ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: רמי לוי צללה 6%; גם כיל ומניות הגז חטפו חזק

פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הראשון לשבוע זה במגמה מעורבת כאשר המעו"ף מאבד 0.23% ואילו מדד ת"א 90 ביצע פרסה תוך יומית וסגר בעלייה של 0.34%. מניית כיל צללה 6.1% ברקע לדיווח בעניין פוטאש וגררה את החברה לישראל לנפילה של 6.5%. מניית רמי לוי איבדה 6% במחזור בשני בגודלו בשוק.  
מדד ת"א SME60 +0.65% מדד ת"א SME60 720.95 +0.65% מדד ת"א SME60 בסיס:716.28 פתיחה:719.57 גבוה:724.78 נמוך:718.45 תמורה:33,438,329 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: איבדה עוד 0.85% לשפל של למעלה משנה אחרי שצלל 1.5% בשבוע החולף והשלים נפילה של 15% תוך חודשים ספורים. 
מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הכללי הסתכם ב-606 מיליון שקלים.
הדריכות כעת בשווקים קשורה לדיווחים לפיהם צפון קוריאה נערכת לבצע כעת שיגור טיל בליסטי בין-יבשתי וזאת לאחר שבבוקר יום ראשון האחרון ביצעה המדינה הבודדת ניסוי גרעיני ענק שהביא לעליית מדרגה במתיחות מול ארה"ב.
במרכז המסחר ביום שישי עמדה כוננת הספיגה בפלורידה בכל הקשור להוריקן 'אירמה' שמשתולל בקריביים וצפוי להגיע בקרוב מאוד לארה"ב. מניית ענקית שייט התענוגות קרניבל קרוז (CCL) איבדה 3.8% בשבוע החולף. בתוך כך, שוק המט"ח ריכז עניין רב כאשר הדולר נחלש לשפל של מעל 3.5 שנים מול האירו. בארץ הדולר הרציף נסחר ביום שישי ברמה של 3.512 שקלים אחרי ירידה של מעל 2% בשבוע החולף.
פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו שלילי בשיעור קל של 0.2%, בין היתר בשל ההיחלשות של הדולר. כך לדוגמה מניית טבע שהשילה 0.13% בלבד ביומיים האחרונים בוול סטריט חוזרת עם פער שלילי של 2.1%. מיילן שאיבדה 0.4% ביומיים האחרונים (עלתה 0.6% ביום שישי) חוזרת עם פער שלילי של 2.8%. נזכיר כי מיילן כיום היא המניה בעלת שווי השוק הגבוה בבורסה בת"א. פריגו חוזרת עם פער חיובי של 3.75%. עוד נציין את מזור רובוטיקה שנפלה 4% ביום חמישי בת"א וחוזרת עם פער שלילי של 3.1%. טאואר שאיבדה 2.3% ביום חמישי בת"א חוזרת עם פער שלילי של 1.7%. נציין גם את קומפיוג'ן שחוזרת עם פער חיובי של 11%.
בשורה התחתונה: מדהים לראות כי אל מול המתיחות הגוברת מול צפון קוריאה ובזמן שהוריקנים אדירים מכים בארה"ב (הארווי ששבר שיאים מבחינת כמות הגשמים ו'אירמה' ששובר שיאים מבחינת עוצמת הרוחות), מדד ה-S&P500 עדיין נסחר במרחק של 1% משיא כל הזמנים.
תשואות: בשבוע החולף רשם מדד המעו"ף ירידה של 0.92%, מדד ת"א 90 ירד 0.4% ומדד ה-SME60 איבד 1.5% וסגר בשפל של למעלה משנה (מינוס כ-15% מהשיא שנקבע בסוף מאי האחרון). בוול סטריט מדד ה-S&P500 ירד 0.6% השבוע ומנגד באירופה הדאקס הגרמני עלה 1.33% (למרות התחזקות האירו).
מניות במרכז:
כיל +0.37% כיל 1,357 +0.37% כיל בסיס:1,352 פתיחה:1,335 גבוה:1,369 נמוך:1,335 תמורה:29,360,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ברקע לדיווח לפיו פוטאש שמחזיקה ב-13.8% ממניות החברה הודיעה כי היא מחויבת כעת למכור את החזקתה - לכתבה המלאה 
מזור רובוטיקה -1% מזור רובוטיקה 10,920 -1% מזור רובוטיקה בסיס:11,030 פתיחה:10,980 גבוה:10,980 נמוך:10,700 תמורה:5,184,962 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 3.1% ונציין כי המניה איבדה כמעט 8% בשבוע החולף לאחר שקודם לכן נסחרה בשיא ברקע לדיווח בעניין שלב ב' עם מדטרוניק
טאואר -0.16% טאואר 12,380 -0.16% טאואר בסיס:12,400 פתיחה:12,300 גבוה:12,450 נמוך:12,200 תמורה:37,731,463 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 1% בשבוע שעבר איבדה החברה 3.6% בבורסה בת"א וזאת מרמת שיא של עשור אליה הגיעה ברקע להסכם להקמת מפעל בסין
שופרסל +0.89% שופרסל 2,270 +0.89% שופרסל בסיס:2,250 פתיחה:2,248 גבוה:2,290 נמוך:2,221 תמורה:18,118,917 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 0.1% וסגרה בצמוד לשיא כל הזמנים ונסחרת ברקע לאישור המיזוג עם ניו פארם
רמי לוי +2.22% רמי לוי 18,400 +2.22% רמי לוי בסיס:18,000 פתיחה:18,000 גבוה:18,440 נמוך:17,890 תמורה:2,305,646 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צללה 6% בשל החשדות כנגד רמי לוי - לכתבה המלאה
בזן -1.04% בזן 171.9 -1.04% בזן בסיס:173.7 פתיחה:172.6 גבוה:174.2 נמוך:171.6 תמורה:13,585,553 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירד 1% והמשיכה לרכז מחזורים גדולים. בשבוע שעבר זינקה המניה 3.5% והשלימה ראלי גדול מתחילת השנה - לכתבה המלאה
דלק קבוצה -0.45% דלק קבוצה 51,000 -0.45% דלק קבוצה בסיס:51,230 פתיחה:50,990 גבוה:51,480 נמוך:49,520 תמורה:26,715,110 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 4.3% במחזור חריגו דלק קידוחים יהש -0.39% דלק קידוחים 923.5 -0.39% דלק קידוחים יהש בסיס:927.1 פתיחה:920 גבוה:929 נמוך:899.4 תמורה:26,522,011 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 5.8%. ייתכן שהלחץ במניות קשור לדיווח בערוץ 2 ביום שישי לפיו המשטרה תצא לגל מעצרים שלישי בפרשת הצוללות - שיעסוק הפעם בתחום הפקת הגז הטבעי - לכתבה בעניין 
תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    קנו פרוטרום ואלוני חץ דקס פי 3 בכל הכח (ל"ת)
    קובי 11/09/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    המדינה מתפוררת והמנהיג בדרך למעשיהו (ל"ת)
    חחחחחחח 10/09/2017 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    איידיאו זבל.....
    גדי 10/09/2017 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברת זבל ימח שמם.
    סגור
  • לגד
    דאח מוחיק 10/09/2017 16:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עזבת את פורסייט שכשלת שם וקיללת אותה ואף צחקת על מי שהפסיד ועברת דירה לאיידאו? למה אתה מקלל שימותו? אתה חלאונת נכון? קונה גבוה..מפסיד ומתחיל לילל.
    סגור
  • טעות בידך...לא היה לי פורסייט חחח
    גדי 10/09/2017 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואני מרווח אבל למה לרדת סתם לא יפה.. ולמה שאמרת נכנסתי לבדוק מי זאת פורסייט ובאמת גם זבל... ואתה המיץ של הזבל חחח
    סגור
  • 27.
    מה קרה
    שלמה 10/09/2017 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה קומפיוגן עלתה?
    סגור
  • 26.
    כל הגז מעורב בחקירות ? תפסיקו למכור אידיוטים (ל"ת)
    יעקב 10/09/2017 12:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • ליעקב
    ג'ודי 10/09/2017 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נפסיק למכור עכשיו כאידיוטים בתנאי שתסדר לנו מכירה רטרואקטיבית מהשיא או תחלץ אותנו בעצמך במחירי השיא שלא נהייה מופסדים עשרות אחוזים. אתה רוצה להגיד שאתה לא אידיוט ואתה יש לך עדיין אומץ לשבת במניות שהיפסדת 60 אחוז והיום עוד סטירת לחי. אני כבר לא מתרגשת אני רגילה שזה יורד כל יום. אני בטוחה שאי פעם זה יגיע להכי נמוך אבל לר בטוחה שמשם יעלו. אני גאה שאני מחזיקה מניות איכותיות ולא משנה מה מחירן. כמו שמלה שקניתי ב10.000 שקל ועכשיו מכירה בשוק 600 שקל אתה חושב שזמה מעצבן אותי. זובי..אני שמחה שיש לי הזכות ללבוש שמלה כזאת שעיצב אלמוזנינו רבינוביץ' מעצב העל האחד והיחיד
    סגור
  • 25.
    שלום חברים
    זקוק לעזרה 10/09/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחזיק את אופציה 14 של רציו בערך שנה וחצי. היה לי שם 40 אלף שקל. קניתי בשער 7 וחצי. תוך חודש הפקיעה. הבנק שלח לי מכתב מה לעשות. למכור להשאיר? היא נמצאת על שער 1. כמעט ולא נשאר כבף. מה עושים??? תודה
    סגור
  • תימכור דחוף ב1 (ל"ת)
    עע 10/09/2017 12:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    האתר של לאומי קרס ! (ל"ת)
    Rsi-69.1 10/09/2017 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    רמי לוי
    אליהן 10/09/2017 10:22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה הולך פה רמי לוי גם בחקירה מה הוא צריך את זה מה חסר לו בורג בראש בשביל מה הוא מסתבך לפי הפירסום כרגע בשביל מה הוא צריך חקירת משטרה משהו יוכל להסביר זאת תודה מראש וכל טוב לכולם
    סגור
  • עד היום לא הבנתי למה יש עביינים
    שופט 10/09/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ופושעים ורוצחים וגנבים ומושחתים ואנסים ועוד כל מיני חולרות. בשביל מה לעזאזל הם צריכים את זה? הם דואגים לפרנסתי. שטויות אני משתכר לא לפי כמות וגם לא לפי איכות. המשכורת תינתן גם אם אשב בטל כל השנה.
    סגור
  • ו אולמרט,נתניהו,ברק, הרשזון,שרון היה חסר להם משהו? (ל"ת)
    דגדג 10/09/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • מה ברק קשור. כתוב את שפטזל העורך דין השודד במקומו
    גז 10/09/2017 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וגם מה אתה רוצה משרון שהציל אותנו ביום כיפור. אתה בטח ימין קיצוני
    סגור
  • 22.
    מזור כבר מכילה מזמן את מדטרוניק. (ל"ת)
    ys8665586756 10/09/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    מה מדהים שאמריקאים צורכים יותר... (ל"ת)
    ys8665586756 10/09/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    מזור על הפנים...
    אלי 09/09/2017 21:49
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יצאה הודעה עלתה נחמד ומאז כל יום יורדת... נכון שיש מימושים אבל ההודעה שווה לתחת.
    סגור
  • מזור תמיכה קרובה ב42.54 (ל"ת)
    מוקיל׳ה 10/09/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הציבור לא מבין את משמעות ההודעה. כשיבין, היכונו להמראה
    ד"ר למזור 10/09/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ניכר שאנשים לא מבינים מה משמעות שיתוף הפעולה. אני אסביר, ואין לראות בכך המלצה. מדטרוניק היא מובילה עולמית בתחום של ציוד לניתוחי גב, במיוחד שתלים. ואיך זה מתקשר למזור? כי את השתלים מכניסים לעמוד השדרה באמצעות המערכת של מזור - בדיוק הרב ביותר שניתן להגיע אליו. יש רופא אורטופד שכבר ביצע 200 ניתוחי גב ובכל ההרצאות שלו הוא אומר שהמערכת של מזור שינתה את כל התחום והוציאה את הניחוש מהמשחק. הרופא יכול לתכנן את הניתוח לפני כן, ואז המערכת משחזרת בזמן אמת את שהוא תכנן - בדיוק רב. כך, הרופא לא צריך לצלם רנטגן כל הזמן (פחות קרינה), הוא יכול להיות בטוח שהשתל או המסמך הוכנס בול למקום הנכון, ממש על פי התכנון. אז את השתלים של מדטרוניק הכי טוב להכניס עם המערכת של מזור - חשבו על הפוטנציאל - מיליון ניתוחי גב בארה"ב לבדה מדי שנה. כיום רק עשרות אלפים בודדים, כך שפוטנציאל הצמיחה הוא עצום. ועכשיו תארו לכם שכדי לתפוס נתח שוק, מדטרוניק תפרוס מאות ואף אלפי מערכות של מזור בכל העולם. מזור עשוייה להפוך לאחת משתי החברות המובילות בעולם לניתוחים רובוטים, יחד עם INTIUTIVE SURGICAL - ששווה פי 35 ממזור!. קפיש?
    סגור
  • 19.
    המנכל של טבע לא מתחלף לעזאזל? (ל"ת)
    מה קורה פה??? 09/09/2017 20:46
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 18.
    הדולר הולך לטוס תכינו חגורות , תיקנו דולרים הדולר הולך
    מיקי 09/09/2017 19:54
    הגב לתגובה זו
    5 9
    ל 3.85 , הירידה ביומיים האחרונים בלוף עוד כמה ימים של דשדוש והדולר מתחיל להמריא , זהב על הרצפה.
    סגור
  • 17.
    ביפ... ביפ... ירידות כל השבוע!!!!
    מתי קידוח? 09/09/2017 19:07
    הגב לתגובה זו
    6 10
    לפי החלום של שבת 1) השבוע יהיו ירידות 2) הסיפור עם טילים עוד לא נגמר!!! 3) וצפוי לנו מכת ברד באחד הימים!!!! כמובן כל מה שכתבתי זה רק ניחוש לא המלצה ולא נעליים!!!!!
    סגור
  • 16.
    אנשי שלומנו במערכת
    מוקי לב 09/09/2017 17:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייל לפחות גם אם טועה הוא ממש שחקן נשמה. גרינברג שאני מציץ שם לפעמים אולי עקב זה שמבחינת גיל יכול להיות סבא רבא של אייל כותב גם טוב כמו אייל אבל הוא גם שחקן נשמה..אבל נשמה שחורה משחור שרושפת אש גם הוא 89 קילומטר מהכיוון הנכון.
    סגור
  • לא שחור שחור
    שלא יעלב המבוגר 09/09/2017 21:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק איש קשה. מצטער
    סגור
  • 15.
    כמו יוון. עם שרי אוצר מפגרים כמו כחלון ולפיד אין עתיד פ
    ישראל 09/09/2017 17:10
    הגב לתגובה זו
    5 2
    פה. ביבי הכלכלן הדגול גרם נזקים לכלכלת ישראל אחראי ישירות לבועת הנדלן כי הוא פירק את קופות הגמל והכניס את עם הישראל להימורים בבורסה. מסתבר שטעה ובגדול שערי מניות ירדו חזק אפילו יותר משנת 2008. זאת קלקלה חזקה חחחח
    סגור
  • 14.
    אני מופסד בטבע כבר 70 אחוז מה לעשות האם לחכות או למכור
    יואב 09/09/2017 17:06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    השקעתי 100K נשארו 30K
    סגור
  • אתה לא לבד.זה לא ישתפר בזן הקרוב (ל"ת)
    דגדג 10/09/2017 11:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • המניה במומנטום שלילי
    רונית 10/09/2017 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אך מי שיש לו סבלנות ומדובר בכסף שיכול לשבת עדיף שיחה עד שימונה מנכ"ל ועד שהענייו יתייצב.אם הכל ילך כשורה תחצה את ה100 שקל אך דבר זה יקרה בניהול תקין.
    סגור
  • אחי אל תמכו לפני שאתה רושם הפסד של 90% (ל"ת)
    משקיע 10/09/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • מדהים שאתה שואל את השאלה הזאת עכשיו..נרדמת למשך כמה חוד (ל"ת)
    רוני 10/09/2017 00:43
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • לא למכור
    אורי 09/09/2017 23:43
    הגב לתגובה זו
    3 7
    המנייה ירדה הרבה יותר מכפי שצריכה לרדת . בתקופה הקרובה היא תדשדש . לאחר מינוי מנכ"ל קבוע תתחיל להמריא. אם אתה לא זקוק לכסף תמתין שנה שנתיים.
    סגור
  • אם שרדת 70 אחוז ירידה תוכל לשרוד עוד רק 30 אחוז (ל"ת)
    גדי 09/09/2017 21:21
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • התכוונת למשהו אחר וזה לא 30 אחוז
    אתה לא חכם 10/09/2017 10:11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אם תרד מיום ה 30 אחוז עדיין לט תגיע ל 0 לפי כוונתך גולם
    סגור
  • לדעתי תמכור ותקנה שוב כשתשנה למגמת עליה ברורה. (ל"ת)
    מוקיל׳ה 09/09/2017 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 13.
    מי שכחם קונה את טבע זה מחיר פצוץ להשקעה לטווח ארוך (ל"ת)
    דוד 09/09/2017 16:43
    הגב לתגובה זו
    2 13
    סגור
  • ללא ספק
    משה 10/09/2017 07:48
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אחרי המשך הירידות ישארו לך רסיסי מניות.
    סגור
  • כחם
    אס 09/09/2017 22:42
    הגב לתגובה זו
    3 7
    תלמד לכתוב קודם כל חחח אח׳כ תמליץ
    סגור
  • חח׳חח (ל"ת)
    חחחח 09/09/2017 21:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 12.
    20 שנה בבורסה טבע בעוד 4 ימים דבדנדלאחר החגים טבע בשמים (ל"ת)
    דוד 09/09/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    4 13
    סגור
  • מה. כבר יהפכו למפעל לייצור בשמים? אולי עדיף (ל"ת)
    איזה סוג בושם אחי? 10/09/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 11.
    זהירות מתעודות הסל הממונפותשל קסם!!!
    מוקיל׳ה 09/09/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הן לא עושות מה שהשוק עושה בלשון המעטה!!!
    סגור
  • אתה לא צודק
    מוקי 09/09/2017 21:16
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תן גוגמא
    סגור
  • 10.
    תוסיפו לזה חקירות של משרד האנרגיה מניות הגז שיפלו
    טיפשון 09/09/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והנה אנחנו נכנסים לנקודה נמוכה חדשה.
    סגור
  • 9.
    טבע-
    מוקיל׳ה 09/09/2017 15:39
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אל תקנו מניות יורדות, ואל תחפשו תחתית אחרונה. חכו שתתחיל לשנות כיוון ואז תקנו אותה. קנו מניות חזקות שעולות.
    סגור
  • 8.
    מדד ת"א 35
    ROSEN 09/09/2017 13:01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מדהים הפער העצום בין השווקים באירופה ובארה"ב שעלו חזק מתחילת השנה למרות צפון קוריאה וההוריקנים , לעומת מדד ת"א 35 שירד 5% !!! מתחילת שנת 2017 ועד היום. אין שום תירוץ לפער המדהים הזה - אלא יש סיבה אחת ברורה שקיימת כל הזמן והיא הפעילות של שחקני המעו"ף שבעזרת אשראי ענק שעומד לרשותם והם משתמשים בו לפי הצורך - הם שולטים ומכוונים את מדד ת"א 35 כך שיעלה או ירד לפי מה שמתאים לפוזיציות השבועיות שלהם כך שישיגו רווח מקסימלי . רשות ניירות ערך אמורה לפקח על המסחר בבורסה בת"א 35 ולדאוג שיהיה תקין אבל היא לחלוטין לא ממלאת את תפקידה בנוגע לת"א 35 - ובכך היא פוגעת קשה מאד וגורמת נזק כספי אדיר למשקיעים בת"א 35 . אולי אתם כלכליסט וביזפורטל תגישו תביעה ייצוגית בנידון וגם תפעלו בדרכים אחרות בנידון !!!
    סגור
  • מניות הפרמה
    מייק 09/09/2017 22:03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מתחילת השנה מניות הפרמה מושכות את המדד כלפי מטה - זאת הסיבה לירידת המדד ולא פעילות שחקני המעו"ך שיודעים להרוויח תמיד - גם בירידות וגם בעליות.
    סגור
  • ולמי שייכת העיתונות אם לא לבעלי הממון ששולטים בבורסה? (ל"ת)
    מוקילה 09/09/2017 21:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 7.
    צריך למכור ולהמתין לאוקובר.קשה לדעת את עומק הירדות .
    ישראל 09/09/2017 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 6
    המעוף יכול לרדת חזק בחודש הקרוב.חבל על כל הפסד.יש יותר מידי בעיות.קוריאה,נזקי טבע.בעיות שחיתות בממשלה.מעדיף להיות בחוץ.
    סגור
  • 6.
    זה שמחר עליות זה סגור ובטוח
    שמאי 09/09/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אבל אני מהמר שאין מצב שהעליות מחר יעברו את השני אחוז במעוף. אם יעלה באחוז וחצי אני מרוצה ומבסוט
    סגור
  • חמור אמתי אה?
    אתה חמור.. 09/09/2017 21:52
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כמה אפשר לכתוב שאתה חמור? בן אדם הזוי.
    סגור
  • 5.
    השווקים למטה חזק בקרוב.
    מוקיל׳ה 09/09/2017 12:32
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סוף גל אליוט 5. סטיה שלילית במדדים באמריקה והמצב של קניות יתר בקיצון. שימו לב למדדים בישראל ובדאקס איך הם יורדים עכשיו יצטרף הנאסדק 100 למטה. וכשהsap יתחיל לרדת זה יהיה כואב. תראו גם איך רוב המניות אדומות רוב הזמן. החכמים בורחים החוצה. לא ממליץ ולא מפחיד. רק תשימו לב אחי הישראלים??
    סגור
  • האם גם לשים לב? (ל"ת)
    אני לא ישראלי 10/09/2017 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • השווקים אולי יעברו תיקון קל אבל לא מפולת
    מיקי 09/09/2017 20:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כל חכמולוג מתחפש לנביא זעם , יא מפגר הבורסה תמחק אותך.
    סגור
  • למיקי
    רן 10/09/2017 10:03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    האם התיקון ולא מפולת יכול להיות 77 אחוז?
    סגור
  • הקריסה בדרך עם כל הצער (ל"ת)
    אברהם 09/09/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • עם גלי אליוט לא תגיע רחוק
    דוד מירושלים 09/09/2017 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל הניתוחים הללו בדיעבד. שים לב. אם זה היה רציני, הרי היו נפתחות קרנות נאמנות שפועלות לפי שיטה זו. ואז, לפי השקפתך, הן היו מצליחות לאורך שנים ואנשים רבים היו מצטרפים אליהם. כידוע אין זה כך
    סגור
  • עזבו sap בואו לגלוש בים על SUP תשכחו מהבורסה הזו קצת
    גולש 09/09/2017 15:22
    הגב לתגובה זו
    10 0
    יש מזג אוויר יפה לגלישה וחתירת SUP
    סגור
  • 4.
    אינטק פארמה טסה בחודשיים האחרנים
    ישראל999 09/09/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולל בסופש ושום מילה. אחכ יהיו החדשות שבדיעבד לאחר הטיסה נגדולה
    סגור
  • 3.
    ממשיכים לשחק במניה כל הספקולנטים. אסור למכור להם
    ביונדווקס 09/09/2017 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בזול. המניה שווה כפול . מישהו עושה פה קופה נאה על חשבון המשקיעים הפרייארים שבוודאי ימכרו בזול.
    סגור
  • 2.
    צריכה לרדת לשער 4200 רק אז לשקול קניה
    טבע 09/09/2017 12:26
    הגב לתגובה זו
    5 4
    וגם אז יש לצפות לדילול המשקיעים במניה. אין ברירה אחרת המניה על סף פשיטת רגל ומי שחושב אחרת יתבדה מהר הדירקטורים דבוקים לכסא ולא עושים שום דבר ולכן עדיף לא להשקיע במניה. שחבורת הלוזרים שם יבינו שאין להם עתיד חוץ מלהתפטר ולהביא מנהל קוסם שיחזיר להם את טבע אחרת היא הולכת בדרך של אפריקה לפירוק .
    סגור
  • כואב כמה שזה נכון (ל"ת)
    gur 09/09/2017 13:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    כולכם טפסים מוגי לב
    רק למעלה 09/09/2017 12:16
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אמריקה כל כך חזקה ואיתנה שלא מזיז לה כל הסופות אפילו אם הנזק הכלכלי יגיע לשלוש ארבע טריליון דולר וכרגע לא כולל הנוכחיות עומד על חצי טריליון. שזה מעל אחוז ירידה התיק שלה. אם יגמר בסוף הירידה בתמג אפילו שיגיעו למינוס 3 ארצות הברית תשתה זאת בלי להרגיש. גם צפון קוריאה לא מזיזה לה ולא רוסיה ולא בין ולא ישראל. הכלכלה איתנה ולפי זה באסאנדיפו צריכה להיות עליות שלושים אחוז בקרוב
    סגור
  • ברור ידפיסו בלי סוף (ל"ת)
    גדי 09/09/2017 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור