21:38 מסחר תנודתי לאחר הצהרת הפד: מניות הטכנולוגיה מושכות למטה, הבנקים מט... >>

21:04 הפד': "התחלת צמצום המאזן באוקטובר הקרוב" , המדדים מגיבים >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

17:39 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: רמי לוי צללה 6%; גם כיל ומניות הגז חטפו חזק

 |  64
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הראשון לשבוע זה במגמה מעורבת כאשר המעו"ף מאבד 0.23% ואילו מדד ת"א 90 ביצע פרסה תוך יומית וסגר בעלייה של 0.34%. מניית כיל צללה 6.1% ברקע לדיווח בעניין פוטאש וגררה את החברה לישראל לנפילה של 6.5%. מניית רמי לוי איבדה 6% במחזור בשני בגודלו בשוק.  


מדד ת"א SME60 (+0.42%) מדד ת"א SME60 725.4 +0.42% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א SME60 בסיס:722.39 פתיחה:722.46 גבוה:728.19 נמוך:722.36 תמורה:34,767,594 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים איבדה עוד 0.85% לשפל של למעלה משנה אחרי שצלל 1.5% בשבוע החולף והשלים נפילה של 15% תוך חודשים ספורים. 

מדד ת"א 35 (-0.36%) מדד ת"א 35 1,419.9 -0.36% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,424.96 פתיחה:1,423.1 גבוה:1,425.44 נמוך:1,419.35 תמורה:594,506,828 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מדד ת"א 90 (+0.2%) מדד ת"א 90 1,055.13 +0.2% 17:24 19/09/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,053.02 פתיחה:1,054.2 גבוה:1,058.18 נמוך:1,051.6 תמורה:155,876,074 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים
מחזור המסחר הכללי הסתכם ב-606 מיליון שקלים.הדריכות כעת בשווקים קשורה לדיווחים לפיהם צפון קוריאה נערכת לבצע כעת שיגור טיל בליסטי בין-יבשתי וזאת לאחר שבבוקר יום ראשון האחרון ביצעה המדינה הבודדת ניסוי גרעיני ענק שהביא לעליית מדרגה במתיחות מול ארה"ב.במרכז המסחר ביום שישי עמדה כוננת הספיגה בפלורידה בכל הקשור להוריקן 'אירמה' שמשתולל בקריביים וצפוי להגיע בקרוב מאוד לארה"ב. מניית ענקית שייט התענוגות קרניבל קרוז (CCL) איבדה 3.8% בשבוע החולף. בתוך כך, שוק המט"ח ריכז עניין רב כאשר הדולר נחלש לשפל של מעל 3.5 שנים מול האירו. בארץ הדולר הרציף נסחר ביום שישי ברמה של 3.512 שקלים אחרי ירידה של מעל 2% בשבוע החולף.

פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו שלילי בשיעור קל של 0.2%, בין היתר בשל ההיחלשות של הדולר. כך לדוגמה מניית טבע שהשילה 0.13% בלבד ביומיים האחרונים בוול סטריט חוזרת עם פער שלילי של 2.1%. מיילן שאיבדה 0.4% ביומיים האחרונים (עלתה 0.6% ביום שישי) חוזרת עם פער שלילי של 2.8%. נזכיר כי מיילן כיום היא המניה בעלת שווי השוק הגבוה בבורסה בת"א. פריגו חוזרת עם פער חיובי של 3.75%. עוד נציין את מזור רובוטיקה שנפלה 4% ביום חמישי בת"א וחוזרת עם פער שלילי של 3.1%. טאואר שאיבדה 2.3% ביום חמישי בת"א חוזרת עם פער שלילי של 1.7%. נציין גם את קומפיוג'ן שחוזרת עם פער חיובי של 11%.

בשורה התחתונה: מדהים לראות כי אל מול המתיחות הגוברת מול צפון קוריאה ובזמן שהוריקנים אדירים מכים בארה"ב (הארווי ששבר שיאים מבחינת כמות הגשמים ו'אירמה' ששובר שיאים מבחינת עוצמת הרוחות), מדד ה-S&P500 עדיין נסחר במרחק של 1% משיא כל הזמנים.

תשואות: בשבוע החולף רשם מדד המעו"ף ירידה של 0.92%, מדד ת"א 90 ירד 0.4% ומדד ה-SME60 איבד 1.5% וסגר בשפל של למעלה משנה (מינוס כ-15% מהשיא שנקבע בסוף מאי האחרון). בוול סטריט מדד ה-S&P500 ירד 0.6% השבוע ומנגד באירופה הדאקס הגרמני עלה 1.33% (למרות התחזקות האירו).

מניות במרכז:
כיל (+0.89%) כיל 1,584 +0.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,570 פתיחה:1,570 גבוה:1,589 נמוך:1,538 תמורה:20,509,794 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נפלה ברקע לדיווח לפיו פוטאש שמחזיקה ב-13.8% ממניות החברה הודיעה כי היא מחויבת כעת למכור את החזקתה - לכתבה המלאה 

מזור רובוטיקה (+1.3%) מזור רובוטיקה 8,175 +1.3% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מזור רובוטיקה בסיס:8,070 פתיחה:8,200 גבוה:8,268 נמוך:8,040 תמורה:19,503,834 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות איבדה 3.1% ונציין כי המניה איבדה כמעט 8% בשבוע החולף לאחר שקודם לכן נסחרה בשיא ברקע לדיווח בעניין שלב ב' עם מדטרוניק

טאואר (0%) טאואר 10,690 0% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:10,690 פתיחה:10,690 גבוה:10,730 נמוך:10,620 תמורה:21,456,310 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ירדה 1% בשבוע שעבר איבדה החברה 3.6% בבורסה בת"א וזאת מרמת שיא של עשור אליה הגיעה ברקע להסכם להקמת מפעל בסין

שופרסל (+1.15%) שופרסל 2,018 +1.15% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי שופרסל בסיס:1,995 פתיחה:2,007 גבוה:2,038 נמוך:1,992 תמורה:6,559,875 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ירדה 0.1% וסגרה בצמוד לשיא כל הזמנים ונסחרת ברקע לאישור המיזוג עם ניו פארם

רמי לוי (+0.17%) רמי לוי 18,190 +0.17% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רמי לוי בסיס:18,160 פתיחה:18,210 גבוה:18,300 נמוך:17,970 תמורה:2,958,643 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  צללה 6% בשל החשדות כנגד רמי לוי - לכתבה המלאה

בזן (-0.28%) בזן 176.3 -0.28% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזן בסיס:176.8 פתיחה:178 גבוה:178.3 נמוך:175.6 תמורה:9,738,077 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  ירד 1% והמשיכה לרכז מחזורים גדולים. בשבוע שעבר זינקה המניה 3.5% והשלימה ראלי גדול מתחילת השנה - לכתבה המלאה

דלק קבוצה (+0.73%) דלק קבוצה 69,250 +0.73% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:68,750 פתיחה:68,400 גבוה:69,250 נמוך:67,600 תמורה:10,159,973 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נפלה 4.3% במחזור חריגו דלק קידוחים יהש (+1.08%) דלק קידוחים יהש 1,127 +1.08% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:1,115 פתיחה:1,101 גבוה:1,136 נמוך:1,097 תמורה:13,063,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ירדה 5.8%. ייתכן שהלחץ במניות קשור לדיווח בערוץ 2 ביום שישי לפיו המשטרה תצא לגל מעצרים שלישי בפרשת הצוללות - שיעסוק הפעם בתחום הפקת הגז הטבעי - לכתבה בעניין 

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

64 תגובות ב-30 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
30 קובי 11/09/2017 13:31 קנו פרוטרום ואלוני חץ דקס פי 3 בכל הכח (ל"ת)
29 חחחחחחח 10/09/2017 16:43 המדינה מתפוררת והמנהיג בדרך למעשיהו (ל"ת)
28 גדי 10/09/2017 13:48 איידיאו זבל.....
חברת זבל ימח שמם.
דאח מוחיק 10/09/2017 16:11 לגד
עזבת את פורסייט שכשלת שם וקיללת אותה ואף צחקת על מי שהפסיד ועברת דירה לאיידאו? למה אתה מקלל שימותו? אתה חלאונת נכון? קונה גבוה..מפסיד ומתחיל לילל.
גדי 10/09/2017 16:40 טעות בידך...לא היה לי פורסייט חחח
ואני מרווח אבל למה לרדת סתם לא יפה.. ולמה שאמרת נכנסתי לבדוק מי זאת פורסייט ובאמת גם זבל... ואתה המיץ של הזבל חחח
27 שלמה 10/09/2017 13:19 מה קרה
למה קומפיוגן עלתה?
26 יעקב 10/09/2017 12:08 כל הגז מעורב בחקירות ? תפסיקו למכור אידיוטים (ל"ת)
ג'ודי 10/09/2017 12:30 ליעקב
נפסיק למכור עכשיו כאידיוטים בתנאי שתסדר לנו מכירה רטרואקטיבית מהשיא או תחלץ אותנו בעצמך במחירי השיא שלא נהייה מופסדים עשרות אחוזים. אתה רוצה להגיד שאתה לא אידיוט ואתה יש לך עדיין אומץ לשבת במניות שהיפסדת 60 אחוז והיום עוד סטירת לחי. אני כבר לא מתרגשת אני רגילה שזה יורד כל יום. אני בטוחה שאי פעם זה יגיע להכי נמוך אבל לר בטוחה שמשם יעלו. אני גאה שאני מחזיקה מניות איכותיות ולא משנה מה מחירן. כמו שמלה שקניתי ב10.000 שקל ועכשיו מכירה בשוק 600 שקל אתה חושב שזמה מעצבן אותי. זובי..אני שמחה שיש לי הזכות ללבוש שמלה כזאת שעיצב אלמוזנינו רבינוביץ' מעצב העל האחד והיחיד
25 זקוק לעזרה 10/09/2017 11:05 שלום חברים
אני מחזיק את אופציה 14 של רציו בערך שנה וחצי. היה לי שם 40 אלף שקל. קניתי בשער 7 וחצי. תוך חודש הפקיעה. הבנק שלח לי מכתב מה לעשות. למכור להשאיר? היא נמצאת על שער 1. כמעט ולא נשאר כבף. מה עושים??? תודה
עע 10/09/2017 12:54 תימכור דחוף ב1 (ל"ת)
24 Rsi-69.1 10/09/2017 11:04 האתר של לאומי קרס ! (ל"ת)
23 אליהן 10/09/2017 10:22 רמי לוי
מה הולך פה רמי לוי גם בחקירה מה הוא צריך את זה מה חסר לו בורג בראש בשביל מה הוא מסתבך לפי הפירסום כרגע בשביל מה הוא צריך חקירת משטרה משהו יוכל להסביר זאת תודה מראש וכל טוב לכולם
שופט 10/09/2017 11:54 עד היום לא הבנתי למה יש עביינים
ופושעים ורוצחים וגנבים ומושחתים ואנסים ועוד כל מיני חולרות. בשביל מה לעזאזל הם צריכים את זה? הם דואגים לפרנסתי. שטויות אני משתכר לא לפי כמות וגם לא לפי איכות. המשכורת תינתן גם אם אשב בטל כל השנה.
דגדג 10/09/2017 11:47 ו אולמרט,נתניהו,ברק, הרשזון,שרון היה חסר להם משהו? (ל"ת)
גז 10/09/2017 12:32 מה ברק קשור. כתוב את שפטזל העורך דין השודד במקומו
וגם מה אתה רוצה משרון שהציל אותנו ביום כיפור. אתה בטח ימין קיצוני
22 ys8665586756 10/09/2017 10:19 מזור כבר מכילה מזמן את מדטרוניק. (ל"ת)
21 ys8665586756 10/09/2017 10:16 מה מדהים שאמריקאים צורכים יותר... (ל"ת)
20 אלי 09/09/2017 21:49 מזור על הפנים...
יצאה הודעה עלתה נחמד ומאז כל יום יורדת... נכון שיש מימושים אבל ההודעה שווה לתחת.
מוקיל׳ה 10/09/2017 12:25 מזור תמיכה קרובה ב42.54 (ל"ת)
ד"ר למזור 10/09/2017 10:29 הציבור לא מבין את משמעות ההודעה. כשיבין, היכונו להמראה
ניכר שאנשים לא מבינים מה משמעות שיתוף הפעולה. אני אסביר, ואין לראות בכך המלצה. מדטרוניק היא מובילה עולמית בתחום של ציוד לניתוחי גב, במיוחד שתלים. ואיך זה מתקשר למזור? כי את השתלים מכניסים לעמוד השדרה באמצעות המערכת של מזור - בדיוק הרב ביותר שניתן להגיע אליו. יש רופא אורטופד שכבר ביצע 200 ניתוחי גב ובכל ההרצאות שלו הוא אומר שהמערכת של מזור שינתה את כל התחום והוציאה את הניחוש מהמשחק. הרופא יכול לתכנן את הניתוח לפני כן, ואז המערכת משחזרת בזמן אמת את שהוא תכנן - בדיוק רב. כך, הרופא לא צריך לצלם רנטגן כל הזמן (פחות קרינה), הוא יכול להיות בטוח שהשתל או המסמך הוכנס בול למקום הנכון, ממש על פי התכנון. אז את השתלים של מדטרוניק הכי טוב להכניס עם המערכת של מזור - חשבו על הפוטנציאל - מיליון ניתוחי גב בארה"ב לבדה מדי שנה. כיום רק עשרות אלפים בודדים, כך שפוטנציאל הצמיחה הוא עצום. ועכשיו תארו לכם שכדי לתפוס נתח שוק, מדטרוניק תפרוס מאות ואף אלפי מערכות של מזור בכל העולם. מזור עשוייה להפוך לאחת משתי החברות המובילות בעולם לניתוחים רובוטים, יחד עם INTIUTIVE SURGICAL - ששווה פי 35 ממזור!. קפיש?
19 מה קורה פה??? 09/09/2017 20:46 המנכל של טבע לא מתחלף לעזאזל? (ל"ת)
18 מיקי 09/09/2017 19:54 הדולר הולך לטוס תכינו חגורות , תיקנו דולרים הדולר הולך
ל 3.85 , הירידה ביומיים האחרונים בלוף עוד כמה ימים של דשדוש והדולר מתחיל להמריא , זהב על הרצפה.
17 מתי קידוח? 09/09/2017 19:07 ביפ... ביפ... ירידות כל השבוע!!!!
לפי החלום של שבת 1) השבוע יהיו ירידות 2) הסיפור עם טילים עוד לא נגמר!!! 3) וצפוי לנו מכת ברד באחד הימים!!!! כמובן כל מה שכתבתי זה רק ניחוש לא המלצה ולא נעליים!!!!!
16 מוקי לב 09/09/2017 17:31 אנשי שלומנו במערכת
אייל לפחות גם אם טועה הוא ממש שחקן נשמה. גרינברג שאני מציץ שם לפעמים אולי עקב זה שמבחינת גיל יכול להיות סבא רבא של אייל כותב גם טוב כמו אייל אבל הוא גם שחקן נשמה..אבל נשמה שחורה משחור שרושפת אש גם הוא 89 קילומטר מהכיוון הנכון.
שלא יעלב המבוגר 09/09/2017 21:19 לא שחור שחור
רק איש קשה. מצטער
15 ישראל 09/09/2017 17:10 כמו יוון. עם שרי אוצר מפגרים כמו כחלון ולפיד אין עתיד פ
פה. ביבי הכלכלן הדגול גרם נזקים לכלכלת ישראל אחראי ישירות לבועת הנדלן כי הוא פירק את קופות הגמל והכניס את עם הישראל להימורים בבורסה. מסתבר שטעה ובגדול שערי מניות ירדו חזק אפילו יותר משנת 2008. זאת קלקלה חזקה חחחח
14 יואב 09/09/2017 17:06 אני מופסד בטבע כבר 70 אחוז מה לעשות האם לחכות או למכור
השקעתי 100K נשארו 30K
דגדג 10/09/2017 11:54 אתה לא לבד.זה לא ישתפר בזן הקרוב (ל"ת)
רונית 10/09/2017 10:00 המניה במומנטום שלילי
אך מי שיש לו סבלנות ומדובר בכסף שיכול לשבת עדיף שיחה עד שימונה מנכ"ל ועד שהענייו יתייצב.אם הכל ילך כשורה תחצה את ה100 שקל אך דבר זה יקרה בניהול תקין.
משקיע 10/09/2017 09:50 אחי אל תמכו לפני שאתה רושם הפסד של 90% (ל"ת)
רוני 10/09/2017 00:43 מדהים שאתה שואל את השאלה הזאת עכשיו..נרדמת למשך כמה חוד (ל"ת)
אורי 09/09/2017 23:43 לא למכור
המנייה ירדה הרבה יותר מכפי שצריכה לרדת . בתקופה הקרובה היא תדשדש . לאחר מינוי מנכ"ל קבוע תתחיל להמריא. אם אתה לא זקוק לכסף תמתין שנה שנתיים.
גדי 09/09/2017 21:21 אם שרדת 70 אחוז ירידה תוכל לשרוד עוד רק 30 אחוז (ל"ת)
אתה לא חכם 10/09/2017 10:11 התכוונת למשהו אחר וזה לא 30 אחוז
אם תרד מיום ה 30 אחוז עדיין לט תגיע ל 0 לפי כוונתך גולם
מוקיל׳ה 09/09/2017 21:08 לדעתי תמכור ותקנה שוב כשתשנה למגמת עליה ברורה. (ל"ת)
13 דוד 09/09/2017 16:43 מי שכחם קונה את טבע זה מחיר פצוץ להשקעה לטווח ארוך (ל"ת)
משה 10/09/2017 07:48 ללא ספק
אחרי המשך הירידות ישארו לך רסיסי מניות.
אס 09/09/2017 22:42 כחם
תלמד לכתוב קודם כל חחח אח׳כ תמליץ
חחחח 09/09/2017 21:17 חח׳חח (ל"ת)
12 דוד 09/09/2017 16:42 20 שנה בבורסה טבע בעוד 4 ימים דבדנדלאחר החגים טבע בשמים (ל"ת)
איזה סוג בושם אחי? 10/09/2017 10:09 מה. כבר יהפכו למפעל לייצור בשמים? אולי עדיף (ל"ת)
11 מוקיל׳ה 09/09/2017 15:40 זהירות מתעודות הסל הממונפותשל קסם!!!
הן לא עושות מה שהשוק עושה בלשון המעטה!!!
מוקי 09/09/2017 21:16 אתה לא צודק
תן גוגמא
10 טיפשון 09/09/2017 15:40 תוסיפו לזה חקירות של משרד האנרגיה מניות הגז שיפלו
והנה אנחנו נכנסים לנקודה נמוכה חדשה.
9 מוקיל׳ה 09/09/2017 15:39 טבע-
אל תקנו מניות יורדות, ואל תחפשו תחתית אחרונה. חכו שתתחיל לשנות כיוון ואז תקנו אותה. קנו מניות חזקות שעולות.
8 ROSEN 09/09/2017 13:01 מדד ת"א 35
מדהים הפער העצום בין השווקים באירופה ובארה"ב שעלו חזק מתחילת השנה למרות צפון קוריאה וההוריקנים , לעומת מדד ת"א 35 שירד 5% !!! מתחילת שנת 2017 ועד היום. אין שום תירוץ לפער המדהים הזה - אלא יש סיבה אחת ברורה שקיימת כל הזמן והיא הפעילות של שחקני המעו"ף שבעזרת אשראי ענק שעומד לרשותם והם משתמשים בו לפי הצורך - הם שולטים ומכוונים את מדד ת"א 35 כך שיעלה או ירד לפי מה שמתאים לפוזיציות השבועיות שלהם כך שישיגו רווח מקסימלי . רשות ניירות ערך אמורה לפקח על המסחר בבורסה בת"א 35 ולדאוג שיהיה תקין אבל היא לחלוטין לא ממלאת את תפקידה בנוגע לת"א 35 - ובכך היא פוגעת קשה מאד וגורמת נזק כספי אדיר למשקיעים בת"א 35 . אולי אתם כלכליסט וביזפורטל תגישו תביעה ייצוגית בנידון וגם תפעלו בדרכים אחרות בנידון !!!
מייק 09/09/2017 22:03 מניות הפרמה
מתחילת השנה מניות הפרמה מושכות את המדד כלפי מטה - זאת הסיבה לירידת המדד ולא פעילות שחקני המעו"ך שיודעים להרוויח תמיד - גם בירידות וגם בעליות.
מוקילה 09/09/2017 21:13 ולמי שייכת העיתונות אם לא לבעלי הממון ששולטים בבורסה? (ל"ת)
7 ישראל 09/09/2017 12:51 צריך למכור ולהמתין לאוקובר.קשה לדעת את עומק הירדות .
המעוף יכול לרדת חזק בחודש הקרוב.חבל על כל הפסד.יש יותר מידי בעיות.קוריאה,נזקי טבע.בעיות שחיתות בממשלה.מעדיף להיות בחוץ.
6 שמאי 09/09/2017 12:50 זה שמחר עליות זה סגור ובטוח
אבל אני מהמר שאין מצב שהעליות מחר יעברו את השני אחוז במעוף. אם יעלה באחוז וחצי אני מרוצה ומבסוט
אתה חמור.. 09/09/2017 21:52 חמור אמתי אה?
כמה אפשר לכתוב שאתה חמור? בן אדם הזוי.
5 מוקיל׳ה 09/09/2017 12:32 השווקים למטה חזק בקרוב.
סוף גל אליוט 5. סטיה שלילית במדדים באמריקה והמצב של קניות יתר בקיצון. שימו לב למדדים בישראל ובדאקס איך הם יורדים עכשיו יצטרף הנאסדק 100 למטה. וכשהsap יתחיל לרדת זה יהיה כואב. תראו גם איך רוב המניות אדומות רוב הזמן. החכמים בורחים החוצה. לא ממליץ ולא מפחיד. רק תשימו לב אחי הישראלים??
אני לא ישראלי 10/09/2017 10:02 האם גם לשים לב? (ל"ת)
מיקי 09/09/2017 20:00 השווקים אולי יעברו תיקון קל אבל לא מפולת
כל חכמולוג מתחפש לנביא זעם , יא מפגר הבורסה תמחק אותך.
רן 10/09/2017 10:03 למיקי
האם התיקון ולא מפולת יכול להיות 77 אחוז?
אברהם 09/09/2017 18:17 הקריסה בדרך עם כל הצער (ל"ת)
דוד מירושלים 09/09/2017 16:52 עם גלי אליוט לא תגיע רחוק
כל הניתוחים הללו בדיעבד. שים לב. אם זה היה רציני, הרי היו נפתחות קרנות נאמנות שפועלות לפי שיטה זו. ואז, לפי השקפתך, הן היו מצליחות לאורך שנים ואנשים רבים היו מצטרפים אליהם. כידוע אין זה כך
גולש 09/09/2017 15:22 עזבו sap בואו לגלוש בים על SUP תשכחו מהבורסה הזו קצת
יש מזג אוויר יפה לגלישה וחתירת SUP
4 ישראל999 09/09/2017 12:29 אינטק פארמה טסה בחודשיים האחרנים
כולל בסופש ושום מילה. אחכ יהיו החדשות שבדיעבד לאחר הטיסה נגדולה
3 ביונדווקס 09/09/2017 12:27 ממשיכים לשחק במניה כל הספקולנטים. אסור למכור להם
בזול. המניה שווה כפול . מישהו עושה פה קופה נאה על חשבון המשקיעים הפרייארים שבוודאי ימכרו בזול.
2 טבע 09/09/2017 12:26 צריכה לרדת לשער 4200 רק אז לשקול קניה
וגם אז יש לצפות לדילול המשקיעים במניה. אין ברירה אחרת המניה על סף פשיטת רגל ומי שחושב אחרת יתבדה מהר הדירקטורים דבוקים לכסא ולא עושים שום דבר ולכן עדיף לא להשקיע במניה. שחבורת הלוזרים שם יבינו שאין להם עתיד חוץ מלהתפטר ולהביא מנהל קוסם שיחזיר להם את טבע אחרת היא הולכת בדרך של אפריקה לפירוק .
gur 09/09/2017 13:54 כואב כמה שזה נכון (ל"ת)