ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ת"א נסגרה בעליות: המעו"ף טיפס 0.4%, טבע עלתה 0.8%, פרוטרום עלתה לשיא

מניית אלביט מערכות ירדה 1.8%. אופקו הלת' זינקה 4%. בזק עלתה 1%. שופרסל טיפסה ב-1.1%
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel

המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הרביעי לשבוע זה בעליות, זאת במקביל לפתיחה ביציבות בוול סטריט וכאשר טבע שמוקדם יותר איבדה עד 3.5% סגרה בעליות של 0.8%. המעו"ף עלה 0.4% ות"א 90 טיפס בשיעור זהה. מניית אלביט מערכות בלטה בירידות של 1.8% אחרי ירידה של 1.75% אתמול. מניית פרוטרום עלתה 0.3% לשיא. מחזור המסחר היה דליל יחסית והסתכם ב-914 מיליון שקלים. 

מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות היה טרם הפתיחה חיובי בשיעור של כ-0.3%. טבע עלתה אתמול עוד 4.5% בוול סטריט (אחרי זינקו של 20% יום קודם) וחזרה לת"א עם פער חיובי קל של 0.7%. פריגו שזינקה 4.6% אתמול בוול סטריט חזרה לת"א עם פער חיובי של 0.5%. מיילן שטיפסה 1.7% בוול סטריט חוזרת לת"א עם פער חיובי של 0.9%. עוד נציין את אופקו שחוזרת עם פער חיובי של 0.9%, את מזור שחזרה עם פער חיובי של 2.6% ואת טאואר שחזרה עם פער חיובי של 0.85%.
מניות במרכז: 
מניית  טבע +4.61% טבע 4,990 +4.61% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,990 נמוך:4,791 תמורה:87,481,109 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עולה 0.8% אחרי שהבוקר כבר נסחרה בירידות של עד 3.5% וכל זאת במחזור הגבוה בשוק. ביומיים האחרונים רשמה מניית טבע ראלי ענק של מעל 20% ברקע למינוי המנכ"ל החדש. 
מניית פרוטרום +2.54% פרוטרום 29,500 +2.54% פרוטרום בסיס:28,770 פתיחה:28,540 גבוה:29,500 נמוך:28,410 תמורה:61,291,330 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.3% לשיא כל הזמנים.  
מניית אלקטרה +2.77% אלקטרה 87,050 +2.77% אלקטרה בסיס:84,700 פתיחה:84,700 גבוה:87,950 נמוך:84,700 תמורה:1,937,888 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 2.15% לשיא כל הזמנים. 
מניית  שיכון ובינוי -0.7% שיכון ובינוי 820.6 -0.7% שיכון ובינוי בסיס:826.4 פתיחה:825 גבוה:833 נמוך:815.1 תמורה:1,001,840 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  קפצה 4% ברקע להשקת סיקור ראשוני מצד ברקליס עם מחיר יעד גבוה באופן משמעותי ממחיר השוק - לכתבה המלאה


מניית אלביט מערכות +1% אלביט מערכות 50,470 +1% אלביט מערכות בסיס:49,970 פתיחה:49,610 גבוה:50,470 נמוך:49,220 תמורה:45,463,256 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בירידה של 1.8% אחרי ירידה של 1.75% אתמול וזאת משיא כל הזמנים ואחרי ראלי גדול של כמעט 30% מתחילת השנה. 

פלוריסטם +3.95% פלוריסטם 545.2 +3.95% פלוריסטם בסיס:524.5 פתיחה:541.7 גבוה:550 נמוך:538 תמורה:2,012,587 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 6.2% לאחר שהחברה דיווחה על קבלת שני אישורי פטנט מטעם הרשות לרישום פטנטים בהונג קונג, הנוגעים לשתיים מהאינדיקציות המובילות של החברה- שיקום שרירים וטרשת עורקים חמורה בגפיים (CLI).
רדהיל -1.28% רדהיל 178 -1.28% רדהיל בסיס:180.3 פתיחה:180 גבוה:180.7 נמוך:177 תמורה:371,338 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ביופארמה קפצה 3.8% במחזור של 1.8% מיליון שקל לעומת מחזור יומי ממוצע של 319 אלף שקל בחודש האחרון. החברה הודיעה היום כי החלה בשיווק בארה"ב של תרופת Esomeprazole Strontium בשחרור מושהה במינון 49.3 מ"ג. מדובר בתרופת מרשם, מוגנת-פטנט, מסוג מעכבי משאבת פרוטונים המאושרת לשיווק על ידי ה-FDA לטיפול בבוגרים הסובלים מרפלוקס קיבתי-ושטי (GERD).

תגובות לכתבה(51):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 33.
    עוד שיא בראלי של אינטק פארמא ואף מילה מצוות ביזפורטל (ל"ת)
    ישראל999 13/09/2017 23:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    תהיה מניית השנה. אל תשכחו שנה חדשה מתקרבת
    פלוריסטים 13/09/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה ל 30% רווח עד ינואר שנה הבאה.
    סגור
  • תפסיק להריץ מניות
    פושע 13/09/2017 17:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגיע הזמן שהרשות תתחיל לחתוך את הביצים למריצי מניות למיניהם .מה זה השכונה הזאת !
    סגור
  • 31.
    ההתחלה זו דעתי ראלי גדול בדרך (ל"ת)
    בונוס היום זה רק 13/09/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 30.
    איידיאו.
    1 שמעריך. 13/09/2017 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי הרגשה שהצעת הרכש תוקדם בכל זאת. הצדדים מתדיינים על אגו ולא על סוגיות מהותיות.
    סגור
  • 29.
    ביונדווקס
    אבי 13/09/2017 14:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה שם? רכבת הרים פותחת במינוס 9 עולה ל8 פלוס . עכשיו חוזרת לבסיס שלה .זה אחג הסיבות שביונדווקס רוצה להישאר להיסחר בחו"ל בלבד, ספקולנטים סוחרי יום, סוחרי ארביטראז' מנענעים אותה כמו ספינה בהוריקן אירמה .מה שלא מובן למה בעל שליטה מריוס נכט לא לוקח פיקוד ורוכש מניות בבורסה, למה הוא לא כמו ארקין שתומך בחברה שלו (אקסלנז)?! שיקחו פיקוד שם ולא יתנו לספקולנטים לשרוף לנו את הכסף . מריוס נכט יש לו כיס עמוק ולהשים שם כמה מיליונים כדי לרסק ספקולנטים זה בשבילו כמו כסף למסטיק במכולת .
    סגור
  • 28.
    איידיאו.
    1 שמעריך. 13/09/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עפ"י הודעה במאיה לפני זמן קצר, הצעת הרכש של שו"ב נדחתה פעם נוספת והפעם לתאריך 25/09/2017. בפעם הקודמת שההצעה נדחתה המנייה ירדה בכ-6.5 אחוזים. הפעם, לא רק שהמנייה לא יורדת עוד היא אף מתמתנת. נראה לי שאפולו ודיין היגישו הצעת רכש של 78 שקל ושו"ב מעוניינת בפחות. כך או כך המנייה צפוייה לזנק. בהצלחה לכולם.
    סגור
  • זיין שכל...
    דניאל 13/09/2017 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיק לבלבל לאנשים את הראש.מה אין לך עבודה?
    סגור
  • 27.
    ביונדווקס
    אוהד 13/09/2017 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עשתה 10% למעלה למרות שהתחילה עם -7 חברה מצויינת שמשכו אותה למטה שווה הרבה יותר
    סגור
  • 26.
    יאללה מסיבה
    מזל טוב רדהיל 13/09/2017 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התחילה לשווק תרופה שלישית בארהב לפלח שוק משמעותי
    סגור
  • טען עוד
  • 25.
    פותחת שוק חזק
    שטראוס 13/09/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שטראוס מתחילים לשווק מוצרים בגרמניה. שוק ענק ומשמעותי...
    סגור
  • 24.
    איתות חיובי
    ננו דיימנשן 13/09/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החברה הוציאה לשוק מדפסת תלת מימד חדשה שמקצרת משמעותית את פרק הזמן הדרוש לפיתוח מעגלים אלקטרוניים. פרטים יבואו...
    סגור
  • 23.
    מישהו יודע אולי
    שלמה 13/09/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה הולך לאחרונה בקנון וקומפיוגן. המניות האלו מתפרעות על החיים...
    סגור
  • 22.
    כל מי שנשמה באפו שיברח זו הסופה האמתית (ל"ת)
    הזוי 13/09/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • 21.
    בלי שום קשר העולם לפני תיקון אכזרי (ל"ת)
    הזוי 13/09/2017 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • 20.
    טבע שווה רק במכירה לחלקים מלכודת דבש (ל"ת)
    הזוי 13/09/2017 10:48
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 19.
    מה עם מנקיינד?
    ארבל 13/09/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מניית מנקיינד מזנקת בתקופה האחרונה ואף אחד לא מתייחס לכך.מישהו יודע מה קורה?
    סגור
  • 18.
    מניות הגז רציו
    בני 13/09/2017 10:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למה מניות הגז מתרסקות מה הסיבה גם היום יורדות במיוחד דלק קידוחים מוזרים
    סגור
  • מניות הגז
    לבני 13/09/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    על שטייניץ, יועציו, חבריו ובני משפחתו, שמעת?! זוהתשובה לשאלתך התמימה
    סגור
  • בשורות טובות טובות
    וכשהיו 13/09/2017 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אז המניות ירדו !!!!!!
    סגור
  • 17.
    איידיאו.
    1 שמעריך. 13/09/2017 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מתקרב.. אני יכול להרגיש את זה. המנייה עברה מאדום בהיר לירוק בהיר, כאילו אומרים לנו אנחנו עדיין בהמתנה.. אנחנו לקראת סגירת הקצוות.. הפעם, אני מרשה לעצמי לומר שלא תגידו שלא אמרתי.. למען גילוי נאות אני בפוזיציה של לא מעט עשרות אלפי שקלים. בהצלחה לנו.
    סגור
  • ל1 שמעריך...
    דניאל 13/09/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תפסיק להריץ כל הזמן ובטח שכשאתה לא מבין על מה אתה מקשקש...
    סגור
  • 16.
    איידיאו.
    1 שמעריך. 13/09/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנייה אמנם פתחה את יום המסחר באדום בהיר בהחלט אך בהמשך, ולא לאורך זמן, תעבור לירוק ולא בהיר.. ראו עודכנתם. ב ה צ ל ח ה .
    סגור
  • 15.
    היום חייב לבוא מימוש אגרסיבי גם בסופי וגם בדאקסי (ל"ת)
    קונדסון 13/09/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • מקווה שאתה באמת מבין ולא מנחש כמו כולם (אתה צודק)
    הזוי 13/09/2017 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ואם אתה מבין ניתן לשתף פעולה
    סגור
  • 14.
    כל האתרים בארץ
    I 13/09/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    16 2
    בדעה אחת שבורסתנו תעלה בעקבות וול סטריט. א. זה לא ממש לא צריך להיות קשור. ב. בורסתנו עלתה כמעט 2 אחוז ביומיים האחרונים. ג. נגמר הסיפור העצוב של טבע. ועוד ועוד.
    סגור
  • כתבנו לאחרונה
    100 13/09/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הטכנולוגיות והבנקים יעקבו אחר מניות התרופות. כל השאר כמובן תמשכנה כהרגלן.
    סגור
  • אפל>>>>>>טבע!! (ל"ת)
    100 13/09/2017 16:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • תהליכים..
    100 13/09/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
    17 3
    מה שאנו חווים זה זמן רב בארץ ושאר העולם (חוץ מארה"ב ההזוייה)עד כה..עומד להתעצם עשרות מונים..
    סגור
  • מבקשים פעם נוספת..
    100 13/09/2017 10:45
    הגב לתגובה זו
    17 2
    עיקבו בדבקות אחר הFTSE100 האנגלי. זה המדד האמיתי שמוביל את בורסות העולם. מדד איכותי מאין כמותו. דאו..נאסד"ק..S&P בלוף ענק שיתפוצץ בקרוב. לימדו גם איך לעבוד מולו בשורט או לונג. נוח וקל יחסית לעבודה ויותר קל מאחרים להוציא תוצאות טובות בעיקר עקב אמינותו אבל לא רק..בהצלחה..
    סגור
  • 13.
    איידיאו.
    1 שמעריך. 13/09/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בינתיים לא איכזבתי ומקווה להמשיך כך. עיקבו אחר תגובותיי ותיווכחו שצדקתי. היום ולכל היותר מחר אמורה להיות מוגשת הצעת הרכש ע"י שיכון ובינוי לאפולו ודיין, והמנייה אמורה לזנק בעשרות אחוזים. במהלך שלושת הימים האחרונים, המנייה עלתה באופן מאופק יחסית אולם כשתפורסם כאמור ההודעה במאיה המנייה תקפוץ. ראו עודכנתם. בהצלחה לכולנו.
    סגור
  • 12.
    היום יכול להיות משחק של המוסדיים, שחררו הודעה מבנק ישרא
    אינדיאני 13/09/2017 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראל , ויעשו הפוך על הפוך ויעלו עוד 1.5 אחוז
    סגור
  • 11.
    טבע מעלה ביומיים האחרונים את הבורסה והמעוף ב-3 אחוז
    אריה הכריש 13/09/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גם היום?
    סגור
  • 10.
    טבע כבר מיצתה את ההתלהבות.היום תרד בנסדאק
    ישראל 13/09/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ובראשון אצלנו.כבר שלילית בנאסדק בחוזים עתידיים
    סגור
  • 9.
    באה בהפתעה אזהרת בנק ישראל והקוריאני התחיל שוב לצייץ (ל"ת)
    אריה הכריש 13/09/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 8.
    הכל מתוזמן לשחקני המעוף-רוצים פקיעה ב1460 , היום עוד 1% (ל"ת)
    הלוחש לסוסים 13/09/2017 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • המספר שנקבת מתקרב לארבעה אחוזים ולא אחוז. (ל"ת)
    ללוקש לסוסים. 13/09/2017 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    חוזים אדומים, ואזהרת בנק ישראל , יגרמו לירידות בתחילה,
    אחת שמבינה 13/09/2017 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 5
    לא יודעת מה יהיה בסיום, או ירידות, או בלי שינוי , או אולי עליות קלות
    סגור
  • לאחת שמבינה כנסי
    דניאל 13/09/2017 10:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אז את לא מבינה חחח אלו תובנות מעמיקות...או ללא שינוי או ירד או יעלה וואלה חזקה את.מה עם אופציה רביעית למשל ??????????
    סגור
  • לאחת
    ג'וני וואקר 13/09/2017 09:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    וואללא. את פוגעת באינטליגנציה של הביינוניים. האם יש תרחיש לאפשרות רביעית לסוף היום? אם את מאד רוצה..לדעתי גורביץ' יתן לך הנחה בקורס לאחר אנחה שתצא מפיו.
    סגור
  • וואללא לא שמתי לב.
    וואקר 13/09/2017 10:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כן יש ארבע אפשרויות: לא יודעת..או ירידות..או בלי שינוי..או אולי עליות קלות. עשי לי טובה גבירתי הביינונית החביבה..כיתבי לי כאן שלא את רשמת זאת ...אני באמת בטוח שאייל ישמח ללמדך בקורס למרות שאת משתלחת בו. הוא בחור טוב וסלחן ומבין את מצבך שאת נחמדה אבל לא כל כך...ח......ה.
    סגור
  • כנסי
    דני 13/09/2017 09:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    או אולי תשתקי את הפה שלך !!!!
    סגור
  • 6.
    טבע כבר מיצתה את ההתלהבות.היום תרד בנסדאק
    ישראל 13/09/2017 09:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ובראשון אצלנו
    סגור
  • 5.
    אפריקה בכותרות שווה מעקב... (ל"ת)
    מירי 13/09/2017 09:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    אם הבורסה לא מגיעה היום ל1390 אל תקראו לי אינדיאני (ל"ת)
    אינדיאני 13/09/2017 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • נקרע אותך אינדיאני (ל"ת)
    דווקא לך 13/09/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 3.
    ירידות בסוף היום של למעלה מ-1%-בנק ישראל ואפל (ל"ת)
    אינדיאני 13/09/2017 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • כתבת עליה של 1.5 אחוז מה נסגר? (ל"ת)
    בהודעה 12 13/09/2017 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שכחתם את פלוריסטים דווקא המריאה בימים האחרונים
    פלוריסטים 13/09/2017 08:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ואולי הקרן הסינית תשקיע בה. כי סין התירה השקעות ושינתה את המדיניות שלה. פלוריסטים מקבלת תמיכה גם ממשלת ארהב וגם מישראל. הגיע הזמן שהיא תגיע לשער הראוי לה וזה 800
    סגור
  • אישרו פטנטים
    ארבל 13/09/2017 15:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום הוציעה הודעה שאישרו פטנטים שלה בהונג קונג
    סגור
  • 1.
    את טבע- הבנו כבר את הגימיק של המנכל היקר יקר תרתי משמע
    לפמפם 13/09/2017 08:03
    הגב לתגובה זו
    12 5
    מיצינו כבר והגיע הזמן לממש רווחים. כי מפה האופוריה נגמרת וכולם מבינים שאין פה שום קסם. טבע תמכור חטיבות תקבל פחות הכנסות ואין אפשרות אחרת חוץ מדילול המשקיעים במניות החוב לא יעלם . די להפיל את הצבור שיקנה גוויה מהלכת בעליה של 30%.
    סגור