סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.2%, טבע נפלה כ-3%, טאואר זינקה 3.3%

אופקו נחתכה 7% ברקע להורדת המלצה מצד ג'יפי מורגן. בית שמש זינקה 23% ברקע לחוזה ענק
 |  (37)
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה בנטייה לירידות בזמן שבאירופה המגמה היא נטייה לירידות (הדאקס משיל 0.23%) ובבריטניה הפוסטי עבר לירידות של כ-1% לאחר שהבנק המרכזי אותת על העלאת ריבית בחודשים הקרובים. בוול סטריט המסחר נפתח בירידות קלות בהובלת הנאסד"ק שמשיל 0.39%. מניית טבע ירדה בכ-3% ברקע לפתיחה שלילית במניה בוול סטריט. 
מדד ת"א 35 +1.15% מדד ת"א 35 1,582.79 +1.15% מדד ת"א 35 בסיס:1,564.78 פתיחה:1,573.36 גבוה:1,584.72 נמוך:1,569.99 תמורה:671,471,290 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.69% מדד ת"א 90 1,081.56 +0.69% מדד ת"א 90 בסיס:1,074.11 פתיחה:1,075.03 גבוה:1,083.17 נמוך:1,074.77 תמורה:137,113,493 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  
מחזור המסחר הסתכם ב-1.46 מיליארד שקלים.
מדד המעו"ף סגר את היום בירידה של 0.2%, ת"א 90 עלה 0.2% ומדד הבנקים השיל 0.6%.
בסיכום שבועי: מדד המעו"ף עלה 1.97% ות"א 90 עלה ב-2%.
אתמול עלה המעו"ף ב-0.38% והשלים קפיצה של 2.15% מתחילת השנה לרמה של 1,417 נקודות, רמתו הגבוהה מאז תחילת אוגוסט.
מניות במרכז
דלק קבוצה +1.7% דלק קבוצה 52,600 +1.7% דלק קבוצה בסיס:51,720 פתיחה:51,990 גבוה:52,710 נמוך:51,470 תמורה:6,903,216 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 2.7%. החברה דיווחה על הסכם עם ענקית הביטוח סיריוס למכירת השליטה בחברת הביטוח הפניקס +2.15% הפניקס 2,088 +2.15% הפניקס בסיס:2,044 פתיחה:2,065 גבוה:2,099 נמוך:2,056 תמורה:6,525,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . (לכתבה המלאה)
מניית טאואר +0.63% טאואר 7,296 +0.63% טאואר בסיס:7,250 פתיחה:7,222 גבוה:7,313 נמוך:7,222 תמורה:13,610,250 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה 3.3% ונסחרת בשיא של למעלה מעשור בתגובה לדיווח על השקת פלטפורמת ייצר ייחודית ביפן. (לכתבה המלאה)
מניית טבע +4.51% טבע 8,430 +4.51% טבע בסיס:8,066 פתיחה:8,280 גבוה:8,430 נמוך:8,250 תמורה:42,711,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  נפלה כאמור ב-2.9% במחזור של 105 מיליון שקל - הגבוה בת"א.
מניית פרוטרום -0.27% פרוטרום 37,570 -0.27% פרוטרום בסיס:37,670 פתיחה:37,200 גבוה:37,900 נמוך:37,200 תמורה:26,862,063 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 1.7% לשיא כל הזמנים.
מניית לוינשטין נכסים -0.08% לוינשטין נכ 6,112 -0.08% לוינשטין נכסים בסיס:6,117 פתיחה:6,117 גבוה:6,149 נמוך:6,100 תמורה:56,554 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-7% במחזור של 5.4 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי של 452 אלף שקל בממוצע בחודש האחרון.
מניית קמהדע -0.39% קמהדע 2,036 -0.39% קמהדע בסיס:2,044 פתיחה:2,044 גבוה:2,060 נמוך:2,031 תמורה:733,535 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה ב-3.6% על רקע הפיכתה של קרן ברוש לבעלת עניין בחברה. (לכתבה המלאה)
מנועי בית שמש +0.04% בית שמש 8,246 +0.04% בית שמש בסיס:8,243 פתיחה:8,243 גבוה:8,298 נמוך:8,120 תמורה:621,857 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  טסה 23% אחרי שדיווחה על הרחבת הסכם עם פראט אנד ויטני. (לכתבה המלאה)
תגובות לכתבה(37):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    פלוסטים
    דוד 15/09/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה
    סגור
  • 21.
    חברה של מנוולים. רק דופקים את המשקיעים
    ביונדווקס 14/09/2017 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשרשמו את המניה בנאסדק היא היתה בשער 80 הם הנפיקו בשער 40. המניה צנחה . כעת הם מוחקים את המניה דווקא כשיש סיכוי לרווחים גדולים. מפסיקים מסחר בגלל הנפקה בקצור משתעשעים על חשבון המשקיעים. הישראלים סוחרים עשקנים. מזל שמכרתי את המניה.
    סגור
  • עוד תיצטער שמכרת ביוונדווקס (ל"ת)
    רפי 14/09/2017 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    ביזפורטל כותבים על קוריאה, האזהרה של בנק ישראל
    אינדיאני 14/09/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ההורדה של בזק על ידי סיטי, הטמבלים שכמוכם רצים לקנות פוטים, ואני מכרתי את פוט 1410 כשהיה ב5000 שקל, ועל זה נאמר, שלום לכם טמבל
    סגור
  • 19.
    איך פורסייט זבל???
    אבי 14/09/2017 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איזו חברה פח אשפה...
    סגור
  • 18.
    יאללה מסיבה
    טאואר 14/09/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משה מזמין את כולם לחגוג
    סגור
  • 17.
    המשך ל I שלנו למעלה כאן..
    100 14/09/2017 13:33
    הגב לתגובה זו
    18 0
    האמריקנקים ירחמו על טבע או שיטביעו לאחר שהוברר להם שדי היטעו אותם? (גם נרשם כאן בשיא ההיסטריה על טבע) ואחריה על מיילאן ופריגו ואופקו. ובכלל..האם ירחמו על עצמם כשהם גילו שהם איבדו שליטה על המרק הקלוקל שבישלו. והאם מה שחיכינו וציפינו מאפל מתפוגג לנו מול העיינים (כמו שנרשם כאן)..?ואף נרשם שהמצב לא נורא..הוא גרוע גרוע בכל או רוב האספקטים הקיימים.
    סגור
  • ההתדרדרות תתפוס תאוצה.
    100 14/09/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    26 0
    טבע שלנו לא תנפיק את הסחורה ובנוסף לחוסרים שלה לקחו מנהל ומשלמים לו מה שאין להם ועוד חושבים שיחיה את החברה הגוססת..אנחנו גם לא מאמינים ביכולות שלו... ועוד פעם..לשים לב היטב לFTSE האנגלי..המדדים האמריקאים זה בלוף המילניום שעומדים לקרוס...
    סגור
  • 16.
    משהו קורה מחזיקה באופ
    אליום 14/09/2017 13:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אליום יש כנס יזום של החברה ביום שני ידברו על תוצאות הניסוי וכמובן על התוכניות יבואו בעיקר מוסדים
    סגור
  • 15.
    טאואר
    משה 14/09/2017 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    די נו הרגת אותי $$$$$$
    סגור
  • טען עוד
  • נשארה ב-30 דולר מה ההתלהבות..עכשו
    למשה החמוד 14/09/2017 18:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי יודע מה יקרה? תפסיק עם הלצנות שלך
    סגור
  • שמועה במאיה הצעת רכש לטאואר עי חברת שבבים ענקית בארהב
    טאואר 14/09/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש לי יום יום חג אין חגיגה בלי טאואר בתיק ההשקעות בהצלחה לכל המחזיקים
    סגור
  • 14.
    הכל רקוב גם פה וגם שם. ממשיכים לחטוף כמו בתקופה המאד
    I 14/09/2017 13:01
    הגב לתגובה זו
    19 0
    ארוכה אחורה..ארה"ב היחידה שעוד לא חטפה וזאת בעזרת סחי ואשליה ורמיה ושקר תיצטרף ותחטוף בצורה החזקה ביותר. זהירות מלכודת.העולם כמרקחה!!!!
    סגור
  • 13.
    הבנקים תכף מצטרפים (ל"ת)
    נראה לפחות אחוז 14/09/2017 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    קניתי קולים השוק חזק מאוד. (ל"ת)
    מני 14/09/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • איך החלטת שהשוק חזק?
    מריו 14/09/2017 12:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא רחוק שנות דור משיאו. אם היה חזק היה משלים הפער. אבל הוא הולך להשלים את הפער פי 3.8 כלפי מטה.
    סגור
  • אבל אם אני מבין לפי החוזק שאתה מתאר..אתה טועה קשות.
    לא יודע מה זה קולים 14/09/2017 12:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    השוק שברירי בצורה קשה.
    סגור
  • 11.
    מי שיש לו בית בבעלות שיילך למכור ושיקנה תעודת סל על ת"א
    אחת שמבינה 14/09/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 4
    35 הבורסה רק עולה כבר חודש
    סגור
  • ואם ארוץ או אזחל במקום ללכת זה גם טוב? (ל"ת)
    יששכר 14/09/2017 12:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • יש לי המון בתים ולפי ההצעה אני רץ למכור ולקנות
    יששכר 14/09/2017 12:34
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תעודת סל על 35. יש לציין שכל הבתים ימכרו והם למעשה לא בבעלותי אפילו לא אחד. אבל איך אפשר לוותר על הצעה כמו למעלה.
    סגור
  • ליששכר
    אליעזר 14/09/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה רוצה ממנה היא הציעה רעיון משלה שכך היא חושבת ומאמינה אז למה עליהום עליה תבין פה בפורום כל אחד לעצמו בהצעות וברעיונות ומי שרוצה מקבל רעיונות או לא לא חייבים לקבל את כל הדעות והרעיונות אבל לא חייבים תמיד לבטל אותם לאלתר מקווה שהבנת ידידי כל טוב
    סגור
  • חס וחלילה
    יששכר 14/09/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חס וחלילה לא משנה בה. רק מגיב רציונלית על דברים שכתבה אמש כמו או למעלה או למטה או בלי שינוי ושאלתי מה עם אפשרות הרביעית.לגבי היום..איני מניח שמישהו יעשה הצעתה אבל אם בכל זאת איזה תמים אחד יעשה זאת....זה לא טוב ואילו גרוע. שאל אותה למה השמיטה את א שהרי הייתה אחת שמגיעה א..
    סגור
  • 10.
    מה אמרתי בבוקר, מספיק שתיים או שלוש גופים שרוצים למעלה (ל"ת)
    אינדיאני 14/09/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    לא יירד פה השוק בחיים (ל"ת)
    אינדיאני 14/09/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    שוב טיסה היום על ידי מכונות מסחר אביליטי
    אביליטי 14/09/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה שם
    סגור
  • 7.
    מישהו יודע למה אין מסחר בביונדווקס ??? (ל"ת)
    אסף 14/09/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הנה הסיבה
    שלמה 14/09/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם יוצאים להנפקה בארצות הברית, ועד שההנפקה מסתיימת הם הפסיקו את המסחר בארץ
    סגור
  • 6.
    בהתייחס לגבעות עולם - ובתור קורא מהצד בפורום שלא מכיר
    סתם ממישהו 14/09/2017 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד בפורום וגם אינו חבר בו, אני דווקא רואה דברי טעם וחכמה רבה בדברים שקראתי שם לאחרונה ע״י כותבת בכינוי m35. התרשמתי ממנה (למרות שאינני מכירה כלל), שהיא בעלת שכל ישר וניתוח אנליטי ריאלי וחכם. לדעתי, חבל מאד שחכמים אחרים שיש בפורום, רואים אחרת את פני הדברים! לדעתי, אם יאמצו את גישתה הריאלית והחכמה לנושא, כולנו נצא נשכרים והשותפות תוכל לעלות אפילו בקרוב על דרך המלך. זוהי דעתי הפרטית.
    סגור
  • 5.
    איתות חיובי
    מיקרונט 14/09/2017 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקרונט קיבלה הזמנה של 5.8 מליון דולר בארה''ב
    סגור
  • 5.8 מליון שקל
    שלמה 14/09/2017 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא דולר
    סגור
  • 4.
    כל סיבוב במעוף מרמות של 1360 ב5 שנים האחרונות
    אינדיאני 14/09/2017 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגיע באלימות ל1480 ואז בחר כיוון וזה מה שיהיה גם בספטמבר
    סגור
  • 3.
    באמת?
    ויגודמן 14/09/2017 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טבע עלתה 23 אחוז מתחילת השנה? כנראה חלמתי שהתרסקה. ביזפורטל כשאתם עושים טעויות כאלו זה פשוט נראה רע. אתם צריכים עורך לשוני ועורך מקצועי.
    סגור
  • בדיחה או פדיחה
    חיים 14/09/2017 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחח
    סגור
  • 2.
    מזור ?
    דניאל 14/09/2017 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מזור מניית יויו...יום למטה יום למעלה ללא שום תכלית וכוון.
    סגור
  • סבלנות - ממתינים לראות כמה מערכות מדטרוניק יתחייבו
    ד"ר למזור 14/09/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השלב הבא הוא רכישת המניות הנוספת של מזור על-ידי מדטרוניק. מאותו רגע, מדטרוניק הופכת להיות המשווקת הבלעדתית של מערכת המזור X. הם גם אמורים להתחייב להזמין מספר מערכות בכל שנה. מן הסתם הקדימו את ההודעה על סיכום שלב שתיים בחצי שנה (הדד-ליין היה עד פברואר 2018) כדי למהר ולתפוס נתח שוק. יש להם את המשולש הקדוש - המערכת המדהימה של מזור עם היד הרובוטיות שמבטיחה דיוק חסר תקדים + מערכת הניווט שהם (מדטרוניק) פיתחו + השתלים לעמודי שידרה - שמדטרוניק היא אחת המשוווקות הגדולות בתחום זה. שרק יפרסו כמה מערכות של מזור X במרכזים רפואיים ברחבי העולם, ואז הכוכבים יהיו הגבול למזור ומוצריה. אין לראות בדברים משום המלצה הח"מ מחזיק מניות של מזור ומאוד מאמין בעתיד שלה.
    סגור
  • 1.
    תשואות
    בני 14/09/2017 08:45
    הגב לתגובה זו
    5 3
    תראו את התשואות מתחילת השנה באסיה אירופה וארצות הברית חלקם עלו עד 25 אחוז לעומת המעוף שלנו מינוס 3 אחוז בושה וחרפה כחלון תתעורר תוריד את המס בבורסה
    סגור
  • הם כותבים על הבוקר שהמעוף השלים קפיצה מתחילת השנה
    מה אתה רוצה? 14/09/2017 09:09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ב2.15% וזה בדיוק הפוך. נכון גברת אתר? ירד מתחילת השנה. חוצה מזה יפן ואנגליה לדוגמא קרובים ל 0. וחוצה מזה הם זה הם ואנחנו זה אנחנו. וחוצה מזה מס הבורסה הוא הבעיה? 50 אחוז לבטחון למדינה מוקפת בעיות בטחון זאת הבעיה.
    סגור