ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: מדד הבנקים עלה 0.5%, טבע ירדה 3.2%, מיילן צנחה 4.3%

הדואליות הכבידו. פריגו נפלה 1.9%. פרוטרום עלתה 1.3% לשיא כל הזמנים. בית שמש המשיכה מעלה
עליות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הראשון לשבוע זה ביציבות עם נטייה לעליות. מדד המעו"ף נסגר ללא שינוי מהותי בלחץ הירידות החדות בשלוש ענקיות התרופות (טבע-מיילן-פריגו) בעוד שאר המדדים סגרו בנטייה לעליות בהובלת מדד הבנקים שטיפס 0.5% ות"א 90 שעלה 0.6%.

המסחר התנהל כעת ברקע לשיאים שנקבעו בוול סטריט שיגור הטיל מצד צפון קוריאה בשישי בבוקר לא הצליח להצית חשש בשווקים ומדד הפחד (ה-VIX) בכלל ירד 2.6% ביום שישי לשפל של למעלה מחודש.
 

מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-314 מיליון שקל בלבד. 

שבוע המסחר הקרוב בבורסה בת"א יהיה מקוצר ויסתיים כבר ביום שלישי, זאת כיוון שיום רביעי זה ערב ראש השנה. האירוע המרכזי בשווקים צפוי להיות השבוע עדכון הריבית בארה"ב ביום רביעי בערב כאשר לאחר ההודעה על גובה הריבית (שצפויה להיוותר ללא שינוי), תקיים הנגידה יילן מסיבת עיתונאים.

מדד ה-S&P500 טיפס 0.2% ביום שישי, השלים קפיצה שבועית של 1.55% (הזינוק השבועי הגדול מאז ינואר!) ורשם אבן דרך כאשר לראשונה אי פעם סגר מעל לרמה של 2,500 נקודות. מתחילת השנה רשם המדד עלייה של 12%, 11.7% והוא בדרך לרשום את השנה הטובה ביותר מזה 4 שנים. נציין כי מחזור המסחר בוול סטריט ביום שישי היה גבוה והסתכם ב-8.5 מיליארד מניות, זאת לעומת מחזור יומי ממוצע של 5.9 מיליארד מניות בלבד ב-20 ימי המסחר האחרונים. עוד נציין כי לפי ניתוח רויטרס ה-S&P500 נסחר כעת במכפיל רווח של 17.6, זאת לעומת מכפיל ממוצע של 14.3 ב-10 השנים האחרונות.

פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות על מדד המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור משמעותי של 0.75% (כלומר אם כל שאר מניות המדד יפתחו ללא שינוי, המדד יאבד 0.75%).

טבע חזרה עם פער שלילי משמעותי של 4.1%, זאת לאחר שהמניה איבדה קרוב ל-4% ביומיים האחרונים בוול סטריט ובשלושת הימים האחרונים בוול סטריט איבדה 6.4% (לאחר קפיצה דו-יומית של 24.7% בימים שני-שלישי ברקע להודעת על מינוי קאר שולץ למנכ"ל החדש). ביום חמישי איבדה מניית טבע 2.9% בבורסה בת"א.

מיילן חוזרת עם פער שלילי של 4.3% אחרי שצללה 4.6% ביומיים האחרונים בוול סטריט. פריגו חוזרת עם פער שלילי של 2.45%. עוד נציין את אופקו שחוזרת עם פער שלילי של 1%, את מזור שחוזרת עם פער חיובי של 2.1% ואת קנון שחוזרת עם פער שלילי של 3.5%.

בשבוע החולף קפץ המעו"ף ב-2%, זאת ברקע לשיאים בוול סטריט אבל בעיקר בשל זינוק של 20% במניית טבע ברקע להודעה על מינוי המנכ"ל החדש. מדד ת"א 90 טיפס 2.1% בשבוע החולף ומדד SME60 עלה 0.95%. מנגד, מדד הבנקים איבד 1.2% בשבוע החולף.

מניות במרכז

מניית מזור רובוטיקה -1% מזור רובוטיקה 10,920 -1% מזור רובוטיקה בסיס:11,030 פתיחה:10,980 גבוה:10,980 נמוך:10,700 תמורה:5,184,962 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 3% לאחר שהחברה הודיעה על השלמת השלב השלישי של ההשקעה הונית על ידי מדטרוניק.

מניית פרוטרום +2.54% פרוטרום 29,500 +2.54% פרוטרום בסיס:28,770 פתיחה:28,540 גבוה:29,500 נמוך:28,410 תמורה:61,291,330 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.3% לשיא  לשיא כל הזמנים לאחר שזינקה 6.6% בשבוע החולף.

מניית טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.66% לשיא של למעלה מעשור.

מניית שופרסל +0.89% שופרסל 2,270 +0.89% שופרסל בסיס:2,250 פתיחה:2,248 גבוה:2,290 נמוך:2,221 תמורה:18,118,917 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 0.96%. המנייה זכתה להעלאת המלצה ומחיר יעד מצד לאומי שוקי הון. (לכתבה המלאה)

מנרב +0.64% מנרב 44,330 +0.64% מנרב בסיס:44,050 פתיחה:44,050 גבוה:44,520 נמוך:44,040 תמורה:178,393 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טיפסה 2.88% לאחר שדיווחה היום על מכירת חלק מהבעלות על הקרקע באיזור התעשייה באשדוד לחברת סאמיט -0.45% סאמיט 2,889 -0.45% סאמיט בסיס:2,902 פתיחה:2,902 גבוה:2,908 נמוך:2,847 תמורה:1,496,204 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . צפויה לרשום רווח של 17 מיליון שקל ברבעון השלישי. (לכתבה המלאה)

מניית לוינשטין נכסים -0.95% לוינשטין נכ 6,884 -0.95% לוינשטין נכסים בסיס:6,950 פתיחה:6,850 גבוה:6,898 נמוך:6,750 תמורה:658,587 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 6.78% במחזור של 1.32 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי ממוצע של 675 אלף שקל בחודש האחרון.
תגובות לכתבה(70):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    קולפלנט
    טליק 17/09/2017 21:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאלה? האם מישהו יודע איך מחשבים את שער אופ יא בהתאמה למחיר המניה? האם יש אפסייד? או להיפך? טליק 19:29 17.09.2017
    סגור
  • 41.
    מזור - הדרך להיות מובילה עולמית עכשיו פתוחה וסלולה
    פרופסור למזור 17/09/2017 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יושב על המנייה ולא זז גם כשהיא הייתה בשפל בסוף 2014. למה לא זזתי ולא מכרתי, גם כשהייתי מופסד? כי במשך כל השנים קראתי מה אומרים האורטופדים שמשתמשים במערכת של מזור - שהמערכת הזו שינתה לחלוטין את עולם ניתוחי הגב (ויש גם מודול לניתוחי מוח, כך שניתן לצפות שגם בתחום זה נראה הרבה פעילות). מה שנקרא - DISTRUPTIVE TECHNOLOGY - משנה את המשחק מהקצה אל הקצה. ועכשיו כשמדטרוניק השלימה את השלב השני של השותפות וגם השלימה את רכישת המניות (ביום שישי האחרון בנאסד"ק) - זה זה ממחיש שהם הולכים על כל הקופה. לא סתם הם הקדימו את השלמת השלב השני, שהיה אמור להתבצע בפברואר - הם הולכים מן הסתם להסתער על השוק הבינלאומי וכל אלפי בתי החולם שהם עובדים אתם, וכפי שאמר ג'ים קריימר, אם זה יקרה, והם יפרסו מאות מערכות של מזור, זה לא יהיה סתם פיצוץ, אלא סופר נובה אחת גדולה (במלים שלו - this blowout will be a rare, rare event )' וברור למה הוא התכוון. לא ממליץ כמובן', אלא רק מנתח (כמי שקורא כל דבר שמתפרסם אודות מזור), אבל בהחלט מחזיק ומקווה ומאמין שזה יקרה!
    סגור
  • 40.
    המשך
    שימו לב 17/09/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    NASDAQ ולא רק. חותך !!
    סגור
  • יענו יחתוך יא ראבי. יש אומרים ל 1612.37
    שימו 17/09/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואולי נמוך יותר.
    סגור
  • הכוונה בשער עתידי לNAS (ל"ת)
    שימו לב 17/09/2017 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    משהו קורה מחזור גדול עולה 26% פששששש (ל"ת)
    שימו לב לסלזיון 17/09/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    להתפתחויות החל מ 12:58PM עד לסגירה בתל אביב.
    שימו לב היטב 17/09/2017 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכמובן להתנהלות הבורסות ברחבי העולם מחר .
    סגור
  • 37.
    פורסייט ממשיכה להיות פח...
    אלי 17/09/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איזו חברה עלובה.אין בה כלום ולא יהיה כלום.
    סגור
  • זה היה ברור שעקצו...
    דניאל 17/09/2017 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה שקוף שאין בחברה הזאת כלום.קנו בהנפקה ב 2.1 ועכשיו יכולים להפטר מהזבל בשער כפול אז למה לא? והכל באישור הבורסה המחורבנת וחוקי.
    סגור
  • השקעה לטווח ארוך
    לא בדיוק 17/09/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום שהם יחתמו על עסקה ולא סתם עוד פיילוט מטומטם, כל המדינה ירוצו לשם על ארבע...
    סגור
  • טען עוד
  • 36.
    ושוב מסיבה
    קולפלנט 17/09/2017 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאללה בואו
    סגור
  • קולפלנט חברה ישראלית רצינית
    avnersh1 18/09/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאט אבל בביטחון היא מגיעה למקום טוב
    סגור
  • שאלה
    טליק 17/09/2017 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה? האם מישהו יודע איך מחשבים את שער אופ יא בהתאמה למחיר המניה? האם יש אפסייד? או להיפך? טליק 19:29 17.09.2017
    סגור
  • 35.
    ערב חג תמיד מעלים את הבורסה
    אברהם 17/09/2017 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל השנים ערב חג תמיד הבורסה עולה ,במיוחד ערב ראש השנה
    סגור
  • 34.
    חחחח הנוכלים החליטו עליות כדאי להצטרף לחגיגת הקולים. (ל"ת)
    עודד 17/09/2017 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • חחח
    חחח 17/09/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני החלטתי אחרת ואני קובע
    סגור
  • 33.
    חחחחחחחח-הקולים כבר בעליה-שוק גנבים (ל"ת)
    אינדיאני 17/09/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 32.
    רק קולים רואים שהגנבים רוצים למעלה. קניתי כמות של קולים (ל"ת)
    צחי 17/09/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לצחי
    גנב 17/09/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפוך מאמי..הפוך.
    סגור
  • 31.
    דאגו לעשות את הניסוי בקוריאה ביום חמישי בכדי שהמדדים
    אריה הכריש 17/09/2017 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לא יירדו
    סגור
  • 30.
    שנמחקה התביעה של הח׳ להגנת טבע כנגד גבעות. האם ההודעה
    ראיתי הודעה 17/09/2017 09:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הזו משנה משהו לגבי גבעות או לא? מבקש תשובה רק ממי שמכיר היטב את מצב השותפות. תודה. נ.ב אני אחד מהמחזיקים הפרטיים בגבעות ואני רוצה לדעת.
    סגור
  • 29.
    כמו באמריקה הכל מבוסת (ל"ת)
    הלוחש לסוסים 17/09/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • אדום אדום אחי (ל"ת)
    מב וסת 17/09/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 28.
    הכל מתוזמן לשחקני המעוף-רוצים פקיעה ב1460 , היום עוד 1% (ל"ת)
    אינדיאני 17/09/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • תבדוק טוב לפי הפוזיציות.מתאים להם 1390 ומטה (ל"ת)
    ישראל 17/09/2017 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שערים וכיוונים כל יום שרחוקים בענק מהמציאות. (ל"ת)
    אולי די עם ניחושי 17/09/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מיום רביעי בורסה נסגרת לארבעה ימים (ל"ת)
    איך 1460? 17/09/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    גנבי המעוף והקרנות מאזנים עם הבנקים והגז-הקולים ירוקים (ל"ת)
    אינדיאני 17/09/2017 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    טבע תגיע ל - 10 $
    אדיר 17/09/2017 09:20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    טבע תחזור ל 10 $ ורק אז תתחיל להעלות לאט לאט
    סגור
  • פיספסת את הרכבת (ל"ת)
    דנה 17/09/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    מס בורסה.
    נס נס 16/09/2017 22:51
    הגב לתגובה זו
    16 1
    חייב לרדת.ל10 אחוז..25 אחוז זו שחיטה של הציבור.ושיתוק של הבורסה. מה גם שזה מרחיק משקיעים זרים..הממשלה חייבת לתת את הדעת לכך..מי שחושב כמוני..נא להגיב חייבים לעשות רעש גדול.אחרת הממשלה תמשיך לשחוט תרנגולים שמטילות ביצי זהב
    סגור
  • אתה תמוי כמו כולם
    בו'אנב נס נס 17/09/2017 10:00
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה מעניין אותך כמה ולמה לוחים מס ואפילו גבוה לטובת מדינת ישראל והשקעותיה בבטחון למשל. אתה יודע כמה עולה רק שעת טיסה של מטוס קרב. אני עשיתי צעד חכם. הלכתי להנהלת הבורסה וביקשתי לשלם 80 אאחוז מס על הרווחים. אני מסתכל על מה שנשאר ולא מעניין כמה הם לוקחים. הם מצש שני הבטיחו לי בכתב שנגיד אשקיע 60.000 שקל ארוויח בטוח תמיד אז מה רע להרוויח נגיד 40 אחוז ואז מתוך זה אני לוקח 20. אני לא חסיר והולך ישר ומבסוט והולך למדינה. אל תסתכל על כמה אתה משלם תסתכל על כמה הירווחת.
    סגור
  • ואו ואו
    צ'אפטי 17/09/2017 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש חמור
    סגור
  • אתה חמור...
    אתה אדיוט... 17/09/2017 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה סתום...חחח
    סגור
  • חירבושיך? (ל"ת)
    למי אתה כותב 17/09/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לך לעבוד משועמם. (ל"ת)
    - 17/09/2017 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    לא ליפול לפח של טבע (ל"ת)
    יניב 16/09/2017 22:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    פוקס תסיים עם רווח נקי של 75 מיליון השנה,תזנק מחר (ל"ת)
    אלין 16/09/2017 22:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 22.
    יום א' המשך עליות במעוף ... 0.3-0.5% למרות הארביטראז'
    זכרוני 16/09/2017 22:31
    הגב לתגובה זו
    5 6
    שבוע טוב ושנה טובה ומבורכת לכל בית ישראל .
    סגור
  • 21.
    בכל מקום בעולם ןעם ארביטראז כזה ואירופה שירדה יומיים
    אינדיאני 16/09/2017 22:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    היה אמור לרדת פה לפחות אחוז וחצי, אבל פה גנבים
    סגור
  • 20.
    גמרו אופטימי את הקולים-השוק ירוק (ל"ת)
    אינדיאני 16/09/2017 22:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    יאזנו עם הבנקים והגז-הבורסה ללא שינוי (ל"ת)
    אינדיאני 16/09/2017 22:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    אני מאשים בהפסדים שקיבלנו ונקבל את החלאות והטינופות
    ש. ונדורי 16/09/2017 22:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שחילקו כאן תרופות נוראיות לכולם. וכן סידרו לכולם מוות בצורות שונות ומשונות. בגלל כל אותם חלאות אני אישית וכולכם עכשיו מפסידים התחתונים ומרגישים את העונש שהביאו לנו הבהמות ואם תרצו אפרט כאן אחד אחד ויש רבים שעוד יענשו קשות על מעשיהם.
    סגור
  • 17.
    הכל שלילי
    זרח 16/09/2017 21:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שלילי? המדדים בשיא
    סגור
  • המדדים בתל אביב בשיא התחרפנת? (ל"ת)
    לירח 17/09/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    הפד דוחף למעלה
    משקיע 16/09/2017 21:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה לא ברור זה שהפד דוחף את הבורסה למעלה ומונע נפילות כבר כמה שנים כי הבורסה זה כלכלת ארה״ב כל הבנקים בעולם מושקעים שם ופוחדים שיברחו משקיעים עוד מאובמה זו הייתה הנחייה שלו לגברת ג׳נט. זוכרים שטראמפ איים לזרוק אותה??? רק ישב על הכיסא והבין שהיא בכלל המנוע שלו ואם יפטר אותה הבורסה תצנח לו אז בכלל סתם את הפה אכל את הכובע והיום משבח אותה .זה משרת אותו מדינית ואישית ( מיליונר שמושקע שם) תחשבו על זה .
    סגור
  • 15.
    מעוף
    בני 16/09/2017 21:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניות הבנקים ובזק והגז יאזנו את הירידות היינו בסרט הזה כבר נמאס מהסקטור הפארמה הזה המעוף במינוס מתחילת השנה שבעולם עליות נאות מאד ממש בושה
    סגור
  • 14.
    שמעתי שלא יתנו מחר לעלות
    מרקו 16/09/2017 21:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יותר משנתיים וחצי אחוז
    סגור
  • 13.
    הבעיה צ קוראה (ל"ת)
    פגז ובוםםםם 16/09/2017 21:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 12.
    טבע נגמרה ההתלהבות.תמשיך ליפול.חבל על הכסף. (ל"ת)
    שמעון 16/09/2017 21:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    הבורסות בועה שתתפוצץ בקרוב. (ל"ת)
    מני 16/09/2017 20:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 10.
    גז תוך שנתיים
    לויתן 16/09/2017 19:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לפי המצגת שדלק פירסמה ייצור מתקני ההפקה מתקדם ללא עכובים ויש סכוי ליצא גם למצרים. המניות נרדמו כי לא מפרסמים כלום. כנראה שתשובה קולט היצעים.....
    סגור
  • אל תבלבל את השכל! ליוויתן לא יפותח. באחריות (ל"ת)
    ערן 17/09/2017 00:00
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • תשובה לא פראייר. מה יש לו לחפש שם. (ל"ת)
    ל10 16/09/2017 21:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אם תשובה קונה מניות של עצמו הוא רוצה להגביר שליטה בזול
    שמטוב 17/09/2017 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בעלי עסקים שמאמינים בעסק שלהם קונים מניות של העסק שלהם אם לדעתם מחיר השוק של המנות זול. זה לא מחייב הצלחה מזהירה מספיק הצלחה מתונה כדי שתהיה הצדקה לקנות שליטה בזול.
    סגור
  • 9.
    האופוריה נגמרה והמניה תרד עוד. טבע כבר ז"ל (ל"ת)
    טבע 16/09/2017 19:42
    הגב לתגובה זו
    16 10
    סגור
  • 8.
    מה קורה עם המניה עד מתי בהפסקת מסחר (ל"ת)
    ביונדווקס 16/09/2017 19:29
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • השתחררה כבר ביום חמישי
    קובי 17/09/2017 07:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה יושן
    סגור
  • היה מסחר ביום חמישי אחרי הפסקה (ל"ת)
    ביונד 16/09/2017 21:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    לאיזה שער היא תעלה? (ל"ת)
    טאואר 16/09/2017 19:28
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • 6.
    טבע גמורה, פוקס תזנק האתר בפתח (ל"ת)
    אלין 16/09/2017 19:19
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • 5.
    נראה לא טוב.רק שהמדד לא ירד הרבה.קניתי קולים בחמישי. (ל"ת)
    נדב 16/09/2017 18:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כמה זה הרבה
    לנדב 16/09/2017 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה קנית זאת בזמנים שכאלו?
    סגור
  • 4.
    טאואר
    יורם 16/09/2017 18:41
    הגב לתגובה זו
    12 6
    טאואר תמשיך במגמה חיובי עסקה חדשה בקרוב
    סגור
  • 3.
    זמן לויתן (ל"ת)
    יעקב 16/09/2017 18:39
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • חזרת לבלבל את המוח... (ל"ת)
    ליעקב 17/09/2017 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    טבע
    שלומי 16/09/2017 18:14
    הגב לתגובה זו
    11 5
    אך טבע כמה שאת זבל לא יכולה להחזיק מעמד עולה יום יורדת חודש
    סגור
  • לשלומי
    טבע הזבל 16/09/2017 21:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה לעשות מאמי..אני כל הזמן יורדת אוהבת לרדת. מה רע בזה? אני סבלה אז אני יורדת.
    סגור
  • 1.
    להיפך גוטה עליות שערים (ל"ת)
    מומי 16/09/2017 18:12
    הגב לתגובה זו
    16 14
    סגור
  • מתי עליות? מחר? השבוע? החודש?השנה?
    למומי גוטה 16/09/2017 21:19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תצטרך לחכות הרבה מר גוטה שהמעוף יעלה מ400 ל 550 ואז התרסקות נוספת.
    סגור