סגירה בת"א: המעו"ף ללא שינוי, טבע קפצה 1.7%, פועלים המשיכה צפונה

מדד ת"א 90 איבד 0.4%. פרוטרום ירדה 1.1%. איידיאי ביטוח איבדה 3.2%. פורסייט זינקה 6%
 |  (35)

המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר השני לשבוע זה ביציבות עם נטייה לירידות כאשר המעו"ף ללא שינוי ואילו מדד ת"א 90 איבד 0.4%. מדד SEM60 GKV 0.7% בהמשך לעלייה של 1.6% אתמול. ברקע, שבוע המסחר בוול סטריט נפתח בנטייה לירידות שערים בהובלת מניות הטכנולוגיה כאשר הנאסד"ק מאבד 0.6%. 

 
בלטו בת"א: מניית פועלים עלתה 0.85% במחזור הגבוה בשוק בהמשך לעלייה של 1.95% אתמול, מניית פורסייט קפצה 6%.
מדד ת"א 35 -0.55% מדד ת"א 35 1,611.76 -0.55% מדד ת"א 35 בסיס:1,620.64 פתיחה:1,617.2 גבוה:1,618.5 נמוך:1,608.56 תמורה:179,567,842 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 -0.75% מדד ת"א 90 1,129.73 -0.75% מדד ת"א 90 בסיס:1,138.22 פתיחה:1,135.55 גבוה:1,135.55 נמוך:1,127.77 תמורה:64,636,773 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-975 מיליון שקל.
שבוע המסחר באירופה מתנהל ביציבות ברקע לתוצאות הבחירות בגרמניה אמש. אמנם מרקל היא המנצחת הגדולה, אבל ההפתעה הגדולה היא מפלגת הימין הקיצוני ('אלטרנטיבה לגרמניה') שזכתה ב-13% מהקולות כאשר לראשונה מזה 60 שנה תיכנס מפלגת ימין קיצוני לפרלמנט הגרמני.
מדד המעו"ף ירד אתמול 0.24% וזאת בהמשך לירידה של 0.36% ביום חמישי. מדד ה-SME60 זינק אתמול והשלים יום 6 רצוף של עליות אחרי שנגע בשפל של למעלה משנה.  
הבוקר באסיה ננעל המסחר במגמה מעורבת כאשר הניקיי היפני טיפס 0.5% ומנגד ההאנג סאני נפל 1.3% והקוספי בדרום קוריאה משיל 0.5% ומשלים 5 ימים רצופים של ירידות.
מניות במרכז
מניית {טבע} עלתה 1.7% על רקע הדיווח על מינויו של דן זיסקינד כחבר דירקטוריון. (לכתבה המלאה)
אאורה -0.61% אאורה 212.6 -0.61% אאורה בסיס:213.9 פתיחה:213.9 גבוה:215 נמוך:210 תמורה:30,458 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 12.25% לאחר שזינקה יותר מ-13% לשיא כל הזמנים. החברה הודיעה על הקצאה פרטית של 41.2 מיליון מניות ללאומי פרטנרס, מנורה מבטחים, הפניקס ונוקד קפיטל וזאת במחיר של 2.5 שקלים למניה (דיסקאונט של כמעט 10% על מחיר הסגירה אמש), המהווים כ-22% מהון המניות של החברה. (לכתבה המלאה)
דלק קידוחים יהש 0% דלק קידוחים 1,077 0% דלק קידוחים יהש בסיס:1,077 פתיחה:1,082 גבוה:1,083 נמוך:1,067 תמורה:9,610,539 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 1.1% ברקע לתקלה שגרמה להפסקת ההזמה מהמאגר. היעד לתיקון התקלה הוא יום רביעי ובשוק ממתינים בדריכות לראות האם המפעילה נובל אנרג'י אכן עומדת ביעד זה. 
איידיאו +0.29% איידיאו 8,246 +0.29% איידיאו בסיס:8,222 פתיחה:8,222 גבוה:8,267 נמוך:8,040 תמורה:416,730 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 2.2%. אתמול דיווחה שיכון ובינוי כי נחתם הסכם שליטה משותפת בחברה עם משפחת דיין. עוד דווח אתמול כי איש העסקים יעקב לוקסנבורג הפך לבעלי עניין בחברה עם החזקה של קצת מעל 5% ובכך הפך לסוג של לשון מאזניים במידה והחברות ירצו למחוק את איידיאו מהמסחר בת"א. 
אל על -1.48% אל על 106.4 -1.48% אל על בסיס:108 פתיחה:108 גבוה:108 נמוך:105.7 תמורה:752,330 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 1.6% בהמשך לעלייה של 3.6% מאמש, ברקע לעדכון המלצה מצד פסגות שאמנם חתכו את מחיר היעד אך הותירו 'קנייה'. (לכתבה המלאה)
 

ננו דיימנשן -3.7% ננו דיימנשן 138 -3.7% ננו דיימנשן בסיס:143.3 פתיחה:140.1 גבוה:141.2 נמוך:137.4 תמורה:428,879 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , העוסקת בתחום הדפסת תלת מימד, עלתה 1.5% על רקע ההודעה היום על שיתוף פעולה עם Cadlog האיטלקית.

CVN
תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    יגמר הפיצוצים למעלה (ל"ת)
    לא נכון 25/09/2017 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    אפריקה יכולה לתת בום ולמות פתאום זהירות מניה של סוחרים (ל"ת)
    אפריקה 25/09/2017 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עמדה בזמנו רק פי 80 מהיום (ל"ת)
    שטויות 25/09/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 17.
    פורסייט מטורללת
    שלמה 25/09/2017 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו הולך לקרות או שמישהו סתם עושה סיבוב? (עיין ערך קולפלנט...)
    סגור
  • 16.
    פורסייט???
    דניאל 25/09/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מושג מה קורה בפורסייט? אתמול עלתה 5 היום 7...
    סגור
  • מנייה מניפולטיבית
    What the fuck 25/09/2017 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום אחד הם יחתמו על עסקה ויעופו כמו טיל. עד אז זה 'הארלם' של הבורסה לכל הפושעים שרוצים לעשות כסף...
    סגור
  • מה פאק
    קיקו 25/09/2017 15:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי פאק? המשמעות לקיים יחסי מין אז מה הקשר נפתלי?
    סגור
  • 15.
    לאור תוצאות הבחירות, הדאקס צריך לחטוף מהלומה למטה. (ל"ת)
    german 25/09/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • למד להתבטא באנגלית.
    וואלא הרגת אותי 25/09/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לגבי הדאקס הוא יחטוף בלי קשר לבחירות.
    סגור
  • 14.
    לפי דעתי אמורים לקבל אישור נסדק בקרוב (ל"ת)
    בונוס 25/09/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    המעוף יסיים אדום-0.7 (ל"ת)
    מאיר 25/09/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 12.
    כורדיסטן החופשית תרכוש המון מוצרים ישראלים (ל"ת)
    למעלה 25/09/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 11.
    ננו דיימנשן
    שלמה 25/09/2017 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין כיף כמו ננו דיימנשן
    סגור
  • כיף כייף באמת..ירדה השנה 50 אחוז בלבד. אחרות כמו טבע
    וואלא הרגת אותי 25/09/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ירדו 80 אחוז אז באמת אין כמוהץ תותחית שיורדצת רק 50 אחוז.
    סגור
  • 10.
    קולפלנט
    טיטו 25/09/2017 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משהו קורה שם
    סגור
  • שיקרה. מ'כפת לי אני. (ל"ת)
    וואלא הרגת אותי 25/09/2017 15:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    גז וטבע-כל היתר בועה שתתרסק בשנייה (ל"ת)
    ליאור 25/09/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • מה עם גז וטבע?
    וואלא הרגת אותי 25/09/2017 15:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כבר נישחטו ועם הירידות שבאות תישחטנה יותר אז מה? הן לא בועה? הן פשוט מיצרי הפסד סידרתיות שמזמברות את המשקיעים.ואתה עמוק בפנים אני מנחש.
    סגור
  • 8.
    מצב
    100 25/09/2017 10:22
    הגב לתגובה זו
    20 1
    אנו יודעים בברור וכותבים על זה רבות..המצב בכלכלות ובשווקים רע מאין כמותו.. כל יום שעובר רק מתבסס " החשד " שאנו בדרך לאי שם נמוך נמוך למטה. אין שום שמץ של תקווה באופק. שנה טובה.
    סגור
  • גם אני ממשיך במצב
    ד"ר ניר(איצ100) 25/09/2017 15:22
    הגב לתגובה זו
    11 0
    טבע וחברותיה תמשכנה בדרכן. לא מזמן כתבנו באזור השיא שהטכנולוגיות עומדות להצטרף למסע . אכן חברת "טריליון הדולר" כבר כמעט (לא כולל היום) רחוקה 10 אחוז משיאה.. גם גוגל כנ"ל ..דיווחנו כאן בזמן אמת על החלפת צד בשתיים ואנו בדרך מטה מטה. למבינים..פרקו את אפל לגורמים וראו שהיא סופר בועה שסופרת צעדיה לאבדון. המזומנים בקופה הם החלק הבטוח היחיד שיש להם ולא המצאתם כל פעם מחדש עם עוד הוספת פלטת מתכת..סמרטפון...
    סגור
  • גם אני..גם אני..
    פרופ' אבירם( איצ100) 25/09/2017 16:08
    הגב לתגובה זו
    13 0
    כמו שציינו והידגשנו כאן. ארה"ב היחידה שעדיין מפרפרת קצת מתחת לשיא..הNASDAQ יוביל לדעתנו את החיתוך מטה. קחו את אפל למשל ועיקבו אחריה במדרון ואם אתם יודעים ויכוחים ללכת עליה ההפוכה..תבורכו.
    סגור
  • 7.
    הפניקס
    ריטצ 25/09/2017 09:44
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מניה בטוחה
    סגור
  • איזה משפט הבאת..
    וואלא הרגת אותי 25/09/2017 15:01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הפניקס מניה בטוחה..מה זה? מה הכוונה? האם בטוחה בעצמה? האם בטוחה מפיגועים? האם לא תצנח עם כל הבורסה? בינתיים היא יורדת.. אז מה בדיוק בטוח בה? אהה אתה מתכוון שהיא עלולה לרדת רק 80 אחוז ולא 90 אחוז. אגב..בדוק את המרכיבים שלה אם אתה כלכלן או רואה חשבון וחזור לספר לנו עליה..
    סגור
  • 6.
    אני בבורסה ולא ראיתי דבר כזה.
    30 שנה 25/09/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    10 1
    פועלים עלתה על סמך שמועה שיש מגעים.., רק שמועה. וליויתן מה???????????? איזה טירוף .ליויתן מתקדם ,שמעתם אתמול את שטייניץ ועוד מומחים , חייבים להאיץ את פיתןח ליויתן. ורציו כל יום יורדת. ירדה 70 אחוז מהשיא שלה[68]. לא יאומן
    סגור
  • מה אתה מתרגש?
    ל 30 שנה 25/09/2017 14:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טבע ירדה 80 אחוז .
    סגור
  • 5.
    עד 6 ימים להודעת FDA! בהצלחה למחזיקים! (ל"ת)
    כיטוב פארמה 25/09/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • מקווה שנחזור לימים שלפני שנה שער מעל 3$ (ל"ת)
    מחזיקה בנסדק 25/09/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • נקווה שזה יקרה.
    אבי 25/09/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הצלחה בשלושת הניסויים, אישור NDA. עכשיו יהיה אישור של FDA והמטוס מחכה להמראה.
    סגור
  • 4.
    אפריקה הסיכון יורד ויורד במניה כדאי לקרוא
    אורי 25/09/2017 09:22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ניתוח בעמוד הפייס
    סגור
  • אפריקה עם מחזורים יעלו מניה תתעורר ומכונות יעיפו אותה
    אליהו 25/09/2017 09:31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למעלה זה רק עניין של זמן שמניה תעוף מעל 50 70 100 אג
    סגור
  • 3.
    עומדת בפני מסחור תרופה אבל פה החליטו שהיא תימחק
    ביונדווקס 25/09/2017 08:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהבורסה והמניה יורדת בתקווה שימכרו לסוחרים בזול להזכירכם, לפני ההנפקה בארה"ב שער המניה היה 80 וזאת אחרי התרסקות משער 240 . הם הנפיקו בשער 40 ומאז המניה לא ממש ממריאה.. הנהלת ביונדווקס מנוולת
    סגור
  • 2.
    כל יום שני הסוחרים ממתינים לקריאת כיוון. ביום א הם
    כותרת מעצבנת 25/09/2017 08:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עושים מסחר בלי קריאת כיוון. וזה רק מוכיח שהבורסה היא קזינו לאומי. ואין קשר בין ביצועי חברות לשערים של המניות הכל מדדים ואופציות שבועיות. וזה כנראה לא יפסק כל עוד הבורסה מקבלת בונוסים ועמלות מהמסחר על חשבון המשקיעים התמימים. אצלי כל מניה שנמכרת לא חוזרת לבורסה . תשלמו לביבי מס 25% ותגישו דו"ח מחזור להזכירכם המחזור כעת הוא 810 אלף שח ירד משנה קודמת שהיתה 811560.
    סגור
  • 1.
    אינסוליין
    hu 25/09/2017 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 11
    מי שרוצה לעשות כסף קל ומהיר ליומיים הקרובים קנו אנסוליין בשער 2900 על הבוקר
    סגור
  • אם אתה כבר כותב אנגלית בהציגך את עצמך..
    למספר 1. 25/09/2017 14:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז למד היכן לשים אותיות גדולות לדוגמא H וכדומה. ודבר נוסף..מה פשר ההנפצה הפלצה המטעה על הבוקר עם אינסוליין??מה הביאך על הבוקר לשרבט חינטרוש זה. כל הנייר שווה שני מליון דולר ולמעשה עשה חישוב השווי האמיתי לא מגיע ל 0. אז אם הייתי קונה ב2900 על הבוקר עכשיו כבר הייתי טחון 5 אחוז בערך. פעם הבאה כשאתה מתעורר שטוף פנים ושיניים ואכול ארוחת בריאות ואז צא לפזר שטויותיך.
    סגור
  • שטויות חרטא הזיות
    בימבם 25/09/2017 09:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אין כזה דבר כסף קל!! צריכים לעמול קשה!! היית מוכר הבית אם יש ואני בטוח שלא..או כליה ושם הכסף בפנים? ומה זה מי שרוצה לעשות כסף? יש כאלה שלא? אירובי אחריך ונראה הפיסול!!!
    סגור