סגירה בת"א: טבע איבדה 3% ולחצה על המעו"ף, מניית פרוטרום נסוגה משיא

מדד ת"א SEM60 טיפס 0.4%. ת"א 90 עלה 0.2%. ארית תעשיות זינקה 5% על רקע זכייה במכרז בהודו
 |  (40)
סוחר, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את שבוע המסחר המקוצר במגמה מעורבת, וזאת על רקע יציבות בוול סטריט לקראת הודעת הריבית מחר. מדד דאו ג'ונס עולה 0.14% והנאסד"ק מטפס 0.1%. בת"א מניית טבע נפלה כ-2.8% והכבידה על המעו"ף שאיבד 0.36%. מנגד, ת"א 90 עלה 0.2% ומדד SEM60 טיפס 0.4%. 
מניית פרוטרום בלטה עם ירידה של 2.68% במחזור השני בשוק ובכך נסוגה מהשיא שרשמה אתמול. מניית מיילן מאבדת 2.2%, מיילן איבדה 2% ומנגד מזור רובוטיקה  קפצה 1.3%.
מדד ת"א 35 +0.7% מדד ת"א 35 1,620.64 +0.7% מדד ת"א 35 בסיס:1,609.39 פתיחה:1,606.51 גבוה:1,620.91 נמוך:1,605.4 תמורה:665,518,644 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.04% מדד ת"א 90 1,138.22 +0.04% מדד ת"א 90 בסיס:1,137.76 פתיחה:1,137.68 גבוה:1,140.33 נמוך:1,136.02 תמורה:116,682,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מחזור המסחר בשעה זו הסתכם ב-1 מיליארד שקל.
 
במרכז המסחר הבוקר טבע שחזרה עם פער שלילי גדול אחרי נפילה של 6.1% אמש בוול סטריט במחזור גדול (יום 4 רצוף של ירידות). 
פער הארביטראז' המשוקלל של הדואליות על המעו"ף הינו שלילי בשיעור של 0.4%. טבע חוזרת עם פער שלילי של 4.3% וזאת אחרי שאתמול בת"א איבדה המניה 3%. מיילן חוזרת עם פער שלילי של 1.6% ופריגו עם פער שלילי של 0.5%. מנגד, מזור חוזרת עם פער חיובי של 2.6%.   
המעו"ף טיפס אתמול 0.7% לשיא של חודש וחצי ונראה שמתבסס מעל הרמה של 1,400 נקודות. מדד ת"א 90 זינק אתמול 1.2% והשלים 7 ימי עליות רצופים לשיא של למעלה מ-3 חודשים. מהתחתית שת אמצע אוגוסט רשם המדד קפיצה של 7% והשאלה היא האם המדד יצליח לשבור את השיא שנמצא במרחק של פחות מ-3%. 
מניות במרכז
מניית טבע +3.26% טבע 7,940 +3.26% טבע בסיס:7,689 פתיחה:7,710 גבוה:7,971 נמוך:7,710 תמורה:50,477,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה בכ-3% לאחר שחזרה עם פער שלילי.
מניית ארית תעשיות -3.06% ארית תעשיות 164.5 -3.06% ארית תעשיות בסיס:169.7 פתיחה:161 גבוה:167.9 נמוך:161 תמורה:148,251 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקת בכ-5% על רקע זכייה של השותפה בהודו במכרז לצבא ההודי. (לכתבה המלאה)
מניית {פרוטרום} ירדה כ-3% ונסוגה משיא כל הזמנים.
תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    העולם ברגע זה יצא לתיקון בריא לפחות7% (ל"ת)
    הזוי 19/09/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • להזוי
    חזוי 19/09/2017 17:14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אתה באמת הזוי. איזה שבע איזה נעליים אם יעצר בשבעים ושבע אחוז תגיד תודה. אחד אינטליגנט שכותב כאן אמר לי.
    סגור
  • 17.
    טבע כל עליה לצורך המשך הקריסה (ל"ת)
    הזוי 19/09/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • אבל כולם אומרים
    חזוי 19/09/2017 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ההפך שכל ירידה לצורך עליה אז תיבדוק את עצמך
    סגור
  • 16.
    תברחו תברחו תברחו (ל"ת)
    הזוי 19/09/2017 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לאן לאן
    חזוי 19/09/2017 17:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לאן לאן
    סגור
  • 15.
    אמר לי היועץ האישי חנן במרכנטיל בנק
    דודי 19/09/2017 17:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שבטוח אחרי מפולת של איזה שלוש אחוז יבוא התאוששות של איזה עשרים וחמש אחוז אז עשיתי חשבון שאני בורח אם יש מפולת שלוש אחוז ואם אי פעם יבואו טיסות של נגיד עשרים ושש אחוז אז אנע יכנס אולי
    סגור
  • יש לך יועץ טאמבאל. או שאתה תמים (ל"ת)
    גבי 19/09/2017 17:26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 14.
    למה יורד
    מרקו 19/09/2017 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אמרו כולם יהיה פיצוצים למעלה
    סגור
  • 13.
    אתה לא שם לב שכל הבורסות בעולם רק למעלה?
    לאיציק 1000 19/09/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אפילו טבע שאתה מרצה עליה איזה שלוש שנים עלתה איזה 40 אחוז תיקון והגיעה קרוב לשיא כל הזמנים. זאת מניית העם המפוארת בארץ ואחת החברות הטובות לעולם בעולם אל אל תלכלך עליה והביאו מנכל חדש תותח והוא יביא אותה לשער באמריקה של איזה 150 דולר ובארץ בטח יביא אותה לאיזה 50.000 תיזכור מה אני אומר לך ואל תיסתער אחר כך שלא שמעתה בקולי למה אני מומחה לטבע ומניות ופוטים וכולים ואני מביא ים כסף הבייתה ודיברתי אם חברים מבפנים שאמרו לי על הבטוח שיש לה איזה עשרה תרופות שעומדות לצאת והם יהיו הראשונים והיחידים בעולם אז כדאי לך אחי לקנות מליונים ולהמליץ לכל מי קרוב אליך בבקשה
    סגור
  • טען עוד
  • למגיב 13
    100 19/09/2017 17:25
    הגב לתגובה זו
    14 1
    1)אנחנו 100 ולא 1000 ומכאן גם בא המספר המצורף לשמנו . 2)אני מודה לך על הצעותיך החינמיות אלי!! 3)למען האמת לא ירדתי לסוף דעתך ולא הצלחתי להבינך היטב ..4)הנתונים שנתת ממש לא מדוייקים. בדוק את עצמך חבר. 5)בכל זאת אבדוק לעומק את טיעונייך ואראה מה אעשה איתם. 6)אני מודה לך שכתבת לי. שנה טובה.
    סגור
  • 12.
    המניה מוחקת את כל העליות. עוד מניית משחק בבורסה
    פלורה 19/09/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ההזויה הזאת פה עולה שם יורד ולהפך. פשוט בושה מדינה פח ובורסה פח
    סגור
  • לפלורה
    כדים 19/09/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מה הביטוי המטומטם שכולם נשתמשים בורסה פח ומדינה פח יענו חזקים כמו פח או משהוא אחר את מתכוונת. הייתי בשוויץ והיזמנו מלון פלורה הוטל ובאנו לשם והיה מלון מעאפנה וברחנו ולא לקחנו אפילו המקדמה. האם זה מלון שלך במקרה ודרכת יחזירו לי המקדמה. ובקשר לפח אז אם תירצי אתן לך כתובות של בנקים בתימן שאני סוחר דרכם אחלה בנקים ואחלה מדינה אני רק מרוויח
    סגור
  • 11.
    יאללה הכנסתי אפריקה טכני פתוח מעל 36.8 אג וגם
    הדר 19/09/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעל 40 אג יכולה לבוא עלייה חדה למעלה
    סגור
  • אני רואה שאתה מתמצא ושמעתי יש גם בספונסר איזה הדר
    נהור 19/09/2017 16:49
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ממליצן כרוני ונראה לי מפסידן סידרתי. ושאלתי יש לי אפריקה עוד מאז שהייתצה בשער בערך פי 80 מהיום. האם כדאי לקנות חבילות ענק ולקזז עד שאגיע לממוצע של השער שביא היום. האם זה יתכן. ומצד שני האם אתה יכול לסדר לי רטרואקטיבית שיהיה לי שורטז על אפריקה מהשער שאני מחזיק בשיא האם יתכן? אם כן אני יכול להיות מליונר
    סגור
  • 10.
    מה עם הפקיעה מחר אין מסחר ערב חג אז ממתינים עוד שבוע
    אליעזר מחדרה 19/09/2017 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה סגורה 4 ימים חמישי חג רביעי ערב חג ואז כרגיל סוף השבוע אז נמתין 4 ימים רצופים והפקיעה בשבוע הבא לידיעתך האינדיאני אז איך תהיה פקיעה גבוהה גם בחודשי מצפה להסבר תודה
    סגור
  • היום (ל"ת)
    הייתה 19/09/2017 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    העליתי באתר אחר ניתוח לאפריקה עם יעד של 55 אג
    רועי 19/09/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואולי אף מעל 70 אג הכול עקב אפריקה נכסים והשתפרות מצב רוסיה
    סגור
  • לא לגעת באפריקה פשוט לזרוק כסף חברה רק של מהמרים וספקול
    דינה 19/09/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וספקולנטים לא לגעת בה
    סגור
  • 8.
    אפריקה למוהיקנים ביקוש ענק שם מתחבא (ל"ת)
    אלי 19/09/2017 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    מתי לדעתכם גבעות עולם תחזור להיסחר ובאיזה שער פתיחה?
    אזרח שמופסד הרבה כסף 19/09/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    האם נראה לכם שזה יכול להיות בקרוב והאם ההמלצה שראיתי להחזיק את המניות צמוד לחזה הינה ריאלית לדעתכם או שלא? שאלה נוספת: האם יש התקדמות בעסקה עם שפיר, ואם כן, האם ניתן להגיע להסכמה פה אחד עם כל הצדדים - מוגבל כללי ושפיר?
    סגור
  • לשאלות שנשאלו, זאת מכיוון שאף אדם לא יודע את
    אף מגיב לא ענה כאן 19/09/2017 17:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    התשובות להן. שנה טובה כתיבה וחתימה טובה לכל ישראל. בברכה ממישהו.
    סגור
  • לאזרח
    ברוריה 19/09/2017 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 6
    אני ניסיתי לברר מה עם גבעות אבל הם חוסמים כל אפשרות להשיג מידע על המצב אני שלחתי מיכתבים להנהלת הבורסה והם לא מתיחסים כלל ולא עונים ומתעלמים כליל אז אני אפנה לממונה על הבורסה למבקר שיבדוק את חוסר ההתיחסות שלהם לפניות הציבור לא יתכן זילזול כזה לציבור המשקיעים זה לא מקובל וצריך לנער אותם היטב היטב שיפעלו ויתיחסו לפניות הציבור הם לא מעל החוק ולא יכולים להתעלם ככה מאיתנו מקווה שהמבקר יפעל ויבדוק את ההנהלה של הבורסה הקלוקלת הזו היטב היטב כל טוב לכולם חוץ מהם
    סגור
  • מאפרים זה לא רק הנהלת הבורסה אשמה גם אנחנו שמוותרים (ל"ת)
    לברוריה 19/09/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • זה לא מכוון אישית אלייך אלא שאנו לא תובעים אותם ייצוגית (ל"ת)
    אפרים תוספת 19/09/2017 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאזרח
    אפרים 19/09/2017 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 4
    גבעות כרגע במשא ומתן עם שפיר הנדסה לפי שפורסם בכלכליסט זה כרגע לא מתקדם עד שהעתירה שהגיש לוסקין תידון בצו על תנאי דבר שלא פורסם בביזפורטל כלל זה יכול לקחת מס חדשים עד ואם בכלל אבל מסחר אין במניה כרגע אז עד שמשהו יזוז ויתבצע יקח זמן לכן אתה תקוע ביחד עם עוד הרבה מאוד משקיעים דבר שלדעתי לא צודק אבל החברה בינתיים מפיקה אמנם הרבה פחות מקודם אבל ממשיכה להפיק חביות כל יום אז מה איכפת ללוסקין ומקורביו שאנחנו מפסידים כל עוד שהנהלת הבורסה הנוכחית משתפת פעולה ולא עושה מאומה בנדון אז זהו אתה וכולנו תקועים במניה ללא אפשרות ואלטרנטיבה כרגע רק בית מישפט בתביעה ייצוגית יכול להכריח את הנהלת הבורסה הקלוקלת הזו לפעול נגד רצונה
    סגור
  • לאפרים - יש אלטרנטיבות נוספות, כמו למכור את המניות מחוץ
    ממישהו 19/09/2017 15:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לבורסה. באתר מאה נט למשל מתבצעות כל הזמן עסקות בנייר זה והנייר הגיע שם אפילו לרמה של 2.5 בשיא. כיום הרמה היא באזור 1.5, כאשר לא מזמן הנייר ירד אפילו לשפל של בערך 0.5 ומסכנים אלה שנאלצו למכור במחיר כה נמוך. לסיכום הנייר הוא מאד וולטילי(תנודתי) והשער יכול להשתנות במהירות באופן אפילו חד לכל הכיוונים. לכן, כל אחד לדעתי צריך לעשות לעצמו את השיקולים שלו.
    סגור
  • 6.
    ארית תעשיות
    שלמה 19/09/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חתמה עסקה של 5 מליון דולר בהודו
    סגור
  • 5.
    פורסייט...
    פורסייט 19/09/2017 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עם פורסייט אין עוד איזה ניסוי בסין שהצליח מעל ומעבר למצופה חחח.
    סגור
  • 4.
    ארקו החזקות
    שלמה 19/09/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשקט בשקט מתחת לראדר המניה עולה כל יום 3 אחוז. משהו מעניין הולך לקרות שם...
    סגור
  • 3.
    עד 11 ימים להודעת FDA ורואים ביקושים עולים בחול. בהצלחה (ל"ת)
    כיטוב פארמה 19/09/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 2.
    פקיעה גבוהה-גם בשבועי-גם בחודשי-נעלה היום עוד 0.7 (ל"ת)
    אינדיאני 19/09/2017 09:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עם כל מיני תחזיות משונות ומשונות
    אולי די 19/09/2017 09:45
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שאף לא מתגשמות. אולי אתה יודע את האמת על הבדיוק ואומר בכוונה בהפוכה..היתכן? מה מצב התיק שלך בעשר שנים אחרונות לצורך העניין כמה הירווחת על כל מליון שקל קרן בעשר שנים אחרונות? לדעתי יש לך עכשיו 30 מליון או שלושת אלפים. דבר אלינו אינדיאני. אתה נוהג בסוברו 1991 במצב טוב או מרצדס מייבאך?
    סגור
  • לאינדיאני
    אליעזר 19/09/2017 10:41
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אנא ממך להבא לא להתיחס בכלל לא שווי התיחסות פה בפורום חוץ מקללות מותר להביע דעה ודעות נוספות ואחרות כל טוב לך ושנה טובה
    סגור
  • האם יש לך קשר עם מר לוי אליעזר סתם מסקרנות (ל"ת)
    אשר 19/09/2017 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לעיתים קרובות
    לאליעזר 19/09/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נשמעות פה קללות איומות ואיחולי תרופות ומיתות שונות ומשונות..וקולך לא נשמע. אתה בא ומעיר על אי הסכמה לדברי כותב? אז יכול להיות שאחת ש ואינדיאני חברים שלך ואתה חש צורך להגן..אבל עשה זאת בצורה נכונה ובהתייחסות אמיתית לנאמר.
    סגור
  • מאליעזר לא מכיר את מר לוי אני בכלל מחדרה רק נתתי דעה (ל"ת)
    לאשר 19/09/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • די למלאיזים, כשהשוק לפניי חודש עמד 1360, אמרתי ש1430
    אינדיאני 19/09/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יגיע תיק תק, תראה שלא טעיתי, אנחנו היינו היום ב1426
    סגור
  • לאידיאני ואליעזר
    אולי די 19/09/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין פה מלעיזים. כן יש פה אנשים שקוראים את תגובותיך ואף שמים לב לנחרצות שלהם. אתה פוסק דברים כאילו הם הלכות. ואני חוזר..בדוק דבריך אחורה וראה שרוב הדברים לא יצאו כמו שתיכננת. אף אחד לא רוצה להכותך בדבריך..רק אבקש שתירשום דברים ודאיים בנחרצות ולא תכתוב דברים שאתה רוצה שיקרו או דברים לפי מצב תיקך. שנה טובה לאליעזר ואינדיאני. אגב לאליעזר..האם זיהית בדברי קללות ? מותר ואף רצוי לכתוב דברים ברמה שכתבתי לאינדיאני.
    סגור
  • 1.
    שנה טובה ומבורכת לכל המשקיעים (ל"ת)
    דוד 19/09/2017 08:32
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור