 15 מיליון . מישהו יודע מה קורה ? אשמח לתשובה
    סגור
  • תפסיק לדחוף זבל (ל"ת)
    סימן שאלה 02/10/2017 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ונראה מי הזבל פה מחזיקה ומחכה לבום בנסדק (ל"ת)
    בקרוב תקבל הפתעה 02/10/2017 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור